قیمت آهن و تولید سنگ آهن چین
نوشته شده توسط : علی

قیمت آهن و تولید سنگ آهن چین

تولید سنگ آهن چین و تولید سنگ آهن چینی تاثیری منفی بر قیمت های وارداتی سنگ آهن در معرض کم بودن قیمت نفت دارند. استحکام اثر حجم سنگ آهن قبلی نسبت به قیمت آهن ها نسبت به تولید سنگ آهن چینی به دلیل سنگ آهن کم کیفیت در چین بالاتر است.

در همین حال، با کاهش قیمت های واردات، میزان تاثیر منفی قیمت آهن دوره های سنگ آهن در دوره قبلی به تدریج افزایش می یابد. در نتیجه چین می تواند واردات سنگ آهن را به طور مناسب گسترش دهد.

در حالی که قیمت های سنگ آهن در سطح پایین قرار دارد. علاوه بر این، منابع سنگ آهن چین فراوان هستند اما غنی نیستند. آنها درجه پایین و توزیع ناهموار است.

 

درجه سنگ معدنی چین  

درجه سنگ معدن سنگ آهن داخلی به طور متوسط فقط 31.3٪ و کمتر از میانگین درجه در جهان است که 45.79٪، در حالی که سنگ قهوه ای 97.2٪ است. به این ترتیب، چین باید بهره برداری از سنگ معدن آهن پایین را کاهش دهد.

اگر چه نسبت غلظت صنعت فولاد چین به میزان مشخص تنظیم شده است، قیمت آهن نسبت غلظت صنعت فولاد چین (CR10) بین 30 تا 50 درصد و غلظت CR4 کمتر از 30 درصد است.

در سال 2014، CR4 شرکت های فولاد چین تنها 17 درصد است، در حالیکه ژاپن و ایالات متحده تا 78 درصد و 67 درصد است. بنابراین غلظت صنایع فولاد چین بسیار پایینتر از سایر کشورها است.

علاوه بر این، در حال حاضر 290 شرکت فولاد در چین وجود دارد. با این حال، تنها 7 شرکت تولید فولاد سالانه بیش از 3 میلیون تن هستند.

 

قیمت آهن و بازار صنعت فولاد

بازار صنعت فولاد چین با رقابت مشخص می شود و پدیده توزیع تقسیم شده و سازماندهی نامناسبی را نشان می دهد. در نتیجه، تغییر غلظت آن تا به امروز اثرات مورد انتظار را برای قیمت های سنگ آهن وارداتی ایجاد نکرده است.

مقاله توصیه های زیر را ارائه می دهد:

هنگامی که قیمت آهن وارداتی بالا است، چین باید تولید فولاد خام را بهینه کند و مصرف و واردات سنگ آهن را کاهش دهد. به عنوان قیمت های سنگ آهن در سطح پایین، چین باید صادرات سنگ آهن را به طور مناسب گسترش دهد.

بهره برداری از منابع معدن آهن پایین و کاهش ذخایر معدنی زمین را کاهش دهد. بر این اساس، زمانی که سنگ آهن در بازار عرضه بین المللی کاهش می یابد یا قیمت های واردات بالا می رود، چین می تواند به میزان مناسب واردات را کاهش داده و هزینه های توسعه شرکت های آهن و فولاد را کاهش دهد.

 

مورد اول:

برای بهبود وضعیت تجارت سنگ آهن چین، باید سرمایه گذاری معدن در خارج از کشور را افزایش دهد.قیمت آهن چین با همکاری با موسسات استخراج معادن خارجی برای تامین ثبات عرضه سنگ آهن، چین باید انحصار را از بین ببرد.

بنابراین، چین باید به طور فعال در زمینه کاوش و معادن سنگ آهن در خارج از کشور سرمایه گذاری کند تا عرضه سنگ آهن خود را گسترش دهد تا چین بتواند وابستگی به سنگ آهن وارداتی و تاثیر نوسانات قیمت آهن وارداتی را کاهش دهد.

 

مورد دوم

بازار آتی نقش مهمی در شکل گیری قیمت ها و کاهش خطرات دارد، به طوری که بسیاری از منابع دنیا با بازار آتی قیمت می گیرند. در ضمن، بازار آتی تا حدودی می تواند نفوذ USDX را که بر هزینه شرکت های فولادی چین تاثیر می گذارد را از بین ببرد.

به منظور اجتناب از ریسک قیمت آهن، ادارات دولتی، شرکت های فولاد و سرمایه گذاران باید برای ایجاد و بهبود بازار آتی سنگ آهن چین همکاری کنند.

 

مورد سوم

بازار بازار آتی که می تواند واقعیت بازار چینی را نمایندگی کند و می تواند به طور گسترده ای توسط بازار پذیرفته شود، باعث می شود ابتکار عمل را برای حفاظت از منافع انجام دهد.

همانطور که درجه غلظت صنعت فولاد چین هنوز تأثیر مطلوبی بر قیمت واردات سنگ آهن نداشته است. بنابراین، دولت چین می تواند شاخص های مختلفی نظیر تولید سنگ آهن را برای اندازه گیری غلظت صنعت فولاد در نظر بگیرد.

 

مورد چهارم

از سوی دیگر، شرکت های آهن و فولاد باید ترکیب شوند تا تعداد شرکت های آهن و فولاد کاهش یابد؛ بهینه سازی منابع شرکت ها و تغییر ساختار بازار.

قیمت آهن در عین حال، شرکت های آهن و فولاد چین باید همکاری های خود را برای برنامه ریزی تولید یک فولاد خام تقویت کنند. سپس قیمت واردات آهن را محدود می کند هر چند کنترل واردات سنگ آهن را کنترل می کند.

اولویت نسبی انواع مختلف سنگها بستگی به شرایط بازار دارد و تفاوت بین شاخص های مختلف سنگ آهن بسیار پویا است. شاید بزرگترین راننده همه، حاشیه سود است که فولاد سازان به دست می آورند - تعریف شده توسط قیمت آهن است که آنها فولاد خود را منهای هزینه های مواد اولیه مواد اولیه خود را به فروش می رسانند.

هنگامی که حاشیه بالا است و کارخانه ها از هر تون تولید می کنند، آنها ترجیح می دهند از سنگ های خلوص بالا استفاده کنند تا حداکثر عملکرد کوره های انفجاری خود را افزایش دهند.

 

گسترش قیمت آهن

گسترش قیمت های بین رده ها در طول این زمان ها افزایش می یابد و قیمت آهن شاخص های درجه بالا مانند معمولا مزایای خود را به درصد آهن سنگ آهن. برعکس، هنگامی که حاشیه ها سقوط می کنند، کارخانه ها به سنگ های کم ارزش تر به منظور کاهش هزینه ها و به حداقل رساندن میزان تولید خود نگاه می کنند.

کوره های انفجاری به راحتی می توانند روشن و خاموش شوند، بنابراین برای دستیابی به اهداف عملیاتی خود برای شرایط مختلف بازار ضروری است که به خرید سنگ آهن اقدام شود.

مصرف فرآورده های سنگ آهن نیز می تواند توسط برنامه کاربردی نهایی که تولید کننده فولاد محصول خود را طراحی می کند محدود شود.

به طور معمول، محصولات فولادی با درجه بالاتر، نیاز به مواد با کیفیت بالا با مواد ناخالص کمتر دارند تا اطمینان حاصل شود که آنها در مورد محصول نهایی مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین، اگر چه برخی از کارخانجات فولاد در تطبیق مخلوط ذوب خود برای انطباق با بازارهای نوظهور مواد اولیه تجربه شده اند، اما برخی دیگر از طرف مشتریان خود را محدود می کنند، چرا که آنها می توانند به کاهش نوسانات شدید بازار دست یابند.

اخیرا، حداقل در چین، سیاست زیست محیطی تبدیل به یک عامل کلیدی در قیمت آهن طیف درجه سنگ آهن شده است.

 

یک قاعده کلی برای قیمت آهن

مجددا به عنوان یک قاعده کلی، سنگ معدن پایین تر با کسرهای بیشتر از ناخالصی ها مانند سیلیکا و آلومینا نیاز به افزایش مصرف کک، که می تواند انتشار گازها و ذرات کنترل شده را افزایش دهد.

سنگزنی سنگ های معدنی نیز می تواند یک روند آلودگی باشد و آسیابهای تحت محدودیت های زیست محیطی ممکن است از سنگ معدن مستقیم به عنوان سنگ های تکه ای یا گلوله استفاده کنند.

به روز رسانی چین به قانون حفاظت از محیط زیست در سال 2016، چرخه های شدیدتری را در مورد آلودگی صنعتی اعمال می کند و اشتها را برای سنگ معدن خلوص بالا افزایش داده است.

قیمت آهن برای قرار دادن این رانندگان به دیدگاه، حاشیه سود بالاتری از آسیا و محدودیت های زیست محیطی که با اصلاحات اخیر صنعتی چین به دست آمده است، اختلاف بین و را به میزان چهار برابر افزایش (در هفت برابر دلار شرایط بین سال 2016 و شروع سال 2018 است.

 

اصلاحات صنعتی چین

اصلاحات صنعتی پیشین چین پس از 2016 شامل کاهش ظرفیت، حذف فولاد غیر متعارف غیرقانونی و محدودیت های شدید آلودگی شده است.

در نتیجه، تفاوت های گسترده ای بین متغیرهای فرضی مختلف بین شاخص های سنگ آهن در رده های مختلف دیده می شود و شرکت هایی که در معرض قیمت هستند مانند در حال حاضر خواستار مبادلات برای فهرست قراردادهای پرداخت شده در برابر این شاخص ها هستند. برای کمک به مدیریت ریسک قیمت آهن، با ریسک پایه به معیار مالی غیر قابل کنترل است.

تغییر شاخص به دلیل نزولی نهایی سیستم تعیین قیمت سالانه سال 2010 با انتظارات ضمنی به دست آمد که ممکن است سنگ آهن بتواند تبدیل به یک محصول معامله شده با کالای بیشتر شود که نشان دهنده شاخص است.

اما به زودی مشخص شد که نمیتواند منعکس کننده طیف وسیعی از محصولات فوق العاده باشد. مزایا و معافیت های مذکور به این معیار شاخص درجه متوسط ​​می باشد مانند.

هدف گذاری بر روی یک هدف در حال حرکت، با قیمت آهن نقطه ای برای بخش های مختلف درجه که در حال حرکت به ضرب و شتم طبل های خود هستند.

 

یک شاخص دیگر بر قیمت آهن

یکی پس از دیگری، شاخص هایی برای کلاس های پایین تر، نمرات بالاتر، کنسانتره، گلوله ها و غیره به منظور تسهیل قیمت گذاری محصولات به کار گرفته شد.

شرکت های معدن سنگ آهن امروزه محصولات خود را با مجموعه ای گسترده تر از شاخص های خود به فروش می رسانند و این روند در روند تنوع شاخص ها هنوز پیشرفت می کند.

اگر چه بولتن فلزی شاخص های متعددی را برای چندین نوع سنگ آهن منتشر می کند، تغییرات عمر واقعی چنین است که تقریبا تمام سنگ های معدنی در برخی موارد نسبت به مشخصات پایه شاخصی که آنها در برابر آن قرار دارند، متفاوت هستند.

از آنجا که نمرات واقعی سنگ آهن با مشخصات دقیق دقیق مطابقت ندارند، معامله گران معمولا حق بیمه یا تخفیف را بر اساس مذاکرات دوجانبه یا استفاده از شاخص های منتشر شده توسط ها توافق می کنند.

شاخص های تکنیکی فلز بولتن، که ماهانه محاسبه و منتشر می شوند، به شرکت ها کمک می کند تا تنظیم قیمت آهن مناسب بر اساس مواد آهن، سیلیس، آلومینا و فسفر محصولات خاص خود را بپذیرند.

منبع : mehrnews





:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 1 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: