نوشته شده توسط : علی

روانشناسی بالینی چیست؟

روانشناسی بالینی یکی از انواع روانشناسی میباشد که به مطالعه در مورد اختلالات روانی و راه های درمان آنها میپردازد. روانشناسی بالینی یکی از پرکاربردترين حوزه های روانشناسی است. روانشناسی بالینی به درک و پیش بینی و همچنین درمان اختلالات و نابهنجاری های رفتاری، ناتوانی های اجتماعی، هیجانی، زیست شناختی و ... کمک میکند. روانشناسی بالینی نسبت به دیگر شاخه های روانشناسی گسترده تر میباشد. روانشناسی بالینی با انواع بیماری ها از جمله اعتیاد، درگیری های خانوادگی و زناشویی، مشکلات عاطفی و ... سازگاری دارد. روانشناسی بالینی دارای رشته های تخصصی از جمله سلامت روانی کودکان و بزرگسالان، اختلالات هیجانی، اختلالات یادگیری و مصرف بی رویه داروها و همچنین روانشناسی سلامت میباشد.

 

روانشناسی بالینی

 

تاریخچه روانشناسی بالینی

تاریخچه روانشناسی بالینی به انسان های نخستین باز میگردد. زمانی که سرچشمه بیماری های روانی را اتفاقات ماورایی میدانستند. تاریخچه روانشناسی بالینی و تکامل آن با روانشناسی مرضی گره خورده است. از عمر روانشناسی بالینی به عنوان یک شاخه تخصصی و جداگانه از علم روانشناسی حدود 90 سال سپری میشود. در ایران روانشناسان بالینی بیشتر از سایر روانشناسان هستند و در زمینه علم روانشناسی کار میکنند. در دهه 1350 در ایران اولین دوره کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در بیمارستان روزبه شروع به کار کرد، بدنبال تعطیلی این مرکز انستیتو روانپزشکی تهران در سال 1365 عهده دار روانشناسی بالینی ایران شد همچنین اولین دانشجوی دکتری در سال 1381 از این انستیتو فارغ التحصیل شد.

 

 

مزایای روانشناسی بالینی

  •  روانشناسی بالینی با کمک به افراد برای غلبه بر مشکلاتشان قدم مهمی در بهبود زندگی آنها بر میدارد.
  •  ویژگی ها و خصوصیات هر بیمار باعث میشود که روانشناس بالینی براي حل مشکل آنها از ایده های خلاقانه استفاده کند.
  •  امکان کار روانشناسی بالینی به صورت خصوصی وجود دارد.

 

 

معایب شغلی روانشناسی بالینی

  •  بدلیل ماهیت روش درمان احتمال فشار بالای کاری وجود دارد.
  • در روانشناسی بالینی برای درمان بیمار باید زمان زیادی را سپری کرد و برای بیمار وقت گذاشت.
  • در روانشناسی بالینی، روانشناسان با افرادی که دارای اختلالات روانی و وضعیت ناپایدار و همچنین اهل جر و بحث هستند، سرکار دارند.


:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اجاره ماشین در کیش

کیش رویایی چنان حرف برای گفتن دارد و آنقدر جاذبه های رنگین را مهمان لحظات شما خواهد کرد که سفرتان پر می شود از عطر دل انگیز خاطراتی ناب و فراموش نشدنی، هوایش فرح بخش است و خیابان هایش وسیع و خلوت و جان می دهد برای رانندگی بی دغدغه و بی ترافیک، فرقی نمی کند دیدن ساحل نقره ای یا آفتاب طلایی در کنار آبی دریا ، هدف تان از سفر به کیش باشد یا دیدن جاذبه هایی که در گوشه و کناراین جزیرۀ با شکوه خودنمایی می کنند، به هر حال در این خطه آنچه چشمان شما را بیش از همه به خود خیره می کند، سرسبزی و طراوت وصف ناپذیری است که گاه خود را در قالب جنگل به شما نشان می دهد و گاه به صورت باغ هایی پر از میوه و گاه با خیابان هایی که مزین به لباس هایی زیبا از گل ها و چمن زارها و درختان شده اند، کیش را می توان هنرمندی کامل خداوند دانست که هر تکه اش را به گونه ای بی نظیر آراسته و تمام زیبایی هایی را که شما در اقصا نقاط جهان به دنبال آن بوده اید را در این شهر ساحلی به شکلی اعجاب انگیز قرار داده است، اگر بتوانید از اسکله های تفریحی که شما را لبریز از نشاط می کنند دل بکنید، پارک ساحلی مرجان، شهر حریره، شهر زیر زمینی کاریز، پیست دو چرخه سواری، پارک های آبی و... سفر شما را پر از حس هیجان و نشاط خواهند کرد و هر آنچه در یک سفر بدان نیازمند هستید را در اختیارتان قرار خواهند داد.

 

مزایای اجاره ماشین در کیش:

از همین ابتدا خیال تان را در مورد جاذبه های کیش و پر تعداد بودن آنها راحت کنیم به گونه ای که به این زودی ها سر تمام شدن نداشته و دیدن و حظ بردن از آنها نیاز به صرف زمان زیاد دارد پس برای کامل کردن شهد و شیرینی سفر خود به اجاره ماشین در کیش فکر کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره را ببرید، در این میان تصور کرایه تاکسی نیز یک ایده نامناسب خواهد بود البته برای کسانی که تمایل دارند سفری مقرون به صرفه را تجربه نمایند، شرکت سام سیر نوین کیش سال ها مفتخر است که در زمینه اجاره انواع ماشین های شاسی بلند و اقتصادی به ارائه خدمات پرداخته و هموطنان عزیزش را در شهر زیبای کیش با تنوع این خدمات شگفت زده نموده است، 20% تخفیف از قیمت مصوب اتحادیه از مزایایی است که می تواند نمادی بر حسن انتخاب این برند باشد، کارواش خودروی تحویلی و ارائه قرار داد رسمی با سربرگ شرکت نیز از مزایای دیگر اعتماد  به سام سیر است که توانسته درصد بالای رضایت مندی هم وطنان عزیزمان را کسب نماید.

 

اجاره ماشین در کیش به علت صرفه اقتصادی و خیابان های مجهز، از سوی مسافران با استقبال بالایی روبرو است از این جهت اتحادیه ای برای ساماندهی امور مربوط به چنین فعالیتی در کیش احداث گشته که با نام رنت شناخته می شود و به تمام شرکت هایی که به انجام این امور می پردازند رنت کار نامیده می شوند، شرکت سام سیر نوین کیش با بیش از 20 سال سابقه در امر رنت کار در کیش توانسته با تجربه بالای خود، نیاز مشتریانش را به خوبی تشخیص داده و برای مرتفع نمودن آن تمامی تمهیدات لازم را در نظر بگیرد، تحویل خودرو بر حسب خواست و نیاز مشتریان به صورت، تحویل در فرودگاه، تحویل در هتل، تحویل در محل اقامت همگی در جهت آسایش صد در صدی مشتریان عزیز است ، البته سام سیر خدمات خود را به همین جا خلاصه نکرده و تضمین فنی تمامی خودروهای خود را در جهت ایمنی بیشتر لحاظ نموده و یکی از بزرگترین رسالت های خود می داند و در صورت هر گونه نقص فنی خودرو در طی قرارداد تعمیر آن را داوطلبانه بر عهده گرفته و مشتریان هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهند داشت.

ترانسفر VIP و خدمات CIP از فرودگاه کیش، توانسته این برند را در بین رقبای خود شاخص گرداند، شما عزیزان می توانید تمامی اتومبیل های موجود در این شرکت را از یک روز تا چندین روز کرایه نمایید و قیمتی برابر با 250،000 تومان به بالا را متناسب با نوع خودرو برای یک روز پرداخت کنید، تنها نکته مهم در این معامله مبلغی است که شما ناچارید به عنوان ضمانت نزد شرکت به امانت بگذارید که از 3 تا 4 میلیون آغاز شده و به مبالغ بالاتر ختم می شود، البته هیچ گونه نگرانی از این باب نیز به خود راه ندهید، زیرا در صورت تحویل به موقع خودرو این مبلغ فوری به حساب شما بر می گردد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، فقط در صورت بروز خلافی و انجام تخلف باید مبلغ 300،000 هزار تومان را تا 1 ماه نزد شرکت به امانت گذاشته که آن هم بعد از گذشت یک ماه به حساب شما واریز خواهد شد، با چنین توضیحاتی حتماً به خوبی دریافته اید که قوانین سخت گیرانه ای در مورد کرایه اتومبیل در کیش وجود نداشته و آنچه از همه بیشتر خود را نشان می دهد، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که باید به صورت کامل در هر شهری رعایت شود که کیش نیز از این موضوع مستثنی نیست.

 

انواع خودروهای شرکت سام سیر نوین کیش:

بسیاری از افراد در همان ابتدا تمایل دارند سفری کم هزینه تر و مناسب تر را تجربه نمایند از این رو گزینه های مقرون به صرفه انتخاب بهتری برای آنها محسوب می شود، شرکت سام سیر نوین کیش (سایتشون : novinrent.com  ) نیز با توجه به این مهم دو دسته بندی عمده را در اتومبیل های خود گنجانده است که با عبارت ماشین های اقتصادی و ماشین های شاسی بلند می توانید آنها را بیابید، انواع نمونه هایی چون هیوندای اکسنت2017، کیا ریو 2018، هیوندای النترا 2016، کیا سراتو 2018 و کیا اپتیما 2016 جزء اتومبیل های اقتصادی بوده که تنوعشان دست شما را برای انتخاب نمونه دلخواه باز گذاشته و برای کسانی که به اتومبیل هایی جادارتر، بزرگ تر و قدرتمندتر نیاز دارند، انواع ماشین های شاسی بلند در این شرکت در نظر گرفته شده که آنها را نیز می توان بدین گونه بر شمرد، نیسان جوک 2015، هیوندای توسان 2013، کیا اسپرتیج 2015، کیا اسپرتیج 2015، نیسان ایکس تریل 2015، کیا اسپرتیج 2016، هیوندای توسان 2017، کیا اسپرتیج 2018 و... که همگی زیبایی، کیفیت، سرعت را به عنوان شاخصه های اصلی خود دارند.



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تنظیم آهنگ چیست ؟


در فرایند ساخت هر آهنگی که به گوش شما می رسد سه نفر نقش دارند . آهنگساز به عنوان الهام دهنده و خالق اثر ، تنظیم کننده و نوازنده .
آهنگساز می تواند هر کسی باشد . همه استعداد این را دارند که در ذهن خود قطعات موسیقی ابداع کنند . ولی آنچه مهم است و معمولا شنوندگان زیاد در مورد آن کنجکاو نمی شوند این است که چگونه می شود افکار ذهنی آهنگساز را مبدل به نت کرد و سپس با ساز اجرا کرد ، حتی زیبا تر .

اتحادیه ی موسیقیدانان آمریکا تنظیم را به عنوان هنر تهیه و تطبیق و به بیان متفاوت ترجمه ی نت های روی کاغذ بصورت دیگر ( آوایی ) بیان می کند . بر اساس تعاریف این اتحادیه ، یک تنظیم ممکن است شامل بیان کردن و هماهنگ کردن نت ها و حتی دخالت در اصل ملودی باشد . بنابراین ، هنر تنظیم عبارت است از هارمونیک (ایجاد هماهنگی کردن ) ، ملودیک ( خوش آوا کردن ) و ریتمیک ( ضرب دار کردن ) کردن ساختار موسیقی . ارکسترا و تنظیم را نباید با هم برار دانست . در ارکسترا فقط تطبیق نت برای موسیقی دسته جمعی مطرح است در حالی که تنظیم دربردارنده ی فنون ساخت ملودی نیز هست .

تنظیم در ایران امری نوپاست . اجرای متفاوت و دل نشین چند ساز به طور هم زمان ، یکی از دستاوردهای تنظیم است . در کشور ما سابقا در اکثر اجراها نوازندگان از ابتدا تا انتها ، مشترکا یک ملودی را می نواختند . با ورود تنظیم به موسیقی ما ، تنوع در اجرا ها دیده شد و گروه های ارکسترا در ایران نیز تشکیل شدند .

تنظیم کننده باید این ویژگی ها را داشته باشد : کاملا با علم موسیقی آشنا باشد ، سازها را بشناسد و با صدای آنها آشنایی کامل داشته باشد . تنظیم کننده خط های ملودی را می چیند یا صدا ها و سازها را ترکیب می کند ، به آهنگ استیلی می بخشد که در قطعه ی تنظیم نشده فقدانش احساس می شود . شخص تنظیم کننده باید خلاقیت ، تمرین موسیقی و گوش های خوب داشته باشد . به یاد داشته باشید تنظیم کننده شدن کار آسانی نیست .
او باید نت ها را برای سازها بنویسد و آماده کند ، هماهنگی سازها و زیبایی آهنگ را مدیریت کند ، صداها را ترکیب کند و فنون زیباسازی را بکار گیرد . تنظیم کننده می تواند حتی سرپرست گروه هم باشد .
تنظیم می تواند هم برای چندین ساز باشد هم برای تعداد اندکی . تنظیم بر عهده ی شخص تنظیم کننده است و می تواند طبق میل خودش با توجه به علم موسیقی ، تعداد و توانایی نوازندگانش هر تعداد سازی که می خواهد اضافه یا حذف کند .
تنظیم کننده پس از اینکه ملودی را به اتمام رساند ، سازهای مورد نظرش را طبقه بندی می کند تا وسعت صدا دهی آنها را بررسی نماید . او باید طوری سازها را بچیند که از هر کدام بهترین نتیجه را بگیرد .
در مرحله ی پایانی تنظیم ، نت ها را به ترتیب اهمیت ساز ، روی خطوط حامل بر روی کاغذ پارتیتور بنویسد و آماده ی اجرا کند .
در پایان می توان گفت تنظیم امری سلیقه ایست ولی آن تنظیمی مورد پسند واقع می شود که طبق اصول موسیقی باشد ضمن اینکه زیبایی خود را حفظ کرده .



:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آشنایی با خدمات صنعتی

   وقتی در مورد خدمات صنعتی صحبت می‌شود، چیزی که در ذهن اکثر مردم تداعی می‌شود، ارائه خدماتی نظیر تعمیر و تعویض قطعه و به طور کلی خدمات پس از فروش است که معمولا با داشتن ضمانت نامه‌ای که به خریدار ارائه می‌شود، قابل استفاده است. اما این فقط قسمت کوچکی از خدمات صنعتی به معنای واقعی است. بخش عمده‌ای از این خدمات به خود صنعت بر‌ می‌گردد. مثلا کارخانجاتی که فقط در تولید کردن قطعه‌ای خاص و کلیدی تخصص دارند و آن قطعه را برای مصرف شاید ده‌ها کارخانه‌ی دیگر تولید می‌کنند و عملکرد صحیح کارخانجات دیگر، می‌تواند نیازمند همان یک قطعه باشد.

 

خدمات صنعتی، خدمتی در راستای رفع نیازهای جامعه

   صنعت‌گران و یا صاحبان صنعت، برای انجام خدمات گسترده در راستای صنعتی که در آن تبحر دارند، رفع نیاز مشتریان و یا حتی سایر شرکت‌ها و کارخانجات و جلب رضایت ایشان اقدام به ارائه خدمات صنعتیخود می‌کنند که نباید با ارائه خود محصولات صنعتی اشتباه گرفته شود. گاهی محصولات صنعتی که ارائه می‌شوند، با توجه به نحوه‌ی استفاده و یا مدت زمانی که از تولید و فروش کالا گذشته، دچار مشکلات قابل حلی می‌شوند که معمولا صاحبان صنعت برای رفع این شرایط خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. خدمات صنعتیکه در واقع می‌تواند جزو حقوق مادی و معنوی مشتریان باشد، ممکن است مربوط به استهلاک محصول خریداری شده پس از چند سال، ایرادات نصبی، تعویض برخی قطعات و یا حتی در مواردی جایگزینی محصول باشد. گاهی اوقات هم خدمات صنعتیچیزی فراتر از موارد ذکر شده است و صنعت‌گران خدمات صنعتیرا برای سایر کارخانه‌داران و یا شرکت‌ها فراهم می‌کند. ارائه خدمات صنعتیبه شرکت‌ها و کارخانه‌های دیگر می‌تواند خدمات مشاوره‌ای به عنوان مثال به منظور پیشرفت شرکت و یا کمک به کارمندان و مدیران حرفه‌ای برای بهبود صنعت و عملکردشان باشد که این مورد بیشتر مردم محور است و به مشتریان نهایی توجه ویژه دارد.  در مورد دیگر این خدمات صنعتیکه به کارخانجات و شرکت‌های دیگر ارائه می‌شوند، ممکن است خدمات تولیدی باشند که به منظور افزایش کیفیت تولید ارائه می‌شوند مانند انجام آزمایشات خاص بر روی یکسری قطعات و یا تولید قسمتی از محصول برای شرکت درخواست کننده که در نهایت به تولید یک محصول منجر می‌شود.

 

 

صنعت و خدمات

 

   نوع سوم این خدمات صنعتی می‌تواند خدماتی نظیر تولید و بهره‌برداری و نگهداری محصولات صنعتی تولید شده توسط سایر شرکت‌ها و کارخانجات باشد که به وسیله‌ی شرکت‌های کوچک‌تر ارائه می‌شود. انواع دیگری از خدمات نیز وجود دارند که در دسته بندی خدمات صنعتیقرار می‌گیرند و شامل موارد مختلفی از قبیل خدمات عملیاتی مانند روغن کاری، نظافت کارخانجات و تولیدی‌ها، ارائه مواد اولیه یا خام مانند چرم، کاغذ و غیره که برای تولیدات محصولات دیگری مثل کیف و کفش و یا کتاب و انواع دفترچه و غیره استفاده می‌شوند نام برد. همچنین تولید قطعات اولیه یا مکمل که در تولید محصولات دیگر استفاده می‌شوند مانند ترموستات، موتور محصولات مختلف و غیره نیز جزو خدمات صنعتی محسوب می‌شوند. اما در میان شرکت‌ها و کارخانجاتی که خدمات صنعتیارائه می‌دهند نیز رقابت فراوانی وجود دارد. در این بین شرکت‌هایی موفق‌تر هستند که خدمات آن‌ها متفاوت از سایر رقبایشان باشد. یکی از مواردی که باعث می‌شود مشتریان به سمت استفاده از خدمات صنعتیشرکتی بروند، ارائه آنی خدمات است. مانند خدمات تعویض قطعه‌ی محصولات الکتریکی در منزل که مشتریان بر روند ارائه خدمات نظارت دارند و مرحله به مرحله شاهد روند و پیشرفت کار هستند.



:: بازدید از این مطلب : 928
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سفر به پایتخت و نگین آذربایجان با تور باکو

 

قطعا همه شما می دانید که سفر به شهر باکو پایتخت زیبای آذربایجان این روزها جزو پرطرفدارترین مقاصد گردشگری بشمار میرود و اینکه باکو بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور هم به حساب می آید و تور لحظه آخری باکو هوادار زیادی دارد و البته اینکه درست بر ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آب ‌شوران قرار گرفته و مهمتر یکی از مناطق نفت‌ خیز جهان هم دارای اهمیت است و شهر جذاب باکو پرجمعیت ترین و یکی از زیباترین شهرهای قفقاز بوده و وجود تعداد بسیاری از پارک ‌های ساحلی و برگزاری برنامه‌ های متنوع و جذاب هنری از جمله موسیقی، تئاتر و اپرا جاذبه خاصی را به شهر داده است و به دنبال آن بخش قدیمی شهر باکو ، همراه با برج و حصار قلعه شهر به خوبی از سده‌های میانه بر جای مانده است و این شهر جزو آثار ثبت شده در یونسکو به عنوان میراث فرهنگ جهانی می باشد و اینکه باکو از آن شهرهایی نامبرده می شود که به سبب موقعیت جغرافیایی ایده آلی که دارد توانسته مقصد عالی برای ما ایرانیان محسوب شود. در این شهر جشن های ابتدای بهار بسیار باشکوه برگزار می شود و به همین دلیل تور باکو نوروز 99 گزینه بسیار مناسبی برای گذراندن تعطیلات عیدانه است. 

 

تور باکو

 

همچنین باکو امروزه به دلیل ویژگی های مدرنش مانند بافت اروپایی و پیشرفت چشمگیرش و اینکه نزدیکی فرهنگ و سنت آن به ایرانمان، به قطب گردشگری این کشور نیز تبدیل شده و حرفهای زیادی برای گفتن دارد و نیز این شهر همچنین مرکز علمی، فرهنگی و صنعتی جمهوری آذربایجان نیز شناخته میشود ؛ مرکز این شهر میدان فواره بوده که در اطراف با انبوهی از پاساژها، مغازه ها، رستوران ها و مناطق تفریحی محاصره شده و از خیابان های مهم شهر نیز می توان به " خیابان نظامی که بسیار محبوبیت دارد اشاره نمود که در واقع پیاده رویی بزرگ و عریض و بسیار دوست داشتنی با حال و هوای شادی است، بوتیک ها و فروشگاه های گوناگونی داشته و محبوبیت بسیاری برای مسافران و گردشگران دارد.

 

این را بدانید که هزینه سفر به باکو با توجه به زمان، پرواز و هتلی که انتخاب می کنید با یکدیگر متفاوت است برای مثال اگر مدنظر شماست بدانید که زمان های کم گردشگر را برای سفر انتخاب کرده و پرواز ایرانی در کنار هتل های 3 الی 4 ستاره می تواند هزینه های شما را کاهش چشمگیری دهد و اینکه هتل انتخابی و خدمات تور هم تاثیر بسیار زیادی در قیمت تور شما در بر خواهد داشت ؛ قیمت تور باکو بسته به اینکه با پروازهای ایرانی و پروازهای خارجی سفر کنید متفاوته و چنانچه به دنبال پکیج های ویژه با قیمت های استثنایی اعم از : خرید بلیط هواپیما به باکو و رزرو هتل در باکو هستید انتخاب آفرهای دقیقه 90 بهترین گزینه برای شما عزیزان است؛ مناسب ترین قیمت بلیط باکو به همراه رزرو هتل و پرواز ایرلاین ها را از سلام پرواز بخواهید چرا که به عنوان مجری اصلی تور باکو و مهمتر منتخب بالاترین درصد رضایت توسط مسافران عزیز شرایط فوق العاده ویژه را برای شما عاشقان سفر فراهم کرده تا از این شهر فوق العاده دیدن و کلی لذت ببرید.

همچنین قیمت هتل در باکو با توجه به پکیج انتخابی تور باکو شما مشخص می شود یعنی شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی تنها با انتخاب یکی از پکیج های متنوع از مجموعه ما بهترین تجربه را به خود هدیه دهید و نیز از بهترین هتل های باکو می توان به هتل فورسیزن باکو، هتل فرمنت برج های شعله، هتل های جی دبلیو ماریوت آبشرون، هتل پولمن، هتل بیلگاه بیچ، هتل هیلتون باکو، هتل کاخ رنسانس، هتل اکسلسیر باکو و هتل لندمارک باکو و ... اشاره نمود.

 

به جاذبه های توریستی شهر باکو سری بزنید 


جالبه بدونید که شهر کوچک باکو به دلیل قدمت وجود زندگی شهری در آن، دارای آثار باستانی متنوع و بسیار زیادی می باشد و دلیل اصلی دیگر آن به دلیل قرار گرفتن در امتداد دریای خزر دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و متنوع بسیاری توانسته خود را در میان مقاصد پرطرفدار در منطقه برای سفر کلی جلب توجه کند و به دنبال آن با توجه به موقعیت جغرافیایی اش، باکو ترکیبی از یک شهر قدیمی قرون وسطایی و شهری مدرن بشمار رفته که به همین دلیل سفر با تور باکو در عین حال علاوه بر بهترین گزینه برای شما میتواند مقرون به صرفه باشد و در کنار آن هم می تواند بسیار هزینه بر و گران برایتان تمام شود و آن بسته به نوع تور مسافرتی انتخابی شماست و در ادامه از بهترین جاذبه های توریستی باکو می توان موارد زیر را نام برد :

 

•         شهر قدیمی باکو ( Old Town، به آذری Icheri Sheher )

•         قلعه دختر ( Maiden Tower )

•         کاخ شیروان شاه ( ثبت شده در یونسکو )

•         موزه تاریخ باکو

•         برج های شعله ( Flame Towers )

•         مسجد پیر تازه ( Taza Pir Mosque )

•         موزه فرش آذربایجان

•         باغ فیلارمونیک ( Philarmonic Garden )

•         شهرک روی آب باکو ( Little Venice )

•         معبد آتشگاه ( Ateshgah Temple )

•         پارک ملی گوبوستان ( Gobustan National Park )

 

وضعیت آب و هوا در باکو 


آب و هوای شهر جذاب باکو در ماه های ژانویه و فوریه یعنی درست از 11 دی ماه تا 9 اسفند ماه، بسیار سرد بوده و دمای متوسط در حدود 1 درجه سانتی گراد می شود و نیز در این ماه ها به دلیل رطوبت بسیار بالا، دمای هوا سردتر از حد معمول دیده می شود؛ بنابراین سفر به باکو در این ماه ها چندان پیشنهاد نمیشود و اینکه باکو در ماه مارچ با دمای متوسط 7 درجه سانتی گراد و رطوبت کم، عصرهای سردی را داراست و بهتر این است اگر در این ماه به این کشور سفر می کنید، لباس کافی همراهتان ببرید ؛ در ادامه بین ماه های آپریل تا جون یعنی 12 فروردین تا 9 تیر، دمای هوا به طور میانگین در حدود 18 درجه سانتیگراد همراه با رطوبت 70 درصدی بوده و چنانچه قصد سفر به این شهر را دارید، این فصل زمان مناسبی برای بازدید از این شهر می باشد ، هوای باکو در ماه های جولای تا سپتامبر  آفتابی و بسیار دلپذیر است و به دلیل مجاورت این شهر با دریا، باعث بالا رفتن رطوبت هوا در روزهای گرم هم میشود و نیز دمای متوسط باکو در این ماه ها، بین 25 تا 30 درجه سانتی گراد متغیر می شود و این فصل، یکی از بهترین زمان ها برای سفر به آن است و شما علاقه مندان می توانید بدون نگرانی از بابت تغییرات جوی، به بازدید از کل شهر بپردازید و همچنین در سردترین ساعات روز، دما در حدود 7- درجه ی سانتی گراد و در گرم ترین حالت 1 درجه سانتی گراد است و اگر در این ماه به باکو سفر کردید، باید انتظار شب ها و روزهایی بسیار سرد را داشته باشید.

 

بهترین زمان سفر به باکو


بهترین گزینه سفر به باکو فصل بهار است؛ چرا که در اوایل فصل تابستان هوای باکو گرم و خشک و در زمستان ها بسیار سرد میشود، آب و هوای باکو در مجموع نیمه خشک و معتدل قاره ای بوده که در ماه های سپتامبر و اکتبر از رطوبت هوا کمی کاسته شده و دمای باکو به صورت میانگین به 14.5 درجه سانتی گراد می رسد و به دنبال آن متوسط بارش سالیانه این شهر حدود 239 میلیمتر بوده که در اکثر روزهای پاییز و زمستان شهر باکو همیشه پر از برف و باران است به همین علت سفر به باکو در این فصل ها چندان پیشنهاد نمی شود و نکته قابل توجهی که تمامی شما در سفر به باکو باید بدانید این است که در این شهر در تمام طول سال به شدت باد می وزد و شاید اسم شهر را به همین دلیل باکو ( برگرفته از بادکوبه به معنای شهر بادها ) نام نهاده اند؛ در ماه های می، ژوئن، آگوست، سپتامبر و اکتبر باکو در بهترین وضعیت هوای خود قرار دارد می توانید سفری لذت بخشی را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

امروزه کیف‌ها از اجزای اصلی استایل یک خانم شیک پوش به حساب می‌آیند. در واقع امروزه دیگر به کیف‌ها صرفا به عنوان یک وسیله‌ای برای قراردادن لوازم ضروری به هنگام بیرون رفتن از منزل نگاه نمی‌شود، بلکه کیف بخش مهمی از استایل هر فردی بحساب می‌آید. طراحان لباس بر این موضوع معتقدند که مسئولیت ایجاد ست زیبا بر عهده کیف است. به همین خاطر است که این روزها شاهد چندین مدل و کیف در بازار هستیم. در ایام نه چندان دور، کیف‌ها عمدتا در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای و در چند طرح محدود تولید می‌شدند؛ این در حالی است که امروز کیف‌های زنانه در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسند.

امروزه تنوع کیف زنانه به قدری زیاد شده است که به هنگام خرید کیف زنانه گیج می‌شویم. کیف زنانه مجلسی، کیف چرم زنانه، کیف دستی زنانه، کیف مجلسی زنانه، کیف اسپرت زنانه، کیف کج زنانه و ... از جمله انواع کیف زنانه موجود هستند. به همین خاطر بهتر است قبل از خرید کیف زنانه با مدل‌های و طرح‌های جدید کیف‌های زنانه آشنا شوید و در مورد نحوه‌ی استفاده از هر یک از آن‌ها اطلاعاتی کسب کنید. بنابراین اگر قصد خرید اینترنتی کیف زنانه دارید، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید؛ چرا که قصد داریم در مورد انواع کیف زنانه صحبت کنیم.

کیف زنانه

نکات اصلی هنگام خرید کیف زنانه

قبل از معرفی انواع کیف لازم است که به چند نکته اشاره کنیم. نکته اول در رابطه با خرید کیف زنانه این است که اگر شما قصد خرید کیفی دارید که هر روز می‌خواهید از آن استفاده کنید و با همه لباس‌های شما صرف نظر از رنگش هماهنگ باشد، حتما یک کیف با رنگ خنثی انتخاب کنید. اگر شما جزوء افرادی هستید که علاقه به پوشیدن لباس‌های تنگ مشکی و قهوه دارید حتما باید کیف‌هایی خریداری کنید که رنگی هستند یا حداقل تکه‌های رنگی دارند. برای دوستانی که قد بلند هستند، سایز کیف خیلی مهم نیست و هر نوع کیفی می‌تواند انتخاب کنید اما اگر ریز اندام هستید باید کیفی بخرید که خیلی بزرگ نباشد؛ چرا که خرید یک کیف بزرگ با اندام آن‌ها تناسب ندارد. بهترین گزینه برای افراد ریز اندام خرید یک کیف مینیاتوری است. همچنین نکته‌ای دیگری که وجود دارد این است که پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید یک کیف گرانقیمت، چندین کیف با قیمت‌های مناسب و البته با کاربردهای مختلف خریداری کنید که هر کدام مناسب یک موقعیت خاص باشد تا در موقعیت‌های مختلف از کیف‌های مناسب آن موقعیت استفاده کنید.

خرید کیف زنانه براساس اندام

مدل کیف مناسب برای هر فردی با هر اندامی فرق می‌کند. بنابراین پیش از خرید کیف زنانه باید اندام خود را بشناسید تا بتوانید متناسب با اندام خود کیف بخرید. اگر شما خانم قد بلندی هستید. دست شما در انتخاب کیف کاملا باز است و بنابراین نگرانی از این بابت ندارید. شما می‌توانید با خیالی آسوده سراغ هر مدل کیفی که خواستید برید. فقط افرادی که قد بلند لاغر اندام هستند، این نکته را در نظر بگیرند که سراغ کیف‌های خیلی کوچکتر نروند؛ چرا که بیشتر آن‌ها را بلندتر نشان خواهد داد. در مقابل خانم‌هایی که دارای اندام ریز و قد کوتاه هستند از خرید کیف‌های بزرگ خودداری کنند و به بهانه اینکه وسایل زیادی دارم که باید در کیف خود جای دهم سراغ خرید کیف زنانه بزرگ نروید و با این کار به تیپ و استایل خود ضربه وارد می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم که این دسته از دوستان سراغ کیف‌های کوچک و دوست داشتنی بروند. نکته کلی که در هنگام خرید کیف زنانه باید در نظر بگیرید این است که بند کیف نباید زیاد بزرگ باشد که کیف پایین‌تر از لگن شما قرار بگیرد.

دوستانی که بالاتنه شان تو پر است و شانه‌های عریضی دارند و به اصطلاح فرم بدنشان شبیه سیب است، پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ وجه سراغ کیف‌های کوچک با دسته‌های کوتاه نروید. بیشتر از کیف‌های دوشی، کیف پستچی استفاده کنید. در مقابل دوستانی که فرم بدنشان گلابی شکل است یعنی پایین تنه تو پر و درشتی دارند باید سراغ کیف‌هایی بروید که حواس ببننده را به سمت بالاتنه خود ببرید. حتما از کیف‌هایی با رنگ شاد و روشن استفاده کنید. در ضمن بند کیف شما نیز باید کوتاه باشد. نکته کلیدی که این دسته از دوستان باید مورد توجه قرار بدهند این است که از کیف‌هایی استفاده نکنید که بندشان تا روی لگن شما پایین میآید و باعث می‌شود که پایین تنه شما بزرگتر هم دیده شود. خانم‌هایی که اهل ورزش هستند و بدنشان حالت زاویه دار دارد، به هیچ وجه سراغ کیف مربع،مستطیل و ... نروید. برای این دسته از دوستان پیشنهاد می‌کنیم که از مدل کیف‌های گرد و بیضی استفاده کنند. خانم‌های سایز بزرگ باید سراغ کیف‌های بزرگ بروید.

خرید کیف زنانه براساس موقعیت های مختلف

اگر شما جزوء خانم‌های شاغل هستید، باید سراغ خرید اینترنتی کیفی بروید که علاوه بر اینکه فضای کافی برای حمل لوازم مورد نیازتان را داشته باشد، ظاهری مرتب به شما بدهد و این نکته را هم بایستی در هنگام خرید کیف در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی مواقع در جلسات و یا کنفرانس‌ها شرکت کنید. بنابراین بایستی یک کیفی بخرید که ظاهر رسمی شما را حفظ کند. هنگامی که می‌خواهید در یک قرار دوستانه و خودمانی شرکت کنید و یا برای خرید کردن به بیرون از منزل تشریف میبرید در این موقعیت به جای رسمی بودن باید به فکر راحتی و به اندازه کافی فضا داشتن کیف توجه کنید. باید توجه داشته باشید که نباید کیفی بخرید که خیلی بزر باشد و به اندازه یک ساک سفری باشد و نباید به قدری کوچک و مجلسی باشد که تصور شود که قرار است به مجلس عروس بروید. اگر به دنبال خرید یک کیف زنانه برای جشن عروسی و یا مهمانی هستید بنابراین نیاز به کیفی ندارید که خیلی فضا داشته باشد بنابراین شما بایستی به فکر خرید کیفی باشد که به اندازه کیف پول، گوشی موبایل و شاید چن قلم لوازم آرایشی کوچک فضا داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم که سراغ کیف‌های بزرگ و دست و پا گیر نروید چرا که در یک مجلس عروسی که دایم می‌خواهید جابه جا شوید داشتن چنین کیفی بسیار آزار دهنده خواهد بود. بنابراین برای چنین موقعیت‌هایی داشتن کیف‌های کوچک بهترین گزینه خواهد بود.

برای دوستانی که خیلی اهل تنوع نیستند و می‌خواهند یک کیف مناسب و البته با دوام داشته باشند، کیف دستی‌های بند دار مناسب است. همچنین این کیف مناسب همه موقعیت‌ها از جمله محل کار و مهمانی و بیرون رفتن است. اما اگر می‌خواهید که صرفا چند ایتم را در طول روز با خود حمل کنید. کیف‌های بدون بند به شما توصیه می‌کنیم که دیگر از شر شانه خلاص شوید. اگر برعکس حالت قبلی شما خانمی هستید که عادت دارید وسایل زیادی را با خود حمل کنید و نمی‌خواهید کسی آن‌ها را ببیند شما بایستی از کیف‌های حجیم بلند بنددار استفاده کنید. برای خانم‌هایی که دوست دارند حین راه رفتن دستانشان آزاد باشد و از طرفی امنیت کیف هم برایتان مهم است، کیف‌های سبک نامه رسان برای شما بهترین گزینه خواهد بود. خانم‌هایی که دوست دارند وسایل زیاد و جا گیر حمل کنند و زیاد از دستانشان استفاده نکنند، توصیه می‌کنیم از کوله استفاده کنند. کیف‌های دستی با بند کوتاه بهترین کیف برای موقعی هست که هرچه دارید درون آن بریزید و حرکت کنید. همچنین این مدل کیف‌ها بهترین گزینه برای مسافرت نیز است.

کیف زنانه مجلسی

اگر شما تمامی اصول و قوانین خوش پوشی در مهمانی‌ها را رعایت کنید اما یک کیف مجلسی زنانه‌ای در دست بگیرید که مناسب نیست، تمامی زحمات خود را بر باد داده‌اید. بنابراین لازم است برای خرید کیف زنانه مجلسی ارزان چند نکته را در نظر بگیرید. یکی از نکاتی که در هنگام خرید کیف زنانه مجلسی بایستی در نظر بگیرید، این است که اگر لباس‌تان طرح دارد، بهتر است کیفی بخرید که ساده باشد و برعکس چنانچه لباس ساده می‌پوشید، بایستی کیفتان طرح دار باشد. چنانچه قصد دارید در مهمانی لباس مشکی تن کنید، سراغ کیف مجلسی زنانه با رنگ غالب مشکی بروید. البته در نظر داشته باشید این مساله به این معنی نیست که کیفی تمام مشکی رنگ بخرید، ترجیحا کیفی انتخاب کنید که روی آن با رنگ طلایی یا نقره‌ای کار شده باشد. برای دوستانی که ترجیح می‌دهند لباس‌های رنگی بپوشند پیشنهاد می‌کنیم که از کیف مجلسی زنانه ای استفاده کنند که یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پیراهن مجلسی شان باشد. نکته بعدی در مورد خرید کیف زنانه مجلسی ارزان، این است که چه اندازه‌ای باید خریداری شود. شما بایستی با توجه به میزان وسایلی که قرار است در مهمانی به همراه خود داشته باشید، کیف مجلسی خود را انتخاب کنید. چنانچه وسایل تان زیاد نیستند، با خیال راحت سراغ مدل های دستی یا Clutch Bag با سایز کوچک بروید یا از مدل های دوشی کوچک استفاده کنید. اما اگر وسایل زیادی دارید، سراغ کیف‌های بزرگتر دوشی بروید. در مطلب جداگانه‌ای به صورت مفصل در مورد مجموعه نکاتی که به هنگام خرید کیف زنانه مجلسی باید در نظر بگیرید، خواهیم پرداخت.

کیف مجلسی ارزان

کیف دستی زنانه

کیف دستی اکسسوری حذف نشدنی دختران و زنان در تمام رده‌های سنی می‌باشد در نتیجه انتخاب یک کیف دستی زنانه با جنس مرغوب و دارای ظاهری شیک می‌تواند توجه دیگران را نسبت به شما جلب کند. چنانچه قصد دارید کیفی بخرید که برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ کیف‌های ارزان قیمت و مطابق مد نروید؛ چراکه غالب این کیف‌ها در نگاه اول دارای ظاهری فریبنده هستند اما از مواد اولیه‌ی خوب و مرغوبی تهیه نشده‌اند، بنابراین خیلی زود خراب می‌شوند، پس پولتان را هدر ندهید. همچنین چنانچه قصد دارید که یک کیفی خریداری کنید که صرف نظر از رنگش با تمام لباس‌های شما ست شود و بتوانید در اکثر مکان‌ها و زمان‌ها از آن استفاده کنید، انتخاب یک کیف با رنگ خنثی بهترین گزینه خواهد بود. اگر جزوء افرادی هستید که معمولا تیپ‌های مشکی یا قهوه ای می زنید، توصیه می‌کنیم که از کیف‌های رنگی یا کیف‌های ساده‌ای که دارای تکه‌های رنگی هستند استفاده کنید. مثلا یک کیف زرد، آبی و یا قرمز یک انتخاب مناسب است و با لباس‌های شما یک ست زیبا و هماهنگ را می سازد.

کیف چرم زنانه

کیف چرم زنانه یکی از بهترین مدل کیف زنانه است. حال در هنگام خرید کیف چرم زنانه، مدل کیف چرم همان چیزی است که اکثر ما، طبق سلیقه آن را انتخاب می‌کنیم و شاید بیشتر دغدغه این را داشته باشیم که آیا واقعا کیفی که می‌خریم چرم طبیعی هست یا نه؟ بویژه در حال حاضر که بازار کیف زنانه پر از کیف‌های چرم تقلبی و با کیفیت بسیار پایین است. به طور کلی یک کیف چرم با کیفیت باید سطحی نرم و لطیف با زیردست طبیعی داشته باشد و در آن از هیچ‌گونه الیاف مصنوعی استفاده نشود. از هر کیف چرمی که حالت پلاستیکی دارد، پرهیز کنید، این مدل کیف چرم عمر کمتری دارد.حال اینکه کیف چرم زنانه از چه برندی بخرید برای مثال کیف زنانه چرم مشهد یا کیف زنانه نوین چرم یا درسا بخرید. نکته‌ای که باید در بین انتخاب بین کیف‌های چرم زنانه مختلف به آن توجه کنید این است که چرم یک تکه باشد. چرم یک تکه ارزش بیشتری از تکه‌های کوچک‌تر چرم دوخته شده در رویه یک کیف دارد. در واقع هر چقدر دوخت‌های روی یک کیف چرم بیشتر باشد، نشان می‌دهد که چرم استفاده شده در ساخت کیف خرد و تکه تکه بوده است و هر قدر این دوخت‌ها کمتر باشد می‌توانید متوجه شوید که کیف چرم شما از یک پارچه چرم یک تکه و یک دست ساخته شده است.

کیف چرم دست دوز زنانه

کیف چرم دست دوز از مدل کیف زنانه بسیار زیبا و پرطرفدار هستند. کیف چرم دست دوز زنانه دنیای گسترده‌ای دارند و روزانه شاهد تولید و عرضه مدل‌های جدید و متنوعی از کیف چرم دست دوز زنانه هستیم که شما می‌توانید با مطابق با سلیقه خود انتخاب و خرید کنید.

مطلب آخر

امروز کیف‌های زنانه در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسند. امروزه تنوع کیف‌های زنانه به قدری زیاد شده است که به هنگام خرید کیف زنانه گیج می‌شویم. کیف زنانه مجلسی، کیف چرم زنانه، کیف دستی زنانه، کیف مجلسی زنانه، کیف اسپرت زنانه، کیف کج زنانه و ... از جمله انواع کیف زنانه موجود هستند.بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام خرید کیف زنانه این نکات را در نظر داشته باشید. چنانچه شما فردی پر مشغله هستید و در طول روز فرصت عوض کردن کیف خود را ندارید، کیف‌های چند منظوره که به چند روش می‌توان آن‌ها را حمل کرد، انتخاب عالی برای شما خواهند بود. اگر از کیف صرفا برای حمل چند قلم کوچک مانند موبایل و دسته کلید استفاده می‌کنید، خرید کیف‌های کوچک زنانه بهترین کار خواهند بود.

اگر شما خانمی هستید که همیشه لوازم زیادی با خود حمل می‌کنید، ولی دوست ندارید که کیفتان زیاد نامرتب باشد و محتویاتش را کسی ببیند، کیف‌های کیسه‌ای بهترین انتخاب برای شما ست. در این منبع به شما توصیه می کنیم چنانچه آزاد بودن دست هایتان برای شما مهم است و دوست ندارید که کیفتان بیشتر دست و پایتان را بگیرد کیف‌های بنددار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. هماهنگی رنگ بین کیف و کفش یکی از نکات مهمی است که هنگام خرید کیف باید به آن توجه کنید.. بهتر است این دو را از یک طرح و رنگ انتخاب کنید یا دست‌کم جنس آن‌ها را با هم هماهنگ کنید. اگر رنگ کیف و کفش‌تان هماهنگی ندارد می‌توانید از بند کفش همرنگ کیفتان استفاده کنید یا از طرح‌های خلاقانه‌ای مانند این استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

دره ستارگان در قشم

سفر به قشم یکی از بهترین فرصت ها برای دیدن جلوه های حیرت انگیز طبیعت است. دره ستاره ها یا دره ستارگان قشم یکی از دیدنی های معروف این جزیره است؛ مکانی افسانه ای و حیرت انگیز که تندیس هایی بلند قامت و ستون هایی تراشیده را پیش روی مان قرار می دهد و با اشکال عجیب، که هر لحظه به شکلی خاص به نظر می رسند، قوه تخیل را به بازی می گیرد.

در کوله بار خود کمی خیال پردازی جای دهید و با کارناوال همراه شوید تا داستان دره ستارگان قشم را برای تان روایت کنیم.

افسانه ها و باورها در مورد دره ستارگان

شکل عجیب و غریب دره ستارگان و تندیس های منحصر به فرد آن بازار روایات و افسانه های جالبی را در میان بومیان داغ کرده است. در برخی از این روایات و افسانه ها آمده که قرن ها پیش شهاب سنگ یا ستاره ای به زمین برخورد کرده و باعث شده تا این دره شکل بگیرد. به خاطر همین است که مردم این محل را استاره كفته و یا استار افتیده نامیده اند و امروز آن را دره ستاره ها می خوانند.

آنها بر این باورند که برخورد شهاب سنگ یا ستاره باعث جا به جایی خاک و بالا آمدن آن شده است. پس از فروکش کردن، خاک های جا به جا شده و بالا آمده به هر شکلی که بودند خشک شده و به صورت اشکال ستونی و سوزنی شکل و تندیس های مختلفی شکل گرفته اند.

هنگامی که در میان دره قرار می گیرید، کافیست سکوت کنید تا باد با پیچش در میان این تندیس ها صداهای جالبی را به گوش شما برساند. بنابر باور مردم بومی، این صدای ارواح سرگردان است که گذرشان به دره ستارگان افتاده و قصد عبور از آن را دارند. آنها بر این باورند که شب ها و با تاریک شدن هوا، رفت و آمد روح های سرگردان در این منطقه بیشتر می شود و به همین دلیل هیچ کس بعد از تاریک شدن هوا به سمت این دره نمی رود.

دره ستارگان قشم

دره ستاره ها در قشم

دره ستارگان در جزیره قشم



:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویلا سازی

ویلا سازی و داشتن ویلا این روزها در کشور ما دیگر مختص به اقشار ثروتمند جامعه نیست چراکه بسیاری از مردم از قشر متوسط اقدام به ویلا سازی و بنای ساختمان در ملک شخصی خود نموده‌اند. در نگاه نخست ساخت و تجهیز یک ساختمان جدید تحت عنوان ویلا سخت و زمان‌بر به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که عده زیادی نسبت به شروع و انجام آن دلسرد می‌شوند. اما معرفی فنّاوری برتر احداث ویلاهای پیش‌ساخته، موجب شده که این ساختمان‌ها روزبه‌روز بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.

ویلا سازی با سازه‌های پیش‌ساخته

سازه‌های پیش‌ساخته در همه مناطق کشور قابلیت جاگذاری و راه‌اندازی رادارند. این سازه‌ها ضد رطوبت می‌باشند و در مقابل سرما و گرما عایق حرارتی مناسبی محسوب می‌شوند. اگر ویلای پیش‌ساخته را در نواحی کوهستانی با سقف شیروانی ملاحظه کردید و همان سازه را با نمای آجری در منطقه‌ای کویری مشاهده نمودید، تعجب نکنید. این هنر ویلا سازی بادانش ویلای پیش‌ساخته است. شرکت‌های بسیاری کمی با گروه متبحر و متخصص قادر به اجرای چنین سیستم‌هایی هستند. یکی از آن‌ها که از بیش از ده سال گذشته در این کار حضور دارد، شرکت متخصص ساختمانی پلاستوفوم است. این شرکت با گروه متخصص و زبده‌ی خود قادر است که در تمام نقاط کشور ویلا سازی نماید. اما چرا باید از یک گروه متخصص استفاده کرد؟

هزینه‌های بالای ساخت به روش سنتی

با توجه به تنوع اقلیم در ایران حساسیت ساخت ویلا در مناطق مختلف بالا است. این حساسیت به دلیل تغییرات آب و هوایی و مخاطرات طبیعی به وجود آمده است. مطمئناً سکونت در ویلا کمتر از سکونت در منزل شما اهمیت ندارد. شاید بهترین زمان‌ها و زیباترین اوقات مختص به سپری شدن در ویلا باشد. زمانی که باید با دقت گروه متخصص ساختمانی تضمین امنیت گردد. به همین جهت ما با اجرای بی‌نقص و ضمانت کار، شمارا در ویلا سازی همراهی خواهیم کرد. یقیناً مزایایی که از ویلا سازی به روش ویلا سازی پیش‌ساخته پدید می‌آید منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان در درازمدت خواهد شد.

مزایای ویلا سازی به روش ویلا سازی پیش‌ساخته

در ویلا سازی به روش پیش‌ساخته ابزار و مصالح شما به طرز چشم‌گیری کاهش می‌یابد. این کاهش موجب مدیریت بهتر هزینه‌ها می‌شود. البته مصالحی که درروش پیش‌ساخته استفاده می‌شوند به دلیل کیفیت عالی قیمت بالاتری نیز دارند، اما یکی از مزیت‌های استفاده از این مواد اولیه کاهش دورریز مواد است. یکی دیگر از مزایای ایجادشده  عایق حرارتی بودن مجموعه با روش ویلا سازی پیش‌ساخته است. صرفه‌جویی در انرژی امکان مدیریت بهتر بر هزینه‌ها را درازمدت فراهم خواهد آورد.

منبع : ویلا سازی vilalsf



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
 

نرم افزار حسابداری یکی از برنامه های کامپیوتری است که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی خود می کند. چنین برنامه هایی می توانند به طور گسترده ای در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند، برخی برنامه ها برای حسابداری در کسب و کارهای ساده  و برخی نیز برای مدیریت کل امور مالی و فعالیت های بزرگ طراحی شده اند. با استفاده از نرم افزار حسابداری، شرکت ها می توانند به راحتی از منابع در بخش های حسابداری خود استفاده کنند و اشتباهات حسابداری را کاهش دهند.

 

دلایل استفاده از نرم افزارهای حسابداری

 

 افزایش دقت در انجام محاسبات

 

نرم افزار حسابداری می تواند به افزایش دقت در امور مالی شما با کاهش یا حذف خطاهای انسانی در محاسبه کمک کند. فرایندهای حسابداری دستی شامل بسیاری از محاسبات ریاضی با دست است. یک محاسبه نادرست در اوایل فرآیند می تواند تأثیر زیادی بر محاسبات بعدی داشته باشد. از سوی دیگر، کامپیوترها عملا قادر به ایجاد چنین خطایی نیستند. با این حال، لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری از خطاهای انسانی ناشی از ورود داده ها یا اشتباهات تفسیری مصون نیست.

 

افزایش سرعت

 

با استفاده از نرم افزار حسابداری، کسب و کارها قادر به پردازش حساب های خود با سرعت بیشتری نسبت به پردازش دستی هستند. بخشی از این افزایش سرعت ناشی از استفاده از رایانه ها است که قادر به پردازش ارقام بسیار سریعتر از مغز انسان است. علاوه بر این، نرم افزار حسابداری به سازمان ها اجازه می دهد تا کارایی را با معرفی اتوماسیون بهینه سازی کنند. برای مثال، یک کسب و کار باید مالیات فروش را در تمام معاملات خود ثبت کند. نرم افزار حسابداری می تواند به صورت اتوماتیک برای هر ورودی مالیات تعیین شده را اتخاذ کند.

 

کاهش هزینه ها

 

مزایای ناشی از سرعت و کارآیی نرم افزار حسابداری اغلب منجر به کاهش هزینه های کلی می شود. استفاده از یک برنامه حسابداری به هر یک از اعضای تیم حسابداری این اجازه را می‌دهد که در زمان کمتری کار بیشتری را انجام دهند. به طور بالقوه به این معنی است که افراد کمتری برای انجام کار حسابداری مورد استفاده قرار می گیرند. این به نوبه خود، می تواند هزینه های اداری حسابداری را کاهش دهد.

 

ارائه انواع گزارش ها

 

نرم افزار حسابداری کمک می کند تا اطلاعات مالی، دقیق و به موقع در اختیار کارکنان قرار بگیرد. به عنوان مثال فرض کنید یک مدیر مالی شرکت باید یک گزارش از نقدینگی داشته باشد تا دو ساعت دیگر در جلسه ارائه دهد. بسیاری نرم افزارهای حسابداری کاربران را قادر می سازند تا گزارش های متنوع مالی را ، تنها با پر کردن یک فرم و یا کلیک بر روی یک دکمه داشته باشند. این در حالی است که ایجاد چنین گزارشی به صورت دستی می تواند یک فرایند وقت گیر باشد.

 

کاهش مالیات

 

پرداخت مالیات های کسب و کار شما می تواند یک فرایند پیچیده باشد و مستلزم پیگیری تمام معاملات شما باشد. نرم افزار حسابداری کمک می کند تا این فرایند را ساده تر انجام دهید و اطمینان حاصل شود که تمام جزئیات مالی کسب و کار شما در یک مکان قرار دارد. 

 

پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر نرم افزار حسابداری قیاس را مشاهده کنید ..!



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل را می توان یکی از پرکاربردترین انواع توری ها دانست که این توری به دلیل جنس مرغوبی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است توجه داشته باشید که توری دولا بافت استیل همانطور که از نام آن پیداست از دو لایه نازک تشکیل شده و همین امر سبب افزایش مقاومت آن شده است. جنس این توری کاملا استیل بوده و به همین دلیل امکان زنگ زدن در آن وجود نخواهد داشت و امکان استفاده از آن به مدت بلند مدت وجود دارد. این توری ها به گونه ای در هم تنیده شده اند که امکان کش آمدن در آنها وجود نخواهد داشت  و به همین دلیل در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که توری دولا بافت استیل برای کسانی مناسب خواهد بود که می خواهند یک توری بسیار قوی داشته باشند و وزن این توری ها معمولا بیشتر از توری های معمولی خواهد بود. قبل از خرید توری دولا بافت استیل باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا در انتخاب توری مورد نظر خود دچار اشتباه نشوید. در این مقاله سعی کرده ایم شما را با توری دولا بافت استیل به خوبی آشنا سازیم پس در ادامه با ما باشید:

 

 

 

 

 

ویژگی های توری دولا بافت استیل

ویژگی های توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به ساختار مستحکم اشاره کرد چرا که امکان جدا شدن حلقه ها به هیچ وجه از یکدیگر وجود نخواهد داشت و به همین دلیل می توانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید. توری ها معمولا در دو وجه متمایز در نظر گرفته شده اند و به همین دلیل در اثر وارد شدن فشار از هر طرف امکان کش آمدن آن وجود نخواهد داشت و در هر صورت یکی از دو توری استفاده شده مقاومت خواهد نمود. لازم به ذکر است که این توری ها به دلیل جنس استیلی که دارند جذب آهنربا نخواهند شد و همین امر یکی از مزیت های آن به شمار می رود. توی دولابافت استیل را می توانید در انواع اندازه های مختلف خریداری نمایید چرا که هر یک از انواع این توری دارای شبکه های متفاوت می باشد و معنی این امر فاصله سیم های استیلی با یکدیگر می باشد و امکان خرید سفارشی توری نیز با ویژگی های منحصر به فرد شما وجود خواهد داشت.

کاربرد توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل کاربرد های مختلفی نسبت به توری های معمولی استیلی دارند و با توجه به پیشرفت جوامع و نیاز به جداسازی ذرات ریز از یکدیگر شبکه های توری ها بسیار ریز تر می شوند و این توری ها امکان عبور ریزترین ذرات را نخواهند داشت و به همین دلیل هیچ ذره ای نمی تواند از این توری ها بگذرد. معنی دولابافت بودن این توری ها را می توان استفاده از دولا بافت استیلی دانست که هر یک از این الیاف ها به یکدیگر تنیده شده اند و مقاومت بیشتری پیدا کرده اند. از این توری ها در بسیاری از واحد های آزمایشگاهی استفاده می شود و معمولا اصلی ترین کاربرد آن در مواقعی است که نیاز به جداسازی ذرات بسیار ریز می باشد.

 

 

خرید و قیمت توری دولا بافت استیل

خرید و قیمت توری دولا بافت استیل

برای خرید توری دولا بافت استیل راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که یکی از این راه ها را می توان مراجعه به مراکزی دانست که در سطح شهر فعالیت می نمایند. با مراجعه به این مراکز می توانید محصول را مورد بررسی فیزیکی قرار دهید اما باید بدانید که خرید از این مراکز نیاز به وقت بیشتری خواهد داشت و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار می گیرد. مراکز اینترنتی را می توان بهترین روش برای خرید این محصول دانست چرا که خرید از این مراکز بسیار ساده بوده و می توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید محصول اقدام کرده و آن را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید. قیمت یکی از مواردی است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه شود و در رابطه با قیمت توری دولا بافت استیل باید گفت: این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد قیمت مناسبی داشته و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است و البته باید بدانید که قیمت توری دولا بافت استیل در مقایسه با توری های معمولی گران تر خواهد بود و قیمت آن حدود 4 برابر توری استیل خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توری ها و مش های استیل 304 و 316 به وب سایت توری سون استیل (www.7steel.ir) مراجعه نمایید.
با تشکر



:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1398 | نظرات ()