نوشته شده توسط : علی

دوستان خوبم طراحی وب سایت استانداردهایی دارد و ما باید آن ها را رعایت کنیم. بارها اشاره کرده ایم که طراحی وب سایت اولین گام در دنیای بزرگ بازاریابی اینترنتی است و ما بدون یک وب سایت مناسب هیچ شانسی برای موفق شدن نداریم و فقط هزینه پرداخت می کنیم. استانداردهای طراحی وب سایت خیلی هم سخت نیستند فقط کافی است یک کمی دقت کنیم. به جرات می گویم با طراحی وب سایت کارآمد، جذاب، پرسرعت است که می توانید کسب و کار خود را از طریق بازاریابی اینترنتی متحول کنید.

حالا استانداردهای طراحی وب سایت چیست؟

1- یک هاست و یک دامین برای طراحی وب سایت:
متاسفانه بعد از گذشت حدود 3 سال از اجرای این قانون در گوگل باز خیلی از وب سایت های ایرانی این مشکل را دارند. وب سایت باید یک هاست و یک دامین داشته باشد. خیلی از وبمستران برای یک سایت چندین دامین ثبت می کنند و سپس همه آنها را روی هم پارک می کنند. بنابراین از گوگل محو خواهند شد و در آن صورت است که دنبال ماجرا می گردند.

2- فونت و محتوا:
فونت از مهمترین گام های وب سایت شماست. اگر در طراحی وب سایت فونت مناسب بکار نبرید خوانندگان هیچ علاقه ای در ماندن وب سایت ندارند و به وب سایت رقیب می روند. از فونتی استفاده کنید که در تمامی سیستم ها و مرورگرها برای کاربران قابل خواندن باشد.

علاقه دارم در این قسمت باز هم به نقش محتوا اشاره کنم. محتوای کپی نگذارید. گوگل پنگوئن شدیدا تمامی وب سایت های کپی را از رتبه بندی گوگل حذف می کند.

3- گرافیک:
مشاهده کرده اید وقتی به یک وب سایت مراجعه می کنیم همان لحظه مایل هستیم خارج شویم. عکس های فلش زن و نامتناسب با محتوا باعث خروج کاربران از وب سایت می شوند. پس در طراحی وب سایت دقت کنید و از بنر و تصاویری استفاده کنید که مربوط به کسب و کار باشد.

فقط یک نکته تصاویر را نه با حجم بالا آپلود کنید که مشکل لود شدن داشته باشد نه آنقدر بی کیفیت که حوصله کابران را می برد. همیشه گوگل را در نظر بگیرید که با یک صفحه نخست ساده چه تحولی در بازاریابی اینترنتی ایجاد کرد.

4- وب سایت متناسب با تمامی مرورگرها:
همیشه بعد از طراحی وب سایت، در تمامی مرورگرها تست کنید که سایت عالی به نمایش گذارده می شود. چقدر من سایت سراغ دارم که در بعضی از مرورگرها همانند گوگل کروم نامنظم است. در این موارد کاربر تنها کاری که می کند خروج از وب سایت است.

مثال- دو سال پیش یکی از آموزشگاه های به نام تهران از ما برای طراحی وب سایت پروپوزال خواست. با توجه به امکاناتی که این وب سایت داشت ما قیمت خود را پیشنهاد کردیم اما شرکت همکار ما حدود یک چهارم قیمت داد و نتیجه این شد که یعد از دو سال همچنان در مرورگر گوگل کروم که به عنوان محبوب ترین مرورگر دنیا شناخته شده نامنظم است.

5- سازگاری با تمامی سیستم ها:
بعد از اتمام پروژه طراحی وب سایت، آن را در تمامی سیستم ها چک کنید یعنی در نوت بوک، تلفن های هوشمند و تبلت ها. در حال حاضر تعداد افرادی که از تلفن های هوشمند و تبلت ها از اینترنت استفاده می کنند به شدت در حال افزایش است.

 

منبع : طراحی سایت https://is.gd/WeZo9e



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 5 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

جهت بهره مندی  از تسهیلات و مزایای در نظر گرفته شده در قانون، موظف به انجام تکالیف قانونی هستیم؛ زیرا عدم رعایت تکالیف فوق موجب تعلق جرایم و محرومیت از معافیت های مالیاتی برای آنان خواهد شد.

 

 

در ادامه به اهم موارد خدمات مشاوره مالیاتی اشاره شده است:

 

1- مشاوره تخصصی مالیات بر ارزش افزوده


2- مشاوره تخصصی مالیات بر ملک- ارث و…


3- مشاوره تخصصی معافیت های مالیاتی

 

4- مشاوره تنظیم اظهارنامه و دفاتر قانونی


5- مشاوره تنظیم لوایح و دفاعیه های مالیاتی


6- مشاوره عمومی مالیاتی


7- نحوه تنظیم دفاتر مالیاتی جهت جلوگیری از رد دفاتر


8- تهیه اسناد ومدارک مالی جهت جلوگیری از تشخیص مالیات به صورت علی الراس


9- مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی وحقوقی 


10- مالیات تکلیفی


11- مالیات بر درآمد اجاره

 

12- مالیات بر حقوق

 

13- مالیات بر ارزش افزوده


14- صورت معاملات خرید وفروش فصلی


15- دفاع از اظهارنامه مالیاتی شرکت در دارایی 


16- نحوه تنظیم گزارش های مورد نیاز ممیزین مالیاتی، ممیزین مالیات بر ارزش افزوده، سازمان تامین اجتماعی و حسابرسان 

 



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1399 | نظرات ()