نوشته شده توسط : علی

در نخستین مرحله برای دریافت کد بورسی، فعالان بازار باید اقدام به ثبت‌نام در سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) کنند که اطلاعات همه سرمایه‌گذاران در این سامانه ذخیره و نگهداری می‌شود.

برای ثبت‌نام در سامانه سجام باید مراحل ثبت‌نام که به صورت اینترنتی انجام می‌شود تکمیل شود و در پایان ثبت نام یک کد پیگیری برای فرد متقاضی کد بورسی ارسال خواهد شد.

 بعد از طی شدن این مراحل، دریافت کد بورسی نیازمند احراز هویت است که این اقدام به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.

احراز هویت حضوری سجام در ابتدا از طریق دفاتر خدمات پیشخوان دولت انجام می‌شد اما بعد از مدت‌ها به دلیل افزایش تقاضا برای دریافت کد بورسی و نیز ازدحام جمعیت در این دفاتر، مسوولیت احراز هویت در کنار دفاتر پیشخوان به برخی از بانک‌ها مانند بانک آینده، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک شهر، بانک سپه، بانک پارسیان و موسسه ملل سپرده شد.

به تازگی در کنار احراز هویت حضوری در مراکز اعلام شده، امکان احراز هویت غیرحضوری و آنلاین سجام فراهم شده که افراد متقاضی کد بورسی می‌توانند از طریق درگاه سجام به اپلیکیشن‌های احراز هویت غیرحضوری که یکی از آنها اپلیکیشن سیگنال است دسترسی پیدا کنند.

 احراز هویت غیرحضوری مربوط به اشخاص حقیقی ایرانی و افراد بالای ۱۸ سال است،همچنین تمام مراحل احراز هویت باید توسط شخص ثبت نام کننده انجام گرفته و شخص دیگری نمی‌تواند احراز هویت غیر حضوری را برای وی انجام دهد.

در مرحله نخست، متقاضی کد بورسی باید به این نکته توجه داشته باشد که قبل از احراز هویت باید به طور حتم در سامانه سجام ثبت‌نام و کد ۱۰ رقمی را دریافت کرده باشند اگر این مرحله را انجام نداده‌اند باید گزینه ثبت‌نام سجام را انتخاب و با وارد کردن اطلاعات درخواستی اقدام به ثبت‌نام در این سامانه کنند و بعد از دریافت کد پیگیری ۱۰ رقمی سجام که از طریق پیامک ارسال می‌شود گزینه احراز هویت سجام را انتخاب کنند تا مراحل مربوط به احراز هویت آغاز گردد.





:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بر هیچ کس پوشیده نیست که مشکلات زندگی خانوادگی جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد هستند و تقریبا می توان گفت اکثر افراد گاه با مشکلاتی در خانواده خود دست و پنجه نرم می کنند.. به عنوان مثال برخی از افراد دردر زندگی زناشویی خود با مشکل مواجه هستند و این مشکلات به وجود آمده باعث شده روند معمول زندگی با اختلال مواجه شود و آرامش زندگی و عشق آنها از دست برود. قطعا در چنین شرایطی کمک گرفتن از مرکز مشاوره خانواده و روانشناسان مجرب و کاربلد تاثیر بسیار مثبتی در زندگی افراد گذاشته و به سلامت روان و آرامش خیال افراد کمک بسزایی می کند و حتی با مشاوره تلفنی آنلاین هم شما تاثیر آنرا حس خواهید کرد.

دلزدگی در زناشویی، از دست رفتن عشق، اختلافات زناشویی و … از جمله مهمترین مشکلاتی است که هر زوج ممکن است با آن مواجه شود و برای حل این مشکلات و حفظ رابطه توصیه می شود حتما از مشاوره خانواده کمک گرفته شود.

اهمیت مشاوره خانواده در زندگی

همه ما می دانیم که برای داشتن رابطه سالم با همسر هر دو طرف باید تلاش کنند و مهارت های زندگی را یاد گرفته و به کار ببرند.

از طرفی هیچ دو نفری کاملا با هم هم نظر نیستند و اختلاف نظر و عقیده حتما در رابطه وجود دارد، مساله مهم این است که این اختلاف نظر در رابطه را چگونه کنترل کنیم تا باعث دعوا و اختلاف بزرگتی نشود؛ رابطه ای سالم و عاشقانه زمانی پایدار خواهد بود که زوجین در صورت بروز تعارضات در رابطه پا پس نکشند و برای حل این مشکلات تلاش کرده و آن ها را حل نشده باقی نگذارند؛ مشکلاتی که حل نشده روی هم تلمبار می شوند، ممکن است در زمانی دیگر دوباره بروز پیدا کرده و باعث ایجاد دعوا و اختلاف بزرگتری در رابطه شوند. با کمک گرفتن از مشاوره خانواده در مرکز نوا مشاور می توانید مشکلات خود را به تدریج رفع کنید.

گاهی اوقات مشکلات به ظاهر کوچک و ساده روز به روز رشد کرده و بزرگتر می شود و ناگهان باعث ایجاد معضل بزرگی در خانواده می شود؛ بهترین کار این است که مشکلات به ظاهر کوچک را بی اهمیت تلقی نکنیم؛ آن ها را جدی گرفته و برای حلشان قدمی برداریم.

زمانی که بین زوجین اختلاف و مشکلی ایجاد شود، ممکن است به دلیل فشار روانی زیاد و شرایط سخت در رابطه، ذهن افراد نتواند مسائل را درست تحلیل کند و همین امر باعث عکس العمل های هیجانی شده و حتی اختلاف را عمیق تر کرده و صمیمت زوجین را کمتر کند. حال تصور کنید بعد از این شرایط مشکل حل نشده باقی بماند و این فرایند بارها تکرار شود؛ مسلما اگر در چنین موقعیت هایی برای حفظ رابطه تلاشی انجام نشود، احتمال از دست رفتن رابطه بسیار است.

اینجاست که اهمیت کمک گرفتن از مشاورین و روانشناسان پر رنگ می شود. زمانی که زوجین به دلیل اختلافات پیش آمده و فشارهای روانی قادر نیستند مشکلات خود را دو نفری حل و فصل کنند، مشاور به عنوان فردی بی طرف به زوجین کمک می کند تا ابتدا علت اختلاف را پیدا کرده و برای حل آن به زن و شوهر مذکور کمک می کند.

در جلسات مشاوره حل اختلافات خانوادگی نوا مشاور مشکلات مربوط به زندگی مشترک طی چند جلسه مشاوره حل و فصل می شود؛ در این جلسات افراد ممکن است متوجه ابعادی از زندگی شوند که پیش از این از آن بی خبر بوده اند.

گاهی اوقات افراد مهارت های زندگی را بلد نیستند و یا از انتظارات همسرشان بیخبرند؛ همین جلسات مشاوره خانوده و کمک گرفتن از متخصصین آموزش دیده افراد را نسب به زندگی مشترک آگاه تر کرده و به آن ها کمک می کند تعارضات را حل کرده و برای ساختن رابطه ای سالم و عاشقانه قدم به قدم پیش بروند.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 7 / 1399 | نظرات ()