نوشته شده توسط : علی

نمایشگاه های سالیانه باکو؛ فرصتی برای سیاحت و تجارت


جمهوری آذربایجان با توجه به سیاست های توسعه محور، هر سال نمایشگاه های مختلفی را در مرکز بین المللی نمایشگاه های باکو برگزار می کند. تاجران، صنعتگران و گردشگران ایرانی می توانند با شرکت در این نمایشگاه ها به توسعه صنعت، تجارت و گردشگری کمک کنند. برای سفری زود و سریع تر با امنیت بالا در هنگام سفر پیشنهاد ما تور لحظه آخری آذربایجان است

 

baku expo

برای آگاهی از برنامه سالیانه نمایشگاه های باکو، ما سعی کرده ایم نمایشگاه های سالیانه این شهر را به شما معرفی کنیم و خدمات مسافرتی مرتبط را به شما ارائه دهیم. در ادامه متن همراه ما باشید:

 

نمایشگاه های باکو، بهار 2019


نمایشگاه بین المللی گردشگری باکو (AITF)


تاریخ: 4 تا 6 آوریل 2019

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری باکو از تاریخ 15 تا 17 فروردین در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که مهمترین رویداد سالیانه گردشگری در کشور آذربایجان است فرصت مناسبی را برای فعالان گردشگری در کشور جمهوری آذربایجان و دیگر کشورهای منطقه قرار می دهد تا به عرضه محصولات و توانایی های خود بپردازند.

 

AITF

 

نمایشگاه جهانی غذا (World Food)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
بیست و پنجمین دوره نمایشگاه جهانی غذا از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در نمایشگاه جهانی غذا، تولیدکنندگان مواد غذایی و شرکت های تولید کننده ماشین آلات غذایی در منطقه، به عرضه محصولات خود و تبادل نظر در این حوزه خواهند پرداخت.

 food expo

 نمایشگاه بین المللی کشاورزی باکو (Caspian Agro)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی باکو از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که همزمان با نمایشگاه جهانی غذا برگزار می شود فرصت مناسبی را برای فعالان صنعت کشاورزی فراهم می کند تا در جهت توسعه این صنعت و گسترش تجارت منطقه ای و جهانی به تبادل تجربیات و نظرات بپردازند.

 

Caspian Agro

 

نمایشگاه هتل داری و تجهیزات هتل و رستوران (HOREX)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی هتل داری و تجهیزات هتل و رستوران از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
در این نمایشگاه تمام موضوعات مرتبط با هتلداری، رستوران داری، و فروشگاه های بزرگ و صنایع جنبی آن مورد توجه قرار گرفته و آخرین محصولات و دستاوردهای این حوزه ارائه می گردد.

 HOREX

 نمایشگاه بین المللی نفت و گاز باکو (Caspian Oil & Gas)

تاریخ: 29 می تا 1 ژوئن 2019
بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت و گاز باکو از تاریخ 8 تا 11 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
این نمایشگاه به علت نقش پررنگی که صنعت نفت و گاز در اقتصاد آذربایجان ایفا می کند از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این نمایشگاه بخش های مختلفی همچون زمین شناسی، صنایع شیمیایی مرتبط، پتروشیمی، و صنایع وابسته نفت و گاز مورد توجه قرار گرفته است. هم چنین کنفرانس بین المللی نفت و گاز هم در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد. نمایشگاه انرژی باکو نیز همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

Caspian Oil Gas

 

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر (TransCaspian/TransLogistica)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن
هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
در این نمایشگاه شرکت های مرتبط با انواع بخش های حمل و نقل یعنی زمینی، هوایی، و دریایی به ارائه محصولات و دستاوردهای خود می پردازند. این نمایشگاه هم چنین فرصتی را برای فعالان این حوزه فراهم می کند تا در جهت گسترش تکنولوژی و فن آوری های توسعه محور از تجربیات شرکت های دیگر بهره مند شود و قرادادهای همکاری امضا نمایند.

 transcaspian translogistica

 نمایشگاه بین المللی راه، زیر ساخت ها، و حمل و نقل عمومی (Road & Traffic)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن 2019
نهمین دوره نمایشگاه راه، زیر ساخت، و حمل و نقل عمومی از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه که همزمان با نمایشگاه بین المللی حمل و نقل برگزار می شود. آخرین دستاوردهای حوزه راه، زیرساخت، و حمل و نقل عمومی در معرض دید عموم قرار داده می شود.

 

Road Traffic 2019

 

نمایشگاه بین المللی قایق های بادبانی خزر (CIBS)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن 2019
ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قایق های بادبانی خزر از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه که به عنوان بخش جنبی نمایشگاه بین المللی حمل و نقل است فناوری ها و آخرین دست آوردهای تکنولوژیک مربوط به قایق های بادبانی به نمایش گذاشته می شود.

 

cibs

 

نمایشگاه های باکو، پاییز 2019

 

نمایشگاه بین المللی آموزش (Education Baku)

تاریخ: 10 تا 12اکتبر 2019
پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آموزش از تاریخ 18 تا 20 مهر در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار شد.
این نمایشگاه  که به صورت سالیانه برگزار می شود فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای حوزه آموزش است و در جهت پیوند آموزش و اشتغال فعالیت می کند.

 منبع



:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 11 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

روزانه سوالات زیادی در خصوص دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت تلگرام پرسیده می شود. با توجه به این موضوع، در این مقاله علاوه بر اینکه می خواهیم بگوییم انجام این کار چه مزایا و معایبی خواهد داشت، سعی داریم روش انجام این کار را نیز در نرم افزار پیام رسان تلگرام شرح دهیم. با توجه به اینکه امکان حذف اکانت تلگرام در داخل نرم افزار تلگرام تعبیه نشده است ، با خواندن ادامه این مقاله خواهید توانست از طریق سایت تلگرام نسبت به دیلیت اکانت تلگرام خود اقدام کنید.

همچنین سعی کرده ایم در این مقاله به سوالات مهم کاربران در این زمینه نیز بپردازیم. سوالاتی نظیر نحوه برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام ، مشکل دریافت نشدن کد تلگرام ، مشکل دریافت نشدن کد تایید برای حذف تلگرام و ... . پس با ما همراه باشید.

دیلیت اکانت تلگرام چیست و چرا این اصطلاح انقدر معروف شده است؟

از زمانی که پیام رسان تلگرام محبوب شد و طرفداران زیادی پیدا کرد ، به علت سادگی عضویت و نحوه استفاده در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفت. بعد از این محبوبیت، اصطلاحات زیادی مثل تیک دوم تلگرام ، حالت روح تلگرام ، ساخت استیکر تلگرام ، بلاک شدن در تلگرام و ... به وجود آمد که ما در گروه مشاوره هیواتک در خصوص تک تک آنها مقاله مخصوص به خود را نوشته ایم. اما اصطلاح Delete Account Telegram به معنی حذف کردن اکانت مربوط به خود است. مطمئنا گاهی اوقات پیش خواهد آمد که شما دیگر نخواهید در تلگرام فعالیت کنید و یا می خواهید سیم کارت خود را بفروشید و دوست ندارید خریدار سیم کارت شما بتواند از اکانت تلگرام تان استفاده کند. بنابراین شما نیز نیاز است بدانید چطور می توانید دیلیت اکانت کنید. ما در ادامه مقاله این موضوع را آموزش داده ایم.

مزایای دیلیت اکانت تلگرام چیست ؟

علاوه بر اینکه دیلیت اکانت تلگرام باعث می شود دسترسی شما به اکانت تان قطع شود ، می تواند باعث شود برخی اتفاقات که در اکانت شما رخ داده است نیز پاک شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از دیلیت اکانت می توانید از بلاک تلگرام خارج شوید! بنابراین اگر توسط یکی از دوستان خود در تلگرام بلاک شده اید و پیام های شما به او نمی رسد ، می توانید با استفاده از امکان حذف کردن اکانت خود و ثبت نام مجدد در تلگرام با همان شماره با دوست خود گفتگو کنید و اصطلاحا از بلاک تلگرام خارح شوید. این ترفند به شما کمک خواهد کرد که به افرادی که شما را بلاک کرده اند پیام دهید.
البته باید توجه کرد که در صورت استفاده بیش از حد از این ویژگی ، تلگرام شما را جریمه خواهد کرد و مدتی اجازه ی دسترسی به حساب کاربری تان را نخواهد داد. بنابراین در استفاده از دیلیت اکانت تلگرام خود وسواس به خرج دهید.

چگونه با استفاده از دیلیت اکانت تلگرام ، حساب تلگرام خود را حذف کنیم؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم در داخل نرم افزار تلگرام امکان حذف حساب کاربری وجود ندارد. برای دیلیت اکانت تلگرام خود وارد سایت زیر شوید :


https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

 

 

 

سپس همانطور که در تصویر فوق می بینید باید شماره همراه خود را به همراه کد 98+ وارد کنید. سپس یک کد به تلگرام شما ارسال می شود که باید آن را وارد کنید. در صفحه بعدی  از شما تاییدیه گرفته می شود که مطمئن هستید می خواهید اکانت خود را حذف کنید یا خیر؟ اگر آن را تایید کنید حساب تلگرام شما به طور کامل حذف می گردد.

حالا اگر دوستان شما بخواهند با شما گفتگو کنند ، به جای اسم شما گزینه Deleted Account را مشاهده خواهند کرد.

 منبع : http://www.heyvatech.com/web/articles/view/156/%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%8C-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.html



:: بازدید از این مطلب : 2704
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 11 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

کنش پژوهی چیست

کنش پژوهی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخه بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.آنها فرصت کمی برای چنین مقوله ای دارند. طراحی آموزشی بر اساس معماری نوین تدریس بخشی از کنش پژوهی و کارورزی سه است .در آن معلمان و دانشجویان بیشتر متوجه یادگیری دانش‏ آموزان می شوند .

تعریف کنش پژوهی

در رابطه با تعریف کنش پژوهی نظر بانک فایل پژوهشی معلمان این است که کنش پژوهی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که کنش پژوهی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

کنش پژوهی یعنی چه

آیا در پی آنید که کنش پژوهی یعنی چه ؟.باید گفت که کنش پژوهی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهده فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

کنش پژوهی به عنوان یک روش جدید

کنش پژوهی یکی از روش های جدید برای توسعه فکری دانشجویان است. و به بهبود فرایند تدریس در کلاس های درس می پردازد. این برنامه در کشور ما، برای اولین بار در آموزش و پرورش اجرا شد . موارد و فاکتورهای موثر از اجرای برنامه کنش پژوهی شامل ایجاد فرصت های یادگیری، آگاهی از نظریه‏های آموزشی است. همچنین استفاده از وسایل آموزشی و کمک درسی، افزایش دانش و مهارت‏های معلمی، ترغیب دانش‏آموزان به کار گروهی در کلاس بوده است.

کنش پژوهی

حال اجرای یک نمونه کنش پژوهی می تواند مجدداً این سنّت مورد غفلت قرار گرفته در کار معلمی را احیا کند.تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان به عنوان یکی از مهارت های ضروری در حرفه ی معلمی است و عدم آشنایی با این مقوله موجب قضاوت و داوری نادرست از آموخته های فراگیران می شود .در تربیت معلم و رشته های دبیری درسی تحت عنوان «تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی » تدریس می شود.در این درس معلمان با شیوه طراحی سؤال های امتحانی ،اجرای امتحان و تحلیل امتحانات اجرا شده آشنا می شوند اما این آموخته ها نیز مثل الگوی تدریس پس از مدتی به فراموشی سپرده می شوند که اجرای کنش پژوهی می تواند مجدداً موجب باز یادآوری مباحث تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی و یا مراجعه مجدد معلمان به کتاب های مربوطه شود و زمینه لازم را برای افزایش مهارت های ضروری معلمی در آنان فراهم آورد.

منبع : https://moallemblog.com/%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%DB%8C/



:: بازدید از این مطلب : 52585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 11 / 1397 | نظرات ()