بررسی ویژگی های توری دولا بافت استیل
نوشته شده توسط : علی

 

توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل را می توان یکی از پرکاربردترین انواع توری ها دانست که این توری به دلیل جنس مرغوبی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است توجه داشته باشید که توری دولا بافت استیل همانطور که از نام آن پیداست از دو لایه نازک تشکیل شده و همین امر سبب افزایش مقاومت آن شده است. جنس این توری کاملا استیل بوده و به همین دلیل امکان زنگ زدن در آن وجود نخواهد داشت و امکان استفاده از آن به مدت بلند مدت وجود دارد. این توری ها به گونه ای در هم تنیده شده اند که امکان کش آمدن در آنها وجود نخواهد داشت  و به همین دلیل در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که توری دولا بافت استیل برای کسانی مناسب خواهد بود که می خواهند یک توری بسیار قوی داشته باشند و وزن این توری ها معمولا بیشتر از توری های معمولی خواهد بود. قبل از خرید توری دولا بافت استیل باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا در انتخاب توری مورد نظر خود دچار اشتباه نشوید. در این مقاله سعی کرده ایم شما را با توری دولا بافت استیل به خوبی آشنا سازیم پس در ادامه با ما باشید:

 

 

 

 

 

ویژگی های توری دولا بافت استیل

ویژگی های توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به ساختار مستحکم اشاره کرد چرا که امکان جدا شدن حلقه ها به هیچ وجه از یکدیگر وجود نخواهد داشت و به همین دلیل می توانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید. توری ها معمولا در دو وجه متمایز در نظر گرفته شده اند و به همین دلیل در اثر وارد شدن فشار از هر طرف امکان کش آمدن آن وجود نخواهد داشت و در هر صورت یکی از دو توری استفاده شده مقاومت خواهد نمود. لازم به ذکر است که این توری ها به دلیل جنس استیلی که دارند جذب آهنربا نخواهند شد و همین امر یکی از مزیت های آن به شمار می رود. توی دولابافت استیل را می توانید در انواع اندازه های مختلف خریداری نمایید چرا که هر یک از انواع این توری دارای شبکه های متفاوت می باشد و معنی این امر فاصله سیم های استیلی با یکدیگر می باشد و امکان خرید سفارشی توری نیز با ویژگی های منحصر به فرد شما وجود خواهد داشت.

کاربرد توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل کاربرد های مختلفی نسبت به توری های معمولی استیلی دارند و با توجه به پیشرفت جوامع و نیاز به جداسازی ذرات ریز از یکدیگر شبکه های توری ها بسیار ریز تر می شوند و این توری ها امکان عبور ریزترین ذرات را نخواهند داشت و به همین دلیل هیچ ذره ای نمی تواند از این توری ها بگذرد. معنی دولابافت بودن این توری ها را می توان استفاده از دولا بافت استیلی دانست که هر یک از این الیاف ها به یکدیگر تنیده شده اند و مقاومت بیشتری پیدا کرده اند. از این توری ها در بسیاری از واحد های آزمایشگاهی استفاده می شود و معمولا اصلی ترین کاربرد آن در مواقعی است که نیاز به جداسازی ذرات بسیار ریز می باشد.

 

 

خرید و قیمت توری دولا بافت استیل

خرید و قیمت توری دولا بافت استیل

برای خرید توری دولا بافت استیل راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که یکی از این راه ها را می توان مراجعه به مراکزی دانست که در سطح شهر فعالیت می نمایند. با مراجعه به این مراکز می توانید محصول را مورد بررسی فیزیکی قرار دهید اما باید بدانید که خرید از این مراکز نیاز به وقت بیشتری خواهد داشت و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار می گیرد. مراکز اینترنتی را می توان بهترین روش برای خرید این محصول دانست چرا که خرید از این مراکز بسیار ساده بوده و می توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید محصول اقدام کرده و آن را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید. قیمت یکی از مواردی است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه شود و در رابطه با قیمت توری دولا بافت استیل باید گفت: این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد قیمت مناسبی داشته و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است و البته باید بدانید که قیمت توری دولا بافت استیل در مقایسه با توری های معمولی گران تر خواهد بود و قیمت آن حدود 4 برابر توری استیل خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توری ها و مش های استیل 304 و 316 به وب سایت توری سون استیل (www.7steel.ir) مراجعه نمایید.
با تشکر





:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: