نوشته شده توسط : علی

بهترین مکان ها برای صرف صبحانه ترکی در استانبول:

در این لیست چند نمونه از بهترین صبحانه های ترکی در شهر استانبول را برایتان لیست کرده ایم تا اگر سفر خود را به مقصد این شهر رزرو کرده اید حتما آن را دز لیست برنامه های خود بگذارید. 

 

لیست بهترین مکان ها برای صبحانه در استانبول:

  1. ناملی گورمه، کاراکوی Namli Gurme, Karakoy

برای یک تجربه سنتی در ترکیه، Namli Gurme یک انتخاب بسیار عالی است.

این رستوران بیش از 40 سال است که غذاهایی مطابق با ذائقه مردم سرو می کند که بسیار محبوب نیز هستند،

این رستوران بیشتر به خاطر پاستیرمای (گوشت گاو پخته شده) که اغلب با تخم مرغ سرخ شده یا ساده سرو شود، شناخته شده است.

هدف این رستوران پذیرایی یکسان از مردم محلی و گردشگران است همچنین اگر در هتل های سلطان احمد اقامت دارید، این رستوران تنها 30 دقیقه پیاده از محل اقامت شما فاصله دارد.

این رستوران یکی از متنوع ترین و سنتی ترین صبحانه های ترکی را به همراه غذاهای مختلف برای شما ارائه می دهد.

  1. خانه صبحانه ون، جهانگیر Van Kahvaltı Evi, Cihangir

3

Van Kahvalti Evi یک مکان فوق العاده برای صرف صبحانه در استانبول است. اگر رزرو بلیط هواپیما (https://www.tahagasht.com/flight) شما به مقصد استانبول رزرو شده صرف صبحانه در این رستوران را نباید فراموش کنید.

پرطرفدارترین غذاهای موجود در منوی آن صبحانه کردی

  • کاووت Kavut
  • میرتوگا Mirtuga (تهیه شده از کره و گردو)
  • جاجی  Jaji

 است.

همچنین برای دوستداران پنیر، انواع مختلفی از پنیر در منوی این رستوران قرار گرفته است.

 

نکته مهمی که در مورد این رستوران وجود دارد آن است که خانه صبحانه ون با نظرسنجی یک وب سایت معروف آنلاین به عنوان بهترین مکان برای صرف صبحانه در استانبول انتخاب شده است.

  1. دوگاکیییز گرمت، بیگلو Teşekkürler, Bigelow

4

یکی از بهترین مکان ها برای صرف صبحانه در این لیست Doğacıyiz Gourmet است اولین و مهم ترین نکته مثبت این رستوران قیمت مناسب غذا ها و صبحانه های آن است.

این رستوران برای صرف صبحانه در آخر هفته بسیار مناسب است چرا که یک مکان بسیار آرام و به دور از هرگونه شلوغی است.

این رستوران فضایی بسیار تمیز و آراسته دارد و همچنین تمام آیتم های غذایی و صبحانه از مواد اولیه محلی تهیه می شود.

 
  1. Yiğit Sofram پنکیک و صبحانه، Beyoglu

5

Yiğit یک رستوران کوچک خانوادگی است که طعم غذاهای خانگی آن بسیار معروف است در این رستوران تنها 2 وعده صبحانه و ناهار سرو می شود و همه روزه بجز دوشنبه ها باز می باشد.

  1. فریکوی ارگانیک پازار، بومونتی Ferikoy Organik Pazar (Ferikoy Farmers Market), Bomonti

این کافه فقط در روزهای شنبه خدمات ارائه می کند

صبحانه های ترکی اغلب میز هایی پر از آیتم های مختلف هستند اما این صبحانه می تواند یک آیتم ساده مانند گوزلمه(gozleme)نیز باشند.

این رستوران خوشمزه و خوش طعم ترین گوزلمه های استانبول را در فضایی دنج و آرام برایتان سرو می کند.

این گوزلمه های خوش طعم در این رستوران با نان محلی و توسط افراد محلی تهیه می شوند و طعم های متنوع و خوش مزه ای دارند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 8 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC یک نوع جدید از پنجره است که به تازگی جایگاه خوبی در صنعت ساخت و ساز به دست آورده است. همان طور که مشخص است از گذشته تا کنون پنجره های یک ساختمان تغییرات بسیار اساسی ای پیدا کرده اند. این تغییرات به دلیل رفع نیازهای مصرف کنندگان به لحاظ زیبایی و کارایی حاصل شده است.

قابل توجه است که در ابتدا اکثر پنجره های یک خانه از چوب ساخته میشد که این نوع متریال برای ساخت پنجره به دلیل طول عمر پایین و دفرمه شده و هم چنین نگهداری سخت مورد استقبال قرار نگرفت.

برتری پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های قدیمی

در نهایت به دلیل برتری های که پنجره دوجداره خصوصا پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVC داشتند این نوع پنجره های جایگزین پنجره های اولیه (چوبی) شدند. این نوع پنجره ها عملکرد بسیار قابل توجهی به لحاظ عایق بودن در برابر سرما، گرما، صدا و آلودگی را دارد.

پنجره های دوجداره خصوصا پنجره های دوجداره UPVC از قرارگیری حداقل دولایه شیشه و نوعی گاز بی اثر در بین آن دو شکل گرفته است که این شیشه در یک فریم از نوع یو پی وی سی UPVC یک پنجره را تشکل میدهند. از ویژگی های مهم این پروفیل ها شکل پذیری بسیار بالاست که با توجه به پیشرفته بودن دستگاه های ساخت پنجره دوجداره روماپن، تولید آن در اشکال مختلف برای شما عزیزان امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تاثیر آهنگ های غمگین در درمان بیماری ها

انجمن موسیقی درمانی آمریکا (AMTA) گزارش می دهد که برنامه های موسیقی درمانی را می توان برای دستیابی به اهدافی مانند مدیریت استرس، تقویت حافظه و کاهش درد طراحی کرد. شاید تعجب آور به نظر برسد که موسیقی می تواند به افراد کمک کند تا با دردهای جسمی کنار بیایند، اما تحقیقات ارتباط واضحی را نشان داده است. یک بررسی نشان داد که افرادی که قبل، حین یا بعد از جراحی به موسیقی گوش می‌دهند در مقایسه با بیمارانی که موسیقی گوش نمی‌دهند، درد و اضطراب کمتری را تجربه می‌کنند. شنوندگان موسیقی حتی نیازی به داروهای ضد اضطراب و درد نداشتند.
برای انجام این مطالعه، محققان داده های 73 کارآزمایی مختلف را بررسی کردند که شامل بیش از ۷۰۰۰ بیمار بود. افرادی که کمی بیشتر، اما نه چندان قابل توجه، کاهش درد را تجربه کرده و به کمترین داروی ضد درد نیاز داشتند، کسانی بودند که موسیقی دلخواه خود را انتخاب کرده و گوش داده بودند. کاترین میدز، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه برونل در بریتانیا، معتقد است موسیقی یک مداخله غیرتهاجمی، ایمن و ارزان است که باید برای همه افرادی که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند در دسترس باشد. وقتی نوبت به درمان بیماری های مزمن می رسد، موسیقی درمانی نیز می تواند نقش مهمی ایفا کند.
تحقیقات نشان داد که موسیقی درمانی می تواند یک درمان موثر برای اختلالات خلقی مرتبط با شرایط عصبی، از جمله بیماری پارکینسون، زوال عقل، سکته مغزی و ام اس باشد. پس از بررسی ۲۵ کارآزمایی، محققان به این نتیجه رسیدند که موسیقی، درمانی معتبری برای کاهش بالقوه افسردگی و اضطراب و همچنین بهبود خلق و خو، حفظ عزت نفس و کیفیت زندگی است. آن ها همچنین خاطرنشان کردند که هیچ عارضه جانبی منفی در هیچ یک از کارآزمایی ها گزارش نشده است و موسیقی را به درمانی کم خطر تبدیل کرده است. 

اگر شما هم علاقه دارید تا بیماری و افسردگی خود را درمان کنید به بخش دانلود آهنگ غمگین ماهان موزیک مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چرا باید سایت داشته باشیم؟

شاید بارها از ذهنتان این سؤال گذر کرده باشد که چرا باید یک وب‌سایت برای کسب و کارم داشته باشم؟ ما در ادامه قصد داریم بیشتر راجع به این سؤال به شما پاسخ بدهیم.

یک سایت خوب می‌تواند حکم یک بنر تبلیغاتی برای کسب‌وکار شما داشته باشد. با استفاده از این وبسایت می‌توانید حوزه کسب ‌و کارتان را به مخاطبین بیشتری نشان داده و اطلاعات زیادی را در اختیارشان قرار دهید. اگر در حوزه کاری مختلف، کسب‌وکاری دارید می‌توانید به‌راحتی محصولات خود را در اختیار مخاطبین قرار دهید. حتی بدون این که مشتری مجبور باشد به‌صورت حضوری از شرکت شما خریداری کند. بنظرتان این امکان، عالی نیست؟

  مهم‌ترین مزایای طراحی سایت برای داشتن یک کسب‌وکار خوب

 حال نوبت آن فرا می رسد که کمی بیشتر پیرامون مزایای طراحی سایت صحبت کنیم. داشتن یک سایت قدرتمند که به شکل اصولی طراحی شده باشد؛ می تواند مزایای ذیل را به ارمغان بیاورد:

  • مزایا طراحی سایت: سهولت دسترسی

فراگیر بودن اینترنت امروزه باعث شده افراد به‌ جای خرید حضوری به‌صورت آنلاین با راحت‌ترین روش اقدام به خرید کنند. افراد اولین جایی که به دنبال خدمات مورد نظرشان می‌گردند اینترنت است.  پس اگر شما سایتی در حوزه کسب‌وکارتان نداشته باشید، کسب‌وکارهای دیگر این فرصت را از شما خواهند گرفت.

  • مزایا طراحی سایت: خرید بدون محدودیت زمانی

شما با داشتن وب‌سایت، در 24 ساعت شبانه‌روز می‌توانید بدون محدودیت زمانی خدماتی را به مشتری ارائه بدهید. در واقع وب‌سایت شما در زمان‌هایی که قادر به فعالیت نیستید، نماینده شما محسوب می‌شود و به‌جای شما خدماتتان را به مشتری معرفی می‌کند.

  • مزایا طراحی سایت: دسترسی سریع

تابه‌حال به این فکر کردید که حتی اگر کسب‌وکار شما، بزرگ‌ترین شرکت و در بهترین مکان شهر باشد باز هم موفقیت شما را زیاد تضمین نمی‌کند. به این خاطر که ممکن است تعدادی از مخاطبین به موقعیتی که شما قرار دارید، دسترسی نداشته باشند. اما داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکارتان این امکان را فراهم می‌کند تا در فضای اینترنتی در سراسر نقاط ایران مثل تهران,قم,اصفهان,شیراز,تبریز و... و... سایت شما در دسترس همه قرار گیرد.

منبع : https://is.gd/hSyn8U



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

همیشه برای اکثر ما دغدغه بوده که بهترین سرویس‌کار یا متخصص از کجا پیدا کنیم؟ سرویس‌کار یا متخصصی که بتونیم به اون اعتماد کنیم، بتونیم با خیال راحت کارمون به دست اون بسپریم. کاری که تا به حال انجام می‌دادیم و خواهیم داد سوال پرسیدن از خانواده و دوستان است. اگر اطرافیانمون نتونستن سرویس‌کار یا متخصص با تجربه و حرفه‌ای به ما معرفی کنند چه کاری باید بکنیم؟

بازار خدمات آنلاین استاده بستری برای ارائه خدمات است تا متخصصین و سرویس‌کاران را به شما معرفی کند. استاده ماموریت دارد بهترین سرویس‌کاران و متخصصین در حوزه‌ خدمات را به کاربران معرفی کند. خدماتی مثل خدمات نظافتی منزل، تاسیسات ساختمانی، خدمات ساختمانی، حمل و نقل، تعمیرات لوازم برقی و غیر برقی، خدمات دکوراسیون، خدمات مشواره و…

“اینجا هرکس تو کارش استاده”، این شعار استاده است که از اواخر سال 1397 در تلاش است با ارائه اطلاعات شفاف و واقعی سرویس‌کاران و متخصصین را به شما معرفی کند. حالا ما در کنار خانواده و دوستان شما، به شما کمک خواهیم کرد که از چه متخصص و سرویس‌کاری برای خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید.

از طرفی دسترسی به تجربه متخصصین و سوالات فنی و حرفه‌ای تا به امروز بسیار سخت بوده است. اگر به مشکل فنی بخوریم یا سوال فنی و خدماتی داشته باشیم، فقط می‌توانیم از دوستانی که تجربه در آن زمینه دارند سوالات خود را بپرسیم. استاده با استفاده از تجربه چندین ساله متخصصین خودش اقدام به تولید محتوا در زمینه کارهای خدماتی و نظافتی کرده است تا به سوالات و مشکلات فنی شما پاسخ دهد. این محتوا در دو بستر اینستاگرام استاده و استاده مگ در دسترس است تا پاسخ سوالات و مشکلات فنی شما از طرف متخصصین استاده به شما پاسخ داده شود.

منبع : https://tinyurl.com/2636ufz9



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مراقبت‌ های بعد از عمل لیفت با نخ

  • بعد از لیفت صورت با نخ یا... شخص در بخش‌های مختلف صورت احساس کشیدگی و سفتی خواهد داشت. همچنین احتمال دارد کمی کبودی، سوزن سوزن شدن و یا سوزش در نواحی بی‌حس شده وجود داشته باشد. استفاده از یک پوشش الاستیکی برای صورت و گردن به بافت پوست کمک خواهد کرد که در موقعیت جدید خود ساکن و سازگار شود، همچنین این پوشش احساس راحتی به فرد می‌دهد و باعث کاهش تورم نیز می‌شود.
  • کیسه‌های یخ و پارچه‌های خنک‌کننده‌ صورت می‌تواند برای ۲۴ ساعت اول استفاده شود.
  • استفاده از انواع نوشیدنی‌ها به مدت چند روز پس از عمل تا حد زیادی می‌تواند کمک‌کننده باشد.
  • هنگام استفاده از مرطوب‌کننده یا آرایش کردن، انگشتان خود را از موقعیت پایین‌تر به موقعیت بالاتر حرکت دهید. از محصولات مراقبت پوستی حاوی ویتامین A استفاده کنید.
  • به مدت یک ماه صورت خود را ماساژ ندهید.
  • به مدت یک ماه از کشیدن لباس‌های تنگ روی سر خود اجتناب کنید.
  • برای مدت ۶ هفته بعد از عمل، کارهای سنگین خانه، باغبانی، بدن‌سازی یا ایروبیک و ورزش‌های تماسی را انجام ندهید.
  • هنگام نوشیدن مایعات با نی، لب‌های خود را غنچه نکنید، شکلک درنیاورید و هنگام سرفه، عطسه و خمیازه صورت و گردن خود را نگه دارید.
  • بهبودی از نظر بازگشت به اجتماع معمولاً حدود ۲ هفته است؛ یعنی با گذشت ۲ هفته ظاهر شما کاملاً عادی است و می‌توانید به اجتماع بروید.
  • بعد از ۲۴ ساعت دوش بگیرید. پوشش زخم‌هایی که پانسمان شده را بردارید، با ملایمت محل را به آرامی خشک کنید.
  • تا ۲ هفته بعد از عمل، آسپیرین و داروهای ضدالتهاب (نوروفین، ایبوپروفن) مصرف نکنید.


:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت نوعی روش درمانی و زیبایی برای پاکسازی عمیق پوست صورت است که پوست شما را شاداب و سرزنده می‌کند. شما می‌توانید این تکنیک را به صورت پاکسازی پوست در آرایشگاه یا پاکسازی صورت با دستگاه در کلینیک‌های زیبایی انجام دهید.

هدف نهایی فیشیال صورت، بازگشت شادابی و طراوت به پوست و درخشندگی آن است. این هدف با تخلیه و پاکسازی پوست از آلودگی‌ها یا اثرات به جا مانده از آن‌ها مانند جوش زیرپوستی امکان‌پذیر می‌شود.

در فیشال پوست با توجه به نوع پوست شما، پکیج درمانی انتخاب می‌شود تا بتواند بیشترین تاثیرگذاری را برای شما داشته باشد. در این حالت است که بهتر است به متخصص یا مراکز معتبر مراجعه کنید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

در نهایت توجه به این نکته ضروری است که فیشیال پوست یکی از ساده‌ ترین و در عین حال سریع‌ ترین روش‌ها برای شادابی بیشتر و جوان ماندن پوست صورت است. مدت زمانی که برای یک فیشال کامل باید بگذرانید چیزی حدود ۱ الی ۲ ساعت است و شما بلافاصله بعد از آن می‌توانید به کارهای روزانه خود ادامه دهید.

البته اگر مایل هستید طراوت و شادابی به دست آمده از این تکنیک را حفظ کنید، علاوه بر مراقبت از آن باید جلسات آن را تکرار کنید تا به نتیجه طولانی‌تر و کامل آن دست پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو اصطلاحی است که این روزها زیاد به گوش میرسد . تعداد خانم هایی که بخاطر ابروهای کم پشتِ نازک دائم مجبورند از مداد ابرو، ژل یا سایه براي پر کردن ابروهایشان استفاده کنند کم نیست. عده ای هم در سال های گذشته از شیوه های دائمی پر کردن و طراحی ابرو مانند تاتو استفاده نموده اند و از نتيجه، چندان دلِ خوشی ندارند. با اینهمه اگر شما هم از آن گروه خانم هایی هستید که با مشکل ابروهای کم حجم و نازک دست به گریبان هستید، به نظر میرسد ديگر وقت آن رسیده که با امتحان یکی از شیوه های جدید پر کردن ابرو چهره ی جدیدی را تجربه کنید و یا با آموزش میکروبلیدینگ ابرو مهریماه حرفه ای شوید..

 

میکروبلیدینگ ابرو

ابروها مهمترين بخش صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، شیوه های زيادي براي تغییر دادن آن ها وجود دارد ، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن. ولی امروز یک مورد خيلي طبيعي وجود دارد که نتایجی تقریبا دائمی دارد. در این مطلب روش میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی می کنیم که فراتر از نقاشی یا استفاده از مداد است و درست شبیه به موهای واقعی به نظر میرسد .

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی براي طراحی و فرم دهی ابروها است که از طريق قلمی که متشکل از چند سوزن است، خطوط نازک و باریکی مثل به تار موهای طبيعي ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد ميکند . این روش باعث پرتر به نظر رسيدن ابروها ميشود و زيبايي آن را دو چندان ميکند .

 



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکاتی که باید در خرید لباس راحتی زنانه بدانید

در خرید لباس راحتی زنانه، همچون خرید لباس‌های دیگر باید به نکاتی توجه کنید که نه تنها لباس‌تان به سرعت از بین نرود و کهنه نشود، بلکه در هزینه‌های خود نیز به صورت قابل توجهی صرفه‌جویی کنید. از این رو در ادامه مقاله نکاتی را قرار دارد تا یک خرید مناسب و به‌صرفه داشته باشید.

۱- به جنس لباس خانگی زنانه دقت کنید

جنس لباس خانگی زنانه از جنس لباس مهمانی مهم‌تر است، چرا که در خانه  باید احساس راحتی بیشتری داشته باشیم و این راحتی و آرامش می‌تواند از طریق لباس خانه تامین شود. پیش از انتخاب لباس خانگی زنانه به فصل و آب و هوا دقت کنید.

از این رو لباس‌ خانگی تابستانه باید خنک و نخی و لباس راحتی زمستانه باید کمی ضخیم باشد. اما بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند در چهار فصل سال لباس نخی به تن کنند، چرا که لباس راحتی نخی به تن نمی‌چسبد و وزن سبک‌تری دارد.

توصیه می‌کنیم در خانه لباس‌هایی با جنس پلاستیکی به تن نکنید. اگرچه لباس پلاستیکی قیمت کمتری دارد، اما باعث داغ شدن بدن می‌شود و ممکن است حساسیت‌های پوستی، خارش، التهاب یا مشکلات دیگر نیز ایجاد کند.

خرید لباس راحتی زنانه خنک و لطیف

۲- به قیمت لباس راحتی زنانه توجه کنید

همیشه یک لباس راحتی زنانه گران قیمت به معنای کیفیت بالای لباس نیست. توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، درباره کیفیت لباس بررسی بیشتری کنید. به همین منظور، شما می‌توانید برچسب روی لباس را بخوانید یا در سایت‌های فروشگاه آنلاین نگاهی بیاندازید و کیفیت و نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید. 

همچنین مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی لباس به شما کمک می‌کنید تا لباس راحتی زنانه مورد علاقه‌تان را با قیمت مناسب تهیه کنید. این روش کمک می‌کند که نه تنها از کیفیت لباس‌تان مطمئن شوید، بلکه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

۳- به سایز لباس راحتی زنانه توجه کنید

سایز لباس راحتی زنانه از نکات مهم خرید این مدل لباس محسوب می‌شود. توصیه می‌کنیم لباس راحتی خانه، به‌خصوص تیشرت یا تاپ زنانه را یک سایز بزرگ‌تر تهیه کنید تا در آن راحت باشید، اما شلوار یا شلوار زنانه را می‌توانید به سایز مناسب خود تهیه کنید. لباس‌ خانگی تنگ و چسبان باعث خستگی شما می‌شود و در آن احساس راحتی نخواهید داشت.

در صورتی که سایز خود را نمی‌دانید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی لباس معتبری کمک بگیرید. در برخی از این فروشگاه‌‌ها جدول سایزی قرار دارد که می‌توانید با یک متر خیاطی، سایز خود را به سادگی بررسی کنید و لباس راحتی زنانه مناسبی برای خودتان تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی انواع سنگ عقیق

سنگ عقیق به دلیل اشکال گوناگونی که در لایه‌های مدور و مسطح آن وجود دارد دارای انواع مختلف است که در ادامه مطلب به انواع آن اشاره می‌کنیم. 
 
عقیق سرخ ، سبز، کبود و ...

در نتیجه تاثیر اکسیدهای فلزی همانند آهن، منگنز و دیگر عناصر سنگ عقیق به رنگهای مختلف می تواند در طبیعت دیده می شود که انواع عقیق سرخ، سبز، کبود، زرد و مشکی از انواع متداول آن ها هستند.
 
عقیق سلیمانی 

 متداول ترین نوع عقیق است که با نوارهای روشن و تیره منظم دیده می‌شود.
 
عقیق شجر 

در حضور انواع ناخالصی‌های قهوه ای و قرمز رنگ، مناظر زیبا مانند دریاچه، درختان و غیره ایجاد می‌نماید.
 
عقیق آتشین 

حاوی ناخالصی‌هایی از جنس لیمونیت است که با برش مناسب و صیقل خوردن سنگ، پدیده‌ای مانند شعله آتش در درون گوهر دیده می‌شود.
و ....
 
خواص انگشتر عقیق

عقیق با فرکانس ۶۱۰ نانومتر خاصیت درمانی خنک کننده، مرطوب و ضد آلرژی دارد. از این رو این سنگ در درمان آسم و تنظیم هورمون‌های مختلف بدن بسیار موثر است. خانم‌های یائسه با استفاده از سنگ عقیق می‌توانند به تعادل هورمون‌ها در بدن خود کمک زیادی بکنند. 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 2 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

لباس راحتی مردانه چیست؟

لباس راحتی مردانه آن دسته لباس هایی است که می بایست علاوه بر داشتن ویژگی راحتی و اذیت نشدن حین پوشیدن در بدن، کاملا جذاب و شیک نیز به نظر برسید. لباس راحتی به این معنا نیست که شما هر طرح و مدلی که دوست داشته باشید بتوانید بپوشید و توجهی به نحوه خلق استایل خود نداشته باشید. از طرف دیگر لباس راحتی به معنای تتها پوشیدن شلوارهای گشاد و مامان دوز و یا پوشیدن لباس راحتی صرفا در منزل نمی باشد.

به طور کلی در دنیای مد و از نظر استایلیست ها دو نوع لباس راحتی داریم، یک دسته مدل لباس هایی که در منزل می پوشید که آن هم قاعده و قوانین خاص خود را دارد و دسته دیگر لباس هایی که با عنوان استایل راحتی در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و به این منظور نیست که شما هر چه دم دستتان باشد را می توانید بپوشید، بلکه به این معناست که لباس هایی بپوشید که در عین راحتی کاملا حذاب و شیک به نظر برسد‌.لباس های راحتی می توانند با توجه به سلیقه شما در نوع لباس پوشیدن، انواع متفاوتی از جمله تیشرت، پیراهن، انواع شلوارها، کفش کتانی یا کالج و سایر آیتم ها را در بر بگیرد.

منبع : https://sevixstyle.com/mens-comfort-clothes



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
HamedMX
https://hamedmx.com/
Biography of HamedMX:
Rouhollah Hamed (born September 21, 1978, Mashhad, Iran) better known as HamedMX is a singer, songwriter, musician, composer and actor.
Rouhollah started his career in 2018 by publishing instrumental songs. His nickname in cyberplace is “hamedmxx” or “hamedmx” and he is known for his smooth jazz tracks. the genre of commercially oriented crossover jazz and easy listening music. he found his love in smooth jazz when he was 5 years old. in 2018 he officially entered the field of music and production with publishing music named “The River”.
Personal life:
his personal life is so greatful for him. he spends time with family. playing golf and swimming sometimes. he loves his small family and always trying to make the best for them. Most of his free time is about writing future plans, spending time with family, and playing music.
https://twitter.com/HamedRouhollah
https://www.youtube.com/channel/UCl4GWqcykxNjnPn-gXCQ5Jw
https://www.instagram.com/hamedmxx
https://open.spotify.com/artist/2h7F7wrLizNEusqtpEX0kv
https://soundcloud.com/hamedmx
https://www.pinterest.com/hamedmxx/
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=hamedmx


:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

سرمایه گذاری در املاک بیلیک دوزو

ترکیه به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی عالی سرمایه های بسیاری را به طرف خود جذب می کند. موقعیت جغرافیایی استراتژیک، ویژگی های تاریخی، مقصد توریستی، وجود ساختار فرهنگی غنی و سرعت رشد املاک در ترکیه، آن را به یکی از باارزش ترین کشورها تبدیل کرده است. خرید ملک در ترکیه برای سرمایه گذاران موقعیتی رقابتی را فراهم کرده و به آنان اجازه می دهد تا از سود سرمایۀ خود لذت ببرند.

به دلیل آن که ترکیه یکی از کشورهایی است که بر صنعت املاک تأثیر زیادی دارد، توجه سرمایه گذاران محلی و خارجی را به خود جلب کرده است. خانه های استانبول یکی از متمایزترین خانه ها برای سرمایه گذاران است. سرمایه گذاران خارجی و داخلی به بازار املاک علاقه مند هستند و محبوب ترین مقصد سرمایه گذاری برای خارجی ها شهر استانبول است.

علت توجه زیاد به این شهر، غنای فرهنگی، محیط دوستانه و موقعیت جغرافیایی آن است که بین اروپا و آسیا واقع شده است. خرید املاک در استانبول مزیت های دیگری نیز برای سرمایه گذاران دارد. استانبول به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه و با داشتن فرهنگ غنی، یکی از مکان هایی است که سرمایه گذاران از سرتاسر دنیا به دلیل داشتن شبکۀ ترانزیت گسترده، امکانات اجتماعی و مراکز تجاری به آن توجه می کنند.

 

ارزش رو به رشد در استانبول: سرمایه گذاری در بیلیک دوزو

منطقۀ بیلیک دوزو در استانبول که به تازگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، تأثیر بسزایی در بازار املاک ترکیه دارد. این منطقه دائماً در حال توسعه و اجرای پروژه های جدید است و یکی از بهترین مناطق برای جذب سرمایه به شمار می رود. کسانی که علاقه به سرمایه گذاری در پروژه های جدید را دارند، می دانند که ارزش املاک این منطقه رو به رشد است.

بیلیک دوزو با توجه به تنوع سیستم حمل و نقل، سازه های در حال توسعه و امکانات اجتماعی فراوان، یکی از مناطق توسعه یافتۀ استانبول محسوب می شود.

نواحی مسکونی بیلیک دوزو که ارزش آنها در حال افزایش است، در قسمت اروپایی استانبول قرار دارند و علاوه بر این، امکانات رفاهی بسیاری مانند مراکز خرید، مراکز نمایشگاهی، انواع سیستم حمل و نقل، امکانات آموزشی و محل فعالیت های اجتماعی دارند.

سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این منطقه علاقه دارند، زیرا برای هر نوع بودجه ای خانه وجود دارد. به دلیل آن که بیلیک دوزو محلی است که ارزش ملک در آن رو به افزایش است، خرید آپارتمان در آن باعث رشد سرمایۀ شما می شود. این منطقه در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین مناطق خرید ملک  همچون خانه برای تعطیلات، مجموعه های آپارتمانی، پنت هاوس و ویلا است. در چهار سال اخیر قیمت هر مترمربع ملک در این منطقه 84% افزایش داشته است و همین امر ارزش رو به رشد سرمایه را به سرمایه گذاران نشان می دهد.

ارزیابی منطقۀ بیلیک دوزو: فرصت سرمایه گذاری در استانبول

با اینکه استانبول عملکرد خوبی در بخش املاک ترکیه داشته است، اما برخی از مناطق در جذب خریداران مسکن عملکرد بهتری داشتند. بسیاری از سرمایه گذاران خارجی مایل به سرمایه گذاری در بیلیک دوزو هستند. اگر به دنبال خرید ملک با اجارۀ بالا در استانبول هستید، بیلیک دوزو انتخاب ایده آلی است.

با توسعۀ خط متروباس تا بیلیک دوزو، مشکل حمل و نقل در این ناحیه از بین رفته است. در همین زمان ارزش املاک در بیلیک دوزو نیز صعودی شده است. پیش بینی می شود با افتتاح خط متروی بیلیک دوزو به اینکرلی که در حال ساخت است، قیمت املاک باز هم گران تر شوند. مبلغ اجاره در منطقه 3.4% در ماه، 79.6% در سه سال و 90.7% در پنج سال است.

افزایش تعداد بزرگراه ها، بیمارستان ها، مؤسسات آموزشی، مراکز تفریحی، کارخانه ها، پروژه های خانه سازی و بازارهای خرید در منطقه سبب شده است تا مفهوم کلان شهر شکل بگیرد. علاوه بر این وجود دبیرستان ها و دانشگاه ها در این منطقه، تقاضا برای اجارۀ آپارتمان در این محل را افزایش داده که بیشتر آنها جمعیت جوان هستند.

امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی با استفاده از عوامل زیست پذیری، رفاه و سطح فرهنگی سنجیده می شود. بیلیک دوزو یکی از بهترین مناطق برای زندگی و سرمایه گذاری است، زیرا یکی از مناطق دارای بالاترین امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی است.

 

آپارتمان های فروشی در استانبول: بلو ههبیتت در بیلیک دوزو

پروژۀ بلو هبیتت در بیلیک دوزو یکی از توسعه یافته ترین نواحی در سال های اخیر است. در کنار خانه ها، مناطق تجاری نیز برای سرمایه گذاران وجود دارد.

در کنار مجموعه های مسکونی، واحدهای تجاری نیز در پروژه وجود دارند. در اطراف این پروژه فضای سبز وجود دارد که در آن می توانید از شلوغی و سر و صدای شهر دور شوید. این پروژه فقط یک فرصت برای سرمایه گذاری نیست، بلکه در آن آپارتمان هایی با ویوی دریا وجود دارد.

ویلاهای فروشی مجزا در استانبول: ویلاهای جویفول

ویلاهای جویفول در منطقۀ بیلیک دوزو قرار دارند که در قسمت غربی استانبول واقع شده است. این پروژه تنها دو دقیقه تا تفرجگاه غربی فاصله دارد و ویویی نفس گیر دارد. این مجموعه برای خانواده ها یا هرکسی که دوست دارد از شلوغی زندگی شهری فاصله بگیرد، ایده آل است.

در محلۀ آرام آن می توانید از هوای تازه و فضای سبز بزرگ با درختان سرسبز به همراه امکانات اجتماعی فراوان لذت ببرید. این پروژه فرصتی بی نظیر برای یک سطح زندگی عالی در محلی آرام و سرمایه گذاری پرسود است. در کنار زیبایی طبیعی، این محل به خوبی به بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی متصل می شود. اطراف پروژه بازارهایی مانند پارک مرمره، بازار پرلاویستا و بازار توریوم قرار دارند.

 

فرصت بی نظیر سرمایه گذاری در بیلیک دوزو: ویلاهای بی ویو

ویلاهای بی ویو مایۀ افتخار استانبول هستند. هیچ سر و صدایی در مجموعه وجود ندارد، با این حال به مرکز شهر نزدیک است. این پروژه امکانات رفاهی بسیاری برای ساکنینش دارد، از قبیل استخر، زمین بازی، گاراژ شخصی، سیستم امنیتی و غیره.

این مجموعه به بزرگراه های اصلی، شبکه های حمل و نقل، بازار، مدرسه، دانشگاه و مراکز بهداشتی نزدیک است. در این مجتمع یک زندگی عالی را تجربه خواهید کرد، گویی در محله ای خصوصی زندگی می کنید که برای شما ساخته شده است. طراحی مدرن و لاکچری در اینجا، در یکی از پرسودترین مناطق سرمایه گذاری استانبول منتظر شماست.

شانسی استثنایی برای سرمایه گذاری در املاک

سرمایه گذاران خارجی در حال افزایش سرمایۀ خود با سرمایه گذاری در پروژه های مختلف هستند. پروژه هایی عظیم در بخش املاک استانبول در حال انجام است. شرکت های ترکیه با نوآوری و تکنولوژی های پیشرفته تحولی بزرگ در صنعت املاک به وجود آورده اند. از آنجا که کشور با خرید ملک به ارزش 250000 دلار حق شهروندی اعطا می کند، خرید ملک در ترکیه نسبت به قبل جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

پروژه های املاک استانبول از لحاظ سرمایه گذاری و خرید خانه تنوع بالایی دارند. اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید خانه در استانبول را دارید، وبسایت ما با نام ترک گشت را چک کنید تا نمونه کارهای ما را ببینید و در مورد پروژه ها بیشتر بدانید.

ما در مؤسسۀ املاک و سرمایه گذاری ترک گشت مفتخریم که به اطلاعتان برسانیم که تیم ما متشکل از مشاوران حرفه ای، در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه با استفاده از سرمایه گذاری، شما را همراهی خواهند کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

طراحی باغ ویلا در واقع، طراحی فضاهای طبیعی باز نسبتا وسیع – باغ در تلفیق با فضای معماری ویلا می باشد.طرح ویلا و باغ برگرفته از گرایش های جذاب معماری و طراحی لندسکیپ ویلا به شمار می رود.اجرای باغ ویلا درسکونت گاههای بزرگ حومه شهرها، روستاها و حتی درون شهرها نیز مقدور است.

به واسطه ساخت ویلا در باغ، آرامش و بهره گیری از مناظر زیبای باغ، جریان هوای تازه و خنک در سراسر فضای داخلی ویلا و حس بی نظیر حضور در طبیعت، ایجاد می شود.

طراحی ویلا و باغ را چگونه انجام دهیم؟

طراحی فضای سبز ویلا باغ، وابستگی کامل به باغ آرایی و انتخاب مناسب گیاهان و درختان دارد.

اگرمحوطه سازی باغ ویلا و پوشش سبز آن با دقت و با در نظر گرفتن تمام جوانب صورت گیرد، یک فضای اقامتی و تفریحی جذاب و راحت، در دل طبیعت شکل خواهد گرفت.

اقلیم، تعیین کننده نوع پوشش گیاهی پایدار و مقاوم می باشد.

 طراحی باغ به سبب ماهیت همیشه در حال تغییر خود متاثر از آن می باشد.

 در نتیجه انتخاب و تصمیم گیری در مورد نوع درختان باغ و پوشش سبز را با در نظر گرفتن دوره برگریزان و تغییر رنگ برگ درختان، تسهیل می کند.

این فضا دارای پتانسیل بسیاری برای انجام فعالیت های مختلف و گذران اوقات فراغت در دل طبیعت می باشد.

سبک های طراحی ویلا و باغ

سبک های طراحی ویلا باغ با رویکردهای مختلفی تعریف می شوند، هر کدام دارای تاثیرات منحصر به فردی می باشند.

طراحی باغ در برگیرنده ویلا، می تواند از معماری ویلا الهام گیرد و یا کیفیتی ذاتی داشته باشد.                   

در هر حال این دومقوله، بسیار تاثیرگذار و تاثیر پذیر از هم هستند و نمی توانند جداگانه مد نظر قرار گیرند.

طراحی باغ ویلا : https://www.villa1000.com/blog/813-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%BA-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7.html



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راز هایی که در مورد خرید کت و شلوار مردانه نمیدانید

 

معیار شما برای خرید یک کت و شلوار خوب چیست؟ از جمله پوشش‌های رسمی آقایان در مجامع گوناگون کت و شلوار است که در انواع مدل و طرح در بازار موجود می‌باشد، اما عموم افراد در زمان خرید دقت کافی را به خرج نمی‌دهند.

در حالی که خریدن این نوع پوشش رسمی دارای اصول و مراتب خاصی است که اگر به آن توجه شود، لباسی متناسب به نوع نیاز خود خریداری خواهید کرد. به عبارت دیگر درباره خرید کت و شلوار مردانه رازهایی وجود دارد که لازم است هر مرد شیک پوشی از آن اطلاع داشته باشد. بنابراین اگر تاکنون نتوانستید لباس مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید، ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با اصول خرید پوشش رسمی آقایان آشنا شوید.

کت شلوار، پوشش مورد علاقهی آقایان

هر مرد شیک پوشی که به خاص بودن استایل خود اهمیت می‌دهد، به خرید کت و شلوار مردانه علاقمند است. اگر چه تیپ‌های اسپرت راحت‌تر می‌باشد، اما داشتن تیپ رسمی موجب افزایش اعتماد به نفس و القای حس خاص بودن به آقایان خواهد شد. به همین جهت عموم آقایان نسبت به خرید کت و شلوار حساس هستند و می‌بایست برای خرید این نوع لباس با توجه به نکات مهم، فروشگاهی بسیار خوب را انتخاب نمایند. جالب است بدانید مردان از کودکی تا سنین بالا به این نوع لباس رسمی علاقه‌ دارند و به همین علت میزان تقاضای این پوشش بسیار زیاد است.

اصلیترین نکات برای خرید کت و شلوار کدامند؟

به طور کلی آقایان از این نوع لباس رسمی برای مجالس عروسی و جشن‌ها، محل کار و فضاهای اداری، جلسات مهم و... استفاده می‌کنند. پوشیدن کت شلوار برای تمامی فضاهای ذکر شده ضرورت دارد، اما می‌بایست برای هر فضایی کت و شلواری خاص خریداری شود. به عبارت دیگر برای حضور در محل کار می‌بایست کت و شلواری رسمی خریداری شود، البته این مورد تنها موضوع مهم در خرید این نوع لباس خاص نیست. از جمله مهم‌ترین نکات خرید کت و شلوار مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انتخاب مدل مناسب:مدل‌های متنوعی برای دوخت کت و شلوار وجود دارد، که خرید برخی آن‌ها مثل کت‌های یقه آرشال فقط و فقط مناسب مجالس عروسی می‌باشد. در حالی که خرید کت و شلوارهای با مدل یقه انگلیسی برای فضاهای اداری هم مناسب می‌باشد. از جمله مدل‌های روز دنیا که امروزه در ایران هم به فروش می‌رسد، می‌توانید برای اهداف مختلف خریداری کنید. پوشیدن مدل‌های اسپرت در فضاهای کاری و بالعکس به هیچ وجه درست نبوده و موجب بد تیپ نشان دادن افراد خواهد شد.
  2. جنس پارچه:از دیگر نکاتی که می‌بایست در زمان خرید مورد توجه قرار دهید، جنس پارچه‌ی کت و شلوار می‌باشد. برای دوخت این نوع لباس‌های خاص از پارچه‌ های مختلف طرحدار و ساده استفاده می‌شود، که مشهورترین آن‌ها پارچه‌های فاستونی و ساتن است. بنابراین می‌بایست در زمان خرید توجه لازم را به جنس پارچه داشته باشید تا لباس با ضخامت و شکل ظاهری مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید.
  3. رنگ لباس:انتخاب رنگ لباس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، که خوشبختانه تولیدکنندگان در ایران و خارج از ایران کت و شلوار مردانه را در رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌نمایند. به طور کلی رنگ‌های طوسی، مشکی، سورمه‌ای و... عمومیت دارند و برای استفاده در جلسات مختلف مناسب می‌باشند.

افزون بر این نوع دوخت و تولید کننده‌ای که لباس را عرضه کرده است، در زمان خرید بسیار مهم می‌باشند، زیرا دوخت برخی از لباس‌ها منظم نبوده و بیشتر توی ذوق افراد خواهد زد. پس نسبت به انتخاب برند تولیدکننده هم حساس باشید، تا بتوانید با بهترین شکل ممکن در فضاهای مختلف کاری یا خانوادگی شرکت نمائید.

 

چرا قیمت کت شلوار مردانه زیاد است؟

با افزایش تورم جهانی قیمت خرید انواع کت و شلوارهای مردانه هم افزایش چشمگیری داشته است که موجب ناراحتی برخی از افراد نیز شد. اگر چه قیمت‌ها بسیار بالا است، اما این گرانی بی‌علت نیست. از آنجا که برای تولید این نوع لباس‌های مردانه از پارچه‌های بسیار بسیار باکیفیت استفاده می‌شود تا طول عمر آن بالا باشد، قیمت کت و شلوار هم بالاتر از سایر پوشش‌های مردانه است. البته لازم به ذکر است که قیمت بالای این نوع البسه در برابر کاربرد و طول عمر بالای که دارد به هیچ وجه چشمگیر نمی‌باشد.

افزون بر این با انتخاب یک فروشگاه مطمئن و خاص می‌توانید لباس رسمی خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید؛ چرا که برخی از فروشندگان محصولات خود را با قیمت‌های تخفیفی ارائه می‌نمایند.

افزون بر این شما می‌توانید در زمان خرید مدل‌های مختلف را از برندهای مشهور قیمت بگیرید تا بهترین مرجع خرید را برای خود انتخاب نمائید.

بهترین مرجع خرید کت و شلوار را بشناسید!

خوشبختانه امروزه برندها و مجموعه‌های مختلفی در ایران به تولید و عرضه‌ی انواع کت و شلوار مخصوص آقایان می‌پردازند که از کیفیت و نوع دوخت بسیار عالی برخوردار هستند. به عبارت دیگر برندهای ایرانی امروز به اندازه همتای خارجی خود پوشاک باکیفیت و خاص تولید می‌کنند. پس هیچ نگرانی از نظر کیفی درباره خرید محصولات ایرانی وجود ندارد، در حال حاضر برندهای مشهور خارجی مانند  burberry,Gucci، , ایرانی مانند زاگرس پوش در حال تولید و عرضه‌ی کت و شلوار مردانه هستند. تمام این برندها محصولاتی بی‌نظیر و خاص تولید می‌کنند، اما قیمت لباس‌های باکیفیت در زاگرس پوش بهتر است.

زاگرس پوش نام مجموعه‌ای با بیش از ده سال سابقه‌ی کار است که توسط کادر و پرسنلی متخصص اداره می‌شود. این برند ایرانی که خود تولیدکننده انواع کت و شلوار خاص مردانه است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید باشد. قیمت محصولات این برند بسیار مقرون به صرفه بوده و برای افراد با توان مالی پایین هم مناسب می‌باشد.

 

خرید مستقیم از زاگرس پوش را تجربه کنید!

این برند مشهور ایرانی که روز به روز محصولات مدرن و جذابی را تولید و عرضه کرده است، با راه اندازی یک وبسایت امکان خرید مستقیم را برای مشتریان خود فراهم نمود. همچنین با ارائه تخفیفات ویژه روی محصولات توانست رضایت مشتریان خود را جلب نماید، بنابراین به راحتی می‌توانید از طریق سایت زاگرس پوش کت و شلوار مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و خریداری کنید. این وبسایت که دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز می‌باشد، کاملاً مطمئن بوده و لباس‌های خریداری شده با بهترین بسته بندی ارسال خواهد شد. پس برای خرید از زاگرس پوش درنگ نکنید.

منبع:
https://www.zagrospoosh.com/

https://zoomlife.ir/reportage/1149-zagrospoosh-mens-suit.html

 



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

دستگاه لیزر کیوسوئیچ 2021

دستگاه لیزر کیوسوئیچ با مجهز بودن به فناوری پیشرفته Q-Switched شرایط استفاده هم‌زمان از 2 طول‌موج مختلف 532 و 1064 نانومتری را برای شما عزیزان مهیا کرده است. این دستگاه در زمان بسیار کوتاه 6 نانوثانیه‌ای می‌تواند پالس‌های بسیار قوی تولید کند. دستگاه کیوسوئیچ به‌صورت تخصصی برای پاک کردن انواع خال‌کوبی‌های رنگی، تاتو ابرو و از بین بردن Nevus OTA، لک‌های قهوه‌ای پوست، لک‌های ناشی از نور خورشید و خال‌ها در صورت و قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شود.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ از طریق تابش امواج لیزر به رنگ‌دانه‌های تاتو و پیگمانته‌های پوستی باعث تخریب این رنگ‌دانه‌ها و پاک شدن آن‌ها از سطح پوست می‌شود. درواقع رنگ‌دانه‌ها طول‌موج لیزر را جذب می‌کنند و پس از تخریب شدن توسط سیستم لنفاوی از بدن فرد دفع می‌شوند.

بررسی دستگاه لیزر کیوسوئیچ : https://diodealex.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%da%a9%db%8c%d9%88%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%da%86-2021/



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی 10 ماسک سفید کننده فوری صورت با تاثیر شگفت‌انگیز

 

رسیدن به پوستی شفاف و روشن از طریق ماسک صورت آرزوی هر خانمی است. هر چند دست یافتن به فرمولی که بتواند اینکار را انجام دهد به راحتی امکانپذیر نیست، اما ما در این متن راه رسیدن به این ترکیب‌های جادویی را به شما آموزش می‌دهیم. آنچه در این مطلب با هم مرور می‌کنیم عبارت است از طرز تهیه 10 ماسک سفید کننده صورت فوری خانگی، که توانسته‌اند عنوان بهترین ماسک سفید کننده پوست را از آن خود کنند.

طرز تهیه قویترین و بهترین ماسک سفید کننده پوست

( روش درست کردن ماسک روشن کننده صورت خانگی)

پیش از اینکه دست به کار شوید و هر یک از روش‌هایی که در متن برایتان آورده‌ایم را امتحان کنید، بهتر است یک تست حساسیت انجام دهید تا از عدم واکنش پوستتان نسبت به ترکیبات پیشنهادی مطمئن شوید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که این دستورهای تهیه همگی طبیعی هستند پس مطئنا تاثیر سفید کنندگی آنها به شدت کرم‌های سفیدکننده‌ شیمیایی نخواهند بود.

1- ماسک روشن کننده صورت با ماست

ماست همانند سایر محصولات لبنی در ترکیبات خود مقادیری اسید لاکتیک داراست که این اسیدها به روشن شدن پوست شما کمک می‌کنند. علاوه بر این خاصیت روشن کنندگی ماست، این فرآورده لبنی  بر روی پوست شما تاثیر آرامش بخشی هم خواهد داشت. برای درست کردن ماسک روشن کننده صورت با ماست شما نیاز به یک قاشق غذاخوری ماست و مقدار کمی زردچوبه دارید. از ترکیب ماست و زردچوبه خمیری به دست می‌آید که شما باید آنرا بر روی پوست خود مالیده و به مدت 15 تا 30 دقیقه به آن اجازه استراحت بدهید. اینکار را روزی یکبار به صورت مرتب انجام دهید تا شاهد اثر بخشی این ماسک صورت خانگی باشید.

2- ماسک روشن کننده صورت با لیمو

همه ما می‌دانیم لیمو منبع سرشاری از ویتامین C داراست، به همین دلیل مانع تشکیل ملانین در پوست شده که این ویژگی به آن خاصیت روشن کنندگی بخشیده است. البته چنانچه دارای پوستی حساس هستید پیشنهاد می‌کنیم از انجام این روش اجتناب کنید، زیرا گذاشتن لیمو بر روی پوست‌های حساس که زمینه حساسیت در آنها بالاست احتمال بروز واکنش‌هایی همچون قرمزی و سوزش پوست را چندین برابر می‌سازد.

همچنین، گذاشتن لیمو بر روی پوست باعث بروز حساسیت نسبت به نور هم می‌گردد، به همین خاطر توصیه می‌کنیم پس از استفاده از ماسک روشن کننده صورت با لیمو، چنانچه قصد قدم زدن و بیرون رفتن از خانه را دارید، کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. روشن درست کردن ماسک روشن کننده صورت با لیمو به این صورت است که، در ابتدا یک قاشق غذاخوری آب لیمو را با مقداری آب مقطر رقیق کرده و سپس آنرا به شکل تونر بر روی صورتتان بمالید. اجازه دهید ماسک به مدت 10-15 دقیقه بر روی صورتتان مانده و سپس آنرا بشویید.

3- ماسک روشن کننده صورت با شیر

شیر هم مانند ماست حاوی مقادیری اسید لاکتیک است که به آن خاصیت روشن کنندگی بخشیده است. برای درست کردن ماسک روشن کننده صورت با شیر نیاز به یک قاشق چای خوری عسل و یک قاشق غذاخوری شیر خام دارید. عسل و شیر را در مقادیری گفته شده با یکدیگر ترکیب کنید و سپس با کمک پنبه آنرا بر روی پوست خود بمالید. برای آنکه این ماسک تاثیر خود را بر روی پوستتان بگذارد باید به مدت 15 الی 30 دقیقه به آن اجازه استراحت بر روی پوستتان را بدهید و سپس صورتتان را بشویید. اگر به دنبال اثر بخشی هر چه بهتر  ماسک روشن کننده صورت با شیر هستید این روال را به صورت روزانه تکرار کنید.

4- ماسک سفید کننده صورت با گوجه فرنگی

همانطور که احتمالا می‌دانید خوردن گوجه فرنگی به شما این امکان را می‌دهد تا از مضرات اشعه ماوراء بنفش خورشید مصون بمانید. هرچند هیچ یافته علمی روشن کردن پوست از طریق استفاده از ماسک گوجه فرنگی را به اثبات نرسانده، ولی معمولاً افرادی زیادی گوجه فرنگی را به عنوان دارویی خانگی جهت روشن کردن پوستشان مورد استفاده قرار می‌دهند. شما می‌توانید جهت بهره‌ مندی از خواص گوجه فرنگی آنرا به رژیم روزانه خود اضافه کنید یا از ماسک سفید کننده صورت با گوجه فرنگی که در زیر شیوه درست کردن آنرا برایتان آورده‌ایم، استفاده کنید.

برای درست کردن این ماسک نیاز به مخلوط یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی، مقداری زرچوبه و کمی شیر دارید. ترکیب به دست آمده را به مدت20 الی30 دقیقه  بر روی پوست خود گذاشته و این رویه را 3 بار در هفته تکرار کنید.

5- ماسک سفید کننده صورت با آرد نخودچی

آرد نخودچی یکی از معروف‌ترین غلاتی است که نام آن به دلیل داشتن خواص زیبایی بر سر زبان‌ها افتاده است. این فرآورده به لطف داشتن خواص پاک کنندگی و درخشان کنندگی، در سفیدتر شدن پوست تاثیرگذار است. برای درست کردن ماسک آرد نخودچی جهت روشن تر کردن پوستتان، نیاز به یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی و کمی گلاب دارید. آرد نخودچی و گلاب را با یکدیگر مخلوط کرده، خمیر به دست آمده را بر روی پوست خود گذاشته و صبر کنید تا کاملا خشک شود و سپس آنرا بشویید. توصیه می‌کنیم این ماسک را هفته ای سه بار مورد استفاده قرار دهید تا از خواص سفید کنندگی آن بهره مند شوید.

6- ماسک روشن کننده صورت با زردچوبه

زردچوبه در دسته ادویه‌هایی محسوب می‌شود که دارای خواص ضدعفونی کنندگی است، به همین دلیل این ادویه در داروهای آیورودیک جهت معالجه برخی از بیماری‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زردچوبه همچنین در کاهش رنگدانه‌ها و لکه های تیره  پوستی تاثیرگذار است و می‌تواند پوستی روشن و درخشان برای شما به ارمغان آورد. ماسک روشن کننده صورت با زردچوبه را می‌توانید با نصف قاشق چای خوری زردچوبه و کمی خامه تهیه کنید. خامه و زردچوبه را در مقادیر گفته شده با یکدیگر مخلوط کرده و سپس آنرا بر روی پوست خود ماساژ دهید. پیش از شستن اجازه دهید ماسک زردچوبه بر روی پوستتان خشک شود و این روال را روزی یک بار تکرار کنید.

7- ماسک روشن کننده پوست صورت با چوب صندل سفید

پودر چوب صندل سفید معمولا برای درمان حساسیت پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر این دارای خواص خنک کنندگی و تسکین دهندگی پوست نیز می‌باشد. پودر چوب صندل سفید به صورت اخص در کاهش علائم ظاهری زخم‌ها و جای جوش نیز مفید فایده بوده و به این ترتیب پوستی روشن‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد. برای دست یافتن به این ماسک نیاز به مخلوط کردن یک قاشق چای خوری پودر چوب صندل سفید با یک قاشق چایخوری عسل دارید. خمیر به دست آمده از ترکیب چوب صندل و عسل را بر روی پوست خود مالیده و پس از 20 دقیقه آن را بشویید. برای اثر بخشی هر چه بهتر این ماسک را 3 بار در هفته مورد استفاده قرار دهید.

8- ماسک روشن کننده پوست صورت با زعفران

زعفران دربردارنده گلیکوزیدهای کاروتنوئید و ترپنوئید می‌باشد، به همین دلیل هم این گیاه ارزشمند می‌تواند پوست شما را سفید و روشن ساخته و چهره‌ای شفاف و جوان برایتان به ارمغان بیا‌ورد. برای تهیه این ماسک نیاز به مقداری زعفران و شیر خام دارید. زعفران‌ها را در شیر خیسانده و مخلوط به دست آمده را با کمی پنبه آغشته ساخته و بر روی پوست خود بزنید. اجازه دهید ماسک به مدت 30 دقیقه بر ری پوستتان مانده و سپس آنرا بشویید. بهتر است روزانه یک بار این روال را تکرار کنید تا شاهد اثر بخشی ماسک زعفران باشد.

9- ماسک روشن کننده پوست صورت با سیب زمینی

آب سیب زمینی به عنوان یکی از شناخته‌ترین ماسک‌های خانگی جهت رفع مشکلات پوستی نسل‌های پیاپی مورد استفاده قرار داشته است. هرچند هیچ یافته علمی اثربخشی سیب زمینی به عنوان ضماد و جهت رفع مشکلات پوستی را به اثبات نرسانده، اما با این حال بسیاری از آب سیب زمینی جهت روشن کردن لکه‌های پوستی و سفید‌تر کردن پوستشان بهره‌مند گشته‌اند. برای استفاده از این ماسک در ابتدا مقداری آب سیب زمینی را با چندین قطره آب لیمو و عسل مخلوط کرده و سپس آنرا بر روی محل مورد نظر بمالید. پس از 15الی20 دقیقه می‌توانید محلول را بشویید. برای آنکه شاهد اثر بخشی مورد نظرتان باشید این روال را به صورت هفته‌ای ، 2 الی 3 بار تکرار کنید.

10- ماسک سفید کننده پوست صورت با سفیده تخم مرغ

هیچ یافته علمی مبنی بر اثبات درخشندگی پوست توسط سفیده تخم مرغ وجود ندارد، اما با این حال بسیاری از سفیده تخم مرغ خام به عنوان ماسک بر روی پوست خود استفاده می‌کنند و اذعان داشته‌اند که این ماده باعث درخشندگی پوستشان گردیده است. با این همه گذاشتن تخم مرغ خام بر روی پوست توصیه نمی‌شود چرا که ممکن است حاوی ماده‌ای موسوم به سالمونلا باشد. چنانچه می خواهید از سفیده تخم مرغ بر روی صورت خود استفاده کنید، بهتر است آنرا با یک قاشق چای خوری روغن زیتون و آب لیمو مخلوط کرده و سپس آنرا به صورت ماسک بر روی پوست خود بمالید. اجازه دهید ترکیب یادشده بر روی پوستان خشک شود و سپس صورتتان را بشویید.

کلام پایانی

در مقام مقایسه میان کرم‌های روشن کننده پوست شیمیایی با ماسک‌های روشن کننده طبیعی، ماسک‌های خانگی برای نشان دادن اثربخشی خود نیاز به زمان بیشتری دارند. به همین خاطر استفاده مرتب و روزانه آنها برای رسیدن به نتیجه مطلوب حائز اهمیت بسیاری است، کما اینکه در استفاده از این روش‌های خانگی باید صبر زیادی هم پیشه کنید. البته فراموش نکنید، برخی از کرم‌های روشن‌کننده فوری ممکن است بر روی پوستتان اثرات مخرب بر جای بگذارند. برای آنکه از پوستتان در برابر این آسیب‌های احتمالی محافظت کنید پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده خرید نمائید. سایت فروشگاهی «این‌چند» در دسته فروشگاه‌هایی است که می‌توانید برای خرید ماسک سفید کننده صورت به آن مراجعه کرده و با خیال راحت خرید خود را به ثبت برسانید.

 سایت «این‌چند» در سدته بندی مراقبت از پوست خود انواع گوناگونی از کرم‌های روشن‌کننده را با مصرف موضعی، برای صورت و سایر نقاط بدن داراست. در حال حاضر این سایت با 9 برند شناخته شده در زمینه عرضه بهترین مارک ماسک سفید کننده صورت همکاری دارد. از آنجایی که مطمنا قیمت ماسک سفید کننده صورت جزو ملاک‌های خریدتان محصوب می‌شود، می‌توانید با مقایسه قیمت‌های این سایت با سایر فروشگاه‌های فعال در زمینه عرضه و فروش لوازم آرایشی، با اطمینان بیشتری خرید خود را نهایی کنید.

فروشگاه اینترنتی این چند : https://www.inchand.com/



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راهنمای خرید مبلمان چند منظوره یا تخت شو

مبلمان سرمایه گذاری عمده و قسمت عمده ای از زندگی روزمره شما است. اکثر مردم قطعه هایی می خواهند که به نظر خوب ، راحت و متناسب با فضای آنها برسد و می توانید مبلمان همه کاره یا مبل تخت شو متناسب با خانه و سلیقه خود پیدا کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید محدودیت فضای خود را درک کرده اید ، قطعاتی را انتخاب کنید که برای چندین هدف استفاده می کنند 

 

 

 

قسمت اول

انتخاب مبل  تختخواب شو

 

 

مبلمان با فضای باکس را انتخاب کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای استفاده چند منظوزه اثاثیه منزل انتخاب مبل باکس دار است. اغلب مبل های تختشو فضای باکس دارند 

بررسی کنید آیا باکس داخلی متناسب با نیازهای شما است. به عنوان مثال ، اگر به دنبال فضای بیشتری برای لباس خود هستید ، ممکن است یک باکس کوچک بهترین راه حل نباشد. در عوض ، یک کاناپه تختشو برای نگهداری وسایل بیشترانتخاب کنید.

  2 محصولات پیشرفته را انتخاب کنید. با انتخاب مبلمانی که قرار است با تکنولوژی معاصر کار کنند ، به از بین بردن برخی از مشکلات زندگی خود کمک کنید. به عنوان مثال به دنبال کمد های شب با قابلیت شارژ بی سیم باشید تا ضمن به کار انداختن دستگاه ها به حداقل میزان شلوغی کمک کنید.

یک برنامه میز رومیزی خریداری کنید که به عنوان ایستگاه شارژ و فضای ذخیره سازی اضافی استفاده شود.

 

 

تعیین کنید که آیا یک مورد می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. برخی از موارد مانند مبل تختخوابشو و میزهای کنسول قابل ارتقا بیش از یک هدف هستند. قطعات دیگر را ممکن است هدف دوم خود را تعیین کنید ، مانند دو برابر کردن میز کار به عنوان یک عدد. در هر صورت ، به دنبال مواردی باشید که بتوانند اهداف مختلفی را در خانه شما داشته باشند.

به عنوان مثال یک مبل تخت شو به عنوان صندلی به شما کمک میکند و تختخواب هم را برای مهمان داشتن فراهم می کند اما فضای مشابه تخت خواب مهمان را اشغال نمی کنددر سایت وی فیر هم میتوانید نمونه تختخواب ها را مشاهده نمایید

 

 



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

انواع پارتیشن از نظر نوع متریال

پارتیشن ها با مواد مختلفی از جمله: ام دی اف، فلز، آلومینیوم، چوب، شیشه و یا ترکیبی از این مواد، ساخته می شود، که در ادامه به بررسی هر کدام از انها خواهیم پرداخت.

پارتیشن ام دی اف MDF

ساخت پارتیشم با ام دی اف، یک روش قدیمی و مرسوم می باشد، به نوعی گفته می شود که ساخت پارتیشن در ابتدا اغلب با ام دی اف صورت می گرفت.

در حال حاضر نیز پرطرفدار ترین و مرغوب ترین نوع پارتیشن، نوع ام دی اف آن می باشد.

ام دی اف از خرده های چوب ساخته می شود.

ورق ام دی اف نوعی تخته فیبر با چگالی متوسط بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد، که به روش خشک تهیه می گردد.

ورقه های ام دی اف علاوه بر استحکام بالا، دارای طرح و رنگ های متنوع و زیبا بوده و پاسخگوی هر نوع و نیاز و سلیقه ای می باشند.

همچنین برای زیبایی ام دی اف بر روی آن روکش می کشند، که از معروف ترین روکش های ام دی اف می توان HPL، فرمیکا، PVC، ملامینه، VINILIUM را نام برد.

هرچه از روکش های ضخیم تر و محکم تر در پوشش ام دی اف استفاده شود، کیفیت نهایی ام دی اف مرغوب تر خواهد بود.

پارتیشن شیشه ای و MDF

همانطور که گفته شد، گاهی اوقات برای افزایش زیبایی و کیفیت محصول، چند متریال را با هم ترکیب می کنند.

به طور مثال از ترکیب دو متریال ورق ام دی اف و شیشه می توان پارتیشن بسیار زیبایی را ایجاد کرد.

در این مدل از پارتیشن، ورق های ام دی اف را برش زده و  اسکلت بندی و فریم دیوار را ایجاد می کنند

و قاب ایجاد شده را با استفاده از انواع شیشه سندبلاست تکمیل می کنند.

امروزه شیشه های سندبلاست ساده و طرح دار متنوعی در بازار عرضه می شود که می توان طرح های مدرن و منحصر بفردی را با استفاده از آنها خلق نمود‌.

پارتیشن آلومینیومی و ام دی اف

نوع دیگری از پارتیشن های ترکیبی، مدل آلومینیوم و ام دی اف آن می باشد.

در این مدل، هنگام ساخت پارتیشن از پروفیل های آلومینیومی استفاده می شود.

پروفیل های آلومینیومی، علاوه بر سبک بودن، زیبایی منحصر بفردی را به سازه می دهند.

پروفیل ها برای اتصال، از کف، سقف و کنار پیچ می شوند.

همچنین آنها قابلیت تغییر پذیری و جابجایی را نیز دارد.

پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی

در یک مدل از پارتیشن، شیشه و آلومینیوم را با هم ترکیب می کنند، که این ترکیب یک پارتیشن زیبا و مدرن را خلق می کند.

در این پارتیشن، قاب و اسکلت پروفیل آلومینیوم بوده و سایر بخش های آن، به وسیله شیشه تکمیل می شود. شیشه مورد استفاده در این پارتیشن را، می توان به صورت تک جداره و یا دوجداره طراحی و نصب نمود.

همچنین می توان از شیشه های منحنی یا صاف استفاده کرد.

این مدل از پارتیشن به دلیل عدم ایجاد مانع در برابر نور، سطح نور دهی را افزایش می دهد، در نتیجه برای مکان هایی با نور کم، گزینه مناسبی می باشد.

این جداکننده ها قابلیت شست و شو و استریل کردن داشته و به راحتی می توان آنها را گردگیری و ضد عفونی کرد. این پارتیشن ها در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین به علت ظاهر مدرن و امروزی آنها، استفاده زیادی در ادارات، شرکت ها و اماکن تجاری، دفاتر روزنامه و… دارند.

پارتیشن فلزی

امروزه پارتیشن های فلزی از محبوبیت خاصی در بین دکوراتیو ها برخوردار می باشد و یکی از ملزومات در طراحی مدرن داخلی به شمار می رود‌.

در این مدل از پارتیشن، از فلز ها در حالت های مختلفی، برای تقسیم بندی فضا، استفاده می شود.

برای این کار ورقه های فلزی مختلفی، با آلیاژ های متنوع، تولید شده است.

همچنین برای افزایش زیبایی کار، می توان بر اساس نظر و سلیقه مشتری، ورقه های فلز را با دستگاه CNC طرح دار نمود.

برای افزایش استحکام این مدل پارتیشن، از پایه های فلزی کمک می گیرند.

همچنین پارتیشن فلزی، فاکتور های لازم در زمینه آکوستیک صدا و مهار نمودن آن را نیز دارد.

از سایر مشخصات و ویژگی های جدا کننده های فلزی، می توان به مقاوم بودن در برابر حرارت و آتش سوزی، سبک بودن و نصب آسان و قیمت مناسب و نگهداری و نظافت آسان و قابلیت تعمیر و ترمیم آن، اشاره نمود.

قیمت پارتیشن و نحوه محاسبه آن

برای محاسبه قیمت پارتیشن، به چند فاکتور مهم توجه می شود که عبارتند از:

متریال به کار رفته در ساخت پارتیشن، ابعاد پارتیشن(مساحت کار بر اساس متر مربع)، مدل و طرح پارتیشن، متحرک یا ثابت بودن، تکجداره یا دوجداره بودن،تعداد درب و پنجره های به کار رفته،هزینه های حمل و نصب و…



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

پروژه آماده افتر افکت چیست؟ آموزش استفاده از پروژه آماده افتر افکت

این سوالی است که برای خیلی از تازه کاران پیش می آید. مخصوصا زمانی که یک پروژه آماده افتر افکت حرفه ای را دانلود می کنند. پس از باز کردن پروژه با انبوهی از کامپ های تو در تو مواجه می شوند که ممکن است آن ها را از کار با افتر افکت پشیمان کند.

اما نگران نباشید. ما سعی می کنیم در این مقاله شما را با انواع مختلف پروژه آماده افتر افکت حرفه ای آشنا می کنیم. تا بتوانید به راحتی فوتیج و تصاویر دلخواه خود را در آن جایگزین کرده و کلیپ خود را در سریع ترین زمان ممکن آماده رندر نهایی کنید.

قبل از دانلود پروژه آماده افترافکت

قبل از دانلود هر پروژه آماده افتر افکت می توانید در متن هر پست دانلودی، نسخه قابل استفاده، تعداد عکس یا فیلمی که می توانید در پروژه جایگذاری کنید را مطالعه نمائید. ذکر این نکته لازم است که چنانچه نسخه نرم افزار شما از نسخه ای که در پست مربوطه به آن اشاره شده بالاتر باشد، مشکلی در باز کردن پروژه نخواهید داشت. ولی اگر ورژن نرم افزار شما پایین تر از ورژنی باشد که پروژه با آن ساخته شده، هنگام باز کردن فایل با خطا مواجه خواهید شد.

After Effects Template

باز کردن پروژه آماده افتر افکت

پس از خارج کردن فایل دانلودی از حالت فشرده، به دنبال فایلی با پسوند AEP بگردید. این پسوند فایل های نرم افزار افتر افکت می باشد. ممکن است یک پروژه شامل چندین فایل AEP باشد. این اتفاق معمولا به سه دلیل رخ می دهد.

– پروژه دارای AEP سازگار با نسخه های مختلف افتر افکت است. در این صورت فایلی که با نسخه افتر افکت شما سازگار است را باز کنید.

– پروژه آماده افتر افکت دانلود شده دارای دو نوع با و بدون پلاگین هست. در این صورت معمولا دو پوشه مشاهده می کنید با نام های With Plugin و No Plugin یا Without Plugin. که به ترتیب به معنی با پلاگین و بدون پلاگین می باشد. معمولا نسخه های بدون پلاگین دارای حجم بیشتری هستند اما زمان کمتری را برای رندر می برند. چنانچه نیاز به شخصی سازی خاصی ندارید و صرفا جایگذاری عکس و فیلم یا متن نیاز شما را برطرف می کند، از نسخه بدون پلاگین استفاده نمائید.

– پروژه آماده افتر افکت دانلود شده شامل مجموعه ای از ترنزیشن های آماده افتر افکت در قابل چندین پروژه می باشد. به همین خاطر سازنده هر سبک ترنزیشن را در یک فایل مجزا ذخیره کرده است.
به طور کلی ترنزیشن های آماده افتر افکت به دو دسته هستند یا به صورت اسکریپت و پلاگین که به عنوان یک برنامه جانبی روی نرم افزار نصب می شوند. و یا به صورت پروژه آماده می باشند که در این صورت برای استفاده از هر یک از ترنزیشن ها باید فایل AEP آن را در پروژه مورد نظر خود Import کنید. طبیعتا کار با پریست و پلاگین به این دلیل که نیاز نیست در هر پروژه به صورت مستقل باز شوند، آسان تر خواهد بود. اما متاسفانه پریست ها تنوع زیادی ندارند در صورتی که با دانلود پروژه های آماده می توانید به طیف وسیعی از ترنزیشن ها دسترسی پیدا کنید.

منبع : https://ezdesign.ir/cat/projects/



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چگونه پنل اس ام اس بسازیم؟

همانطور که گفتیم پنل اس ام اس یا همان سامانه پیامکی به ارسال پیامک از طریق وب گفته می‌شود و از آنجا که مزیت‌های زیادی به نسبت سایر روش‌های معمول بازاریابی و تبلیغات دارد، طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که بازاریابی پیامکی را برای رونق کسب‌و‌کار خود انتخاب کرده‌اند ولی نحوه تهیه و قیمت پیامک را نمی‌دانند، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با خرید از یک سامانه ارسال پیامک، پنل اس ام اس خود را بسازید.

روش‌های تهیه پنل اس ام اس

به طور کلی دو روش برای تهیه پنل اس ام اس پیش روی شما قرار دارد: یکی استفاده از اسکریپت سامانه و عقد قرارداد با اپراتورها و دیگری تهیه پنل آماده از نمایندگی‌ها.

1. استفاده از اسکریپت سامانه پیامکی

این روش برای ساخت پنل اس ام اس پیشنهاد نمی‌شود چراکه اصلاً مقرون و به صرفه نیست چراکه نیازمند عقد قرارداد مستقیم با اپراتورها هستید. حداقل هزینه برای اینکه بتوانید یک پنل پیامکی از این روش تهیه نمایید، حدود ده میلیون تومان است.

البته اگر تمایل داشته باشید حتما از این روش برای ساخت پنل پیامکی خود استفاده کنید، ملی پیامک یک نمونه اسکریپت به نام  اسکریپت سندروید را به شما معرفی می‌کند. این اسکریپت که با زبان PHP، برنامه‌نویسی شده است برای ارسال پیامک انبوه SMS و MMS استفاده می‌شود.

2. تهیه پنل از نمایندگی‌های سامانه پیامکی

تمامی سامانه‌های پیامکی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، همگی نمایندگی هستند. با خرید پنل از این نمایندگی‌ها می‌توانید به راحتی، پیامک‌ انبوه ارسال نمایید. نمایندگی‌های مختلف پنل‌ اس ام اس رایگان و یا پولی در اختیار شما قرار می‌دهند. ولی در تهیه پنل‌های رایگان باید توجه داشته باشید که این سامانه‌ها:

  • تعرفه ارسال پیامک بالایی دارند.
  • امکانات خیلی کمی دارند.
  • به‌روزرسانی‌ خیلی کندی دارند و آپدیت در آن‌ها به ندرت صورت می‌گیرد.

    و این مسئله قطعا به ضرر شماست و از خیلی امکانات جدید و مفید یک سامانه پیامکی مناسب، بی‌بهره خواهید بود.

  • ثبات چندانی ندارند و مسائلی از قبیل ورشکستگی در این سامانه‌ها بسیار اتفاق می‌افتد.

حالا که با پنل اس ام اس و نحوه تهیه آن آشنا شدید، وقت آن رسیده تا کار با پنل خود را شروع کنید و با استفاده از آن پیامک‌های انبوه ارسال نمایید. ولی قبل از آن بهتر است با مزایای ارسال پیامک انبوه از طریق پنل بیشتر آشنا شوید.

منبع : amootsms



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی موفق چیست؟

آموزش دانلود انواع تیزرهای تبلیغاتی چیست؟ امروزه ، تبلیغات به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی ، ترغیب و یادآوری مشتریان در مورد محصولات ، مارک ها و شرکت ها شناخته شده است. انواع مناسب و صحیح تبلیغات و استفاده از رسانه های مناسب برای انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبان موثر است. مشتریان بازار هدف می توانند مرحله معرفی یا رشد چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی کنند.

در میان انواع تبلیغات (رسانه ای ، محیطی ، چاپی و ...) ، تیزرهای تلویزیونی هنوز هم زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای هستند. که بیشترین و بهترین تأثیر را روی مخاطب دارند.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر چیست؟ تیزر یک روش برای ارائه تبلیغات اعم از تلویزیون ، رادیو یا رسانه های محیطی و چاپی است.
یا به آن رفتاری گفته می شود که ایجاد می کند
کنجکاوی در طرف مقابل با نشان دادن چیزی کامل یا نگفتن چیزی به طور کامل. به عنوان مثال ، در تصویری که در حال پخش است ، شما نمی دانید با چه مارک یا شرکتی روبرو هستید
. پیامی در حال انتقال است اما شما نمی دانید هدف چیست.


مراحل ساخت یک تیزر تبلیغاتی چیست؟

مراحل ساخت تیزرهای تبلیغاتی: شامل سه مرحله اصلی است: پیش تولید ، تولید و پس از تولید.
آماده سازی فیلمنامه یا فیلمنامه ، انتخاب بازیگران ، فیلمبرداری ، صدا ، تدوین و ... برخی از مراحلی است که انجام می شود
می تواند یک تیزر را معرفی کند

تیزر تبلیغاتی استراتژی ، خلاقیت و اجرا سه عامل اساسی در موفقیت یک تیزر است. تیزرهای تبلیغاتی موفق از نظر استراتژی عالی هستند. آنها مفهومی خلاقانه دارند و به خوبی اجرا می شوند. چندین الگو وجود دارد که می تواند در تیزرها مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از تیزرها از الگوی خاصی استفاده می کنند و برخی از الگوی های متعدد. آنچه مهم است
برای انتخاب قالبی که بتواند پیام آگهی را به درستی منتقل کند و با بیننده ارتباط نزدیک برقرار کند. انتخاب کردن
یک الگو بستگی به این دارد که چگونه و برای چه هدفی می خواهیم از آن استفاده کنیم.

تیزر به انگلیسی چیزی است که حس کنجکاوی فرد را تحریک می کند. دانلود ساخت تیزر تبلیغاتی
و بنابراین یک تیزر تبلیغاتی می تواند هر چیزی باشد. که مشتری شما را می سازد
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و خدمات خود. و این می تواند یک فیلم ، متن ، فایل صوتی یا هر چیز دیگری باشد
.

از نظر فنی ، ممکن است تیزرهای تبلیغاتی حتی مستقیماً محصول را معرفی نکنند ، اما باعث بینندگان شوند
کنجکاو هستید که تبلیغ بعدی را که محصول را معرفی می کند مشاهده کنید.
اصول ساخت تیزرهای تبلیغاتی

در ایران وقتی صحبت از تیزر تبلیغاتی می شود منظورمان همان ویدیو یا کلیپ تبلیغاتی است که در آن وجود دارد
معمولاً محصول یا خدمات معرفی می شود. این معنی تیزر تبلیغاتی در ادامه این مقاله است.
زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی بین 15 تا 50 ثانیه است. اما در واقع زمان پخش تیزر قاعده خاصی ندارد و
می تواند بیشتر یا کمتر از این فاصله باشد.

ساخت تیزر کاری تخصصی که به دانش و تجربه بالایی نیاز دارد. سازندگان تیزر تبلیغاتی در مرکز تبلیغات و تبلیغات ،
با ایجاد یک سناریو منسجم و هدفمند و استفاده از اصول گرافیک و قاب بندی و همچنین اصول
فیلم برداری حرفه ای ، سعی کنید پیام خود را در کمترین زمان ممکن و به موثرترین شکل ممکن منتقل کنید. مخاطب را منتقل کنید.

منبع : https://www.taktizer.ir/promotional-teaser/



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نحوه کارکرد سئو وب سایت

گوگل، یا هر موتور جستجویی که از آن استفاده می‌کنید، دارای یک خزنده وب «crawler» است که وظیفه‌اش جمع‌آوری اطلاعات مربوط به تمام محتواهای موجود در اینترنت است. خزنده‌های وب، همه‌ی این اطلاعات را به صورت کدهای 0 و 1 به موتور جستجو بازمی‌گردانند. سپس این شاخص تحت تاثیر الگوریتمی قرار می‌گیرد که سعی می‌کند تمام این داده‌ها را با درخواست‌های شما تطابق دهد.
ویژگی‌های زیادی برای ورود به الگوریتم موتورهای جستجو وجود دارد، بخش SE کلمه‌ی سئو سایت هم به همین موضوع برمیگردد: موتورهای جستجو.
بخش O هم مربوط به بهینه سازی است. این بخش مربوط به تولیدکنندگان محتوای سایت‌ها است. از طریق این بخش، محتوایی که بهینه شده باشد، در صدر موتورهای جستجو قرار می‌گیرد تا کاربران از خواندن آن مطلب رضایت پیدا کنند.

آموزش سئو

در این بخش قصد داریم به چند مورد از سوالاتی که ممکن است درباره سئو سایت برای کاربران ایجاد شود، صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید:

حالا که با تکنیک‌های اصلی سئو وب سایت آشنا شدید، وقت آن رسیده است که از این روش‌ها برای بهبود رتبه‌ی سایت خود در موتورهای جستجو استفاده کنید. فرقی ندارد که سایت مورد نظر جدید است، یا یک سایت قدیمی که قصد بهبود آن را دارید. در ادامه برخی از اصطلاحاتی که ممکن است برای بهینه سازی سایت خود با آن‌ها برخورد کنید را توضیح می‌دهیم.

خدمات سئو

خدمات سئو، همان خدماتی هستند که توسط نمایندگی‌های مربوط به این نوع خدمات ارائه می‌شوند و به شما کمک می‌کنند سایت خود را به شکلی بهینه سازی کنید که در نتایج موتورهای جستجو، رتبه قابل قبولی کسب کند. با استفاده از خدمات سئو، سایت شما بیشتر در نتایج جستجو دیده خواهد شد. در این روش، معمولا بیشتر بر روی بهینه سازی نتایج جستجوی مربوط به شرکت، محصولات و یا خدمات و صنعت مربوطه تمرکز می‌شود.

مشاوره سئو و سفارش سئو

از زمانی که موتورهای جستجویی مانند گوگل راه‌اندازی شدند، الگوریتم‌های موجود در آن‌ها چندین بار به‌روزرسانی شده است. به همین دلیل است که شرکت‌های مربوط به خدمات سئو، مشاوره سئو هم انجام می‌دهند. یعنی زمانی که شما یک سفارش سئو و بهینه سازی سایت را در یکی از این موسسات خدماتی ثبت می‌کنید، این شرکت‌ها، خدماتی تخصصی برای موفقیت در نتایج جستجو و همچنین دیده شدن کسب‌وکار در فضای رقابتی ارائه می‌دهند.
برخی از خدماتی که شرکت‌های خدمات سئو ارائه می‌دهند، شامل موارد زیر هستند:
●     سئو محلی
●     سئو اقتصادی
●     سئو صوتی یا بهبود جستجوی صوتی



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راهنمای صفر تا صد برای اجاره ماشین در کیش

اگر می خواهید به کیش سفر کنید و قصد دارید که در این جزیره یک خودروی لاکچری اجاره کنید حتماً از تجربه شخصی ما استفاده کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رنت کنیم، قبل از شروع سفرتان باید بدانید که شرایط برای اجاره خودرو کیش چیست. با قیمت‌ها و خودروهای موجود آشنا شوید و در آخر از یک شرکت معتبر رنت ماشین خودرو مورد نیازتان را اجاره کنید.

اجاره ماشین در کیش چگونه است ؟

جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری زیبا و لوکس است. یکی از جذاب ترین تفریحات این جزیره امکان اجاره ماشین های  آمریکا و فوق لوکس است که نمی‌توان در هیچ ‌یک از شهرهای ایران مشاهده کرد.

برای اجاره ماشین در کیش راههای مختلفی وجود دارد شما می‌توانید مؤسسات مختلفی در این جزیره مشاهده کنید که خودرو اجاره می‌دهند. یا اینکه اگر ساکن تهران هستید با تماس با شرکت‌های معتبر رنت ماشین خودرو مورد نیازتان را رزرو کنید. برای اجاره ماشین، شرکت‌ها و مؤسسات شرایط مختلفی دارند اما در بیشتر موارد شرایط یکسانی وجود دارد.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش چیست ؟

برای رنت ماشین در کیش در مرحله اول باید به دنبال یک موسسه و شرکت معتبر باشید. چرا که در صورت اجاره ماشین به‌صورت شخصی می‌توانند  آن فرد به‌راحتی مبلغ که شما داده‌اید گرفته و خودرو را به شما تحویل ندهد یا موارد دیگر که  به می وفور می‌توانید در خبرگزاری‌ها مشاهده کنید.

یکی از این موارد آگهی‌های اجاره ماشین از دیوار است. تعداد زیادی آگهی اجاره ماشین در این سایت وجود دارد که تمامی آن‌ها به‌صورت شخصی هستند که ممکن کلاه‌برداری بوده و هیچ قراردادی برای ارائه ندارند.

خب حالا ببینیم که  برای رنت ماشین در این جزیره باید چیکار کنیم و به مدارکی نیاز است. شرکت‌های اجاره ماشین در کیش برای ضمانت مدارکی را از شما دریافت می‌کنند. این مدارک می‌تواند شامل ودیعه نقدی، چک به مبلغ خودرو باشد.

البته مکان اجاره ماشین در کیش بدون چک نیز هست. برخی از شرکت‌ها در صورت نداشتن چک از ما ودیعه نقدی دریافت می‌کنند.

البته کپی کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی نیز جزو مدارک ضروری است که تمام این مؤسسات از شما دریافت می‌کنند.

نکته: برای اجاره ماشین و اطمینان از رنت کار باید یک قرارداد رسمی بین شما و شرکت بسته شود. این قرارداد شامل موارد خسارات وارد شده، نحوه بیمه خودرو، مبلغ دریافتی از شما، ودیعه و کروکی خودرو است.

حتماً به این نکته توجه داشته باشید در صورت نداشتن قرارداد رسمی به‌هیچ‌عنوان خودرو اجاره نکنید. زیرا در صورت ایجاد هر خسارت و یا هر موردی هیچ مدرکی برای اثبات نخواهید داشت.

قیمت اجاره ماشین در کیش

به دلیل قرارگیری جزیره در منطقه آزاد  و نداشتن هزینه گمرک برای ماشین‌ها قیمت خودرو در کیش بسیار ارزان بوده . شما می‌توانید با قیمتی مناسب آخرین‌مدل‌های ماشین‌های روز دنیا را در اختیار داشته باشید.

هزینه اجاره ماشین در کیش به‌مراتب کمتر از هزینه اجاره ماشین در تهران و دیگر شهرهای ایران است. شما می‌توانید یک خودرو لوکس خارجی را با مبلغ بسیار مناسب اجاره کنید.

برای مثال قیمت اجاره اسپورتیج در کیش بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است که این مبلغ در تهران دو برابر بوده.

چه خودروهایی که در کیش موجود است ؟

همان‌طور که در بالا گفته‌شده به دلیل وجود جزیره کیش در منطقه آزاد قیمت خودرو در این جزیره ارزان بوده و می‌توانید خودروهای لوکس را در آن مشاهده کنید. یکی از این موارد مازراتی است.

اگر جزو افرادی هستید که رانندگی با لامبورگینی برای شما به یک رویا تبدیل ‌شده، نگران نباشید. شما می‌توانید با اجاره لامبورگینی در کیش رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

شما می‌توانید در این جزیره خودروهای بی‌نظیری را رنت کنید. بیایید لیست زیر را با هم مشاهده کنیم :

. دوج چلنجر

. موستانگ کروک

. لامبورگینی

. مازراتی

. دوح دورانگو

. دوج شارجر

. شورلت تاهو

. کامارو کروک

. بی ام و z۴

. نیسان کیکس

. دوج جورنی

. کادیلاک

. تویوتا اف جی



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
رشته حسابداری یکی از رشته‌های آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی می‌توانند این رشته را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنند.

رشته حسابداری چیست ؟ 

حسابداری به معنی ثبت و ذخیره اطلاعات مالی، ارائه تجزیه و تحلیل و نتایج به‌صورت گزارش‌هایی به مدیران سازمان یا شرکت جهت تصمیم گیری مناسب، درست و به‌مو‌قع است. در واقع حسابداری را می‌توان راهی برای کنترل سلامت مالی، ارزیابی دارایی‌های مالی، بدهی‌ها و همینطور جریان نقدی در کسب و کارها تعریف کرد. رشته حسابداری یکی از رشته‌های آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی می‌توانند این رشته را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنند.

 

تعریف حسابداری و حسابرسی

حسابداری یک فعالیت خدماتی است که وظیفه ­اش آماده کردن اطلاعات اندکی، که اساساً دارای ماهیت مالی هستند، در مورد واحد اقتصادی است. اطلاعات آماده شده به وسیله حسابداری باید در تصمیم­ گیری ­های اقتصادی سودمند باشد.

 

حسابرسی فرآیندی منظم و با قانون (سیستماتیک) جهت جمع ­آوری و تحلیل بی طرفانه شواهد در رابطه ادعاهای مدیریت در رابطه با فعالیت­ ها و رویدادهای اقتصادی، به تعیین درجه انطباق این ادعاها و اظهارات با معیارهای از پیش تعیین و گزارش نتیجه ها به اشخاص ذینفع است.

 

دروس رشته حسابداری در حین تحصیل:

دروس پایه: روانشناسی عمومی، جامعه شناسی، اصول علم اقتصاد، ریاضیات پایه، ریاضیات کاربردی، آمار کاربردی، مبانی کاربرد کامپیوتر، پژوهش و عملیات، مدیریت تولید، حقوق بازرگانی، پول و ارز بانکداری، مبانی سازمان مدیریت، توسعه اقتصادی، مالیه عمومی، روش تحقیق.

 

دروس اصلی و تخصصی: اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری پیشرفته، حسابداری صنعتی، حسابرسی، حسابداری مالیاتی، اصول تنظیم و کنترل بودجه، مدیریت مالی، مباحث جاری حسابداری، متون حسابداری

 

توانایی های لازم درباره رشته حسابداری

رشته حسابداری در واقع رشته ای است که بعنوان رشته های شناور شناخته می شود و داوطلبان در هر سه رشته تحصیلی ریاضی، تجربی و انسانی میتوانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. فردی که شغل حسابداری انتخاب می کند باید بتواند گزارش کارهای مناسب و جامعه را ارائه دهد، پس نیاز است که ادبیات فارسی او در سطح خوبی باشد و نگارش خوبی را برای متن های آماده شده انجام دهد.

 

یکی دیگر از خصوصیت هایی که دانشجوی این رشته باید داشته باشد این است که بتواند ساعت های طولانی مدت پشت کامپیوتر و میز کار با عدد و رقم ها سر و کله بزند و معادلات ریاضی را انجام دهد. همینطور نیاز است که شخصی که حسابدار است علاوه بر این که ریاضی و ادبیات قدرتمند داشته باشد و قدرت بدنی مناسب داشته باشد، خلاق و صبور باشد و با انضباط باشد.

 

با توجه به تغییراتی که در روند اقتصادی کشور اکنون به وجود آمده است مهندس حسابداری از جمله شغل هایی است که طرفداران متعددی دارد و افرادی که حساب داری نده اند میتوانند  امیدوار باشند که بیکار نخواهند بود و بدون شک در یکی از سازمان ها، ارگان ها و شرکتهای خصوصی یا دولتی میتوانند مشغول به کار شوند.

 

حسابداری,رشته حسابداری

معرفی رشته حسابداری

 

گرایش های رشته حسابداری برای ادامه تحصیل چه هستند؟

دانشجویان رشته حسابداری، میتوانند با انتخاب یکی از گرایش هایی که در لیست زیر آمده است در مقطع کارشناسی ارشد به ادامه تحصیل بپردازند.

 

رشته حسابداری: حسابداری از رشته های پرطرفدار در چند سال گذشته بوده است و به بررسی اقتصاد و امور مالی سازمان ها و شرکت ها می پردازد. در رشته حسابداری، حسابداران به تهیه گزارش های مالی، جمع آوری و گروه بندی اطلاعات اقتصادی و مالی می پردازند.

 

رشته حسابرسی: حسابرسی به خاطر بررسی و کنترل حساب های حسابداران انجام می شود. فی الواقع حسابرسان در دفترهای شرکت ها و سازمان های گوناگون مجذوب میشوند تا از درستی گزارش های مالی و حساب های حسابداران مطمئن شوند.

 

  • معرفی رشته گرافیک

رشته حسابداری مدیریت: رشته حسابداری مدیریت به خاطر افزایش توانمندی مدیران مالی در تصمیم گیری ها و تدوین استراتژی های اقتصادی شرکت ها مطرح شده است. افرادی که در گرایش حسابداری مدیریت تحصیل می کنند، میتوانند بعنوان مدیر عامل، عضو هیئت مدیره و یا بعنوان مشاورین مدیریت و اقتصاد در کنار مدیران ارشد شرکت ها به ایفای نقش بپردازند.

 

گرایش حسابداری عمومی: این گرایش، در مقطع کارشناسی ارشد حسابداری به نوعی جدید به حساب می آید و هدف اصلی از ایجاد آن تربیت نیروهای انسانی تعلیم دیده برای فعالیت در قسمت های عمومی- دولتی و یا جوانب کلان فضای اقتصادی جامعه است.

 

از سوی دیگر دانشجویان رشته حسابداری، میتوانند با انتخاب یکی از گرایش هایی که در لیست زیر آمده است در مقطع دکتری هم به ادامه تحصیل بپردازند.

 

حسابداری صنعتی: حسابداری صنعتی با تحولات صنایع گوناگون به ویژه انقلاب صنعتی شکل گرفت. آگاهی از بهای تمام شده محصولات تولید شده، نیازی حیاتی برای انتخاب قیمت فروش و عملکرد بهینه شرکت ها است. ازاین رو حسابداری صنعتی، با تکامل ابزارها و روش های تولید به سوی هزینه یابی توسعه یافته حرکت می کند تا هزینه ها و بهای تمام شده کالاهای آماده فروش به روشنی و با شفافیت کامل انتخاب شوند.

 

حسابداری مالی: حسابداری مالی همان حسابداری گزارشگری است. برای اینکه هدف اصلی حسابداری مالی مهیاسازی صورت های مالی است تا نیاز استفاده کنندگان از آنها را تامین کنند. حسابداری مالی باتوجه به اصول حسابداری در تلاش است، نیازهای گوناگون استفاده کنندگان داخل سازمانی و خارج سازمانی از اطلاعات حسابداری را جواب دهد؛ این اشخاص با اینگونه گزارش ها و داده هایی، قادر میشوند در خصوص سرمایه گذاری ها، انعقاد قرارداد های مختلف، عرضه وام و غیره اقدام به تصمیم گیری کنند.

 

حسابداری دولتی: دولت ها در سال های گذشته با توجه به گستره فرایندهای مخارجی خویش، نیازمند مشاورین و افرادی شده اند که توانمندی جداسازی و مدیریت هزینه ها در سطوح کلان اقتصادی را داشته باشند. براین اساس تربیت و پرورش حسابداران دولتی، میتواند منجر به بودجه بندی درست برای امور مختلف و اجرای این بودجه بصورت دقیق و کاربردی شود. گرایش حسابداری دولتی در پی ایجاد بستری برای بوجود آمدن مشاورین و متخصصان حسابداری در بازه مخارج دولتی است.

 

حسابداری مدیریت: حسابداری تنها علم مدیریت بر هزینه های شرکت ها، آن هم قبل از آغاز فرآیند تولید نیست. بلکه حسابداری میتواند در زمینه فرآیند بهای تمام شده محصولات و خدمات، میزان تولید، هزینه اجرا، مقیاس های گوناگون تولید، قیمت فروش محصولات و خدمات و ظرفیت منبع های گوناگون (مانند ماشین آلات) مشاوره های ارزشمندی را به مدیران سطح بالای شرکت ها عرضه دهد. به زبان ساده تر میتوان بیان کرد آنچه به وسیله حسابداری مدیریت عرضه می شود، پیش نیازی اجباری است که مدیران شرکت ها بر مبنای آن اقدام به تصمیم گیری های کلان می کنند.

 

حسابداری منابع انسانی: منبع های انسانی در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بعنوان با اهمیت ترین اموال های آنها تلقی می شوند. در همین امتداد، مدیریت بر امور مالی گوناگون مربوط به این منابع از بازه های عملکردی حسابداری منابع انسانی است.

 

برای مشاهده بهترین دوره حسابداری بازار کار کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکات مهم در انتخاب آتلیه عروس و داماد

شب عروسی هر فردی يکی از به ياد ماندنی ترين شب زندگی زوج های جوان است که با مرور زمان تنها چيزی که از آن به يادگار می ماند عکس ها و فيلم آن است و يکی از مهم ترين کارهايی که زوج های جوان بايد بکنند انتخاب يه عکاس ماهر است که در اين متن چند راهنمايی جهت انتخاب يک عکاس خوب برای عروسی به آنها می کنيم.

 

عکاس باتجربه و ماهر را برای عروسی انتخاب کنيد

تجربه مهم ترین شاخصه در انتخاب آتلیه عروس است. عروسی شما یک بار اتفاق می افتد، جشن شما پر از لحظه هایی است که فقط یک بار اتفاق می افتند. عکاس و فیلمبردار مراسم عروسی شما باید کوله باری از تجربه داشته باشند تا لحظات ناب را شکار کند و همه اتفاقات زیبا را ثبت کنند. تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو برای عکاسی و فیلم برداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند.
در بسیاری از امور تجربه زیاد و سابقه کار طولانی بسیار مهم و ضروری است اما همه چیز نیست. گاهی اوقات یک آتلیه عکاسی سالیان سال فقط یک نوع کار را تکرار کرده است بدون اینکه سعی کند چیز تازه ای یاد بگیرد و یا خود را به تکنولوژی های روز وفق دهد. الگوها روز به روز در حال تغییر هستند و آتلیه ای موفق است که خود را با تغییرات جدید هماهنگ کند . بنابراین وقتی به سراغ یک آتلیه قدیمی و با سابقه می روید، به این نکته توجه کنید که آیا آنها به روز هستند یا اینکه هنوز مطابق الگوهای قدیمی کار می کنند!

 

توجه به نمونه کارها و ساختگي نبودن ژست عروس و داماد

عکاسی عروس و داماد دارای بازاری پر رونق است که خالی از دوز و کلک نيست. به آرم و امضای عکس ها در پايين آلبوم توجه کنيد. بسياری از عکاسان حرفه ای در آغاز و پايان فيلم عروسی اسم و شماره اتليه خود را ثبت می کنند. به اين نکات توجه داشته باشيد تا نمونه کار های عکاسان ديگر را به عنوان نمونه های خودشان به شما نشان ندهند. تجربه ثابت کرده است که آتلیه و دفتر بزرگ و پر زرق و برق، با وجود اینکه خیلی مهم است اما لزوما به معنای این نیست که کار شما حرفه ای تر از آب درخواهد آمد. سعی کنید در ابتدای کار تحت تاثیر ساختمان بزرگ، آتلیه پر زرق و برق و دفتر وسیع آنها قرار نگیرید. چه بسا بسیاری از آتلیه های کوچکتر و جمع و جورتر، در کار خود دلسوزتر باشند و تعهد آنها به حفظ و رضایت مشتری بیش از آتلیه های بزرگ و مشهور باشد.



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا همان بازاریابی در اینستاگرام ،یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) به حساب می‌آید، با توجه به رشد و افزایش کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، فرصت مناسبی برای فعالیت برندهای مختلف و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این پلتفرم آنلاین بوجود آمد. شبکه اجتماعی که بیشترین محبوبیت را در ایران دارد قطعاً این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که اگر محصولی دارید آن را به تعداد نفرات بیشتری معرفی کنید اگر خدماتی دارید به افراد بیشتری ارائه کنید و اگر به دنبال برندینگ هستید ارتباط نزدیکی با مخاطبین برقرار کنید. در این مقاله قصد داریم روش های بازاریابی در اینستاگرام را با شما در میان بگذاریم و به شرح اینستاگرام مارکتینگ و یا معرفی دوره بازاریابی اینستاگرام بپردازیم…

هدف کسب‌وکار خود را در اینستاگرام مشخص کنید!

شاید به نظر ساده باشه، اما هر کسب و کاری که وارد اینستاگرام می‌شود هدف خاصی برای اینکار دارد که هزینه ها و زمانی که صرف اینکار میشود را توجیح کند. اگر کسب و کاری دارید و به فکر بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) هستید، ابتدا هدف خود را مشخص کنید و بعد برای قدم های بعدی برنامه ریزی کنید… در ادامه هدف های اصلی یک کسب و کار برای حضور در اینستاگرام را با هم مرور میکنیم…

 

1- معرفی یا فروش محصولات و خدمات

بسیاری از کسب و کارها برای معرفی یا فروش محصولات و خدمات خود به اینستاگرام وارد می‌شوند، هدف اصلی آنها فروش بیشتر از طریق بازاریابی اینستاگرام می‌باشد، خب طبیعی است کسب و کاری که هنوز به اندازه کافی در بازار جا نیفتاده و فروش مناسبی را ندارد برای برندسازی و تعامل بیشتر به اینستاگرام نگاه نمی‌کند و در درجه اول باید فروش خود را ارتقا ببخشد.

پس یکی از اهداف مهمی که بسیاری از کسب و کارها دارند معرفی یا فروش محصولات یا خدمات میباشد، برای مثال فروشگاه های اینترنتی هدف حضورشان در اینستاگرام میتونه فروش محصولات باشه…

2- برندسازی

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ برای فروش محصولات به اینستاگرام ورود نمی‌کنند برای مثال شرکت اپل، یا شرکت گوگل برای برندسازی بهتر و ایجاد حس مثبت با مخاطب در اینستاگرام حضور پیدا می‌کند فعالیت اصلی برند ها در اینستاگرام حفظ و بهبود جایگاه برند در ذهن مخاطبان است و گاهی با مشارکت های عمومی و اجتماعی دهنیت خوبی از خود در ذهن مخاطب بجای میگذارند.

3- ایجاد تعامل

برخی از کسب و کارها برای ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر با مخاطبان به فضای اینستاگرام ورود می‌کنند، گاهی با انتشار ویدیوهای پشت صحنه سعی در ایجاد ارتباط بهتر و دوستانه تری با مخاطبان خود هستند و یا با انتشار فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه به دنبال همدلی با مشتریان و کاربران خود هستند.

 

یک کسب و کار میتواند هر سه این اهداف را دنبال کند…



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در نخستین مرحله برای دریافت کد بورسی، فعالان بازار باید اقدام به ثبت‌نام در سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) کنند که اطلاعات همه سرمایه‌گذاران در این سامانه ذخیره و نگهداری می‌شود.

برای ثبت‌نام در سامانه سجام باید مراحل ثبت‌نام که به صورت اینترنتی انجام می‌شود تکمیل شود و در پایان ثبت نام یک کد پیگیری برای فرد متقاضی کد بورسی ارسال خواهد شد.

 بعد از طی شدن این مراحل، دریافت کد بورسی نیازمند احراز هویت است که این اقدام به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.

احراز هویت حضوری سجام در ابتدا از طریق دفاتر خدمات پیشخوان دولت انجام می‌شد اما بعد از مدت‌ها به دلیل افزایش تقاضا برای دریافت کد بورسی و نیز ازدحام جمعیت در این دفاتر، مسوولیت احراز هویت در کنار دفاتر پیشخوان به برخی از بانک‌ها مانند بانک آینده، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک شهر، بانک سپه، بانک پارسیان و موسسه ملل سپرده شد.

به تازگی در کنار احراز هویت حضوری در مراکز اعلام شده، امکان احراز هویت غیرحضوری و آنلاین سجام فراهم شده که افراد متقاضی کد بورسی می‌توانند از طریق درگاه سجام به اپلیکیشن‌های احراز هویت غیرحضوری که یکی از آنها اپلیکیشن سیگنال است دسترسی پیدا کنند.

 احراز هویت غیرحضوری مربوط به اشخاص حقیقی ایرانی و افراد بالای ۱۸ سال است،همچنین تمام مراحل احراز هویت باید توسط شخص ثبت نام کننده انجام گرفته و شخص دیگری نمی‌تواند احراز هویت غیر حضوری را برای وی انجام دهد.

در مرحله نخست، متقاضی کد بورسی باید به این نکته توجه داشته باشد که قبل از احراز هویت باید به طور حتم در سامانه سجام ثبت‌نام و کد ۱۰ رقمی را دریافت کرده باشند اگر این مرحله را انجام نداده‌اند باید گزینه ثبت‌نام سجام را انتخاب و با وارد کردن اطلاعات درخواستی اقدام به ثبت‌نام در این سامانه کنند و بعد از دریافت کد پیگیری ۱۰ رقمی سجام که از طریق پیامک ارسال می‌شود گزینه احراز هویت سجام را انتخاب کنند تا مراحل مربوط به احراز هویت آغاز گردد.





:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بر هیچ کس پوشیده نیست که مشکلات زندگی خانوادگی جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد هستند و تقریبا می توان گفت اکثر افراد گاه با مشکلاتی در خانواده خود دست و پنجه نرم می کنند.. به عنوان مثال برخی از افراد دردر زندگی زناشویی خود با مشکل مواجه هستند و این مشکلات به وجود آمده باعث شده روند معمول زندگی با اختلال مواجه شود و آرامش زندگی و عشق آنها از دست برود. قطعا در چنین شرایطی کمک گرفتن از مرکز مشاوره خانواده و روانشناسان مجرب و کاربلد تاثیر بسیار مثبتی در زندگی افراد گذاشته و به سلامت روان و آرامش خیال افراد کمک بسزایی می کند و حتی با مشاوره تلفنی آنلاین هم شما تاثیر آنرا حس خواهید کرد.

دلزدگی در زناشویی، از دست رفتن عشق، اختلافات زناشویی و … از جمله مهمترین مشکلاتی است که هر زوج ممکن است با آن مواجه شود و برای حل این مشکلات و حفظ رابطه توصیه می شود حتما از مشاوره خانواده کمک گرفته شود.

اهمیت مشاوره خانواده در زندگی

همه ما می دانیم که برای داشتن رابطه سالم با همسر هر دو طرف باید تلاش کنند و مهارت های زندگی را یاد گرفته و به کار ببرند.

از طرفی هیچ دو نفری کاملا با هم هم نظر نیستند و اختلاف نظر و عقیده حتما در رابطه وجود دارد، مساله مهم این است که این اختلاف نظر در رابطه را چگونه کنترل کنیم تا باعث دعوا و اختلاف بزرگتی نشود؛ رابطه ای سالم و عاشقانه زمانی پایدار خواهد بود که زوجین در صورت بروز تعارضات در رابطه پا پس نکشند و برای حل این مشکلات تلاش کرده و آن ها را حل نشده باقی نگذارند؛ مشکلاتی که حل نشده روی هم تلمبار می شوند، ممکن است در زمانی دیگر دوباره بروز پیدا کرده و باعث ایجاد دعوا و اختلاف بزرگتری در رابطه شوند. با کمک گرفتن از مشاوره خانواده در مرکز نوا مشاور می توانید مشکلات خود را به تدریج رفع کنید.

گاهی اوقات مشکلات به ظاهر کوچک و ساده روز به روز رشد کرده و بزرگتر می شود و ناگهان باعث ایجاد معضل بزرگی در خانواده می شود؛ بهترین کار این است که مشکلات به ظاهر کوچک را بی اهمیت تلقی نکنیم؛ آن ها را جدی گرفته و برای حلشان قدمی برداریم.

زمانی که بین زوجین اختلاف و مشکلی ایجاد شود، ممکن است به دلیل فشار روانی زیاد و شرایط سخت در رابطه، ذهن افراد نتواند مسائل را درست تحلیل کند و همین امر باعث عکس العمل های هیجانی شده و حتی اختلاف را عمیق تر کرده و صمیمت زوجین را کمتر کند. حال تصور کنید بعد از این شرایط مشکل حل نشده باقی بماند و این فرایند بارها تکرار شود؛ مسلما اگر در چنین موقعیت هایی برای حفظ رابطه تلاشی انجام نشود، احتمال از دست رفتن رابطه بسیار است.

اینجاست که اهمیت کمک گرفتن از مشاورین و روانشناسان پر رنگ می شود. زمانی که زوجین به دلیل اختلافات پیش آمده و فشارهای روانی قادر نیستند مشکلات خود را دو نفری حل و فصل کنند، مشاور به عنوان فردی بی طرف به زوجین کمک می کند تا ابتدا علت اختلاف را پیدا کرده و برای حل آن به زن و شوهر مذکور کمک می کند.

در جلسات مشاوره حل اختلافات خانوادگی نوا مشاور مشکلات مربوط به زندگی مشترک طی چند جلسه مشاوره حل و فصل می شود؛ در این جلسات افراد ممکن است متوجه ابعادی از زندگی شوند که پیش از این از آن بی خبر بوده اند.

گاهی اوقات افراد مهارت های زندگی را بلد نیستند و یا از انتظارات همسرشان بیخبرند؛ همین جلسات مشاوره خانوده و کمک گرفتن از متخصصین آموزش دیده افراد را نسب به زندگی مشترک آگاه تر کرده و به آن ها کمک می کند تعارضات را حل کرده و برای ساختن رابطه ای سالم و عاشقانه قدم به قدم پیش بروند.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

دوستان خوبم طراحی وب سایت استانداردهایی دارد و ما باید آن ها را رعایت کنیم. بارها اشاره کرده ایم که طراحی وب سایت اولین گام در دنیای بزرگ بازاریابی اینترنتی است و ما بدون یک وب سایت مناسب هیچ شانسی برای موفق شدن نداریم و فقط هزینه پرداخت می کنیم. استانداردهای طراحی وب سایت خیلی هم سخت نیستند فقط کافی است یک کمی دقت کنیم. به جرات می گویم با طراحی وب سایت کارآمد، جذاب، پرسرعت است که می توانید کسب و کار خود را از طریق بازاریابی اینترنتی متحول کنید.

حالا استانداردهای طراحی وب سایت چیست؟

1- یک هاست و یک دامین برای طراحی وب سایت:
متاسفانه بعد از گذشت حدود 3 سال از اجرای این قانون در گوگل باز خیلی از وب سایت های ایرانی این مشکل را دارند. وب سایت باید یک هاست و یک دامین داشته باشد. خیلی از وبمستران برای یک سایت چندین دامین ثبت می کنند و سپس همه آنها را روی هم پارک می کنند. بنابراین از گوگل محو خواهند شد و در آن صورت است که دنبال ماجرا می گردند.

2- فونت و محتوا:
فونت از مهمترین گام های وب سایت شماست. اگر در طراحی وب سایت فونت مناسب بکار نبرید خوانندگان هیچ علاقه ای در ماندن وب سایت ندارند و به وب سایت رقیب می روند. از فونتی استفاده کنید که در تمامی سیستم ها و مرورگرها برای کاربران قابل خواندن باشد.

علاقه دارم در این قسمت باز هم به نقش محتوا اشاره کنم. محتوای کپی نگذارید. گوگل پنگوئن شدیدا تمامی وب سایت های کپی را از رتبه بندی گوگل حذف می کند.

3- گرافیک:
مشاهده کرده اید وقتی به یک وب سایت مراجعه می کنیم همان لحظه مایل هستیم خارج شویم. عکس های فلش زن و نامتناسب با محتوا باعث خروج کاربران از وب سایت می شوند. پس در طراحی وب سایت دقت کنید و از بنر و تصاویری استفاده کنید که مربوط به کسب و کار باشد.

فقط یک نکته تصاویر را نه با حجم بالا آپلود کنید که مشکل لود شدن داشته باشد نه آنقدر بی کیفیت که حوصله کابران را می برد. همیشه گوگل را در نظر بگیرید که با یک صفحه نخست ساده چه تحولی در بازاریابی اینترنتی ایجاد کرد.

4- وب سایت متناسب با تمامی مرورگرها:
همیشه بعد از طراحی وب سایت، در تمامی مرورگرها تست کنید که سایت عالی به نمایش گذارده می شود. چقدر من سایت سراغ دارم که در بعضی از مرورگرها همانند گوگل کروم نامنظم است. در این موارد کاربر تنها کاری که می کند خروج از وب سایت است.

مثال- دو سال پیش یکی از آموزشگاه های به نام تهران از ما برای طراحی وب سایت پروپوزال خواست. با توجه به امکاناتی که این وب سایت داشت ما قیمت خود را پیشنهاد کردیم اما شرکت همکار ما حدود یک چهارم قیمت داد و نتیجه این شد که یعد از دو سال همچنان در مرورگر گوگل کروم که به عنوان محبوب ترین مرورگر دنیا شناخته شده نامنظم است.

5- سازگاری با تمامی سیستم ها:
بعد از اتمام پروژه طراحی وب سایت، آن را در تمامی سیستم ها چک کنید یعنی در نوت بوک، تلفن های هوشمند و تبلت ها. در حال حاضر تعداد افرادی که از تلفن های هوشمند و تبلت ها از اینترنت استفاده می کنند به شدت در حال افزایش است.

 

منبع : طراحی سایت https://is.gd/WeZo9e



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 5 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

جهت بهره مندی  از تسهیلات و مزایای در نظر گرفته شده در قانون، موظف به انجام تکالیف قانونی هستیم؛ زیرا عدم رعایت تکالیف فوق موجب تعلق جرایم و محرومیت از معافیت های مالیاتی برای آنان خواهد شد.

 

 

در ادامه به اهم موارد خدمات مشاوره مالیاتی اشاره شده است:

 

1- مشاوره تخصصی مالیات بر ارزش افزوده


2- مشاوره تخصصی مالیات بر ملک- ارث و…


3- مشاوره تخصصی معافیت های مالیاتی

 

4- مشاوره تنظیم اظهارنامه و دفاتر قانونی


5- مشاوره تنظیم لوایح و دفاعیه های مالیاتی


6- مشاوره عمومی مالیاتی


7- نحوه تنظیم دفاتر مالیاتی جهت جلوگیری از رد دفاتر


8- تهیه اسناد ومدارک مالی جهت جلوگیری از تشخیص مالیات به صورت علی الراس


9- مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی وحقوقی 


10- مالیات تکلیفی


11- مالیات بر درآمد اجاره

 

12- مالیات بر حقوق

 

13- مالیات بر ارزش افزوده


14- صورت معاملات خرید وفروش فصلی


15- دفاع از اظهارنامه مالیاتی شرکت در دارایی 


16- نحوه تنظیم گزارش های مورد نیاز ممیزین مالیاتی، ممیزین مالیات بر ارزش افزوده، سازمان تامین اجتماعی و حسابرسان 

 



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

رابیتس را در چه جاهایی و به چه منظور استفاده میکنند

رابیتس به ورق های فولادی مشبکی گفته می شود که از ورق‌های گالوانیزه ی گرم مختلفی تولید شده است. علاوه بر این، با بهره گیری از مفتول‌های گالوانیزه رابیتس بندی به شکل یک لایه به شبکه ی فرعی اتصال پیدا می کند. این محصول اصولا از کشش عرضی و پرس کردن ورق‌های تهیه و تولید می‌شود و پس از گذراندن مرحله ی برش آماده ی مصرف می‌گردد.

استفاده از رابیتس به طور معمول برای ساخت سقف‌های کاذب، گچ کاری و گچ بری ها، پوشش دادن تیرآهن و آرماتور، پوشش دادن بتن سیمانی، ترمیم و بازسازی ترک‌های ساختمانی و کارهای ترمیمی دیگر، دکوراسیون و … می‌باشد. استفاده کردن از شبکه ی رابیتس یا رابیتس بندی به منظور پیوستگی کامل سطح دیوار ها و همچنین به وجود آمدن یک بستر مناسب برای نصب کردن اجزای تأسیسات برقی و همینطور مکانیکی و نهایتا انجام انواع رنگ کاری‌های سیمانی و گچی ، گاها پیشنهاد و اجرا می‌شود. شبکه ی این محصول موجب به هم پیوستن دیوار ها شده و از هر نوع ترک ‌خوردگی و جدا شدن آن در کار جلوگیری می کند.

تولید این محصول در ابعاد ۲۴۰*۶۰ سانتی‌ متر انجام شده و سپس عرضه می‌شود. پوشاندن این محصول مساحتی بالغ بر ۴۴/۱ متر را در بر می گیرد که با توجه به تلورانس این میزان معمولاً ۴/۱ متر را دربرمی گیرد و با تقسیم متراژ کار بر عدد یاد شده، تعداد این محصول مورد احتیاج را حاصل می کند.



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
با توجه به این که اکثر مراجعه‌ها به بانک‌ برای دریافت و پرداخت قبوض است و سازمان‌های ارائه کننده خدمات میلیون‌ها برگ قبض با هزینه‌های بسیار در کشور صادر می‌کنند و...

با توجه به این که اکثر مراجعه‌ها به بانک‌ برای دریافت و پرداخت قبوض است و سازمان‌های ارائه کننده خدمات میلیون‌ها برگ قبض با هزینه‌های بسیار در کشور صادر می‌کنند و... حداقل هزینه ناشی از اتلاف وقت، نیروی انسانی و سرمایه برای پرداخت این قبوض با مراجعه فیزیکی به دفاتر بانکی، بسیار زیاد برآورد شده است و در شرایطی که در اکثر کشورهای جهان دریافت و پرداخت قبوض مشترکان اعم از آب، برق، گاز و تلفن مدت‌ها است که به عرصه عملیات الکترونیکی وارد شده است، ضرورت عملیاتی شدن هر چه بیشتر و بهتر پرداخت الکترونیکی قبوض در کشور و فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب آن بیش از گذشته احساس می‌شود.

به گزارش ایسنا، روش‌های متعددی مانند خدمات بانکی از طریق اینترنت، انواع خدمات کارت و ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی ارائه می‌شود و بانک‌ها نسبت به ارائه خدماتی از قبیل مشاهده و ارسال صورت‌حساب، خرید و فروش سهام، انتقال وجه بین حساب‌های یک بانک و غیره از طریق اینترنت، تلفن (ثابت و همراه)، دستگاه خودپرداز و پایانه فروش اقدام کرده‌اند که پرداخت قبضها خدمات شهری از جمله مهمترین آن‌ها به شمار می‌رود. در شرایطی که استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی و پرداخت آنلاین تنها درصدی از هزینه‌های فعلی ناشی از رفت‌و‌آمد حضوری شهروندان را شامل می‌شود و در کشوری مانند ایران از راه‌اندازی مقوله‌ پرداخت الکترونیکی قبوض مدت زیادی نمی‌گذرد، شرکتی مانند شرکت ارتباطات سیار ایران که سازمانی با مخاطبان بسیار محسوب می‌شود با همکاری بانک‌ها، نسبت به فراهم‌سازی امکاناتی درباره پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن همراه از طریق خودپرداز، تلفن بانک، اینترنت، پیام کوتاه، پایانه فروش و پروتکل وپ در سطح کشور اقدام کرده است. از مشکلات و اختلال‌های همیشگی، کیفیت و سرعت نامطلوب که در حوزه اینترنت کشور وجود دارد و نیازمند توجه بیشتر مسوولان است که بگذریم، طبق آنچه درباره‌ نحوه‌ اشتراک و استفاده از خدمات در کلیه روش‌ها اعلام شده آمده است، متقاضی باید در یکی از بانک‌های ارائه دهنده خدمات غیرحضوری پرداخت قبوض، حسابی افتتاح کند و مرحله بعدی تکمیل فرم استفاده از خدمات مذکور در بانک مذکور و دریافت کد شناسایی و کلمه عبور است.

اینترنت

مشترک باید در ‎‎‎روش پرداخت قبض از طریق اینترنت به قسمت بانکداری الکترونیک سایت بانک مورد نظر برود و کد شناسایی و کلمه عبوری را که قبلا از شعبه دریافت کرده وارد کند و در قسمت پرداخت الکترونیک، پرداخت قبوض و سپس قبض مورد نظر را انتخاب کند.

پس از آن باید فرم پرداخت قبض را بر اساس قبض‌اش تکمیل و سپس تایید کند که بانک مورد نظر به نمایندگی از فرد، مبلغ قبض را پرداخت می‌کند که اگر در قسمت پرداخت الکترونیک، گزارش قبض انتخاب شود، گزارش تائیدیه پرداخت مشترک قابل مشاهده است.

سیستم WAP

کسانی که می‌خواهند از طریق WAP (فعلا در بانک توسعه صادرات ایران ارائه می‌شود) قبض خود را پرداخت کنند، می‌توانند به دفتر مشترکان خدمات تلفن همراه مراجعه و تقاضای سرویس دیتا دهند و بعد از برقراری سرویس دیتا، می‌توانند از طریق موبایل به شبکه اینترنت وصل شوند.

اگر گوشی مشترک به این سیستم مجهز است، آن را برای استفاده از خدمات اینترنتی آماده کرده و گوشی خود را برای ورود به اینترنت تنظیم و آدرس http://wap.edbi.ir را در تلفن همراه خود وارد و کد شناسایی و کلمه عبور را که قبلا دریافت کرده وارد و قبض را پرداخت می‌کند، بقیه مراحل استفاده از تلفن همراه مانند استفاده از اینترنت برای پرداخت قبض‌ها است.

سیستم POS

اما در ‎روش پرداخت قبض از طریق POS، متقاضی باید کارت خود را در دستگاه پایانه فروش کشیده و وارد منوی پرداخت قبوض شود و با وارد کردن شناسه قبض و زدن کلید تایید، شناسه پرداخت را وارد و تایید کند و برای تایید صحت مبلغ قبض نمایان شده روی صفحه دستگاه، کلید تایید را فشار دهد؛ سپس رمز کارت را وارد و تایید کند؛ دستگاه پس از برقراری ارتباط با مرکز فیش مربوط به این پرداخت را برای فرد چاپ می‌کند.

تلفنبانک

مشترک باید در ‎‎‎روش پرداخت قبض از طریق تلفنبانک با شماره تلفن اعلام شده بانک، جهت استفاده از خدمات تلفن بانک تماس برقرار کند و تلفن خود را در حالت TONE قرار دهد، سپس شماره کارت خود را وارد و در پایان کلید ستاره * را فشار دهد؛ در برخی از سیستم‌ها در صورت یک بار استفاده از سیستم تلفنی پرداخت قبوض در مراجعات بعدی، به وارد کردن شماره کارت، نیازی نیست و باید شناسه قبض و پرداخت را وارد و کلید ستاره * را فشار دهد؛ شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی درج شده است.

مبلغ قابل پرداخت مندرج در قبض توسط سیستم قرائت می‌شود و مشترک اطمینان از صحت یا عدم صحت اطلاعات داده شده را با فشار دکمه مربوطه اعلام می‌کند و جهت انجام عملیات پرداخت، کلید مربوطه را فشار داده و شماره رمز دوم (رمز مخصوص پایانه‌های مجازی) خود را وارد و کلید ستاره * را فشار می‌دهد. جهت دریافت اطلاعات قبض یا خاتمه ارتباط هم باید کلید مربوطه را فشار دهد؛ توسط سیستم تلفنبانک، پیغام پرداخت قبض شماره پیگیری و تاریخ پرداخت جهت یادداشت کردن اعلام می‌شود، موارد اعلام شده را یادداشت و نگهداری کند تا در صورت نیاز به پیگیری مورد استفاده قرار بگیرد.

سیستم ATM

در روش پرداخت قبض از طریق ATM روال به این صورت است که فرد کارت خود را در دستگاه خودپرداز قرار داده و منوی پرداخت قبض و سپس گزینه تلفن همراه را انتخاب کند، با استفاده از صفحه کلید دستگاه، شناسه قبض را وارد و دکمه ثبت را فشار دهد (شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی درج شده است)، شناسه پرداخت را وارد و دکمه ثبت را فشار دهد، شماره حساب مورد نظر خود را (چنانچه حساب جداگانه به کارت فرد مرتبط باشد) انتخاب کند و در این مرحله، اطلاعات مربوط به شماره حساب، مبلغ و شناسه قبض در صفحه مانیتور نمایش داده می‌شود، در صورت صحت موارد فوق، برداشت از حساب و پرداخت قبض را با دکمه بلی تایید کند. پس از رویت شماره پیگیری، باید رسید مربوطه از دستگاه خودپرداز دریافت شود؛ در این رسید شماره پیگیری، زمان انجام عملیات، تاریخ تراکنش، شماره کارت، دستگاه خودپرداز شعبه، شماره حساب، نوع حساب، سازمان ذینفع، مبلغ قبض و شناسه قبض درج شده، شماره پیگیری مربوطه در صورتحساب شما نیز درج می‌شود که پس از آن فرد باید رسید دریافتی را به قبض مربوطه ضمیمه و برای پیگیری‌های احتمالی بعدی نزد خود نگه‌دارد.

شرکت ارتباطات سیار ایران با همکاری بانک‌ها، نسبت به فراهم‌سازی امکاناتی برای پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن همراه از طریق خودپرداز، تلفن بانک، اینترنت، پیام کوتاه، پایانه فروش و پروتکل وپ در سطح کشور اقدام کرده است؛ در حال حاضر موضوع پرداخت قبوض از طریق پیام کوتاه توسط کارگروه مشترکی از همراه اول و بانک‌ها در حال بررسی و مطالعه بوده و با همکاری بانک مرکزی در حال انجام است، اما هنوز نتایج کارگروه مشخص و نهایی نشده است. اما بنا بر اعلام مسوولان، مشترکان تلفن همراه از میان پرداخت‌های غیرحضوری بیش‌تر از روش تلفنبانک برای پرداخت قبوض‌شان استفاده می‌کنند. علیرضا طلوع، مدیر کل رایانه و محاسبات شرکت ارتباطات سیار ایران، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به روش‌های پرداختی غیرحضوری قبوض تلفن همراه مشترکان اظهار کرد: روش‌های ATM ،POS، تلفنبانک، پیام کوتاه و اینترنت از روش‌های غیرحضوری در این باره محسوب می‌شود که بر اساس آمار به دست آمده مشترکان به ترتیب بیش‌تر از روش‌های تلفنبانک، ATM ،POS و اینترنت برای پرداخت قبوض استفاده می‌کنند.

سیستم پیام کوتاه

پرداخت قبوض تلفن همراه از طریق پیام کوتاه یکی از سرویس‌هایی است که برروی بستر موبایل پیمنت قرارداده شده است، همچنین مشترکان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۲۷۸۴ قبوض خود را بدون اینکه شناسه قبض داشته باشند پرداخت کنند که البته در حال حاضر این روش فقط برای بانک ملی است. به گفته مدیر کل رایانه‌ و محاسبات شرکت ارتباطات سیار ایران، در صورتی که بانک‌های دیگر ظرفیت و امکانات لازم را در این زمینه فراهم کنند و امنیت مورد نیاز ایجاد شود، این طرح در دیگر بانک‌ها نیز می‌تواند اجرایی شود.

روش پرداخت قبض از طریق پیام کوتاه به این صورت است که مشترک پیام کوتاه خود را با فرمت اعلام شده به شماره‌ای که بانک در اختیار قرار داده ارسال می‌کند؛ به طور مثال فرمت پیام جهت پرداخت قبض از طریق پیام کوتاه در بانک تجارت به شکل زیر است؛ رمز پرداخت کننده + شناسه پرداخت + شناسه قبض + شماره

حساب + ۳ شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی درج شده است و مشترک باید توجه داشته باشد پس از رفع نیاز از اطلاعات ارسال شده توسط بانک، ‌برای جلوگیری از پر شدن حافظه تلفن همراه و نیز مطلع نشدن دیگران از شماره حساب افراد، ‌توصیه می‌شود آن را پاک کنند.

منبع : donya-e-eqtesad.com



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

قانون جذب، درخواست از کائنات، تفکر مثبت و ... این‌ها همگی جزء قوانین موفقیت و خوشبختی محسوب می‌شود که برای خود راهکار‌ها و قوانین خاص خودش را دارد.

شاید شنیده باشید هر چیزی که در زندگی شما وجود دارد از خوب یا بد ساخته ذهن و جذب خودتان است، بدین معنا که شما اگر به موضوعات مثبت و خوب فکر کنید و آن‌ها را طلب کنید همان‌ها بر سر راهتان قرار گرفته و اگر منفی بافی هم کنید مدام در چاه و چاله اید.

باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب شما را با انرژی‌های درونیتان و بخصوص قانون جذب و رسیدن به خواسته هایتان آشنا کند، پس با ما همراه باشید.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

قانون جذب چیست؟

براساس قانون جذب اتفاقات مثبت یا منفی به این دلیل در زندگی شما رخ می‌دهند که به سمت‌تان جذب شده‌اند.

در واقع، خود شما آن‌ها را به زندگی‌تان دعوت کرده‌اید.


روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سال‌های متمادی است که حول مسئله " قانون جذب" صحبت می‌کنند، اما در واقع این قانون پس از انتشار کتاب "راز" در سال ۲۰۰۶ محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.

قانون جذب بسادگی در این جمله خلاصه می‌شود:

"ما هر آنچه را که به آن فکر کرده، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم. "

باور کنید یا نکنید، امروزه پژوهش‌های علمی ثابت کرده که افکار مثبت، زندگی ما را تحت تأثیر همه جانبه خود قرار می‌دهند.

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

ما از قانون جذب انتظار داریم که به آرزو‌های ما جامه عمل بپوشاند و خواسته‌های درونی ما را محقق سازد.

مثلاً از قانون جذب خانه‌ای زیبا می‌خواهیم، اما این خانه از چه ساخته می‌شود؟ معلوم است از آجر، سیمان؛ آهن و خاک و سنگ! اما این مصالح از کجا تأمین می‌شوند؟ بازهم جواب معلوم است، از جایی همین دوروبرها!

به گمان بسیاری از افراد، قانون جذب پدیده‌ای جادویی است که از هیچ کجا آباد آرزو‌های ما را فراهم می‌کند. درحالی‌که هیچ جادویی در کار نیست و قانون جذب آرزوهایمان را با داشته‌های اطرافمان فراهم می‌سازد. شما اسباب فراهم ساختن آرزوی دیگری و حتی همان آرزوی او می‌شوید و او نیز هم‌زمان آرزوی شما خواهد شد.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

عامل جادویی شدن قانون جذب، همان دست نامرئی، اما توانمندی است که دروتخته را باهم جور می‌کند و پیوسته در حال چیدن اجزای مختلف هستی در کنار هم است. با دقیق شدن در این نکته، دیگر گله و شکایتی نخواهیم کرد که چرا همکار بغل‌دستی‌مان فردی اخموست، همسایه‌مان آن‌گونه رفتار می‌کند یا حتی رئیسمان شخصی بداخلاق است.

این افراد همان آرزو‌های ما تا به امروز هستند. ما نیز در این لحظه، همان فردی هستیم که آن‌ها دقیقاً آرزوی بودن در کنارش را داشته‌اند!

این‌گونه نیست که قانون جذب برای بعضی افراد عمل کند و برای برخی دیگر که به آن باور ندارند، کارایی نداشته باشد. جذب یک قانون معنوی جهانی است که در هر زمان و مکان کاربرد دارد؛ مثل قانون جاذبه.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکات مهم و دانستنی های قبل و بعد از لیزر موهای زائد

سوالات بسیاری در رابطه با رفع موهای زائد با روش لیزر درمانی در ذهن افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن و صورت را دارند وجود دارد که در این بخش به مهمترین آنها پاسخ خواهیم داد.

لیزر موهای زائد

این روزها لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. این در حالی است که انجمن متخصصان پوست آمریکا اعلام کرده تمام موهای ناخواسته در اثر لیزر از بین نمی روند زیرا برخی از آنها نسبت به درمان با لیزر مقاوم هستند و برخی دیگر هم قدرت رشد مجدد پس از لیزر را دارند.

لیزر موهای زائد

تمامی آنچه که باید از لیزر موهای زائد بدانید

متخصصان این انجمن بر این باورند که در ایده آل ترین شرایط ممکن هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 30-20 درصد از موهای لیزرشده وجود دارد. لیزر موهای زائد، جزو آن گروه از خدمات زیبایی است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت ها یا ممنوعیت هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است. از این رو در این مطلب با دکتر مجتبی امیری، متخصص پوست و عضو هیات علمی بیمارستان بقیه ا... درباره مهم ترین توصیه ها و هشدارها برای افرادی که می خواهند لیزر موهای زائد انجام بدهند، ترتیب داده ایم.


لیزر موهای زائد

آیا تمام افرادی که موهای زائد زیادی دارند، داوطلب مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند؟

نه، موهای زائد، اضافی یا ناخواسته به 2 دلیل هورمونی یا غیرهورمونی ایجاد می شوند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موهای زائد شوند، شما نمی توانید هیچ نوع لیزری و بدون درمان بیماری زمینه ای از پس این موها بربیایید. اختلالات هورمونی یا ابتلا به تخمدان پلی کیستیک باعث می شود خانم ها در قسمت هایی از بدن خود که به طور طبیعی مو ندارند، با موهای ضخیم و تیره مواجه شوند. از این رو، چنین افرادی باید ابتدا بیماری و سپس موهای زائد خود را درمان کنند.

یعنی افرادی که مشکلشان هورمونی است، نمی توانند لیزر کنند؟
چرا؛ ولی این بیماران باید همزمان با لیزر، درمان دارویی برای رفع بیماری هورمونی خود را هم انجام دهند. درمان دارویی از رشد موهای جدید پیشگیری می کند و لیزر هم همزمان، موهای ایجاد شده را از بین می برد. این در حالی است که لیزر بدون داوردرمانی برای این بیماران، فقط صرف هزینه اضافی و بی فایده است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آیا فضای کار اشتراکی معایبی هم داره؟

صد درصد باید گفت بله، مگه جایی بدون معایب هم میتونه باشه ؟ یکی از نکته های مهمی که توی کوورکینگ اسپیس همیشه مطرحه افرادی که در محیط یا دفتر کار اشتراکی حضور دارند باید درک درستی از همکاری مسالمت آمیز با هم داشته باشن و محیط کار رو قلمرو شخصی خودشون ندونند و تفاوتهای زیاد بین محیط کار اختصاصی و اشتراکی رو درک کنند.

در فضای کار مشترک احتمال اینکه هر لحظه شما با سوالات و البته شاید کمی سرو صدای دیگران از تمرکز خودتون خارج بشید وجود داره و البته حفظ سکوت و آرامش یکی از قوانین مهم این مکان هاست و شاید برای کسانی که نتونند خودشونو تو این زمینه وفق بدند یکم سخت باشه.

یکی دیگه از ویژگی هایی که میشه به عنوان عیب گفت محدودیت زمانیه، برای یه فریلنسر و یا حتی اشخاصی که اینترنشنال کار میکنند زمان تعریف نشده و محدودیت زمانی ، ورود ، خروج و تعطیلات که در بعضی کوورکینگ ها هست ممکنه سخت باشه که البته همین موضوع برای کسانی که به دنبال برنامه ریزی منظم برای کارهای خودشون هستند یه مزیت حساب میشه.

در فضای کار اشتراکی میشه عدم حفظ حریم خصوصی رو به عنوان عیب نام برد، باید در یک مکان اشتراکی که احتمالا رقبای تجاری شما هم همون جا مستقر هستند در تماسهای تلفنی محرمانه با مشتریهای حساس و ملاقات با مهمونا برای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات خودتون تلاش کنید.





:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

وظایف طراح سایت و مشاور سئو شامل موارد متعددی می‌شود که اگر به درستی انجام شوند، به بهبود وضعیت کسب‌وکار مشتریان می‌انجامند. اگر قصد ورود به حوزه طراحی سایت و سئو را دارید یا می‌خواهید برای خود وب سایتی راه‌اندازی کنید، لازم است با این موارد آشنا باشید. در ادامه دامنه وظایف شغلی طراح سایت و مشاور سئو را بررسی می‌کنیم.

وظایف طراح سایت چیست؟

موارد زیر را می‌توان وظایف اصلی طراح سایت دانست:

· برگزاری جلسات ابتدایی و کسب درک درست از تجارت و درخواست‌های کارفرما

· ارائه یک پروپوزال در مورد امکانات و ویژگی‌های سایت، خدماتی که ارائه می‌شوند و برآورد هزینه‌ها

· طراحی اولیه و نشان دادن آن به مشتری

· تغییر طراحی در صورت درخواست مشتری

· طراحی سایتی با ساختار بهینه و ریسپانسیو با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف یا سیستم‌های مدیریت محتوا (بنا به سفارش کارفرما و تخصص شرکت)

· بارگذاری سایت روی هاست یا سرور و کانفیگ اولیه

· آزمایش کارایی سایت در حضور کارفرما

· آموزش کار با سایت و مدیریت آن (ممکن است این آموزش‌ها به صورت مستند هم ارائه شوند.)

· پشتیبانی رایگان برای یک مدت کوتاه (معمولا یک ماه)

مواردی که ذکر شد وظایف اصلی طراح سایت هستند. کارهایی مثل تولید و به روز رسانی محتوا، سئو و ... بر عهده طراح سایت نیست. گاهی کارفرماها توقعات عجیب و غریبی از طراحان سایت دارند. مثلا مسئولیت دیده نشدن سایت یا فروش نرفتن محصولات را به گردن طراح سایت می‌اندازند! دقت داشته باشید وظایف طراح سایت و مشاور سئو و مشاور بازاریابی و ... با هم متفاوت است.

در بعضی موارد دیگر مشتریان توقع پشتیبانی مادام‌العمر دارند! این مسئله نیز یک باور غلط است. اگر بخواهید پشتیبانی سایت خود را به طراح بسپارید باید با او در مورد هزینه‌های پشتیبانی توافق کنید.

مسئله سئو نیز از وظایف طراح سایت نیست. طراح فقط باید ساختار سایت را بهینه کند و با داشتن یک ساختار منطقی،آن را برای تشخیص موتورهای جست‌وجو آماده کند. بهینه‌سازی محتوا و سطوح دیگر سئو توسط متخصصان دیگر انجام می‌شود.

رویال کد یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که شما میتوانید به این تیم فوق العاده اطمینان کنید و پروژه خودتون رو با بهترین کیفیت و در اسرع وقت تحویل بگیرین.



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
تابناک اقتصادیدر حالی که حدود یک سالی است موضوع تأخیر در تحویل خودرو‌ها تشدید شده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی ایران با ایجاد مکانیزم و فرآیندی که فقط برای عده‌ای خاص در تهران در دسترس است، اقدام به فاکتور سریع تر خودرو‌ها می‌کند که این تبعیضی آشکار در حق مشتریان است، چون باید تحویل خودرو بر اساس تاریخ ثبت نام و تاریخ تکمیل وجه انجام شود.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ در یک سال اخیر خودروسازان محصولات خود را در قالب طرح‌های مختلف و متنوعی چون پیش فروش، فروش فوری، مشارکت در تولید و ... برای فروش به مشتریان ارائه کرده اند. متأسفانه به رغم دقت کافی خودروسازان در وجوه دریافتی خودرو‌های ثبت نامی از مشتریان، این دقت در تحویل خودرو‌ها در موعد مقرر دیده نشده است. از همین روی، تأخیر در تحویل خودرو‌های فروخته شده در موعد مقرر به چالشی جدی برای خریداران و خودروسازان تبدیل شده است.

خودروسازان که نتوانسته اند در یک سال اخیر خودرو‌های فروخته شده را سر موعد مقرر تحویل دهند، این موضوع را با تحریم‌های صنعت خودروسازی ایران مرتبط می‌دانند و می‌گویند که این تحریم‌ها باعث شده تا بی نظمی‌هایی در تحویل خودرو‌های ثبت نامی ایجاد شود.

این اظهارات خودروسازان در حالی است که اولاً بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران پیرامون رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو‌های سواری که مربوط به سال ۱۳۹۶ است (زمانی که خودروسازان تحریم نبودند)، بیشترین انتقاد مشتریان از "تأخیر در تحویل خودرو" بوده است و ثانیاً بازرسی‌های انجام شده توسط نهاد‌های مختلف از جمله سازمان بازرسی نشان می‌دهد که انبار‌های خودروسازان، پر است از خودرو‌هایی که به دلیل نقص‌های کوچکی، چون نداشتن زه یا سنسور دنده عقب تجاری سازی نشده اند و این مشکلات رو شما به تاخیر در تحویل فوری خودرو اضافه کنید.

فارغ از نقش تحریم‌ها و عدم تجاری سازی خودرو‌ها در تأخیر در تحویل خودروها، بررسی‌ها نشان می‌دهند، در همین اوضاع گویا شرکت خودروسازی سایپا، راهکار‌های خاصی برای برخی مشتریان خود جهت تحویل هر چه زودتر خودروی آن‌ها در نظر گرفته است.

یکی از مخاطبان تابناک مدارکی ارسال کرده است که نشان می‌دهد برخی مشتریان گویا به راه‌های میانبری برای تحویل زودتر خودرو‌های خود نسبت به سایرین، دسترسی دارند.

این مخاطب تابناک، با ارسال تصویر فرم گفت: با توجه به مشکلات فراوانی که برای مشتریان پیش آمده و همچنین دیرکرد بیش از حدِ تحویل خودروها، شرکت سایپا مکانیزم و فرآیندی به نام "فرم درخواست" را به وجود آورده که فقط در امور مشتریان سایپا (تهران – جاده مخصوص کرج) امکان تهیه و پر کردن آن وجود دارد. این فرم فقط برای عده‌ای خاص که به شرکت سایپا و بخش فروش در تهران دسترسی دارند، ارائه می‌شود.

آن گونه که در تصویر زیر مشخص است، از جمله محتویات این فرم می‌توان به درخواست تغییر رنگ خودرو، تغییر مدل خودرو، تغییر نوع پرداخت، درخواست صدور دعوتنامه موردی/ تمدید مهلت، درخواست تسریع در فاکتور (فقط در صورت تأخیر در فاکتور)، درخواست بررسی سود تأخیر و مشارکت و شکایت از نمایندگی اشاره کرد.


اما این فرم چگونه می‌تواند تحویل خودرو را تسریع کند؟

گویا افراد پایتخت نشین و یا استان‌های همجوار پایتخت، در صورت تأخیر در فاکتور شدن خودروی خود، به راحتی می‌توانند با مراجعه به اداره امور مشتریان سایپا و پر کردن فرم درخواست و ثبت گزینه "درخواست تسریع در فاکتور (فقط در صورت تاخیر در فاکتور) " تحویل خودروی خود را جلوتر بیندازند. این در حالی است که باید تحویل خودرو به مشتری بر اساس تاریخ ثبت نام و تاریخ تکمیل وجه انجام شود.

در تصویر زیر به چند نمونه از کسانی که از این طریق توانسته اند زودتر از سایرین خودروی خود را تحویل بگیرند اشاره شده است.


گفتنی است مسئولین سایپا این امکان را فقط حضوری برای مراجعه‌کنندگان فراهم کرده اند و سایر هموطنان که صد‌ها کیلومتر دورتر از پایتخت می‌باشند، امکان دسترسی به این فرم را ندارند. پر کردن این فرم باعث می‌شود کسانی که به آن دسترسی پیدا می‌کنند، خارج از نوبت خودروی خود را تحویل بگیرند و این نوعی تبعیض و تضییع حقوق مشتریان محسوب می‌شود.  

حالا این پرسش‌ها مطرح است که مسئولین سایپا باید به آن‌ها پاسخ دهند: چرا طبق روال و به صورت عادی و به دور از رانت و تبعیض خودرو‌ها تحویل نمی‌شوند؟ چرا نوبت سایر افراد بدون هماهنگی و اجازۀ آن‌ها به افراد دیگری که فرم درخواست تسریع در فاکتور را پر می‌کنند داده می‌شود؟ چرا باید افرادی که بالای یک‌هزار کیلومتر با پایتخت فاصله دارند، حقشان تضییع شود؟ آیا این مکانیزم، ابزاری برای سوءاستفادۀ احتمالی و صدور فاکتور‌های غیرقانونی نیست؟ آیا با این فرم، نمی‌توان به راحتی برای فرد یا افراد خاص و از جنس ژن خوب که مد نظر مدیران سایپا هستند، خودرو فاکتور کرد؟
 
منبع : تابناک


:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

با ورود به بازار فرش شاهد آن هستیم که قیمت های مختلفی برای فرش ها درج شده است . اما آیا می دانید چه عواملی بر تعیین این قیمت ها موثرند؟ برای دانستن این موضوع در ادامه با ما همراه باشید.

 

باید بدانید که چند عامل در محاسبه قیمت فرش تاثیر دارند .یکی از این عوامل جنس الیاف می باشد . باید بدانید که الیاف ها جنس های مختلفی دارند و در کشورهای مختلف تولید می شوند برای مثال الیافی , که در آلمان تولید شده از الیاف تولید شده در ترکیه گران تر می باشد .از عوامل دیگر می توان تراکم بافت را, نام برد . برای آشنایی بیشتر با این موضوع با پرشین وی همراه باشید.

عوامل موثر بر محاسبه قیمت فرش

اگر شما هم به بازار فرش ماشینی سری زده باشید حتما شاهد تفاوت چشمگیر قیمت فرش‌ها بوده اید. شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که علت اینهمه اختلاف قیمت در چیست؟

در این مطلب به بررسی علت این تفاوت قیمت‌ها در فرش ماشینی خواهم پرداخت. به طور کلی عوامل مختلفی, در تعیین قیمت فرش ماشینی اثرگذار است که در ادامه دو عامل اصلی آن را با هم بررسی خواهیم کرد

۱- جنس الیاف

یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت فرش، جنس و کیفیت الیاف به کار رفته در آن می‌باشد. در حال حاضر , عمده فرش‌های ماشینی در کشور از الیاف اکریلیک، پشم، پلی استر، و BCF تولید می‌شوند , که کدام از این ها دارای قیمت مخصوص به خود می‌باشند.

به طور کلی از لحاظ قیمتی می‌توان گفت فرش‌های پشمی و اکریلیک از قیمت بالاتری برخوردارند و فرش‌های BCF , و پلی استر در رده بعدی قرار می‌گیرند.

محاسبه قیمت فرش

روش محاسبه قیمت فرش

البته هر دسته از این الیاف خود دارای سطوح کیفی متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال الیاف اکریلیکی که در کشور, آلمان تولید می‌شوند از سطح کیفیت بالاتر و به تبع آن از قیمت بالاتری نیز برخورداند و الیاف اکریلیک , ولید شده در کشورهایی از قبیل ترکیه و تایوان از کیفیت و قیمت کمتری برخوردار می‌باشند.

نکته دیگر در همین زمینه درصد اکریلیک به کار رفته در تولید فرش اکریلیک است. بدیهی است فرش‌های , که ۱۰۰ درصد اکریلیک هستند نسبت به فرش‌هایی که تنها درصدی از الیاف آن‌ها اکریلیک هستند , کیفیت بالاتری دارند.

از آنجا که تشخیص جنس الیاف امری تخصصی بوده و به راحتی مقدور نیست، بهترین راه برای اطمینان از , کیفیت فرش و قیمت آن، استفاده از برندهای معتبر و شناخته شده و خرید از فروشندگان , مورد اطمینان می‌باشد.

تاثیر تراکم بافت بر محاسبه قیمت فرش

۲- تراکم بافت

عامل تعیین کنده دیگر در قیمت فرش میزان تراکم آن می‌باشد. منظور از تراکم فرش تعداد گره‌های رنگ بافته شده , در فرش می‌باشد. هر فرش دارای دونوع تراکم است، تراکم عرضی و تراکم طولی.

تراکم عرضی فرش را شانه آن می‌گویند. شانه فرش عموما برحسب تعداد گره رنگ در هر متر حساب شده , و عامل اصلی تعیین قیمت فرش به شمار می‌رود چراکه با بیشتر شدن آن نقش‌ها ظریف‌تر می‌شوند.

یک راه حل ساده برای فهمیدن شانه فرش این است که هنگام خرید به پشت فرش نگاه کرده و تعداد, گره‌های آن را بشمارید.

برای مثال اگر فرش ۱۰۰۰ شانه معرفی می شود در ۱۰ سانتی متر از فرش باید ۱۰۰ گره وجود داشته باشد. تراکم طولی نیز شبیه همان تراکم عرضی است با این تفاوت که آن را در نصف فرش محاسبه نموده , و سپس در ۲ ضرب می‌کنند,

محاسبه قیمت فرش

عوامل موثر بر تعیین قیمت فرش

یعنی زمانی که گفته می‌شود فرشی تراکم ۱۰۰۰ دارد به این معنی است که باید در یک متر از طول آن ۵۰۰ گره , وجود داشته باشد. در مقیاس کمتر هم محاسبه به همین شکل است ,

یعنی به عنوان مثال در ۱۰ سانتی متر از یک فرش با تراکم طولی ۱۰۰۰ باید ۵۰ گره وجود داشته باشد, . نهایتا این‌که هرچه تراکم فرش بالاتر باشد ارزش بیشتری پیدا می‌کند و قیمت آن بالاتر می‌رود.

بر همین اساس فرش های ۱۲۰۰ شانه از بیشترین قیمت برخوردارند و فرش‌های ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه, و ۵۰۰ شانه به ترتیب در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

9 راه آسان کردن فرایند پرداخت برای مشتریان آنلاین صفحه اصلی »وبلاگ» تجارت الکترونیک »9 راه برای آسان کردن فرایند پرداخت برای مشتریان آنلاین انجام هرچه آسان تر پرداخت مشتریان برای افزایش تبدیل و فروش ضروری است. به همین دلیل صفحه پرداخت شما بسیار مهم است. این آخرین توقف برای افرادی است که در وب سایت شما خرید می کنند. این مکانی است که آنها می توانند اطلاعات کارت اعتباری خود را تحویل دهند و در آخر با پول نقد سخت درآمدشان. صفحه پرداخت شما جایی است که خریداران پنجره به مشتریان پرداخت می کنند. به راحتی می توانید PayPal را در سایت خود قرار دهید و آن را یک روز بنامید - اما اگر در پرداخت سهولت و افزایش فروش برای مشاغل خود برای مشتریان خود جدی هستید ، می خواهید کنترل کامل بر کل مراحل پرداخت را داشته باشید. در زیر 9 نکته وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کنند: 1. تعدادی از روش های پرداخت را ارائه دهید به نظر می رسد واضح است ، اما وب سایت هایی وجود دارند که تنها یک روش پرداخت ارائه می دهند. با این حال ، داده های برجسته شده در اینفوگرافیک از Milo نشان می دهد که 56٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند که در صفحه پرداخت انواع گزینه های پرداخت را داشته باشند. اگرچه لازم نیست - و نه عملی برای این موضوع - ارائه هر روش پرداخت قابل تصور در دسترس است ، شما می خواهید به مخاطبان هدف خود نگاهی بیندازید تا ببینید که کدام روش پرداخت آنها استفاده می کنند. سپس ، شما قادر خواهید بود اکثر افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند را ضبط کنید. به عنوان مثال ، ترکیب خوبی برای انتقال مستقیم بانکی و پرداخت از کارتهای اعتباری اصلی است. در پایان ، این همه بستگی به این دارد که شما چه کسی را تهیه می کنید. از تصویر زیر ، خواهید دید که MindMeister به کاربران اجازه می دهد تا با چندین کارت اعتباری ، پی پال یا کوپن بپردازند. وسایل را با کارتهای هدیه خریداری کنید. کارتهای هدیه را می توان در بسیاری از فروشگاه های آنلاین مانند Amazon ، Barnes و Noble و Hallmark استفاده کرد. شما می توانید از کارت هدیه برای خرید هر کالای فروشگاه اینترنتی استفاده کنید ، درست مثل اینکه در یک فروشگاه واقعی پول نقد کنید. همچنین می توانید مانده کارت را به حساب خود اضافه کنید تا دفعه بعد از خرید چیزی استفاده کنید. مراحل استفاده از کارتهای هدیه در سراسر سایتها مشابه است. اگر می خواهید از آن در یک خرید خاص استفاده کنید ، می توانید هنگام بررسی ، آن را در صفحه پرداخت خود وارد کنید. به طور معمول گزینه ای برای بازخرید کارت هدیه در صفحه پرداخت شما وجود دارد. سپس کد ادعا را روی کارت قرار داده و آن را وارد سایت می کنید. برای افزودن پول به حساب خود ، به صفحه حساب خود در سایت بروید. از این صفحه می توانید کارت هدیه را به حساب خود اضافه کنید. کد ادعا را وارد کنید و سپس ارسال یا درخواست را بزنید. برای کارتهای هدیه پلاستیکی ، برای دیدن کد لازم است از روکش پشت کارت استفاده کنید. کد ادعا با شماره کارت 16 رقمی متفاوت است. کارت های بدهی هدیه خریداری کنید. کارتهای بدهی هدیه (یعنی کارت ویزیت ویزا ، کارت هدیه AMEX و غیره) در هر کجا کارتهای بدهی پذیرفته می شوند. به احتمال زیاد شما می توانید آنها را در فروشگاهی که کارتهای هدیه به فروش می رساند ، خریداری کنید. آنها مانند کارتهای هدیه کار می کنند ، اما کارتهای بدهی در هر جایی پذیرفته می شوند و برخی از آنها بارگیری مجدد می شوند. پرداخت ها را بدون نیاز به حساب مجاز کنید راستش ، آیا واقعاً برای یادآوری نیاز به نام کاربری و رمزعبور دیگری داریم؟ من شک دارم! و چرا کسی می خواهد دیواری مانند آن را ایجاد کند که مانع پرداخت مردم شود. مجبور کردن افراد برای ثبت نام در یک حساب کاربری برای مشتریان بار اول بسیار مزاحم است و این یک قاتل تبدیل محسوب می شود. یک مطالعه قابل استفاده توسط مجله Smashing نشان داد که دلیل اصلی نفرت کاربران از راه‌اندازی یک حساب کاربری این است که انتظار دارند از طریق ایمیل تبلیغاتی سیل شوند. همچنین اشاره کرد که بسیاری از مشتریان درک نمی کنند که چرا نیاز به ثبت نام برای خرید یک محصول در هنگام خرید آجر و ملات نیازی به حساب کاربری برای خرید از آنها ندارند. نقطه ضعف دیگر این است که زمینه های بیشتری را برای پر کردن و طولانی تر ساختن مراحل پرداخت به افراد اضافه می کند. برای آسانتر کردن زندگی برای مشتریان بالقوه و اطمینان از پرداخت هزینه ، هدایت اپل را دنبال کنید و بگذارید آنها را به عنوان مهمان چک کنید. همانطور که از عکس بالا متوجه خواهید شد ، اپل به جای مجبور کردن آنها برای تحویل داده های خود در آغاز ، به مشتریان این امکان را می دهد که در پایان مراحل پرداخت ثبت نام کنند. 3. ارائه یک طرح یکپارچه از دیدگاه مارک تجاری ، می خواهید همه چیز را تا حد ممکن ثابت نگه دارید. این به معنای استفاده از همان رنگ ها ، فونت ها و طراحی در صفحه پرداخت خود مانند سایر وب سایت است ، بنابراین می توانید شناخت برند را برای تجارت خود بالا ببرید. مطمئناً ، برخی از ارائه دهندگان پرداخت آنلاین ، حاشیه آماده را برای شما ارائه می دهند ، اما شما از نگاه و ظاهر صفحه پرداخت خود چشم پوشی می کنید. و با همه کلاهبرداری های آنلاین و داستان های ترسناک در آنجا ، کاملاً منطقی است که افراد در هنگام مواجه شدن با صفحه پرداخت که متفاوت از وب سایت خرید آنها است ، تردید کنند. به منظور کمک به افزایش آگاهی از برند ، طرح خود را در کلیه کانالها ، بویژه صفحه پرداخت خود ، سازگار نگه دارید!

منبع : https://lasttimes.ir https://kahkashani.ir https://iranisard.ir https://hodhodirani.ir



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 2 / 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد