نوشته شده توسط : علی

لباس راحتی مردانه چیست؟

لباس راحتی مردانه آن دسته لباس هایی است که می بایست علاوه بر داشتن ویژگی راحتی و اذیت نشدن حین پوشیدن در بدن، کاملا جذاب و شیک نیز به نظر برسید. لباس راحتی به این معنا نیست که شما هر طرح و مدلی که دوست داشته باشید بتوانید بپوشید و توجهی به نحوه خلق استایل خود نداشته باشید. از طرف دیگر لباس راحتی به معنای تتها پوشیدن شلوارهای گشاد و مامان دوز و یا پوشیدن لباس راحتی صرفا در منزل نمی باشد.

به طور کلی در دنیای مد و از نظر استایلیست ها دو نوع لباس راحتی داریم، یک دسته مدل لباس هایی که در منزل می پوشید که آن هم قاعده و قوانین خاص خود را دارد و دسته دیگر لباس هایی که با عنوان استایل راحتی در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و به این منظور نیست که شما هر چه دم دستتان باشد را می توانید بپوشید، بلکه به این معناست که لباس هایی بپوشید که در عین راحتی کاملا حذاب و شیک به نظر برسد‌.لباس های راحتی می توانند با توجه به سلیقه شما در نوع لباس پوشیدن، انواع متفاوتی از جمله تیشرت، پیراهن، انواع شلوارها، کفش کتانی یا کالج و سایر آیتم ها را در بر بگیرد.

منبع : https://sevixstyle.com/mens-comfort-clothes



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
HamedMX
https://hamedmx.com/
Biography of HamedMX:
Rouhollah Hamed (born September 21, 1978, Mashhad, Iran) better known as HamedMX is a singer, songwriter, musician, composer and actor.
Rouhollah started his career in 2018 by publishing instrumental songs. His nickname in cyberplace is “hamedmxx” or “hamedmx” and he is known for his smooth jazz tracks. the genre of commercially oriented crossover jazz and easy listening music. he found his love in smooth jazz when he was 5 years old. in 2018 he officially entered the field of music and production with publishing music named “The River”.
Personal life:
his personal life is so greatful for him. he spends time with family. playing golf and swimming sometimes. he loves his small family and always trying to make the best for them. Most of his free time is about writing future plans, spending time with family, and playing music.
https://twitter.com/HamedRouhollah
https://www.youtube.com/channel/UCl4GWqcykxNjnPn-gXCQ5Jw
https://www.instagram.com/hamedmxx
https://open.spotify.com/artist/2h7F7wrLizNEusqtpEX0kv
https://soundcloud.com/hamedmx
https://www.pinterest.com/hamedmxx/
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=hamedmx


:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

سرمایه گذاری در املاک بیلیک دوزو

ترکیه به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی عالی سرمایه های بسیاری را به طرف خود جذب می کند. موقعیت جغرافیایی استراتژیک، ویژگی های تاریخی، مقصد توریستی، وجود ساختار فرهنگی غنی و سرعت رشد املاک در ترکیه، آن را به یکی از باارزش ترین کشورها تبدیل کرده است. خرید ملک در ترکیه برای سرمایه گذاران موقعیتی رقابتی را فراهم کرده و به آنان اجازه می دهد تا از سود سرمایۀ خود لذت ببرند.

به دلیل آن که ترکیه یکی از کشورهایی است که بر صنعت املاک تأثیر زیادی دارد، توجه سرمایه گذاران محلی و خارجی را به خود جلب کرده است. خانه های استانبول یکی از متمایزترین خانه ها برای سرمایه گذاران است. سرمایه گذاران خارجی و داخلی به بازار املاک علاقه مند هستند و محبوب ترین مقصد سرمایه گذاری برای خارجی ها شهر استانبول است.

علت توجه زیاد به این شهر، غنای فرهنگی، محیط دوستانه و موقعیت جغرافیایی آن است که بین اروپا و آسیا واقع شده است. خرید املاک در استانبول مزیت های دیگری نیز برای سرمایه گذاران دارد. استانبول به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه و با داشتن فرهنگ غنی، یکی از مکان هایی است که سرمایه گذاران از سرتاسر دنیا به دلیل داشتن شبکۀ ترانزیت گسترده، امکانات اجتماعی و مراکز تجاری به آن توجه می کنند.

 

ارزش رو به رشد در استانبول: سرمایه گذاری در بیلیک دوزو

منطقۀ بیلیک دوزو در استانبول که به تازگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، تأثیر بسزایی در بازار املاک ترکیه دارد. این منطقه دائماً در حال توسعه و اجرای پروژه های جدید است و یکی از بهترین مناطق برای جذب سرمایه به شمار می رود. کسانی که علاقه به سرمایه گذاری در پروژه های جدید را دارند، می دانند که ارزش املاک این منطقه رو به رشد است.

بیلیک دوزو با توجه به تنوع سیستم حمل و نقل، سازه های در حال توسعه و امکانات اجتماعی فراوان، یکی از مناطق توسعه یافتۀ استانبول محسوب می شود.

نواحی مسکونی بیلیک دوزو که ارزش آنها در حال افزایش است، در قسمت اروپایی استانبول قرار دارند و علاوه بر این، امکانات رفاهی بسیاری مانند مراکز خرید، مراکز نمایشگاهی، انواع سیستم حمل و نقل، امکانات آموزشی و محل فعالیت های اجتماعی دارند.

سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این منطقه علاقه دارند، زیرا برای هر نوع بودجه ای خانه وجود دارد. به دلیل آن که بیلیک دوزو محلی است که ارزش ملک در آن رو به افزایش است، خرید آپارتمان در آن باعث رشد سرمایۀ شما می شود. این منطقه در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین مناطق خرید ملک  همچون خانه برای تعطیلات، مجموعه های آپارتمانی، پنت هاوس و ویلا است. در چهار سال اخیر قیمت هر مترمربع ملک در این منطقه 84% افزایش داشته است و همین امر ارزش رو به رشد سرمایه را به سرمایه گذاران نشان می دهد.

ارزیابی منطقۀ بیلیک دوزو: فرصت سرمایه گذاری در استانبول

با اینکه استانبول عملکرد خوبی در بخش املاک ترکیه داشته است، اما برخی از مناطق در جذب خریداران مسکن عملکرد بهتری داشتند. بسیاری از سرمایه گذاران خارجی مایل به سرمایه گذاری در بیلیک دوزو هستند. اگر به دنبال خرید ملک با اجارۀ بالا در استانبول هستید، بیلیک دوزو انتخاب ایده آلی است.

با توسعۀ خط متروباس تا بیلیک دوزو، مشکل حمل و نقل در این ناحیه از بین رفته است. در همین زمان ارزش املاک در بیلیک دوزو نیز صعودی شده است. پیش بینی می شود با افتتاح خط متروی بیلیک دوزو به اینکرلی که در حال ساخت است، قیمت املاک باز هم گران تر شوند. مبلغ اجاره در منطقه 3.4% در ماه، 79.6% در سه سال و 90.7% در پنج سال است.

افزایش تعداد بزرگراه ها، بیمارستان ها، مؤسسات آموزشی، مراکز تفریحی، کارخانه ها، پروژه های خانه سازی و بازارهای خرید در منطقه سبب شده است تا مفهوم کلان شهر شکل بگیرد. علاوه بر این وجود دبیرستان ها و دانشگاه ها در این منطقه، تقاضا برای اجارۀ آپارتمان در این محل را افزایش داده که بیشتر آنها جمعیت جوان هستند.

امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی با استفاده از عوامل زیست پذیری، رفاه و سطح فرهنگی سنجیده می شود. بیلیک دوزو یکی از بهترین مناطق برای زندگی و سرمایه گذاری است، زیرا یکی از مناطق دارای بالاترین امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی است.

 

آپارتمان های فروشی در استانبول: بلو ههبیتت در بیلیک دوزو

پروژۀ بلو هبیتت در بیلیک دوزو یکی از توسعه یافته ترین نواحی در سال های اخیر است. در کنار خانه ها، مناطق تجاری نیز برای سرمایه گذاران وجود دارد.

در کنار مجموعه های مسکونی، واحدهای تجاری نیز در پروژه وجود دارند. در اطراف این پروژه فضای سبز وجود دارد که در آن می توانید از شلوغی و سر و صدای شهر دور شوید. این پروژه فقط یک فرصت برای سرمایه گذاری نیست، بلکه در آن آپارتمان هایی با ویوی دریا وجود دارد.

ویلاهای فروشی مجزا در استانبول: ویلاهای جویفول

ویلاهای جویفول در منطقۀ بیلیک دوزو قرار دارند که در قسمت غربی استانبول واقع شده است. این پروژه تنها دو دقیقه تا تفرجگاه غربی فاصله دارد و ویویی نفس گیر دارد. این مجموعه برای خانواده ها یا هرکسی که دوست دارد از شلوغی زندگی شهری فاصله بگیرد، ایده آل است.

در محلۀ آرام آن می توانید از هوای تازه و فضای سبز بزرگ با درختان سرسبز به همراه امکانات اجتماعی فراوان لذت ببرید. این پروژه فرصتی بی نظیر برای یک سطح زندگی عالی در محلی آرام و سرمایه گذاری پرسود است. در کنار زیبایی طبیعی، این محل به خوبی به بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی متصل می شود. اطراف پروژه بازارهایی مانند پارک مرمره، بازار پرلاویستا و بازار توریوم قرار دارند.

 

فرصت بی نظیر سرمایه گذاری در بیلیک دوزو: ویلاهای بی ویو

ویلاهای بی ویو مایۀ افتخار استانبول هستند. هیچ سر و صدایی در مجموعه وجود ندارد، با این حال به مرکز شهر نزدیک است. این پروژه امکانات رفاهی بسیاری برای ساکنینش دارد، از قبیل استخر، زمین بازی، گاراژ شخصی، سیستم امنیتی و غیره.

این مجموعه به بزرگراه های اصلی، شبکه های حمل و نقل، بازار، مدرسه، دانشگاه و مراکز بهداشتی نزدیک است. در این مجتمع یک زندگی عالی را تجربه خواهید کرد، گویی در محله ای خصوصی زندگی می کنید که برای شما ساخته شده است. طراحی مدرن و لاکچری در اینجا، در یکی از پرسودترین مناطق سرمایه گذاری استانبول منتظر شماست.

شانسی استثنایی برای سرمایه گذاری در املاک

سرمایه گذاران خارجی در حال افزایش سرمایۀ خود با سرمایه گذاری در پروژه های مختلف هستند. پروژه هایی عظیم در بخش املاک استانبول در حال انجام است. شرکت های ترکیه با نوآوری و تکنولوژی های پیشرفته تحولی بزرگ در صنعت املاک به وجود آورده اند. از آنجا که کشور با خرید ملک به ارزش 250000 دلار حق شهروندی اعطا می کند، خرید ملک در ترکیه نسبت به قبل جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

پروژه های املاک استانبول از لحاظ سرمایه گذاری و خرید خانه تنوع بالایی دارند. اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید خانه در استانبول را دارید، وبسایت ما با نام ترک گشت را چک کنید تا نمونه کارهای ما را ببینید و در مورد پروژه ها بیشتر بدانید.

ما در مؤسسۀ املاک و سرمایه گذاری ترک گشت مفتخریم که به اطلاعتان برسانیم که تیم ما متشکل از مشاوران حرفه ای، در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه با استفاده از سرمایه گذاری، شما را همراهی خواهند کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

طراحی باغ ویلا در واقع، طراحی فضاهای طبیعی باز نسبتا وسیع – باغ در تلفیق با فضای معماری ویلا می باشد.طرح ویلا و باغ برگرفته از گرایش های جذاب معماری و طراحی لندسکیپ ویلا به شمار می رود.اجرای باغ ویلا درسکونت گاههای بزرگ حومه شهرها، روستاها و حتی درون شهرها نیز مقدور است.

به واسطه ساخت ویلا در باغ، آرامش و بهره گیری از مناظر زیبای باغ، جریان هوای تازه و خنک در سراسر فضای داخلی ویلا و حس بی نظیر حضور در طبیعت، ایجاد می شود.

طراحی ویلا و باغ را چگونه انجام دهیم؟

طراحی فضای سبز ویلا باغ، وابستگی کامل به باغ آرایی و انتخاب مناسب گیاهان و درختان دارد.

اگرمحوطه سازی باغ ویلا و پوشش سبز آن با دقت و با در نظر گرفتن تمام جوانب صورت گیرد، یک فضای اقامتی و تفریحی جذاب و راحت، در دل طبیعت شکل خواهد گرفت.

اقلیم، تعیین کننده نوع پوشش گیاهی پایدار و مقاوم می باشد.

 طراحی باغ به سبب ماهیت همیشه در حال تغییر خود متاثر از آن می باشد.

 در نتیجه انتخاب و تصمیم گیری در مورد نوع درختان باغ و پوشش سبز را با در نظر گرفتن دوره برگریزان و تغییر رنگ برگ درختان، تسهیل می کند.

این فضا دارای پتانسیل بسیاری برای انجام فعالیت های مختلف و گذران اوقات فراغت در دل طبیعت می باشد.

سبک های طراحی ویلا و باغ

سبک های طراحی ویلا باغ با رویکردهای مختلفی تعریف می شوند، هر کدام دارای تاثیرات منحصر به فردی می باشند.

طراحی باغ در برگیرنده ویلا، می تواند از معماری ویلا الهام گیرد و یا کیفیتی ذاتی داشته باشد.                   

در هر حال این دومقوله، بسیار تاثیرگذار و تاثیر پذیر از هم هستند و نمی توانند جداگانه مد نظر قرار گیرند.

طراحی باغ ویلا : https://www.villa1000.com/blog/813-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%BA-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7.html



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راز هایی که در مورد خرید کت و شلوار مردانه نمیدانید

 

معیار شما برای خرید یک کت و شلوار خوب چیست؟ از جمله پوشش‌های رسمی آقایان در مجامع گوناگون کت و شلوار است که در انواع مدل و طرح در بازار موجود می‌باشد، اما عموم افراد در زمان خرید دقت کافی را به خرج نمی‌دهند.

در حالی که خریدن این نوع پوشش رسمی دارای اصول و مراتب خاصی است که اگر به آن توجه شود، لباسی متناسب به نوع نیاز خود خریداری خواهید کرد. به عبارت دیگر درباره خرید کت و شلوار مردانه رازهایی وجود دارد که لازم است هر مرد شیک پوشی از آن اطلاع داشته باشد. بنابراین اگر تاکنون نتوانستید لباس مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید، ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با اصول خرید پوشش رسمی آقایان آشنا شوید.

کت شلوار، پوشش مورد علاقهی آقایان

هر مرد شیک پوشی که به خاص بودن استایل خود اهمیت می‌دهد، به خرید کت و شلوار مردانه علاقمند است. اگر چه تیپ‌های اسپرت راحت‌تر می‌باشد، اما داشتن تیپ رسمی موجب افزایش اعتماد به نفس و القای حس خاص بودن به آقایان خواهد شد. به همین جهت عموم آقایان نسبت به خرید کت و شلوار حساس هستند و می‌بایست برای خرید این نوع لباس با توجه به نکات مهم، فروشگاهی بسیار خوب را انتخاب نمایند. جالب است بدانید مردان از کودکی تا سنین بالا به این نوع لباس رسمی علاقه‌ دارند و به همین علت میزان تقاضای این پوشش بسیار زیاد است.

اصلیترین نکات برای خرید کت و شلوار کدامند؟

به طور کلی آقایان از این نوع لباس رسمی برای مجالس عروسی و جشن‌ها، محل کار و فضاهای اداری، جلسات مهم و... استفاده می‌کنند. پوشیدن کت شلوار برای تمامی فضاهای ذکر شده ضرورت دارد، اما می‌بایست برای هر فضایی کت و شلواری خاص خریداری شود. به عبارت دیگر برای حضور در محل کار می‌بایست کت و شلواری رسمی خریداری شود، البته این مورد تنها موضوع مهم در خرید این نوع لباس خاص نیست. از جمله مهم‌ترین نکات خرید کت و شلوار مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انتخاب مدل مناسب:مدل‌های متنوعی برای دوخت کت و شلوار وجود دارد، که خرید برخی آن‌ها مثل کت‌های یقه آرشال فقط و فقط مناسب مجالس عروسی می‌باشد. در حالی که خرید کت و شلوارهای با مدل یقه انگلیسی برای فضاهای اداری هم مناسب می‌باشد. از جمله مدل‌های روز دنیا که امروزه در ایران هم به فروش می‌رسد، می‌توانید برای اهداف مختلف خریداری کنید. پوشیدن مدل‌های اسپرت در فضاهای کاری و بالعکس به هیچ وجه درست نبوده و موجب بد تیپ نشان دادن افراد خواهد شد.
  2. جنس پارچه:از دیگر نکاتی که می‌بایست در زمان خرید مورد توجه قرار دهید، جنس پارچه‌ی کت و شلوار می‌باشد. برای دوخت این نوع لباس‌های خاص از پارچه‌ های مختلف طرحدار و ساده استفاده می‌شود، که مشهورترین آن‌ها پارچه‌های فاستونی و ساتن است. بنابراین می‌بایست در زمان خرید توجه لازم را به جنس پارچه داشته باشید تا لباس با ضخامت و شکل ظاهری مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید.
  3. رنگ لباس:انتخاب رنگ لباس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، که خوشبختانه تولیدکنندگان در ایران و خارج از ایران کت و شلوار مردانه را در رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌نمایند. به طور کلی رنگ‌های طوسی، مشکی، سورمه‌ای و... عمومیت دارند و برای استفاده در جلسات مختلف مناسب می‌باشند.

افزون بر این نوع دوخت و تولید کننده‌ای که لباس را عرضه کرده است، در زمان خرید بسیار مهم می‌باشند، زیرا دوخت برخی از لباس‌ها منظم نبوده و بیشتر توی ذوق افراد خواهد زد. پس نسبت به انتخاب برند تولیدکننده هم حساس باشید، تا بتوانید با بهترین شکل ممکن در فضاهای مختلف کاری یا خانوادگی شرکت نمائید.

 

چرا قیمت کت شلوار مردانه زیاد است؟

با افزایش تورم جهانی قیمت خرید انواع کت و شلوارهای مردانه هم افزایش چشمگیری داشته است که موجب ناراحتی برخی از افراد نیز شد. اگر چه قیمت‌ها بسیار بالا است، اما این گرانی بی‌علت نیست. از آنجا که برای تولید این نوع لباس‌های مردانه از پارچه‌های بسیار بسیار باکیفیت استفاده می‌شود تا طول عمر آن بالا باشد، قیمت کت و شلوار هم بالاتر از سایر پوشش‌های مردانه است. البته لازم به ذکر است که قیمت بالای این نوع البسه در برابر کاربرد و طول عمر بالای که دارد به هیچ وجه چشمگیر نمی‌باشد.

افزون بر این با انتخاب یک فروشگاه مطمئن و خاص می‌توانید لباس رسمی خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید؛ چرا که برخی از فروشندگان محصولات خود را با قیمت‌های تخفیفی ارائه می‌نمایند.

افزون بر این شما می‌توانید در زمان خرید مدل‌های مختلف را از برندهای مشهور قیمت بگیرید تا بهترین مرجع خرید را برای خود انتخاب نمائید.

بهترین مرجع خرید کت و شلوار را بشناسید!

خوشبختانه امروزه برندها و مجموعه‌های مختلفی در ایران به تولید و عرضه‌ی انواع کت و شلوار مخصوص آقایان می‌پردازند که از کیفیت و نوع دوخت بسیار عالی برخوردار هستند. به عبارت دیگر برندهای ایرانی امروز به اندازه همتای خارجی خود پوشاک باکیفیت و خاص تولید می‌کنند. پس هیچ نگرانی از نظر کیفی درباره خرید محصولات ایرانی وجود ندارد، در حال حاضر برندهای مشهور خارجی مانند  burberry,Gucci، , ایرانی مانند زاگرس پوش در حال تولید و عرضه‌ی کت و شلوار مردانه هستند. تمام این برندها محصولاتی بی‌نظیر و خاص تولید می‌کنند، اما قیمت لباس‌های باکیفیت در زاگرس پوش بهتر است.

زاگرس پوش نام مجموعه‌ای با بیش از ده سال سابقه‌ی کار است که توسط کادر و پرسنلی متخصص اداره می‌شود. این برند ایرانی که خود تولیدکننده انواع کت و شلوار خاص مردانه است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید باشد. قیمت محصولات این برند بسیار مقرون به صرفه بوده و برای افراد با توان مالی پایین هم مناسب می‌باشد.

 

خرید مستقیم از زاگرس پوش را تجربه کنید!

این برند مشهور ایرانی که روز به روز محصولات مدرن و جذابی را تولید و عرضه کرده است، با راه اندازی یک وبسایت امکان خرید مستقیم را برای مشتریان خود فراهم نمود. همچنین با ارائه تخفیفات ویژه روی محصولات توانست رضایت مشتریان خود را جلب نماید، بنابراین به راحتی می‌توانید از طریق سایت زاگرس پوش کت و شلوار مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و خریداری کنید. این وبسایت که دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز می‌باشد، کاملاً مطمئن بوده و لباس‌های خریداری شده با بهترین بسته بندی ارسال خواهد شد. پس برای خرید از زاگرس پوش درنگ نکنید.

منبع:
https://www.zagrospoosh.com/

https://zoomlife.ir/reportage/1149-zagrospoosh-mens-suit.html

 



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

دستگاه لیزر کیوسوئیچ 2021

دستگاه لیزر کیوسوئیچ با مجهز بودن به فناوری پیشرفته Q-Switched شرایط استفاده هم‌زمان از 2 طول‌موج مختلف 532 و 1064 نانومتری را برای شما عزیزان مهیا کرده است. این دستگاه در زمان بسیار کوتاه 6 نانوثانیه‌ای می‌تواند پالس‌های بسیار قوی تولید کند. دستگاه کیوسوئیچ به‌صورت تخصصی برای پاک کردن انواع خال‌کوبی‌های رنگی، تاتو ابرو و از بین بردن Nevus OTA، لک‌های قهوه‌ای پوست، لک‌های ناشی از نور خورشید و خال‌ها در صورت و قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شود.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ از طریق تابش امواج لیزر به رنگ‌دانه‌های تاتو و پیگمانته‌های پوستی باعث تخریب این رنگ‌دانه‌ها و پاک شدن آن‌ها از سطح پوست می‌شود. درواقع رنگ‌دانه‌ها طول‌موج لیزر را جذب می‌کنند و پس از تخریب شدن توسط سیستم لنفاوی از بدن فرد دفع می‌شوند.

بررسی دستگاه لیزر کیوسوئیچ : https://diodealex.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%da%a9%db%8c%d9%88%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%da%86-2021/



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی 10 ماسک سفید کننده فوری صورت با تاثیر شگفت‌انگیز

 

رسیدن به پوستی شفاف و روشن از طریق ماسک صورت آرزوی هر خانمی است. هر چند دست یافتن به فرمولی که بتواند اینکار را انجام دهد به راحتی امکانپذیر نیست، اما ما در این متن راه رسیدن به این ترکیب‌های جادویی را به شما آموزش می‌دهیم. آنچه در این مطلب با هم مرور می‌کنیم عبارت است از طرز تهیه 10 ماسک سفید کننده صورت فوری خانگی، که توانسته‌اند عنوان بهترین ماسک سفید کننده پوست را از آن خود کنند.

طرز تهیه قویترین و بهترین ماسک سفید کننده پوست

( روش درست کردن ماسک روشن کننده صورت خانگی)

پیش از اینکه دست به کار شوید و هر یک از روش‌هایی که در متن برایتان آورده‌ایم را امتحان کنید، بهتر است یک تست حساسیت انجام دهید تا از عدم واکنش پوستتان نسبت به ترکیبات پیشنهادی مطمئن شوید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که این دستورهای تهیه همگی طبیعی هستند پس مطئنا تاثیر سفید کنندگی آنها به شدت کرم‌های سفیدکننده‌ شیمیایی نخواهند بود.

1- ماسک روشن کننده صورت با ماست

ماست همانند سایر محصولات لبنی در ترکیبات خود مقادیری اسید لاکتیک داراست که این اسیدها به روشن شدن پوست شما کمک می‌کنند. علاوه بر این خاصیت روشن کنندگی ماست، این فرآورده لبنی  بر روی پوست شما تاثیر آرامش بخشی هم خواهد داشت. برای درست کردن ماسک روشن کننده صورت با ماست شما نیاز به یک قاشق غذاخوری ماست و مقدار کمی زردچوبه دارید. از ترکیب ماست و زردچوبه خمیری به دست می‌آید که شما باید آنرا بر روی پوست خود مالیده و به مدت 15 تا 30 دقیقه به آن اجازه استراحت بدهید. اینکار را روزی یکبار به صورت مرتب انجام دهید تا شاهد اثر بخشی این ماسک صورت خانگی باشید.

2- ماسک روشن کننده صورت با لیمو

همه ما می‌دانیم لیمو منبع سرشاری از ویتامین C داراست، به همین دلیل مانع تشکیل ملانین در پوست شده که این ویژگی به آن خاصیت روشن کنندگی بخشیده است. البته چنانچه دارای پوستی حساس هستید پیشنهاد می‌کنیم از انجام این روش اجتناب کنید، زیرا گذاشتن لیمو بر روی پوست‌های حساس که زمینه حساسیت در آنها بالاست احتمال بروز واکنش‌هایی همچون قرمزی و سوزش پوست را چندین برابر می‌سازد.

همچنین، گذاشتن لیمو بر روی پوست باعث بروز حساسیت نسبت به نور هم می‌گردد، به همین خاطر توصیه می‌کنیم پس از استفاده از ماسک روشن کننده صورت با لیمو، چنانچه قصد قدم زدن و بیرون رفتن از خانه را دارید، کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. روشن درست کردن ماسک روشن کننده صورت با لیمو به این صورت است که، در ابتدا یک قاشق غذاخوری آب لیمو را با مقداری آب مقطر رقیق کرده و سپس آنرا به شکل تونر بر روی صورتتان بمالید. اجازه دهید ماسک به مدت 10-15 دقیقه بر روی صورتتان مانده و سپس آنرا بشویید.

3- ماسک روشن کننده صورت با شیر

شیر هم مانند ماست حاوی مقادیری اسید لاکتیک است که به آن خاصیت روشن کنندگی بخشیده است. برای درست کردن ماسک روشن کننده صورت با شیر نیاز به یک قاشق چای خوری عسل و یک قاشق غذاخوری شیر خام دارید. عسل و شیر را در مقادیری گفته شده با یکدیگر ترکیب کنید و سپس با کمک پنبه آنرا بر روی پوست خود بمالید. برای آنکه این ماسک تاثیر خود را بر روی پوستتان بگذارد باید به مدت 15 الی 30 دقیقه به آن اجازه استراحت بر روی پوستتان را بدهید و سپس صورتتان را بشویید. اگر به دنبال اثر بخشی هر چه بهتر  ماسک روشن کننده صورت با شیر هستید این روال را به صورت روزانه تکرار کنید.

4- ماسک سفید کننده صورت با گوجه فرنگی

همانطور که احتمالا می‌دانید خوردن گوجه فرنگی به شما این امکان را می‌دهد تا از مضرات اشعه ماوراء بنفش خورشید مصون بمانید. هرچند هیچ یافته علمی روشن کردن پوست از طریق استفاده از ماسک گوجه فرنگی را به اثبات نرسانده، ولی معمولاً افرادی زیادی گوجه فرنگی را به عنوان دارویی خانگی جهت روشن کردن پوستشان مورد استفاده قرار می‌دهند. شما می‌توانید جهت بهره‌ مندی از خواص گوجه فرنگی آنرا به رژیم روزانه خود اضافه کنید یا از ماسک سفید کننده صورت با گوجه فرنگی که در زیر شیوه درست کردن آنرا برایتان آورده‌ایم، استفاده کنید.

برای درست کردن این ماسک نیاز به مخلوط یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی، مقداری زرچوبه و کمی شیر دارید. ترکیب به دست آمده را به مدت20 الی30 دقیقه  بر روی پوست خود گذاشته و این رویه را 3 بار در هفته تکرار کنید.

5- ماسک سفید کننده صورت با آرد نخودچی

آرد نخودچی یکی از معروف‌ترین غلاتی است که نام آن به دلیل داشتن خواص زیبایی بر سر زبان‌ها افتاده است. این فرآورده به لطف داشتن خواص پاک کنندگی و درخشان کنندگی، در سفیدتر شدن پوست تاثیرگذار است. برای درست کردن ماسک آرد نخودچی جهت روشن تر کردن پوستتان، نیاز به یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی و کمی گلاب دارید. آرد نخودچی و گلاب را با یکدیگر مخلوط کرده، خمیر به دست آمده را بر روی پوست خود گذاشته و صبر کنید تا کاملا خشک شود و سپس آنرا بشویید. توصیه می‌کنیم این ماسک را هفته ای سه بار مورد استفاده قرار دهید تا از خواص سفید کنندگی آن بهره مند شوید.

6- ماسک روشن کننده صورت با زردچوبه

زردچوبه در دسته ادویه‌هایی محسوب می‌شود که دارای خواص ضدعفونی کنندگی است، به همین دلیل این ادویه در داروهای آیورودیک جهت معالجه برخی از بیماری‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زردچوبه همچنین در کاهش رنگدانه‌ها و لکه های تیره  پوستی تاثیرگذار است و می‌تواند پوستی روشن و درخشان برای شما به ارمغان آورد. ماسک روشن کننده صورت با زردچوبه را می‌توانید با نصف قاشق چای خوری زردچوبه و کمی خامه تهیه کنید. خامه و زردچوبه را در مقادیر گفته شده با یکدیگر مخلوط کرده و سپس آنرا بر روی پوست خود ماساژ دهید. پیش از شستن اجازه دهید ماسک زردچوبه بر روی پوستتان خشک شود و این روال را روزی یک بار تکرار کنید.

7- ماسک روشن کننده پوست صورت با چوب صندل سفید

پودر چوب صندل سفید معمولا برای درمان حساسیت پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر این دارای خواص خنک کنندگی و تسکین دهندگی پوست نیز می‌باشد. پودر چوب صندل سفید به صورت اخص در کاهش علائم ظاهری زخم‌ها و جای جوش نیز مفید فایده بوده و به این ترتیب پوستی روشن‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد. برای دست یافتن به این ماسک نیاز به مخلوط کردن یک قاشق چای خوری پودر چوب صندل سفید با یک قاشق چایخوری عسل دارید. خمیر به دست آمده از ترکیب چوب صندل و عسل را بر روی پوست خود مالیده و پس از 20 دقیقه آن را بشویید. برای اثر بخشی هر چه بهتر این ماسک را 3 بار در هفته مورد استفاده قرار دهید.

8- ماسک روشن کننده پوست صورت با زعفران

زعفران دربردارنده گلیکوزیدهای کاروتنوئید و ترپنوئید می‌باشد، به همین دلیل هم این گیاه ارزشمند می‌تواند پوست شما را سفید و روشن ساخته و چهره‌ای شفاف و جوان برایتان به ارمغان بیا‌ورد. برای تهیه این ماسک نیاز به مقداری زعفران و شیر خام دارید. زعفران‌ها را در شیر خیسانده و مخلوط به دست آمده را با کمی پنبه آغشته ساخته و بر روی پوست خود بزنید. اجازه دهید ماسک به مدت 30 دقیقه بر ری پوستتان مانده و سپس آنرا بشویید. بهتر است روزانه یک بار این روال را تکرار کنید تا شاهد اثر بخشی ماسک زعفران باشد.

9- ماسک روشن کننده پوست صورت با سیب زمینی

آب سیب زمینی به عنوان یکی از شناخته‌ترین ماسک‌های خانگی جهت رفع مشکلات پوستی نسل‌های پیاپی مورد استفاده قرار داشته است. هرچند هیچ یافته علمی اثربخشی سیب زمینی به عنوان ضماد و جهت رفع مشکلات پوستی را به اثبات نرسانده، اما با این حال بسیاری از آب سیب زمینی جهت روشن کردن لکه‌های پوستی و سفید‌تر کردن پوستشان بهره‌مند گشته‌اند. برای استفاده از این ماسک در ابتدا مقداری آب سیب زمینی را با چندین قطره آب لیمو و عسل مخلوط کرده و سپس آنرا بر روی محل مورد نظر بمالید. پس از 15الی20 دقیقه می‌توانید محلول را بشویید. برای آنکه شاهد اثر بخشی مورد نظرتان باشید این روال را به صورت هفته‌ای ، 2 الی 3 بار تکرار کنید.

10- ماسک سفید کننده پوست صورت با سفیده تخم مرغ

هیچ یافته علمی مبنی بر اثبات درخشندگی پوست توسط سفیده تخم مرغ وجود ندارد، اما با این حال بسیاری از سفیده تخم مرغ خام به عنوان ماسک بر روی پوست خود استفاده می‌کنند و اذعان داشته‌اند که این ماده باعث درخشندگی پوستشان گردیده است. با این همه گذاشتن تخم مرغ خام بر روی پوست توصیه نمی‌شود چرا که ممکن است حاوی ماده‌ای موسوم به سالمونلا باشد. چنانچه می خواهید از سفیده تخم مرغ بر روی صورت خود استفاده کنید، بهتر است آنرا با یک قاشق چای خوری روغن زیتون و آب لیمو مخلوط کرده و سپس آنرا به صورت ماسک بر روی پوست خود بمالید. اجازه دهید ترکیب یادشده بر روی پوستان خشک شود و سپس صورتتان را بشویید.

کلام پایانی

در مقام مقایسه میان کرم‌های روشن کننده پوست شیمیایی با ماسک‌های روشن کننده طبیعی، ماسک‌های خانگی برای نشان دادن اثربخشی خود نیاز به زمان بیشتری دارند. به همین خاطر استفاده مرتب و روزانه آنها برای رسیدن به نتیجه مطلوب حائز اهمیت بسیاری است، کما اینکه در استفاده از این روش‌های خانگی باید صبر زیادی هم پیشه کنید. البته فراموش نکنید، برخی از کرم‌های روشن‌کننده فوری ممکن است بر روی پوستتان اثرات مخرب بر جای بگذارند. برای آنکه از پوستتان در برابر این آسیب‌های احتمالی محافظت کنید پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده خرید نمائید. سایت فروشگاهی «این‌چند» در دسته فروشگاه‌هایی است که می‌توانید برای خرید ماسک سفید کننده صورت به آن مراجعه کرده و با خیال راحت خرید خود را به ثبت برسانید.

 سایت «این‌چند» در سدته بندی مراقبت از پوست خود انواع گوناگونی از کرم‌های روشن‌کننده را با مصرف موضعی، برای صورت و سایر نقاط بدن داراست. در حال حاضر این سایت با 9 برند شناخته شده در زمینه عرضه بهترین مارک ماسک سفید کننده صورت همکاری دارد. از آنجایی که مطمنا قیمت ماسک سفید کننده صورت جزو ملاک‌های خریدتان محصوب می‌شود، می‌توانید با مقایسه قیمت‌های این سایت با سایر فروشگاه‌های فعال در زمینه عرضه و فروش لوازم آرایشی، با اطمینان بیشتری خرید خود را نهایی کنید.

فروشگاه اینترنتی این چند : https://www.inchand.com/



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راهنمای خرید مبلمان چند منظوره یا تخت شو

مبلمان سرمایه گذاری عمده و قسمت عمده ای از زندگی روزمره شما است. اکثر مردم قطعه هایی می خواهند که به نظر خوب ، راحت و متناسب با فضای آنها برسد و می توانید مبلمان همه کاره یا مبل تخت شو متناسب با خانه و سلیقه خود پیدا کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید محدودیت فضای خود را درک کرده اید ، قطعاتی را انتخاب کنید که برای چندین هدف استفاده می کنند 

 

 

 

قسمت اول

انتخاب مبل  تختخواب شو

 

 

مبلمان با فضای باکس را انتخاب کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای استفاده چند منظوزه اثاثیه منزل انتخاب مبل باکس دار است. اغلب مبل های تختشو فضای باکس دارند 

بررسی کنید آیا باکس داخلی متناسب با نیازهای شما است. به عنوان مثال ، اگر به دنبال فضای بیشتری برای لباس خود هستید ، ممکن است یک باکس کوچک بهترین راه حل نباشد. در عوض ، یک کاناپه تختشو برای نگهداری وسایل بیشترانتخاب کنید.

  2 محصولات پیشرفته را انتخاب کنید. با انتخاب مبلمانی که قرار است با تکنولوژی معاصر کار کنند ، به از بین بردن برخی از مشکلات زندگی خود کمک کنید. به عنوان مثال به دنبال کمد های شب با قابلیت شارژ بی سیم باشید تا ضمن به کار انداختن دستگاه ها به حداقل میزان شلوغی کمک کنید.

یک برنامه میز رومیزی خریداری کنید که به عنوان ایستگاه شارژ و فضای ذخیره سازی اضافی استفاده شود.

 

 

تعیین کنید که آیا یک مورد می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. برخی از موارد مانند مبل تختخوابشو و میزهای کنسول قابل ارتقا بیش از یک هدف هستند. قطعات دیگر را ممکن است هدف دوم خود را تعیین کنید ، مانند دو برابر کردن میز کار به عنوان یک عدد. در هر صورت ، به دنبال مواردی باشید که بتوانند اهداف مختلفی را در خانه شما داشته باشند.

به عنوان مثال یک مبل تخت شو به عنوان صندلی به شما کمک میکند و تختخواب هم را برای مهمان داشتن فراهم می کند اما فضای مشابه تخت خواب مهمان را اشغال نمی کنددر سایت وی فیر هم میتوانید نمونه تختخواب ها را مشاهده نمایید

 

 



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

پروژه آماده افتر افکت چیست؟ آموزش استفاده از پروژه آماده افتر افکت

این سوالی است که برای خیلی از تازه کاران پیش می آید. مخصوصا زمانی که یک پروژه آماده افتر افکت حرفه ای را دانلود می کنند. پس از باز کردن پروژه با انبوهی از کامپ های تو در تو مواجه می شوند که ممکن است آن ها را از کار با افتر افکت پشیمان کند.

اما نگران نباشید. ما سعی می کنیم در این مقاله شما را با انواع مختلف پروژه آماده افتر افکت حرفه ای آشنا می کنیم. تا بتوانید به راحتی فوتیج و تصاویر دلخواه خود را در آن جایگزین کرده و کلیپ خود را در سریع ترین زمان ممکن آماده رندر نهایی کنید.

قبل از دانلود پروژه آماده افترافکت

قبل از دانلود هر پروژه آماده افتر افکت می توانید در متن هر پست دانلودی، نسخه قابل استفاده، تعداد عکس یا فیلمی که می توانید در پروژه جایگذاری کنید را مطالعه نمائید. ذکر این نکته لازم است که چنانچه نسخه نرم افزار شما از نسخه ای که در پست مربوطه به آن اشاره شده بالاتر باشد، مشکلی در باز کردن پروژه نخواهید داشت. ولی اگر ورژن نرم افزار شما پایین تر از ورژنی باشد که پروژه با آن ساخته شده، هنگام باز کردن فایل با خطا مواجه خواهید شد.

After Effects Template

باز کردن پروژه آماده افتر افکت

پس از خارج کردن فایل دانلودی از حالت فشرده، به دنبال فایلی با پسوند AEP بگردید. این پسوند فایل های نرم افزار افتر افکت می باشد. ممکن است یک پروژه شامل چندین فایل AEP باشد. این اتفاق معمولا به سه دلیل رخ می دهد.

– پروژه دارای AEP سازگار با نسخه های مختلف افتر افکت است. در این صورت فایلی که با نسخه افتر افکت شما سازگار است را باز کنید.

– پروژه آماده افتر افکت دانلود شده دارای دو نوع با و بدون پلاگین هست. در این صورت معمولا دو پوشه مشاهده می کنید با نام های With Plugin و No Plugin یا Without Plugin. که به ترتیب به معنی با پلاگین و بدون پلاگین می باشد. معمولا نسخه های بدون پلاگین دارای حجم بیشتری هستند اما زمان کمتری را برای رندر می برند. چنانچه نیاز به شخصی سازی خاصی ندارید و صرفا جایگذاری عکس و فیلم یا متن نیاز شما را برطرف می کند، از نسخه بدون پلاگین استفاده نمائید.

– پروژه آماده افتر افکت دانلود شده شامل مجموعه ای از ترنزیشن های آماده افتر افکت در قابل چندین پروژه می باشد. به همین خاطر سازنده هر سبک ترنزیشن را در یک فایل مجزا ذخیره کرده است.
به طور کلی ترنزیشن های آماده افتر افکت به دو دسته هستند یا به صورت اسکریپت و پلاگین که به عنوان یک برنامه جانبی روی نرم افزار نصب می شوند. و یا به صورت پروژه آماده می باشند که در این صورت برای استفاده از هر یک از ترنزیشن ها باید فایل AEP آن را در پروژه مورد نظر خود Import کنید. طبیعتا کار با پریست و پلاگین به این دلیل که نیاز نیست در هر پروژه به صورت مستقل باز شوند، آسان تر خواهد بود. اما متاسفانه پریست ها تنوع زیادی ندارند در صورتی که با دانلود پروژه های آماده می توانید به طیف وسیعی از ترنزیشن ها دسترسی پیدا کنید.

منبع : https://ezdesign.ir/cat/projects/



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

انواع پارتیشن از نظر نوع متریال

پارتیشن ها با مواد مختلفی از جمله: ام دی اف، فلز، آلومینیوم، چوب، شیشه و یا ترکیبی از این مواد، ساخته می شود، که در ادامه به بررسی هر کدام از انها خواهیم پرداخت.

پارتیشن ام دی اف MDF

ساخت پارتیشم با ام دی اف، یک روش قدیمی و مرسوم می باشد، به نوعی گفته می شود که ساخت پارتیشن در ابتدا اغلب با ام دی اف صورت می گرفت.

در حال حاضر نیز پرطرفدار ترین و مرغوب ترین نوع پارتیشن، نوع ام دی اف آن می باشد.

ام دی اف از خرده های چوب ساخته می شود.

ورق ام دی اف نوعی تخته فیبر با چگالی متوسط بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد، که به روش خشک تهیه می گردد.

ورقه های ام دی اف علاوه بر استحکام بالا، دارای طرح و رنگ های متنوع و زیبا بوده و پاسخگوی هر نوع و نیاز و سلیقه ای می باشند.

همچنین برای زیبایی ام دی اف بر روی آن روکش می کشند، که از معروف ترین روکش های ام دی اف می توان HPL، فرمیکا، PVC، ملامینه، VINILIUM را نام برد.

هرچه از روکش های ضخیم تر و محکم تر در پوشش ام دی اف استفاده شود، کیفیت نهایی ام دی اف مرغوب تر خواهد بود.

پارتیشن شیشه ای و MDF

همانطور که گفته شد، گاهی اوقات برای افزایش زیبایی و کیفیت محصول، چند متریال را با هم ترکیب می کنند.

به طور مثال از ترکیب دو متریال ورق ام دی اف و شیشه می توان پارتیشن بسیار زیبایی را ایجاد کرد.

در این مدل از پارتیشن، ورق های ام دی اف را برش زده و  اسکلت بندی و فریم دیوار را ایجاد می کنند

و قاب ایجاد شده را با استفاده از انواع شیشه سندبلاست تکمیل می کنند.

امروزه شیشه های سندبلاست ساده و طرح دار متنوعی در بازار عرضه می شود که می توان طرح های مدرن و منحصر بفردی را با استفاده از آنها خلق نمود‌.

پارتیشن آلومینیومی و ام دی اف

نوع دیگری از پارتیشن های ترکیبی، مدل آلومینیوم و ام دی اف آن می باشد.

در این مدل، هنگام ساخت پارتیشن از پروفیل های آلومینیومی استفاده می شود.

پروفیل های آلومینیومی، علاوه بر سبک بودن، زیبایی منحصر بفردی را به سازه می دهند.

پروفیل ها برای اتصال، از کف، سقف و کنار پیچ می شوند.

همچنین آنها قابلیت تغییر پذیری و جابجایی را نیز دارد.

پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی

در یک مدل از پارتیشن، شیشه و آلومینیوم را با هم ترکیب می کنند، که این ترکیب یک پارتیشن زیبا و مدرن را خلق می کند.

در این پارتیشن، قاب و اسکلت پروفیل آلومینیوم بوده و سایر بخش های آن، به وسیله شیشه تکمیل می شود. شیشه مورد استفاده در این پارتیشن را، می توان به صورت تک جداره و یا دوجداره طراحی و نصب نمود.

همچنین می توان از شیشه های منحنی یا صاف استفاده کرد.

این مدل از پارتیشن به دلیل عدم ایجاد مانع در برابر نور، سطح نور دهی را افزایش می دهد، در نتیجه برای مکان هایی با نور کم، گزینه مناسبی می باشد.

این جداکننده ها قابلیت شست و شو و استریل کردن داشته و به راحتی می توان آنها را گردگیری و ضد عفونی کرد. این پارتیشن ها در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین به علت ظاهر مدرن و امروزی آنها، استفاده زیادی در ادارات، شرکت ها و اماکن تجاری، دفاتر روزنامه و… دارند.

پارتیشن فلزی

امروزه پارتیشن های فلزی از محبوبیت خاصی در بین دکوراتیو ها برخوردار می باشد و یکی از ملزومات در طراحی مدرن داخلی به شمار می رود‌.

در این مدل از پارتیشن، از فلز ها در حالت های مختلفی، برای تقسیم بندی فضا، استفاده می شود.

برای این کار ورقه های فلزی مختلفی، با آلیاژ های متنوع، تولید شده است.

همچنین برای افزایش زیبایی کار، می توان بر اساس نظر و سلیقه مشتری، ورقه های فلز را با دستگاه CNC طرح دار نمود.

برای افزایش استحکام این مدل پارتیشن، از پایه های فلزی کمک می گیرند.

همچنین پارتیشن فلزی، فاکتور های لازم در زمینه آکوستیک صدا و مهار نمودن آن را نیز دارد.

از سایر مشخصات و ویژگی های جدا کننده های فلزی، می توان به مقاوم بودن در برابر حرارت و آتش سوزی، سبک بودن و نصب آسان و قیمت مناسب و نگهداری و نظافت آسان و قابلیت تعمیر و ترمیم آن، اشاره نمود.

قیمت پارتیشن و نحوه محاسبه آن

برای محاسبه قیمت پارتیشن، به چند فاکتور مهم توجه می شود که عبارتند از:

متریال به کار رفته در ساخت پارتیشن، ابعاد پارتیشن(مساحت کار بر اساس متر مربع)، مدل و طرح پارتیشن، متحرک یا ثابت بودن، تکجداره یا دوجداره بودن،تعداد درب و پنجره های به کار رفته،هزینه های حمل و نصب و…



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 6 / 1400 | نظرات ()