نوشته شده توسط : علی
تابناک اقتصادیدر حالی که حدود یک سالی است موضوع تأخیر در تحویل خودرو‌ها تشدید شده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی ایران با ایجاد مکانیزم و فرآیندی که فقط برای عده‌ای خاص در تهران در دسترس است، اقدام به فاکتور سریع تر خودرو‌ها می‌کند که این تبعیضی آشکار در حق مشتریان است، چون باید تحویل خودرو بر اساس تاریخ ثبت نام و تاریخ تکمیل وجه انجام شود.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ در یک سال اخیر خودروسازان محصولات خود را در قالب طرح‌های مختلف و متنوعی چون پیش فروش، فروش فوری، مشارکت در تولید و ... برای فروش به مشتریان ارائه کرده اند. متأسفانه به رغم دقت کافی خودروسازان در وجوه دریافتی خودرو‌های ثبت نامی از مشتریان، این دقت در تحویل خودرو‌ها در موعد مقرر دیده نشده است. از همین روی، تأخیر در تحویل خودرو‌های فروخته شده در موعد مقرر به چالشی جدی برای خریداران و خودروسازان تبدیل شده است.

خودروسازان که نتوانسته اند در یک سال اخیر خودرو‌های فروخته شده را سر موعد مقرر تحویل دهند، این موضوع را با تحریم‌های صنعت خودروسازی ایران مرتبط می‌دانند و می‌گویند که این تحریم‌ها باعث شده تا بی نظمی‌هایی در تحویل خودرو‌های ثبت نامی ایجاد شود.

این اظهارات خودروسازان در حالی است که اولاً بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران پیرامون رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو‌های سواری که مربوط به سال ۱۳۹۶ است (زمانی که خودروسازان تحریم نبودند)، بیشترین انتقاد مشتریان از "تأخیر در تحویل خودرو" بوده است و ثانیاً بازرسی‌های انجام شده توسط نهاد‌های مختلف از جمله سازمان بازرسی نشان می‌دهد که انبار‌های خودروسازان، پر است از خودرو‌هایی که به دلیل نقص‌های کوچکی، چون نداشتن زه یا سنسور دنده عقب تجاری سازی نشده اند و این مشکلات رو شما به تاخیر در تحویل فوری خودرو اضافه کنید.

فارغ از نقش تحریم‌ها و عدم تجاری سازی خودرو‌ها در تأخیر در تحویل خودروها، بررسی‌ها نشان می‌دهند، در همین اوضاع گویا شرکت خودروسازی سایپا، راهکار‌های خاصی برای برخی مشتریان خود جهت تحویل هر چه زودتر خودروی آن‌ها در نظر گرفته است.

یکی از مخاطبان تابناک مدارکی ارسال کرده است که نشان می‌دهد برخی مشتریان گویا به راه‌های میانبری برای تحویل زودتر خودرو‌های خود نسبت به سایرین، دسترسی دارند.

این مخاطب تابناک، با ارسال تصویر فرم گفت: با توجه به مشکلات فراوانی که برای مشتریان پیش آمده و همچنین دیرکرد بیش از حدِ تحویل خودروها، شرکت سایپا مکانیزم و فرآیندی به نام "فرم درخواست" را به وجود آورده که فقط در امور مشتریان سایپا (تهران – جاده مخصوص کرج) امکان تهیه و پر کردن آن وجود دارد. این فرم فقط برای عده‌ای خاص که به شرکت سایپا و بخش فروش در تهران دسترسی دارند، ارائه می‌شود.

آن گونه که در تصویر زیر مشخص است، از جمله محتویات این فرم می‌توان به درخواست تغییر رنگ خودرو، تغییر مدل خودرو، تغییر نوع پرداخت، درخواست صدور دعوتنامه موردی/ تمدید مهلت، درخواست تسریع در فاکتور (فقط در صورت تأخیر در فاکتور)، درخواست بررسی سود تأخیر و مشارکت و شکایت از نمایندگی اشاره کرد.


اما این فرم چگونه می‌تواند تحویل خودرو را تسریع کند؟

گویا افراد پایتخت نشین و یا استان‌های همجوار پایتخت، در صورت تأخیر در فاکتور شدن خودروی خود، به راحتی می‌توانند با مراجعه به اداره امور مشتریان سایپا و پر کردن فرم درخواست و ثبت گزینه "درخواست تسریع در فاکتور (فقط در صورت تاخیر در فاکتور) " تحویل خودروی خود را جلوتر بیندازند. این در حالی است که باید تحویل خودرو به مشتری بر اساس تاریخ ثبت نام و تاریخ تکمیل وجه انجام شود.

در تصویر زیر به چند نمونه از کسانی که از این طریق توانسته اند زودتر از سایرین خودروی خود را تحویل بگیرند اشاره شده است.


گفتنی است مسئولین سایپا این امکان را فقط حضوری برای مراجعه‌کنندگان فراهم کرده اند و سایر هموطنان که صد‌ها کیلومتر دورتر از پایتخت می‌باشند، امکان دسترسی به این فرم را ندارند. پر کردن این فرم باعث می‌شود کسانی که به آن دسترسی پیدا می‌کنند، خارج از نوبت خودروی خود را تحویل بگیرند و این نوعی تبعیض و تضییع حقوق مشتریان محسوب می‌شود.  

حالا این پرسش‌ها مطرح است که مسئولین سایپا باید به آن‌ها پاسخ دهند: چرا طبق روال و به صورت عادی و به دور از رانت و تبعیض خودرو‌ها تحویل نمی‌شوند؟ چرا نوبت سایر افراد بدون هماهنگی و اجازۀ آن‌ها به افراد دیگری که فرم درخواست تسریع در فاکتور را پر می‌کنند داده می‌شود؟ چرا باید افرادی که بالای یک‌هزار کیلومتر با پایتخت فاصله دارند، حقشان تضییع شود؟ آیا این مکانیزم، ابزاری برای سوءاستفادۀ احتمالی و صدور فاکتور‌های غیرقانونی نیست؟ آیا با این فرم، نمی‌توان به راحتی برای فرد یا افراد خاص و از جنس ژن خوب که مد نظر مدیران سایپا هستند، خودرو فاکتور کرد؟
 
منبع : تابناک


:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

با ورود به بازار فرش شاهد آن هستیم که قیمت های مختلفی برای فرش ها درج شده است . اما آیا می دانید چه عواملی بر تعیین این قیمت ها موثرند؟ برای دانستن این موضوع در ادامه با ما همراه باشید.

 

باید بدانید که چند عامل در محاسبه قیمت فرش تاثیر دارند .یکی از این عوامل جنس الیاف می باشد . باید بدانید که الیاف ها جنس های مختلفی دارند و در کشورهای مختلف تولید می شوند برای مثال الیافی , که در آلمان تولید شده از الیاف تولید شده در ترکیه گران تر می باشد .از عوامل دیگر می توان تراکم بافت را, نام برد . برای آشنایی بیشتر با این موضوع با پرشین وی همراه باشید.

عوامل موثر بر محاسبه قیمت فرش

اگر شما هم به بازار فرش ماشینی سری زده باشید حتما شاهد تفاوت چشمگیر قیمت فرش‌ها بوده اید. شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که علت اینهمه اختلاف قیمت در چیست؟

در این مطلب به بررسی علت این تفاوت قیمت‌ها در فرش ماشینی خواهم پرداخت. به طور کلی عوامل مختلفی, در تعیین قیمت فرش ماشینی اثرگذار است که در ادامه دو عامل اصلی آن را با هم بررسی خواهیم کرد

۱- جنس الیاف

یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت فرش، جنس و کیفیت الیاف به کار رفته در آن می‌باشد. در حال حاضر , عمده فرش‌های ماشینی در کشور از الیاف اکریلیک، پشم، پلی استر، و BCF تولید می‌شوند , که کدام از این ها دارای قیمت مخصوص به خود می‌باشند.

به طور کلی از لحاظ قیمتی می‌توان گفت فرش‌های پشمی و اکریلیک از قیمت بالاتری برخوردارند و فرش‌های BCF , و پلی استر در رده بعدی قرار می‌گیرند.

محاسبه قیمت فرش

روش محاسبه قیمت فرش

البته هر دسته از این الیاف خود دارای سطوح کیفی متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال الیاف اکریلیکی که در کشور, آلمان تولید می‌شوند از سطح کیفیت بالاتر و به تبع آن از قیمت بالاتری نیز برخورداند و الیاف اکریلیک , ولید شده در کشورهایی از قبیل ترکیه و تایوان از کیفیت و قیمت کمتری برخوردار می‌باشند.

نکته دیگر در همین زمینه درصد اکریلیک به کار رفته در تولید فرش اکریلیک است. بدیهی است فرش‌های , که ۱۰۰ درصد اکریلیک هستند نسبت به فرش‌هایی که تنها درصدی از الیاف آن‌ها اکریلیک هستند , کیفیت بالاتری دارند.

از آنجا که تشخیص جنس الیاف امری تخصصی بوده و به راحتی مقدور نیست، بهترین راه برای اطمینان از , کیفیت فرش و قیمت آن، استفاده از برندهای معتبر و شناخته شده و خرید از فروشندگان , مورد اطمینان می‌باشد.

تاثیر تراکم بافت بر محاسبه قیمت فرش

۲- تراکم بافت

عامل تعیین کنده دیگر در قیمت فرش میزان تراکم آن می‌باشد. منظور از تراکم فرش تعداد گره‌های رنگ بافته شده , در فرش می‌باشد. هر فرش دارای دونوع تراکم است، تراکم عرضی و تراکم طولی.

تراکم عرضی فرش را شانه آن می‌گویند. شانه فرش عموما برحسب تعداد گره رنگ در هر متر حساب شده , و عامل اصلی تعیین قیمت فرش به شمار می‌رود چراکه با بیشتر شدن آن نقش‌ها ظریف‌تر می‌شوند.

یک راه حل ساده برای فهمیدن شانه فرش این است که هنگام خرید به پشت فرش نگاه کرده و تعداد, گره‌های آن را بشمارید.

برای مثال اگر فرش ۱۰۰۰ شانه معرفی می شود در ۱۰ سانتی متر از فرش باید ۱۰۰ گره وجود داشته باشد. تراکم طولی نیز شبیه همان تراکم عرضی است با این تفاوت که آن را در نصف فرش محاسبه نموده , و سپس در ۲ ضرب می‌کنند,

محاسبه قیمت فرش

عوامل موثر بر تعیین قیمت فرش

یعنی زمانی که گفته می‌شود فرشی تراکم ۱۰۰۰ دارد به این معنی است که باید در یک متر از طول آن ۵۰۰ گره , وجود داشته باشد. در مقیاس کمتر هم محاسبه به همین شکل است ,

یعنی به عنوان مثال در ۱۰ سانتی متر از یک فرش با تراکم طولی ۱۰۰۰ باید ۵۰ گره وجود داشته باشد, . نهایتا این‌که هرچه تراکم فرش بالاتر باشد ارزش بیشتری پیدا می‌کند و قیمت آن بالاتر می‌رود.

بر همین اساس فرش های ۱۲۰۰ شانه از بیشترین قیمت برخوردارند و فرش‌های ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه, و ۵۰۰ شانه به ترتیب در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

9 راه آسان کردن فرایند پرداخت برای مشتریان آنلاین صفحه اصلی »وبلاگ» تجارت الکترونیک »9 راه برای آسان کردن فرایند پرداخت برای مشتریان آنلاین انجام هرچه آسان تر پرداخت مشتریان برای افزایش تبدیل و فروش ضروری است. به همین دلیل صفحه پرداخت شما بسیار مهم است. این آخرین توقف برای افرادی است که در وب سایت شما خرید می کنند. این مکانی است که آنها می توانند اطلاعات کارت اعتباری خود را تحویل دهند و در آخر با پول نقد سخت درآمدشان. صفحه پرداخت شما جایی است که خریداران پنجره به مشتریان پرداخت می کنند. به راحتی می توانید PayPal را در سایت خود قرار دهید و آن را یک روز بنامید - اما اگر در پرداخت سهولت و افزایش فروش برای مشاغل خود برای مشتریان خود جدی هستید ، می خواهید کنترل کامل بر کل مراحل پرداخت را داشته باشید. در زیر 9 نکته وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کنند: 1. تعدادی از روش های پرداخت را ارائه دهید به نظر می رسد واضح است ، اما وب سایت هایی وجود دارند که تنها یک روش پرداخت ارائه می دهند. با این حال ، داده های برجسته شده در اینفوگرافیک از Milo نشان می دهد که 56٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند که در صفحه پرداخت انواع گزینه های پرداخت را داشته باشند. اگرچه لازم نیست - و نه عملی برای این موضوع - ارائه هر روش پرداخت قابل تصور در دسترس است ، شما می خواهید به مخاطبان هدف خود نگاهی بیندازید تا ببینید که کدام روش پرداخت آنها استفاده می کنند. سپس ، شما قادر خواهید بود اکثر افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند را ضبط کنید. به عنوان مثال ، ترکیب خوبی برای انتقال مستقیم بانکی و پرداخت از کارتهای اعتباری اصلی است. در پایان ، این همه بستگی به این دارد که شما چه کسی را تهیه می کنید. از تصویر زیر ، خواهید دید که MindMeister به کاربران اجازه می دهد تا با چندین کارت اعتباری ، پی پال یا کوپن بپردازند. وسایل را با کارتهای هدیه خریداری کنید. کارتهای هدیه را می توان در بسیاری از فروشگاه های آنلاین مانند Amazon ، Barnes و Noble و Hallmark استفاده کرد. شما می توانید از کارت هدیه برای خرید هر کالای فروشگاه اینترنتی استفاده کنید ، درست مثل اینکه در یک فروشگاه واقعی پول نقد کنید. همچنین می توانید مانده کارت را به حساب خود اضافه کنید تا دفعه بعد از خرید چیزی استفاده کنید. مراحل استفاده از کارتهای هدیه در سراسر سایتها مشابه است. اگر می خواهید از آن در یک خرید خاص استفاده کنید ، می توانید هنگام بررسی ، آن را در صفحه پرداخت خود وارد کنید. به طور معمول گزینه ای برای بازخرید کارت هدیه در صفحه پرداخت شما وجود دارد. سپس کد ادعا را روی کارت قرار داده و آن را وارد سایت می کنید. برای افزودن پول به حساب خود ، به صفحه حساب خود در سایت بروید. از این صفحه می توانید کارت هدیه را به حساب خود اضافه کنید. کد ادعا را وارد کنید و سپس ارسال یا درخواست را بزنید. برای کارتهای هدیه پلاستیکی ، برای دیدن کد لازم است از روکش پشت کارت استفاده کنید. کد ادعا با شماره کارت 16 رقمی متفاوت است. کارت های بدهی هدیه خریداری کنید. کارتهای بدهی هدیه (یعنی کارت ویزیت ویزا ، کارت هدیه AMEX و غیره) در هر کجا کارتهای بدهی پذیرفته می شوند. به احتمال زیاد شما می توانید آنها را در فروشگاهی که کارتهای هدیه به فروش می رساند ، خریداری کنید. آنها مانند کارتهای هدیه کار می کنند ، اما کارتهای بدهی در هر جایی پذیرفته می شوند و برخی از آنها بارگیری مجدد می شوند. پرداخت ها را بدون نیاز به حساب مجاز کنید راستش ، آیا واقعاً برای یادآوری نیاز به نام کاربری و رمزعبور دیگری داریم؟ من شک دارم! و چرا کسی می خواهد دیواری مانند آن را ایجاد کند که مانع پرداخت مردم شود. مجبور کردن افراد برای ثبت نام در یک حساب کاربری برای مشتریان بار اول بسیار مزاحم است و این یک قاتل تبدیل محسوب می شود. یک مطالعه قابل استفاده توسط مجله Smashing نشان داد که دلیل اصلی نفرت کاربران از راه‌اندازی یک حساب کاربری این است که انتظار دارند از طریق ایمیل تبلیغاتی سیل شوند. همچنین اشاره کرد که بسیاری از مشتریان درک نمی کنند که چرا نیاز به ثبت نام برای خرید یک محصول در هنگام خرید آجر و ملات نیازی به حساب کاربری برای خرید از آنها ندارند. نقطه ضعف دیگر این است که زمینه های بیشتری را برای پر کردن و طولانی تر ساختن مراحل پرداخت به افراد اضافه می کند. برای آسانتر کردن زندگی برای مشتریان بالقوه و اطمینان از پرداخت هزینه ، هدایت اپل را دنبال کنید و بگذارید آنها را به عنوان مهمان چک کنید. همانطور که از عکس بالا متوجه خواهید شد ، اپل به جای مجبور کردن آنها برای تحویل داده های خود در آغاز ، به مشتریان این امکان را می دهد که در پایان مراحل پرداخت ثبت نام کنند. 3. ارائه یک طرح یکپارچه از دیدگاه مارک تجاری ، می خواهید همه چیز را تا حد ممکن ثابت نگه دارید. این به معنای استفاده از همان رنگ ها ، فونت ها و طراحی در صفحه پرداخت خود مانند سایر وب سایت است ، بنابراین می توانید شناخت برند را برای تجارت خود بالا ببرید. مطمئناً ، برخی از ارائه دهندگان پرداخت آنلاین ، حاشیه آماده را برای شما ارائه می دهند ، اما شما از نگاه و ظاهر صفحه پرداخت خود چشم پوشی می کنید. و با همه کلاهبرداری های آنلاین و داستان های ترسناک در آنجا ، کاملاً منطقی است که افراد در هنگام مواجه شدن با صفحه پرداخت که متفاوت از وب سایت خرید آنها است ، تردید کنند. به منظور کمک به افزایش آگاهی از برند ، طرح خود را در کلیه کانالها ، بویژه صفحه پرداخت خود ، سازگار نگه دارید!

منبع : https://lasttimes.ir https://kahkashani.ir https://iranisard.ir https://hodhodirani.ir



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

شاید از خود بپرسید لیست پزشکان چیست؟ به لیستی که معمولا نام پزشکان و تخصص مربوطه شان در آن نوشته شده است، لیست پزشکان می گویند.

لیست پزشکان در سایت های مربوطه

معمولا اگر در اینترنت سرچ کنید لیست پزشکان، سایت های مختلف زیادی در رابطه با این موضوع برایتان نمایش داده می شود بیشتر این سایت ها نوار فیلتری در بالای سایتشان قرار داده اند این فیلتر می تواند تخصص، شهر، منطقه و حتی نام پزشک را جست و جو کند.

به این شکل که ابتدا شما تخصص، شهر و منطقه مورد نظرتان را وارد نموده و کلید جست و جو را می زنید در اینجا لیست پزشکان در تخصص و شهری که انتخاب کرده اید مثلا لیست پزشکان تهران، لیست پزشکان کرج، لیست پزشکان اصفهان، لیست پزشکان مشهد، لیست پزشکان شیراز و ... برایتان نمایش می یابد.

اما برخی سایت های دیگر تنها مربوط به یک شهر بوده یعنی برای پزشکانی که در این شهر طبابت می کنند این سایت تشکیل شده است به طور مثال:

لیست پزشکان کرج

لیست پزشکان تهران

لیست پزشکان مشهد

لیست پزشکان اصفهان

لیست پزشکان شیراز

این لیست مربوط به هر شهر بوده در سایت های شهر خودشان موجود است.

خوب برای استفاده بهتر از این لیست بهتر است با تخصص ها و زیر تخصص های پزشکی آشنایی داشته باشید.


 

لیست پزشکان

لیست تخصص های مختلف پزشکان

اولین پزشک ها، پزشکان عمومی هستند معمولا بیشتر پزشکان برای گرفتن تخصص ابتدا باید دوره عمومی را بگذرانند مردم بهتر است برای تشخیص بیماری ابتدا به پزشکان عمومی مراجعه کنند.

اگر با تشخیص پزشک عمومی نیاز به مراجعه به پزشک متخصص بود در آن صورت میتوانند به آن پزشک مراجعه نمایند.

یکی از پزشک های متخصص دندان پزشک ها هستند که تمام بیماری ها و کار های مربوط به دندان را انجام می دهند دندان پزشکی نیز زیر تخصص هایی مانند متخصص ارتودنسی، متخصص جراحی لثه، متخصص دندان پزشکی اطفال، متخصص ایمپلنت و ... تقسیم بندی می شوند.

تخصص در زمینه قلب و عروق یا کاردیولوژیست که این تخصص برای بیماری و درمان های مربوط به قلب است و زیر تخصص های مانند فلوشیپ نارسایی قلب، جراح قلب، فلوشیپ اینترونشنال و ... در این زمینه وجود دارند.

هر مشکل و بیماری در زمینه بیماری های مربوط به زنان باید با پزشک زنان و زایمان در میان گذاشته شود.

هر نوع بیماری و مشکلات مربوط به نوزادان و کودکان با پزشکان متخصص اطفال در میان گذاشته می شود که این تخصص نیز به زیر تخصص های فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص جراحی اطفال و ... تقسیم بندی می شوند.

یکی دیگر از تخصص ها در زمینه بیماری های روحی و روانی روان پزشک ها هستند بیماری هایی مانند جنون، آلزایمر، دوقطبی و ... باید توسط این متخصصان درمان گردد.


 

لیست پزشکان

تخصص در زمینه کم کاری و پرکاری تیروئید و تمام غدد بدن مربوط به متخصص غدد است.

به منظور عکس برداری در تمام زمینه های رادیولوژی و اشعه ایکس برای تشخیص بیماری ها باید بعد از تجویز پزشک به متخصص رادیولوژی مراجعه نمود.

متخصصان ریه بیماری های مربوط به ریه را تشخیص و درمان می کنند.

در زمینه بیماری های ستون فقرات و سیستم عصبی و مغز باید به متخصص های مغز و اعصاب یا نورولوژیست  مراجعه کرد برخی از زیر تخصص های این رشته متخصص درد، متخصص ام اس، متخصص سرع، متخصص ستون فقرات و ... هستند.

برای تشخیص و درمان انواع سرطان باید به پزشکان انکولوژیست مراجعه نمود.

هر بیماری در زمینه استخوان بدن مانند پوکی و ورم مفصل ها باید با پزشک متخصص این زمینه یعنی ارتوپد در میان گذاشته شود زیر تخصص های این رشته متخصص جراحی دست و پا، متخصص کایروپراکتیک، فوق تخصص مچ پا و ... هستند.

بیماری های مربوط به گوش، حلق و بینی باید توسط متخصص این زمینه درمان شود.

تخصص بینایی یا همان چشم پزشک که تمام مشکلات مربوط به چشم را تشخیص و درمان می کند.

شنوایی سنجی نیز یکی دیگر از تخصص هاست که افراد برای تست شنوایی توسط پزشک به این متخصص مراجعه می کنند.

با لیستی از تخصص های پزشکی در متن بالا آشنا شدیم این لیست به افراد کمک  می کند تا متخصص مخصوص به بیماری خود را پیدا کرده و با وارد کردن نام تخصص، شهر و منطقه خود با لیست پزشکان مربوطه روبرو و به آنان مراجعه نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

لیبل حرارتی

لیبل حرارتی یکی دیگر از برچسبهای رایج است که از مشخصه اصلی آن می توان به عدم نیاز به ریبون هنگام چاپ اشاره کرد. این لیبل ها را می‌توان بدون استفاده از ریبون و با استفاده از لیبل پرینترهای حرارتی (پرینترهایی که با روش انتقال گرما کار می‌کنند) چاپ گرفت. البته شایان‌ ذکر است که متنی که به این صورت چاپ می‌شود معمولاً در مقایسه با متنی که با استفاده از ریبون چاپ می‌شود کم‌ رنگ‌ تر و دارای ماندگاری پایین‌تری می‌باشد جنس لیبل حرارتی یا Thermal کاغذی با پوششی حساس به حرارت بوده ،لیبل حرارتی در دو نوع عادی و واترپروف (ضد آب) است که نوع Waterproof آن در محصولات پروتئینی که در برخی موارد در معرض رطوبت هستند استفاده می شود.عمده مصارف لیبل حرارتی (ترمال) درصنعت پوشاک، فروشگاهها و ترازوهای فروشگاهی، صنایع غذایی و آزمایشگاه هاو بیمارستان هاست.از کاربردهای برچسب حرارتی میتوان به مکانیزه کردن سیستم های فروشگاهی اشاره کرد، برچسبهای حرارتی (لیبل ترمال ) مخصوص ترازوهای فروشگاهی که مجهز به چاپگر حرارتی میباشند،نوعی دیگر از این برچسبها به شمار می آیند.(لیبل ۴۰×۵۰  ، ۴۰×۵۷   ، ۶۰×۴۰ )

برای خرید لیبل حرارتی به سایت label-shop مراجعه کنید..!

شایان ذکراست که  اگر لیبل حرارتی در معرض گرما و نور خورشید قرار بگیرد سیاه می شود وخوانایی خود را ازدست می دهد.بر روی لیبل حرارتی (ترمال) با استفاده از ریبون وکس هم میتوان چاپ انجام داد که در اینصورت از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردارخواهد گشت.
لیبل های حرارتی(ترمال) در جنس ها و زیره های (مومی، سیلیکون) گوناگونی موجود میباشد که از لحاظ نوع چسب باهم تفاوت دارند.به عنوان مثال لیبل متناسب با لوله های پلاستیکی در آزمایشگاه ها، لیبل حرارتی پرچسب است چون این مدل لوله ها یکبارمصرف بوده و نیازی به جداکردن لیبل نیست ؛اما لیبل متناسب با لوله های آزمایشگاهی شیشه ای ،لیبل کم چسب یا لیبل ریمو است که خاصیت جابه جا شوندگی دارد و اثر چسبی روی شیشه برجای نمی گذارد.لیبل های ترمال در زیره های زرد، سفید، آبی، پشت پرتغالی(پشت گلبهی) موجود است.
لیبل های حرارتی  شباهت بسیار زیادی به لیبل کاغذی دارد وهمچون لیبل کاغذی دربرابرکشش و آب و رطوبت مقاوم نیست.لذا برای حل این مشکل میتوان از لیبل صدفی حرارتی که هم خاصیت صدفی را داشته و هم خاصیت حرارتی را استفاده کرد .لیبل صدفی حرارتی در برابر کشش و پاره شدن مقاوم است و ازطریق حرارت یا ریبون میتوان روی آن چاپ انجام داد. لیبل حرارتی به لحاظ قیمت تا حدودی از لیبل های کاغذی معمولی گران تر می باشند که عدم نیاز به ریبون جهت چاپ ، این اختلاف را توجیه می کند.



:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب این روزهای جهان محسوب می شود. شبکه ایی که در آن می توانید عکس ها و ویدیوهای خود را به اشتراک گذاشته و یا حتی درآمد بالایی از آن داشته باشید. اما برای کسب درآمد و یا تبدیل شدن به چهره ایی محبوب در اینستاگرام نیاز به فالوور یا خرید فالوور اینستاگرام دارید. در ادامه این مطلب به راحتی می توانید لایک ، بازدید و فالوور اینستاگرام داشته باشید.

اما چرا باید خرید فالوور اینستاگرام داشته باشیم ؟

همانطور که اشاره شد ، ما در دنیای رسانه های اجتماعی زندگی می کنیم. تا به امروز ، ماهانه بیش از ۹۰ میلیون کاربر فعال اینستاگرام وجود دارد  و تعداد کاربران فعال روز به روز در حال افزایش است! این که آیا شما به دنبال شهرت هستید ، یک هنرمند هستید یا یک تجارت کوچک دارید که قصد رونق دادن به کسب و کار خود را دارید ، اینستاگرام باید در صدر شبکه های اجتماعی شما دیده شود. با این حال ، اگر هیچ دنبال کننده و یا فالووری ندارید و یا حتی تعداد محدودی فالوور دارید ، از این شبکه اجتماعی هیچ سودی نخواهید برد ، و اینجاست که گلدفالوور وارد می شود! ما می دانیم که چگونه و با خاطری آسوده خرید فالوورهای اینستاگرام را برای شما آسان کنیم.

چرا باید از گلدفالوور خرید فالوور اینستاگرام داشته باشید ؟

  • تحویل فوری (افراد واقعی شما را دنبال خواهند کرد)
  • دنبال کنندگان و فالوورهایی با بالاترین کیفیت (بدون حساب های جعلی)
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتری (ما نوید یک سرویس با کیفیت را می دهیم)
  • مورد استفاده صاحبان مشاغل و تأثیر گذاران اینستاگرام
  • ایده آل برای بازاریابی اینستاگرام

آیا داشتن تعداد زیادی فالوور در اینستاگرام به کسب و کار من کمکی می کند؟

بله قطعا به کسب و کار شما کمک می کند! وضعیت زیر را تصور کنید: شما به تازگی صفحه یک هنرمند را در اینستاگرام پیدا کرده اید ، اما تعداد افرادی که در حال فالوو کردن هنرمند هستند تنها ۷ نفر می باشند. سوالی که احتمالا از خودتان می پرسید این است که “چرا من باید این هنرمند با تعداد کمی از فالور را فالو کنم؟” و حالا عکس این موضوع را تصور کنید: شخصی به صفحه اینستاگرام شما مراجعه می کند و متوجه می شود که بیش از ۱۰۰۰ فالوور دارید. سپس سؤالی که او از خودش خواهد پرسید کاملاً متفاوت است “چرا با وجود این تعداد از فالوور ، من جزو فالوورهای این شخص نیستم؟” بنابراین داشتن صفحه ایی با تعداد فالوورهای بیشتر می تواند افراد بیشتری را به سمت شما و یا کسب و کار شما جذب کند ، که همین موضوع باعث می شود تا بتوانید با کمترین دردسر مشتری های خود را داشته باشید و شاهد رونق کسب و کار و یا بیشتر شدن شهرت خود باشید.

منبع : خرید فالوور اینستاگرام doctorwp



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 2 / 1399 | نظرات ()