چرا باید خرید فالوور اینستاگرام داشته باشیم ؟
نوشته شده توسط : علی

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب این روزهای جهان محسوب می شود. شبکه ایی که در آن می توانید عکس ها و ویدیوهای خود را به اشتراک گذاشته و یا حتی درآمد بالایی از آن داشته باشید. اما برای کسب درآمد و یا تبدیل شدن به چهره ایی محبوب در اینستاگرام نیاز به فالوور یا خرید فالوور اینستاگرام دارید. در ادامه این مطلب به راحتی می توانید لایک ، بازدید و فالوور اینستاگرام داشته باشید.

اما چرا باید خرید فالوور اینستاگرام داشته باشیم ؟

همانطور که اشاره شد ، ما در دنیای رسانه های اجتماعی زندگی می کنیم. تا به امروز ، ماهانه بیش از ۹۰ میلیون کاربر فعال اینستاگرام وجود دارد  و تعداد کاربران فعال روز به روز در حال افزایش است! این که آیا شما به دنبال شهرت هستید ، یک هنرمند هستید یا یک تجارت کوچک دارید که قصد رونق دادن به کسب و کار خود را دارید ، اینستاگرام باید در صدر شبکه های اجتماعی شما دیده شود. با این حال ، اگر هیچ دنبال کننده و یا فالووری ندارید و یا حتی تعداد محدودی فالوور دارید ، از این شبکه اجتماعی هیچ سودی نخواهید برد ، و اینجاست که گلدفالوور وارد می شود! ما می دانیم که چگونه و با خاطری آسوده خرید فالوورهای اینستاگرام را برای شما آسان کنیم.

چرا باید از گلدفالوور خرید فالوور اینستاگرام داشته باشید ؟

  • تحویل فوری (افراد واقعی شما را دنبال خواهند کرد)
  • دنبال کنندگان و فالوورهایی با بالاترین کیفیت (بدون حساب های جعلی)
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتری (ما نوید یک سرویس با کیفیت را می دهیم)
  • مورد استفاده صاحبان مشاغل و تأثیر گذاران اینستاگرام
  • ایده آل برای بازاریابی اینستاگرام

آیا داشتن تعداد زیادی فالوور در اینستاگرام به کسب و کار من کمکی می کند؟

بله قطعا به کسب و کار شما کمک می کند! وضعیت زیر را تصور کنید: شما به تازگی صفحه یک هنرمند را در اینستاگرام پیدا کرده اید ، اما تعداد افرادی که در حال فالوو کردن هنرمند هستند تنها ۷ نفر می باشند. سوالی که احتمالا از خودتان می پرسید این است که “چرا من باید این هنرمند با تعداد کمی از فالور را فالو کنم؟” و حالا عکس این موضوع را تصور کنید: شخصی به صفحه اینستاگرام شما مراجعه می کند و متوجه می شود که بیش از ۱۰۰۰ فالوور دارید. سپس سؤالی که او از خودش خواهد پرسید کاملاً متفاوت است “چرا با وجود این تعداد از فالوور ، من جزو فالوورهای این شخص نیستم؟” بنابراین داشتن صفحه ایی با تعداد فالوورهای بیشتر می تواند افراد بیشتری را به سمت شما و یا کسب و کار شما جذب کند ، که همین موضوع باعث می شود تا بتوانید با کمترین دردسر مشتری های خود را داشته باشید و شاهد رونق کسب و کار و یا بیشتر شدن شهرت خود باشید.

منبع : خرید فالوور اینستاگرام doctorwp





:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 2 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: