نوشته شده توسط : علی

چگونه پنل اس ام اس بسازیم؟

همانطور که گفتیم پنل اس ام اس یا همان سامانه پیامکی به ارسال پیامک از طریق وب گفته می‌شود و از آنجا که مزیت‌های زیادی به نسبت سایر روش‌های معمول بازاریابی و تبلیغات دارد، طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که بازاریابی پیامکی را برای رونق کسب‌و‌کار خود انتخاب کرده‌اند ولی نحوه تهیه و قیمت پیامک را نمی‌دانند، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با خرید از یک سامانه ارسال پیامک، پنل اس ام اس خود را بسازید.

روش‌های تهیه پنل اس ام اس

به طور کلی دو روش برای تهیه پنل اس ام اس پیش روی شما قرار دارد: یکی استفاده از اسکریپت سامانه و عقد قرارداد با اپراتورها و دیگری تهیه پنل آماده از نمایندگی‌ها.

1. استفاده از اسکریپت سامانه پیامکی

این روش برای ساخت پنل اس ام اس پیشنهاد نمی‌شود چراکه اصلاً مقرون و به صرفه نیست چراکه نیازمند عقد قرارداد مستقیم با اپراتورها هستید. حداقل هزینه برای اینکه بتوانید یک پنل پیامکی از این روش تهیه نمایید، حدود ده میلیون تومان است.

البته اگر تمایل داشته باشید حتما از این روش برای ساخت پنل پیامکی خود استفاده کنید، ملی پیامک یک نمونه اسکریپت به نام  اسکریپت سندروید را به شما معرفی می‌کند. این اسکریپت که با زبان PHP، برنامه‌نویسی شده است برای ارسال پیامک انبوه SMS و MMS استفاده می‌شود.

2. تهیه پنل از نمایندگی‌های سامانه پیامکی

تمامی سامانه‌های پیامکی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، همگی نمایندگی هستند. با خرید پنل از این نمایندگی‌ها می‌توانید به راحتی، پیامک‌ انبوه ارسال نمایید. نمایندگی‌های مختلف پنل‌ اس ام اس رایگان و یا پولی در اختیار شما قرار می‌دهند. ولی در تهیه پنل‌های رایگان باید توجه داشته باشید که این سامانه‌ها:

  • تعرفه ارسال پیامک بالایی دارند.
  • امکانات خیلی کمی دارند.
  • به‌روزرسانی‌ خیلی کندی دارند و آپدیت در آن‌ها به ندرت صورت می‌گیرد.

    و این مسئله قطعا به ضرر شماست و از خیلی امکانات جدید و مفید یک سامانه پیامکی مناسب، بی‌بهره خواهید بود.

  • ثبات چندانی ندارند و مسائلی از قبیل ورشکستگی در این سامانه‌ها بسیار اتفاق می‌افتد.

حالا که با پنل اس ام اس و نحوه تهیه آن آشنا شدید، وقت آن رسیده تا کار با پنل خود را شروع کنید و با استفاده از آن پیامک‌های انبوه ارسال نمایید. ولی قبل از آن بهتر است با مزایای ارسال پیامک انبوه از طریق پنل بیشتر آشنا شوید.

منبع : amootsms



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی موفق چیست؟

آموزش دانلود انواع تیزرهای تبلیغاتی چیست؟ امروزه ، تبلیغات به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی ، ترغیب و یادآوری مشتریان در مورد محصولات ، مارک ها و شرکت ها شناخته شده است. انواع مناسب و صحیح تبلیغات و استفاده از رسانه های مناسب برای انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبان موثر است. مشتریان بازار هدف می توانند مرحله معرفی یا رشد چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی کنند.

در میان انواع تبلیغات (رسانه ای ، محیطی ، چاپی و ...) ، تیزرهای تلویزیونی هنوز هم زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای هستند. که بیشترین و بهترین تأثیر را روی مخاطب دارند.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر چیست؟ تیزر یک روش برای ارائه تبلیغات اعم از تلویزیون ، رادیو یا رسانه های محیطی و چاپی است.
یا به آن رفتاری گفته می شود که ایجاد می کند
کنجکاوی در طرف مقابل با نشان دادن چیزی کامل یا نگفتن چیزی به طور کامل. به عنوان مثال ، در تصویری که در حال پخش است ، شما نمی دانید با چه مارک یا شرکتی روبرو هستید
. پیامی در حال انتقال است اما شما نمی دانید هدف چیست.


مراحل ساخت یک تیزر تبلیغاتی چیست؟

مراحل ساخت تیزرهای تبلیغاتی: شامل سه مرحله اصلی است: پیش تولید ، تولید و پس از تولید.
آماده سازی فیلمنامه یا فیلمنامه ، انتخاب بازیگران ، فیلمبرداری ، صدا ، تدوین و ... برخی از مراحلی است که انجام می شود
می تواند یک تیزر را معرفی کند

تیزر تبلیغاتی استراتژی ، خلاقیت و اجرا سه عامل اساسی در موفقیت یک تیزر است. تیزرهای تبلیغاتی موفق از نظر استراتژی عالی هستند. آنها مفهومی خلاقانه دارند و به خوبی اجرا می شوند. چندین الگو وجود دارد که می تواند در تیزرها مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از تیزرها از الگوی خاصی استفاده می کنند و برخی از الگوی های متعدد. آنچه مهم است
برای انتخاب قالبی که بتواند پیام آگهی را به درستی منتقل کند و با بیننده ارتباط نزدیک برقرار کند. انتخاب کردن
یک الگو بستگی به این دارد که چگونه و برای چه هدفی می خواهیم از آن استفاده کنیم.

تیزر به انگلیسی چیزی است که حس کنجکاوی فرد را تحریک می کند. دانلود ساخت تیزر تبلیغاتی
و بنابراین یک تیزر تبلیغاتی می تواند هر چیزی باشد. که مشتری شما را می سازد
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و خدمات خود. و این می تواند یک فیلم ، متن ، فایل صوتی یا هر چیز دیگری باشد
.

از نظر فنی ، ممکن است تیزرهای تبلیغاتی حتی مستقیماً محصول را معرفی نکنند ، اما باعث بینندگان شوند
کنجکاو هستید که تبلیغ بعدی را که محصول را معرفی می کند مشاهده کنید.
اصول ساخت تیزرهای تبلیغاتی

در ایران وقتی صحبت از تیزر تبلیغاتی می شود منظورمان همان ویدیو یا کلیپ تبلیغاتی است که در آن وجود دارد
معمولاً محصول یا خدمات معرفی می شود. این معنی تیزر تبلیغاتی در ادامه این مقاله است.
زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی بین 15 تا 50 ثانیه است. اما در واقع زمان پخش تیزر قاعده خاصی ندارد و
می تواند بیشتر یا کمتر از این فاصله باشد.

ساخت تیزر کاری تخصصی که به دانش و تجربه بالایی نیاز دارد. سازندگان تیزر تبلیغاتی در مرکز تبلیغات و تبلیغات ،
با ایجاد یک سناریو منسجم و هدفمند و استفاده از اصول گرافیک و قاب بندی و همچنین اصول
فیلم برداری حرفه ای ، سعی کنید پیام خود را در کمترین زمان ممکن و به موثرترین شکل ممکن منتقل کنید. مخاطب را منتقل کنید.

منبع : https://www.taktizer.ir/promotional-teaser/



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نحوه کارکرد سئو وب سایت

گوگل، یا هر موتور جستجویی که از آن استفاده می‌کنید، دارای یک خزنده وب «crawler» است که وظیفه‌اش جمع‌آوری اطلاعات مربوط به تمام محتواهای موجود در اینترنت است. خزنده‌های وب، همه‌ی این اطلاعات را به صورت کدهای 0 و 1 به موتور جستجو بازمی‌گردانند. سپس این شاخص تحت تاثیر الگوریتمی قرار می‌گیرد که سعی می‌کند تمام این داده‌ها را با درخواست‌های شما تطابق دهد.
ویژگی‌های زیادی برای ورود به الگوریتم موتورهای جستجو وجود دارد، بخش SE کلمه‌ی سئو سایت هم به همین موضوع برمیگردد: موتورهای جستجو.
بخش O هم مربوط به بهینه سازی است. این بخش مربوط به تولیدکنندگان محتوای سایت‌ها است. از طریق این بخش، محتوایی که بهینه شده باشد، در صدر موتورهای جستجو قرار می‌گیرد تا کاربران از خواندن آن مطلب رضایت پیدا کنند.

آموزش سئو

در این بخش قصد داریم به چند مورد از سوالاتی که ممکن است درباره سئو سایت برای کاربران ایجاد شود، صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید:

حالا که با تکنیک‌های اصلی سئو وب سایت آشنا شدید، وقت آن رسیده است که از این روش‌ها برای بهبود رتبه‌ی سایت خود در موتورهای جستجو استفاده کنید. فرقی ندارد که سایت مورد نظر جدید است، یا یک سایت قدیمی که قصد بهبود آن را دارید. در ادامه برخی از اصطلاحاتی که ممکن است برای بهینه سازی سایت خود با آن‌ها برخورد کنید را توضیح می‌دهیم.

خدمات سئو

خدمات سئو، همان خدماتی هستند که توسط نمایندگی‌های مربوط به این نوع خدمات ارائه می‌شوند و به شما کمک می‌کنند سایت خود را به شکلی بهینه سازی کنید که در نتایج موتورهای جستجو، رتبه قابل قبولی کسب کند. با استفاده از خدمات سئو، سایت شما بیشتر در نتایج جستجو دیده خواهد شد. در این روش، معمولا بیشتر بر روی بهینه سازی نتایج جستجوی مربوط به شرکت، محصولات و یا خدمات و صنعت مربوطه تمرکز می‌شود.

مشاوره سئو و سفارش سئو

از زمانی که موتورهای جستجویی مانند گوگل راه‌اندازی شدند، الگوریتم‌های موجود در آن‌ها چندین بار به‌روزرسانی شده است. به همین دلیل است که شرکت‌های مربوط به خدمات سئو، مشاوره سئو هم انجام می‌دهند. یعنی زمانی که شما یک سفارش سئو و بهینه سازی سایت را در یکی از این موسسات خدماتی ثبت می‌کنید، این شرکت‌ها، خدماتی تخصصی برای موفقیت در نتایج جستجو و همچنین دیده شدن کسب‌وکار در فضای رقابتی ارائه می‌دهند.
برخی از خدماتی که شرکت‌های خدمات سئو ارائه می‌دهند، شامل موارد زیر هستند:
●     سئو محلی
●     سئو اقتصادی
●     سئو صوتی یا بهبود جستجوی صوتی



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راهنمای صفر تا صد برای اجاره ماشین در کیش

اگر می خواهید به کیش سفر کنید و قصد دارید که در این جزیره یک خودروی لاکچری اجاره کنید حتماً از تجربه شخصی ما استفاده کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رنت کنیم، قبل از شروع سفرتان باید بدانید که شرایط برای اجاره خودرو کیش چیست. با قیمت‌ها و خودروهای موجود آشنا شوید و در آخر از یک شرکت معتبر رنت ماشین خودرو مورد نیازتان را اجاره کنید.

اجاره ماشین در کیش چگونه است ؟

جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری زیبا و لوکس است. یکی از جذاب ترین تفریحات این جزیره امکان اجاره ماشین های  آمریکا و فوق لوکس است که نمی‌توان در هیچ ‌یک از شهرهای ایران مشاهده کرد.

برای اجاره ماشین در کیش راههای مختلفی وجود دارد شما می‌توانید مؤسسات مختلفی در این جزیره مشاهده کنید که خودرو اجاره می‌دهند. یا اینکه اگر ساکن تهران هستید با تماس با شرکت‌های معتبر رنت ماشین خودرو مورد نیازتان را رزرو کنید. برای اجاره ماشین، شرکت‌ها و مؤسسات شرایط مختلفی دارند اما در بیشتر موارد شرایط یکسانی وجود دارد.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش چیست ؟

برای رنت ماشین در کیش در مرحله اول باید به دنبال یک موسسه و شرکت معتبر باشید. چرا که در صورت اجاره ماشین به‌صورت شخصی می‌توانند  آن فرد به‌راحتی مبلغ که شما داده‌اید گرفته و خودرو را به شما تحویل ندهد یا موارد دیگر که  به می وفور می‌توانید در خبرگزاری‌ها مشاهده کنید.

یکی از این موارد آگهی‌های اجاره ماشین از دیوار است. تعداد زیادی آگهی اجاره ماشین در این سایت وجود دارد که تمامی آن‌ها به‌صورت شخصی هستند که ممکن کلاه‌برداری بوده و هیچ قراردادی برای ارائه ندارند.

خب حالا ببینیم که  برای رنت ماشین در این جزیره باید چیکار کنیم و به مدارکی نیاز است. شرکت‌های اجاره ماشین در کیش برای ضمانت مدارکی را از شما دریافت می‌کنند. این مدارک می‌تواند شامل ودیعه نقدی، چک به مبلغ خودرو باشد.

البته مکان اجاره ماشین در کیش بدون چک نیز هست. برخی از شرکت‌ها در صورت نداشتن چک از ما ودیعه نقدی دریافت می‌کنند.

البته کپی کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی نیز جزو مدارک ضروری است که تمام این مؤسسات از شما دریافت می‌کنند.

نکته: برای اجاره ماشین و اطمینان از رنت کار باید یک قرارداد رسمی بین شما و شرکت بسته شود. این قرارداد شامل موارد خسارات وارد شده، نحوه بیمه خودرو، مبلغ دریافتی از شما، ودیعه و کروکی خودرو است.

حتماً به این نکته توجه داشته باشید در صورت نداشتن قرارداد رسمی به‌هیچ‌عنوان خودرو اجاره نکنید. زیرا در صورت ایجاد هر خسارت و یا هر موردی هیچ مدرکی برای اثبات نخواهید داشت.

قیمت اجاره ماشین در کیش

به دلیل قرارگیری جزیره در منطقه آزاد  و نداشتن هزینه گمرک برای ماشین‌ها قیمت خودرو در کیش بسیار ارزان بوده . شما می‌توانید با قیمتی مناسب آخرین‌مدل‌های ماشین‌های روز دنیا را در اختیار داشته باشید.

هزینه اجاره ماشین در کیش به‌مراتب کمتر از هزینه اجاره ماشین در تهران و دیگر شهرهای ایران است. شما می‌توانید یک خودرو لوکس خارجی را با مبلغ بسیار مناسب اجاره کنید.

برای مثال قیمت اجاره اسپورتیج در کیش بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است که این مبلغ در تهران دو برابر بوده.

چه خودروهایی که در کیش موجود است ؟

همان‌طور که در بالا گفته‌شده به دلیل وجود جزیره کیش در منطقه آزاد قیمت خودرو در این جزیره ارزان بوده و می‌توانید خودروهای لوکس را در آن مشاهده کنید. یکی از این موارد مازراتی است.

اگر جزو افرادی هستید که رانندگی با لامبورگینی برای شما به یک رویا تبدیل ‌شده، نگران نباشید. شما می‌توانید با اجاره لامبورگینی در کیش رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

شما می‌توانید در این جزیره خودروهای بی‌نظیری را رنت کنید. بیایید لیست زیر را با هم مشاهده کنیم :

. دوج چلنجر

. موستانگ کروک

. لامبورگینی

. مازراتی

. دوح دورانگو

. دوج شارجر

. شورلت تاهو

. کامارو کروک

. بی ام و z۴

. نیسان کیکس

. دوج جورنی

. کادیلاک

. تویوتا اف جی



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
رشته حسابداری یکی از رشته‌های آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی می‌توانند این رشته را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنند.

رشته حسابداری چیست ؟ 

حسابداری به معنی ثبت و ذخیره اطلاعات مالی، ارائه تجزیه و تحلیل و نتایج به‌صورت گزارش‌هایی به مدیران سازمان یا شرکت جهت تصمیم گیری مناسب، درست و به‌مو‌قع است. در واقع حسابداری را می‌توان راهی برای کنترل سلامت مالی، ارزیابی دارایی‌های مالی، بدهی‌ها و همینطور جریان نقدی در کسب و کارها تعریف کرد. رشته حسابداری یکی از رشته‌های آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی می‌توانند این رشته را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنند.

 

تعریف حسابداری و حسابرسی

حسابداری یک فعالیت خدماتی است که وظیفه ­اش آماده کردن اطلاعات اندکی، که اساساً دارای ماهیت مالی هستند، در مورد واحد اقتصادی است. اطلاعات آماده شده به وسیله حسابداری باید در تصمیم­ گیری ­های اقتصادی سودمند باشد.

 

حسابرسی فرآیندی منظم و با قانون (سیستماتیک) جهت جمع ­آوری و تحلیل بی طرفانه شواهد در رابطه ادعاهای مدیریت در رابطه با فعالیت­ ها و رویدادهای اقتصادی، به تعیین درجه انطباق این ادعاها و اظهارات با معیارهای از پیش تعیین و گزارش نتیجه ها به اشخاص ذینفع است.

 

دروس رشته حسابداری در حین تحصیل:

دروس پایه: روانشناسی عمومی، جامعه شناسی، اصول علم اقتصاد، ریاضیات پایه، ریاضیات کاربردی، آمار کاربردی، مبانی کاربرد کامپیوتر، پژوهش و عملیات، مدیریت تولید، حقوق بازرگانی، پول و ارز بانکداری، مبانی سازمان مدیریت، توسعه اقتصادی، مالیه عمومی، روش تحقیق.

 

دروس اصلی و تخصصی: اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری پیشرفته، حسابداری صنعتی، حسابرسی، حسابداری مالیاتی، اصول تنظیم و کنترل بودجه، مدیریت مالی، مباحث جاری حسابداری، متون حسابداری

 

توانایی های لازم درباره رشته حسابداری

رشته حسابداری در واقع رشته ای است که بعنوان رشته های شناور شناخته می شود و داوطلبان در هر سه رشته تحصیلی ریاضی، تجربی و انسانی میتوانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. فردی که شغل حسابداری انتخاب می کند باید بتواند گزارش کارهای مناسب و جامعه را ارائه دهد، پس نیاز است که ادبیات فارسی او در سطح خوبی باشد و نگارش خوبی را برای متن های آماده شده انجام دهد.

 

یکی دیگر از خصوصیت هایی که دانشجوی این رشته باید داشته باشد این است که بتواند ساعت های طولانی مدت پشت کامپیوتر و میز کار با عدد و رقم ها سر و کله بزند و معادلات ریاضی را انجام دهد. همینطور نیاز است که شخصی که حسابدار است علاوه بر این که ریاضی و ادبیات قدرتمند داشته باشد و قدرت بدنی مناسب داشته باشد، خلاق و صبور باشد و با انضباط باشد.

 

با توجه به تغییراتی که در روند اقتصادی کشور اکنون به وجود آمده است مهندس حسابداری از جمله شغل هایی است که طرفداران متعددی دارد و افرادی که حساب داری نده اند میتوانند  امیدوار باشند که بیکار نخواهند بود و بدون شک در یکی از سازمان ها، ارگان ها و شرکتهای خصوصی یا دولتی میتوانند مشغول به کار شوند.

 

حسابداری,رشته حسابداری

معرفی رشته حسابداری

 

گرایش های رشته حسابداری برای ادامه تحصیل چه هستند؟

دانشجویان رشته حسابداری، میتوانند با انتخاب یکی از گرایش هایی که در لیست زیر آمده است در مقطع کارشناسی ارشد به ادامه تحصیل بپردازند.

 

رشته حسابداری: حسابداری از رشته های پرطرفدار در چند سال گذشته بوده است و به بررسی اقتصاد و امور مالی سازمان ها و شرکت ها می پردازد. در رشته حسابداری، حسابداران به تهیه گزارش های مالی، جمع آوری و گروه بندی اطلاعات اقتصادی و مالی می پردازند.

 

رشته حسابرسی: حسابرسی به خاطر بررسی و کنترل حساب های حسابداران انجام می شود. فی الواقع حسابرسان در دفترهای شرکت ها و سازمان های گوناگون مجذوب میشوند تا از درستی گزارش های مالی و حساب های حسابداران مطمئن شوند.

 

  • معرفی رشته گرافیک

رشته حسابداری مدیریت: رشته حسابداری مدیریت به خاطر افزایش توانمندی مدیران مالی در تصمیم گیری ها و تدوین استراتژی های اقتصادی شرکت ها مطرح شده است. افرادی که در گرایش حسابداری مدیریت تحصیل می کنند، میتوانند بعنوان مدیر عامل، عضو هیئت مدیره و یا بعنوان مشاورین مدیریت و اقتصاد در کنار مدیران ارشد شرکت ها به ایفای نقش بپردازند.

 

گرایش حسابداری عمومی: این گرایش، در مقطع کارشناسی ارشد حسابداری به نوعی جدید به حساب می آید و هدف اصلی از ایجاد آن تربیت نیروهای انسانی تعلیم دیده برای فعالیت در قسمت های عمومی- دولتی و یا جوانب کلان فضای اقتصادی جامعه است.

 

از سوی دیگر دانشجویان رشته حسابداری، میتوانند با انتخاب یکی از گرایش هایی که در لیست زیر آمده است در مقطع دکتری هم به ادامه تحصیل بپردازند.

 

حسابداری صنعتی: حسابداری صنعتی با تحولات صنایع گوناگون به ویژه انقلاب صنعتی شکل گرفت. آگاهی از بهای تمام شده محصولات تولید شده، نیازی حیاتی برای انتخاب قیمت فروش و عملکرد بهینه شرکت ها است. ازاین رو حسابداری صنعتی، با تکامل ابزارها و روش های تولید به سوی هزینه یابی توسعه یافته حرکت می کند تا هزینه ها و بهای تمام شده کالاهای آماده فروش به روشنی و با شفافیت کامل انتخاب شوند.

 

حسابداری مالی: حسابداری مالی همان حسابداری گزارشگری است. برای اینکه هدف اصلی حسابداری مالی مهیاسازی صورت های مالی است تا نیاز استفاده کنندگان از آنها را تامین کنند. حسابداری مالی باتوجه به اصول حسابداری در تلاش است، نیازهای گوناگون استفاده کنندگان داخل سازمانی و خارج سازمانی از اطلاعات حسابداری را جواب دهد؛ این اشخاص با اینگونه گزارش ها و داده هایی، قادر میشوند در خصوص سرمایه گذاری ها، انعقاد قرارداد های مختلف، عرضه وام و غیره اقدام به تصمیم گیری کنند.

 

حسابداری دولتی: دولت ها در سال های گذشته با توجه به گستره فرایندهای مخارجی خویش، نیازمند مشاورین و افرادی شده اند که توانمندی جداسازی و مدیریت هزینه ها در سطوح کلان اقتصادی را داشته باشند. براین اساس تربیت و پرورش حسابداران دولتی، میتواند منجر به بودجه بندی درست برای امور مختلف و اجرای این بودجه بصورت دقیق و کاربردی شود. گرایش حسابداری دولتی در پی ایجاد بستری برای بوجود آمدن مشاورین و متخصصان حسابداری در بازه مخارج دولتی است.

 

حسابداری مدیریت: حسابداری تنها علم مدیریت بر هزینه های شرکت ها، آن هم قبل از آغاز فرآیند تولید نیست. بلکه حسابداری میتواند در زمینه فرآیند بهای تمام شده محصولات و خدمات، میزان تولید، هزینه اجرا، مقیاس های گوناگون تولید، قیمت فروش محصولات و خدمات و ظرفیت منبع های گوناگون (مانند ماشین آلات) مشاوره های ارزشمندی را به مدیران سطح بالای شرکت ها عرضه دهد. به زبان ساده تر میتوان بیان کرد آنچه به وسیله حسابداری مدیریت عرضه می شود، پیش نیازی اجباری است که مدیران شرکت ها بر مبنای آن اقدام به تصمیم گیری های کلان می کنند.

 

حسابداری منابع انسانی: منبع های انسانی در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بعنوان با اهمیت ترین اموال های آنها تلقی می شوند. در همین امتداد، مدیریت بر امور مالی گوناگون مربوط به این منابع از بازه های عملکردی حسابداری منابع انسانی است.

 

برای مشاهده بهترین دوره حسابداری بازار کار کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکات مهم در انتخاب آتلیه عروس و داماد

شب عروسی هر فردی يکی از به ياد ماندنی ترين شب زندگی زوج های جوان است که با مرور زمان تنها چيزی که از آن به يادگار می ماند عکس ها و فيلم آن است و يکی از مهم ترين کارهايی که زوج های جوان بايد بکنند انتخاب يه عکاس ماهر است که در اين متن چند راهنمايی جهت انتخاب يک عکاس خوب برای عروسی به آنها می کنيم.

 

عکاس باتجربه و ماهر را برای عروسی انتخاب کنيد

تجربه مهم ترین شاخصه در انتخاب آتلیه عروس است. عروسی شما یک بار اتفاق می افتد، جشن شما پر از لحظه هایی است که فقط یک بار اتفاق می افتند. عکاس و فیلمبردار مراسم عروسی شما باید کوله باری از تجربه داشته باشند تا لحظات ناب را شکار کند و همه اتفاقات زیبا را ثبت کنند. تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو برای عکاسی و فیلم برداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند.
در بسیاری از امور تجربه زیاد و سابقه کار طولانی بسیار مهم و ضروری است اما همه چیز نیست. گاهی اوقات یک آتلیه عکاسی سالیان سال فقط یک نوع کار را تکرار کرده است بدون اینکه سعی کند چیز تازه ای یاد بگیرد و یا خود را به تکنولوژی های روز وفق دهد. الگوها روز به روز در حال تغییر هستند و آتلیه ای موفق است که خود را با تغییرات جدید هماهنگ کند . بنابراین وقتی به سراغ یک آتلیه قدیمی و با سابقه می روید، به این نکته توجه کنید که آیا آنها به روز هستند یا اینکه هنوز مطابق الگوهای قدیمی کار می کنند!

 

توجه به نمونه کارها و ساختگي نبودن ژست عروس و داماد

عکاسی عروس و داماد دارای بازاری پر رونق است که خالی از دوز و کلک نيست. به آرم و امضای عکس ها در پايين آلبوم توجه کنيد. بسياری از عکاسان حرفه ای در آغاز و پايان فيلم عروسی اسم و شماره اتليه خود را ثبت می کنند. به اين نکات توجه داشته باشيد تا نمونه کار های عکاسان ديگر را به عنوان نمونه های خودشان به شما نشان ندهند. تجربه ثابت کرده است که آتلیه و دفتر بزرگ و پر زرق و برق، با وجود اینکه خیلی مهم است اما لزوما به معنای این نیست که کار شما حرفه ای تر از آب درخواهد آمد. سعی کنید در ابتدای کار تحت تاثیر ساختمان بزرگ، آتلیه پر زرق و برق و دفتر وسیع آنها قرار نگیرید. چه بسا بسیاری از آتلیه های کوچکتر و جمع و جورتر، در کار خود دلسوزتر باشند و تعهد آنها به حفظ و رضایت مشتری بیش از آتلیه های بزرگ و مشهور باشد.



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا همان بازاریابی در اینستاگرام ،یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) به حساب می‌آید، با توجه به رشد و افزایش کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، فرصت مناسبی برای فعالیت برندهای مختلف و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این پلتفرم آنلاین بوجود آمد. شبکه اجتماعی که بیشترین محبوبیت را در ایران دارد قطعاً این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که اگر محصولی دارید آن را به تعداد نفرات بیشتری معرفی کنید اگر خدماتی دارید به افراد بیشتری ارائه کنید و اگر به دنبال برندینگ هستید ارتباط نزدیکی با مخاطبین برقرار کنید. در این مقاله قصد داریم روش های بازاریابی در اینستاگرام را با شما در میان بگذاریم و به شرح اینستاگرام مارکتینگ و یا معرفی دوره بازاریابی اینستاگرام بپردازیم…

هدف کسب‌وکار خود را در اینستاگرام مشخص کنید!

شاید به نظر ساده باشه، اما هر کسب و کاری که وارد اینستاگرام می‌شود هدف خاصی برای اینکار دارد که هزینه ها و زمانی که صرف اینکار میشود را توجیح کند. اگر کسب و کاری دارید و به فکر بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) هستید، ابتدا هدف خود را مشخص کنید و بعد برای قدم های بعدی برنامه ریزی کنید… در ادامه هدف های اصلی یک کسب و کار برای حضور در اینستاگرام را با هم مرور میکنیم…

 

1- معرفی یا فروش محصولات و خدمات

بسیاری از کسب و کارها برای معرفی یا فروش محصولات و خدمات خود به اینستاگرام وارد می‌شوند، هدف اصلی آنها فروش بیشتر از طریق بازاریابی اینستاگرام می‌باشد، خب طبیعی است کسب و کاری که هنوز به اندازه کافی در بازار جا نیفتاده و فروش مناسبی را ندارد برای برندسازی و تعامل بیشتر به اینستاگرام نگاه نمی‌کند و در درجه اول باید فروش خود را ارتقا ببخشد.

پس یکی از اهداف مهمی که بسیاری از کسب و کارها دارند معرفی یا فروش محصولات یا خدمات میباشد، برای مثال فروشگاه های اینترنتی هدف حضورشان در اینستاگرام میتونه فروش محصولات باشه…

2- برندسازی

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ برای فروش محصولات به اینستاگرام ورود نمی‌کنند برای مثال شرکت اپل، یا شرکت گوگل برای برندسازی بهتر و ایجاد حس مثبت با مخاطب در اینستاگرام حضور پیدا می‌کند فعالیت اصلی برند ها در اینستاگرام حفظ و بهبود جایگاه برند در ذهن مخاطبان است و گاهی با مشارکت های عمومی و اجتماعی دهنیت خوبی از خود در ذهن مخاطب بجای میگذارند.

3- ایجاد تعامل

برخی از کسب و کارها برای ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر با مخاطبان به فضای اینستاگرام ورود می‌کنند، گاهی با انتشار ویدیوهای پشت صحنه سعی در ایجاد ارتباط بهتر و دوستانه تری با مخاطبان خود هستند و یا با انتشار فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه به دنبال همدلی با مشتریان و کاربران خود هستند.

 

یک کسب و کار میتواند هر سه این اهداف را دنبال کند…



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در نخستین مرحله برای دریافت کد بورسی، فعالان بازار باید اقدام به ثبت‌نام در سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) کنند که اطلاعات همه سرمایه‌گذاران در این سامانه ذخیره و نگهداری می‌شود.

برای ثبت‌نام در سامانه سجام باید مراحل ثبت‌نام که به صورت اینترنتی انجام می‌شود تکمیل شود و در پایان ثبت نام یک کد پیگیری برای فرد متقاضی کد بورسی ارسال خواهد شد.

 بعد از طی شدن این مراحل، دریافت کد بورسی نیازمند احراز هویت است که این اقدام به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.

احراز هویت حضوری سجام در ابتدا از طریق دفاتر خدمات پیشخوان دولت انجام می‌شد اما بعد از مدت‌ها به دلیل افزایش تقاضا برای دریافت کد بورسی و نیز ازدحام جمعیت در این دفاتر، مسوولیت احراز هویت در کنار دفاتر پیشخوان به برخی از بانک‌ها مانند بانک آینده، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک شهر، بانک سپه، بانک پارسیان و موسسه ملل سپرده شد.

به تازگی در کنار احراز هویت حضوری در مراکز اعلام شده، امکان احراز هویت غیرحضوری و آنلاین سجام فراهم شده که افراد متقاضی کد بورسی می‌توانند از طریق درگاه سجام به اپلیکیشن‌های احراز هویت غیرحضوری که یکی از آنها اپلیکیشن سیگنال است دسترسی پیدا کنند.

 احراز هویت غیرحضوری مربوط به اشخاص حقیقی ایرانی و افراد بالای ۱۸ سال است،همچنین تمام مراحل احراز هویت باید توسط شخص ثبت نام کننده انجام گرفته و شخص دیگری نمی‌تواند احراز هویت غیر حضوری را برای وی انجام دهد.

در مرحله نخست، متقاضی کد بورسی باید به این نکته توجه داشته باشد که قبل از احراز هویت باید به طور حتم در سامانه سجام ثبت‌نام و کد ۱۰ رقمی را دریافت کرده باشند اگر این مرحله را انجام نداده‌اند باید گزینه ثبت‌نام سجام را انتخاب و با وارد کردن اطلاعات درخواستی اقدام به ثبت‌نام در این سامانه کنند و بعد از دریافت کد پیگیری ۱۰ رقمی سجام که از طریق پیامک ارسال می‌شود گزینه احراز هویت سجام را انتخاب کنند تا مراحل مربوط به احراز هویت آغاز گردد.





:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بر هیچ کس پوشیده نیست که مشکلات زندگی خانوادگی جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد هستند و تقریبا می توان گفت اکثر افراد گاه با مشکلاتی در خانواده خود دست و پنجه نرم می کنند.. به عنوان مثال برخی از افراد دردر زندگی زناشویی خود با مشکل مواجه هستند و این مشکلات به وجود آمده باعث شده روند معمول زندگی با اختلال مواجه شود و آرامش زندگی و عشق آنها از دست برود. قطعا در چنین شرایطی کمک گرفتن از مرکز مشاوره خانواده و روانشناسان مجرب و کاربلد تاثیر بسیار مثبتی در زندگی افراد گذاشته و به سلامت روان و آرامش خیال افراد کمک بسزایی می کند و حتی با مشاوره تلفنی آنلاین هم شما تاثیر آنرا حس خواهید کرد.

دلزدگی در زناشویی، از دست رفتن عشق، اختلافات زناشویی و … از جمله مهمترین مشکلاتی است که هر زوج ممکن است با آن مواجه شود و برای حل این مشکلات و حفظ رابطه توصیه می شود حتما از مشاوره خانواده کمک گرفته شود.

اهمیت مشاوره خانواده در زندگی

همه ما می دانیم که برای داشتن رابطه سالم با همسر هر دو طرف باید تلاش کنند و مهارت های زندگی را یاد گرفته و به کار ببرند.

از طرفی هیچ دو نفری کاملا با هم هم نظر نیستند و اختلاف نظر و عقیده حتما در رابطه وجود دارد، مساله مهم این است که این اختلاف نظر در رابطه را چگونه کنترل کنیم تا باعث دعوا و اختلاف بزرگتی نشود؛ رابطه ای سالم و عاشقانه زمانی پایدار خواهد بود که زوجین در صورت بروز تعارضات در رابطه پا پس نکشند و برای حل این مشکلات تلاش کرده و آن ها را حل نشده باقی نگذارند؛ مشکلاتی که حل نشده روی هم تلمبار می شوند، ممکن است در زمانی دیگر دوباره بروز پیدا کرده و باعث ایجاد دعوا و اختلاف بزرگتری در رابطه شوند. با کمک گرفتن از مشاوره خانواده در مرکز نوا مشاور می توانید مشکلات خود را به تدریج رفع کنید.

گاهی اوقات مشکلات به ظاهر کوچک و ساده روز به روز رشد کرده و بزرگتر می شود و ناگهان باعث ایجاد معضل بزرگی در خانواده می شود؛ بهترین کار این است که مشکلات به ظاهر کوچک را بی اهمیت تلقی نکنیم؛ آن ها را جدی گرفته و برای حلشان قدمی برداریم.

زمانی که بین زوجین اختلاف و مشکلی ایجاد شود، ممکن است به دلیل فشار روانی زیاد و شرایط سخت در رابطه، ذهن افراد نتواند مسائل را درست تحلیل کند و همین امر باعث عکس العمل های هیجانی شده و حتی اختلاف را عمیق تر کرده و صمیمت زوجین را کمتر کند. حال تصور کنید بعد از این شرایط مشکل حل نشده باقی بماند و این فرایند بارها تکرار شود؛ مسلما اگر در چنین موقعیت هایی برای حفظ رابطه تلاشی انجام نشود، احتمال از دست رفتن رابطه بسیار است.

اینجاست که اهمیت کمک گرفتن از مشاورین و روانشناسان پر رنگ می شود. زمانی که زوجین به دلیل اختلافات پیش آمده و فشارهای روانی قادر نیستند مشکلات خود را دو نفری حل و فصل کنند، مشاور به عنوان فردی بی طرف به زوجین کمک می کند تا ابتدا علت اختلاف را پیدا کرده و برای حل آن به زن و شوهر مذکور کمک می کند.

در جلسات مشاوره حل اختلافات خانوادگی نوا مشاور مشکلات مربوط به زندگی مشترک طی چند جلسه مشاوره حل و فصل می شود؛ در این جلسات افراد ممکن است متوجه ابعادی از زندگی شوند که پیش از این از آن بی خبر بوده اند.

گاهی اوقات افراد مهارت های زندگی را بلد نیستند و یا از انتظارات همسرشان بیخبرند؛ همین جلسات مشاوره خانوده و کمک گرفتن از متخصصین آموزش دیده افراد را نسب به زندگی مشترک آگاه تر کرده و به آن ها کمک می کند تعارضات را حل کرده و برای ساختن رابطه ای سالم و عاشقانه قدم به قدم پیش بروند.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

دوستان خوبم طراحی وب سایت استانداردهایی دارد و ما باید آن ها را رعایت کنیم. بارها اشاره کرده ایم که طراحی وب سایت اولین گام در دنیای بزرگ بازاریابی اینترنتی است و ما بدون یک وب سایت مناسب هیچ شانسی برای موفق شدن نداریم و فقط هزینه پرداخت می کنیم. استانداردهای طراحی وب سایت خیلی هم سخت نیستند فقط کافی است یک کمی دقت کنیم. به جرات می گویم با طراحی وب سایت کارآمد، جذاب، پرسرعت است که می توانید کسب و کار خود را از طریق بازاریابی اینترنتی متحول کنید.

حالا استانداردهای طراحی وب سایت چیست؟

1- یک هاست و یک دامین برای طراحی وب سایت:
متاسفانه بعد از گذشت حدود 3 سال از اجرای این قانون در گوگل باز خیلی از وب سایت های ایرانی این مشکل را دارند. وب سایت باید یک هاست و یک دامین داشته باشد. خیلی از وبمستران برای یک سایت چندین دامین ثبت می کنند و سپس همه آنها را روی هم پارک می کنند. بنابراین از گوگل محو خواهند شد و در آن صورت است که دنبال ماجرا می گردند.

2- فونت و محتوا:
فونت از مهمترین گام های وب سایت شماست. اگر در طراحی وب سایت فونت مناسب بکار نبرید خوانندگان هیچ علاقه ای در ماندن وب سایت ندارند و به وب سایت رقیب می روند. از فونتی استفاده کنید که در تمامی سیستم ها و مرورگرها برای کاربران قابل خواندن باشد.

علاقه دارم در این قسمت باز هم به نقش محتوا اشاره کنم. محتوای کپی نگذارید. گوگل پنگوئن شدیدا تمامی وب سایت های کپی را از رتبه بندی گوگل حذف می کند.

3- گرافیک:
مشاهده کرده اید وقتی به یک وب سایت مراجعه می کنیم همان لحظه مایل هستیم خارج شویم. عکس های فلش زن و نامتناسب با محتوا باعث خروج کاربران از وب سایت می شوند. پس در طراحی وب سایت دقت کنید و از بنر و تصاویری استفاده کنید که مربوط به کسب و کار باشد.

فقط یک نکته تصاویر را نه با حجم بالا آپلود کنید که مشکل لود شدن داشته باشد نه آنقدر بی کیفیت که حوصله کابران را می برد. همیشه گوگل را در نظر بگیرید که با یک صفحه نخست ساده چه تحولی در بازاریابی اینترنتی ایجاد کرد.

4- وب سایت متناسب با تمامی مرورگرها:
همیشه بعد از طراحی وب سایت، در تمامی مرورگرها تست کنید که سایت عالی به نمایش گذارده می شود. چقدر من سایت سراغ دارم که در بعضی از مرورگرها همانند گوگل کروم نامنظم است. در این موارد کاربر تنها کاری که می کند خروج از وب سایت است.

مثال- دو سال پیش یکی از آموزشگاه های به نام تهران از ما برای طراحی وب سایت پروپوزال خواست. با توجه به امکاناتی که این وب سایت داشت ما قیمت خود را پیشنهاد کردیم اما شرکت همکار ما حدود یک چهارم قیمت داد و نتیجه این شد که یعد از دو سال همچنان در مرورگر گوگل کروم که به عنوان محبوب ترین مرورگر دنیا شناخته شده نامنظم است.

5- سازگاری با تمامی سیستم ها:
بعد از اتمام پروژه طراحی وب سایت، آن را در تمامی سیستم ها چک کنید یعنی در نوت بوک، تلفن های هوشمند و تبلت ها. در حال حاضر تعداد افرادی که از تلفن های هوشمند و تبلت ها از اینترنت استفاده می کنند به شدت در حال افزایش است.

 

منبع : طراحی سایت https://is.gd/WeZo9e



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 5 / 1399 | نظرات ()