نوشته شده توسط : علی

ویلا سازی

ویلا سازی و داشتن ویلا این روزها در کشور ما دیگر مختص به اقشار ثروتمند جامعه نیست چراکه بسیاری از مردم از قشر متوسط اقدام به ویلا سازی و بنای ساختمان در ملک شخصی خود نموده‌اند. در نگاه نخست ساخت و تجهیز یک ساختمان جدید تحت عنوان ویلا سخت و زمان‌بر به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که عده زیادی نسبت به شروع و انجام آن دلسرد می‌شوند. اما معرفی فنّاوری برتر احداث ویلاهای پیش‌ساخته، موجب شده که این ساختمان‌ها روزبه‌روز بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.

ویلا سازی با سازه‌های پیش‌ساخته

سازه‌های پیش‌ساخته در همه مناطق کشور قابلیت جاگذاری و راه‌اندازی رادارند. این سازه‌ها ضد رطوبت می‌باشند و در مقابل سرما و گرما عایق حرارتی مناسبی محسوب می‌شوند. اگر ویلای پیش‌ساخته را در نواحی کوهستانی با سقف شیروانی ملاحظه کردید و همان سازه را با نمای آجری در منطقه‌ای کویری مشاهده نمودید، تعجب نکنید. این هنر ویلا سازی بادانش ویلای پیش‌ساخته است. شرکت‌های بسیاری کمی با گروه متبحر و متخصص قادر به اجرای چنین سیستم‌هایی هستند. یکی از آن‌ها که از بیش از ده سال گذشته در این کار حضور دارد، شرکت متخصص ساختمانی پلاستوفوم است. این شرکت با گروه متخصص و زبده‌ی خود قادر است که در تمام نقاط کشور ویلا سازی نماید. اما چرا باید از یک گروه متخصص استفاده کرد؟

هزینه‌های بالای ساخت به روش سنتی

با توجه به تنوع اقلیم در ایران حساسیت ساخت ویلا در مناطق مختلف بالا است. این حساسیت به دلیل تغییرات آب و هوایی و مخاطرات طبیعی به وجود آمده است. مطمئناً سکونت در ویلا کمتر از سکونت در منزل شما اهمیت ندارد. شاید بهترین زمان‌ها و زیباترین اوقات مختص به سپری شدن در ویلا باشد. زمانی که باید با دقت گروه متخصص ساختمانی تضمین امنیت گردد. به همین جهت ما با اجرای بی‌نقص و ضمانت کار، شمارا در ویلا سازی همراهی خواهیم کرد. یقیناً مزایایی که از ویلا سازی به روش ویلا سازی پیش‌ساخته پدید می‌آید منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان در درازمدت خواهد شد.

مزایای ویلا سازی به روش ویلا سازی پیش‌ساخته

در ویلا سازی به روش پیش‌ساخته ابزار و مصالح شما به طرز چشم‌گیری کاهش می‌یابد. این کاهش موجب مدیریت بهتر هزینه‌ها می‌شود. البته مصالحی که درروش پیش‌ساخته استفاده می‌شوند به دلیل کیفیت عالی قیمت بالاتری نیز دارند، اما یکی از مزیت‌های استفاده از این مواد اولیه کاهش دورریز مواد است. یکی دیگر از مزایای ایجادشده  عایق حرارتی بودن مجموعه با روش ویلا سازی پیش‌ساخته است. صرفه‌جویی در انرژی امکان مدیریت بهتر بر هزینه‌ها را درازمدت فراهم خواهد آورد.

منبع : ویلا سازی vilalsf



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
 

نرم افزار حسابداری یکی از برنامه های کامپیوتری است که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی خود می کند. چنین برنامه هایی می توانند به طور گسترده ای در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند، برخی برنامه ها برای حسابداری در کسب و کارهای ساده  و برخی نیز برای مدیریت کل امور مالی و فعالیت های بزرگ طراحی شده اند. با استفاده از نرم افزار حسابداری، شرکت ها می توانند به راحتی از منابع در بخش های حسابداری خود استفاده کنند و اشتباهات حسابداری را کاهش دهند.

 

دلایل استفاده از نرم افزارهای حسابداری

 

 افزایش دقت در انجام محاسبات

 

نرم افزار حسابداری می تواند به افزایش دقت در امور مالی شما با کاهش یا حذف خطاهای انسانی در محاسبه کمک کند. فرایندهای حسابداری دستی شامل بسیاری از محاسبات ریاضی با دست است. یک محاسبه نادرست در اوایل فرآیند می تواند تأثیر زیادی بر محاسبات بعدی داشته باشد. از سوی دیگر، کامپیوترها عملا قادر به ایجاد چنین خطایی نیستند. با این حال، لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری از خطاهای انسانی ناشی از ورود داده ها یا اشتباهات تفسیری مصون نیست.

 

افزایش سرعت

 

با استفاده از نرم افزار حسابداری، کسب و کارها قادر به پردازش حساب های خود با سرعت بیشتری نسبت به پردازش دستی هستند. بخشی از این افزایش سرعت ناشی از استفاده از رایانه ها است که قادر به پردازش ارقام بسیار سریعتر از مغز انسان است. علاوه بر این، نرم افزار حسابداری به سازمان ها اجازه می دهد تا کارایی را با معرفی اتوماسیون بهینه سازی کنند. برای مثال، یک کسب و کار باید مالیات فروش را در تمام معاملات خود ثبت کند. نرم افزار حسابداری می تواند به صورت اتوماتیک برای هر ورودی مالیات تعیین شده را اتخاذ کند.

 

کاهش هزینه ها

 

مزایای ناشی از سرعت و کارآیی نرم افزار حسابداری اغلب منجر به کاهش هزینه های کلی می شود. استفاده از یک برنامه حسابداری به هر یک از اعضای تیم حسابداری این اجازه را می‌دهد که در زمان کمتری کار بیشتری را انجام دهند. به طور بالقوه به این معنی است که افراد کمتری برای انجام کار حسابداری مورد استفاده قرار می گیرند. این به نوبه خود، می تواند هزینه های اداری حسابداری را کاهش دهد.

 

ارائه انواع گزارش ها

 

نرم افزار حسابداری کمک می کند تا اطلاعات مالی، دقیق و به موقع در اختیار کارکنان قرار بگیرد. به عنوان مثال فرض کنید یک مدیر مالی شرکت باید یک گزارش از نقدینگی داشته باشد تا دو ساعت دیگر در جلسه ارائه دهد. بسیاری نرم افزارهای حسابداری کاربران را قادر می سازند تا گزارش های متنوع مالی را ، تنها با پر کردن یک فرم و یا کلیک بر روی یک دکمه داشته باشند. این در حالی است که ایجاد چنین گزارشی به صورت دستی می تواند یک فرایند وقت گیر باشد.

 

کاهش مالیات

 

پرداخت مالیات های کسب و کار شما می تواند یک فرایند پیچیده باشد و مستلزم پیگیری تمام معاملات شما باشد. نرم افزار حسابداری کمک می کند تا این فرایند را ساده تر انجام دهید و اطمینان حاصل شود که تمام جزئیات مالی کسب و کار شما در یک مکان قرار دارد. 

 

پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر نرم افزار حسابداری قیاس را مشاهده کنید ..!



:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل را می توان یکی از پرکاربردترین انواع توری ها دانست که این توری به دلیل جنس مرغوبی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است توجه داشته باشید که توری دولا بافت استیل همانطور که از نام آن پیداست از دو لایه نازک تشکیل شده و همین امر سبب افزایش مقاومت آن شده است. جنس این توری کاملا استیل بوده و به همین دلیل امکان زنگ زدن در آن وجود نخواهد داشت و امکان استفاده از آن به مدت بلند مدت وجود دارد. این توری ها به گونه ای در هم تنیده شده اند که امکان کش آمدن در آنها وجود نخواهد داشت  و به همین دلیل در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که توری دولا بافت استیل برای کسانی مناسب خواهد بود که می خواهند یک توری بسیار قوی داشته باشند و وزن این توری ها معمولا بیشتر از توری های معمولی خواهد بود. قبل از خرید توری دولا بافت استیل باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا در انتخاب توری مورد نظر خود دچار اشتباه نشوید. در این مقاله سعی کرده ایم شما را با توری دولا بافت استیل به خوبی آشنا سازیم پس در ادامه با ما باشید:

 

 

 

 

 

ویژگی های توری دولا بافت استیل

ویژگی های توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به ساختار مستحکم اشاره کرد چرا که امکان جدا شدن حلقه ها به هیچ وجه از یکدیگر وجود نخواهد داشت و به همین دلیل می توانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید. توری ها معمولا در دو وجه متمایز در نظر گرفته شده اند و به همین دلیل در اثر وارد شدن فشار از هر طرف امکان کش آمدن آن وجود نخواهد داشت و در هر صورت یکی از دو توری استفاده شده مقاومت خواهد نمود. لازم به ذکر است که این توری ها به دلیل جنس استیلی که دارند جذب آهنربا نخواهند شد و همین امر یکی از مزیت های آن به شمار می رود. توی دولابافت استیل را می توانید در انواع اندازه های مختلف خریداری نمایید چرا که هر یک از انواع این توری دارای شبکه های متفاوت می باشد و معنی این امر فاصله سیم های استیلی با یکدیگر می باشد و امکان خرید سفارشی توری نیز با ویژگی های منحصر به فرد شما وجود خواهد داشت.

کاربرد توری دولا بافت استیل

توری دولا بافت استیل کاربرد های مختلفی نسبت به توری های معمولی استیلی دارند و با توجه به پیشرفت جوامع و نیاز به جداسازی ذرات ریز از یکدیگر شبکه های توری ها بسیار ریز تر می شوند و این توری ها امکان عبور ریزترین ذرات را نخواهند داشت و به همین دلیل هیچ ذره ای نمی تواند از این توری ها بگذرد. معنی دولابافت بودن این توری ها را می توان استفاده از دولا بافت استیلی دانست که هر یک از این الیاف ها به یکدیگر تنیده شده اند و مقاومت بیشتری پیدا کرده اند. از این توری ها در بسیاری از واحد های آزمایشگاهی استفاده می شود و معمولا اصلی ترین کاربرد آن در مواقعی است که نیاز به جداسازی ذرات بسیار ریز می باشد.

 

 

خرید و قیمت توری دولا بافت استیل

خرید و قیمت توری دولا بافت استیل

برای خرید توری دولا بافت استیل راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که یکی از این راه ها را می توان مراجعه به مراکزی دانست که در سطح شهر فعالیت می نمایند. با مراجعه به این مراکز می توانید محصول را مورد بررسی فیزیکی قرار دهید اما باید بدانید که خرید از این مراکز نیاز به وقت بیشتری خواهد داشت و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار می گیرد. مراکز اینترنتی را می توان بهترین روش برای خرید این محصول دانست چرا که خرید از این مراکز بسیار ساده بوده و می توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید محصول اقدام کرده و آن را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید. قیمت یکی از مواردی است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه شود و در رابطه با قیمت توری دولا بافت استیل باید گفت: این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد قیمت مناسبی داشته و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است و البته باید بدانید که قیمت توری دولا بافت استیل در مقایسه با توری های معمولی گران تر خواهد بود و قیمت آن حدود 4 برابر توری استیل خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توری ها و مش های استیل 304 و 316 به وب سایت توری سون استیل (www.7steel.ir) مراجعه نمایید.
با تشکر



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویلا پیش ساخته ، تنوعی جدید در ساخت ویلا می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. این ویلا می تواند در سریع ترین زمان ممکن ساخته شود و به بهره برداری برسد. ضمن این که سازه ی بسیار زیبایی از نظر ظاهری نیز می باشد. با این مقاله همراه شوید و اطلاعات بیش تری در مورد این ویلاها کسب کنید.

ویلا پیش ساخته

ویلا های پیش ساخته نوع نسبتاً جدیدی از ویلاها هستند که در ساخت آن ها از قطعات و اجزای از پیش ساخته شده ای استفاده می شود. اتصال قطعات مختلف می تواند در محیط کارگاهی یا در محل احداث ویلا، انجام شود. نصب سریع ویلا پیش ساخته، از ویژگی های بارز این نوع ویلاها می باشد. برخورداری از امکانات مختلف مانند اتاق خواب، سرویس بهداشتی و آشپزخانه باعث استقبال روز افزون از این نوع ویلاها شده است.

ویلا پیش ساخته

ویژگی های ویلا پیش ساخته

ویلاای پیش ساخته، همان طور که از اسمشان مشخص است به صورت آماده و از قطعات از قبل ساخته شده تهیه می شوند. هزینه های پایین این نوع ویلاها در برابر هزینه های ساخت ویلاهای دیگر کم تر بوده و افراد مختلف امکان خرید آن را دارند. سبکی از دیگر ویژگی های ویلا پیش ساخته به شمار می رود. این امر سبب سهولت در حمل و جا به جایی آن می شود. مصالح به کار رفته در ویلا پیش ساخته مقاومت در برابر حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله را افزایش می دهد. عایق بودن در برابر سرما، گرما و صدا نیز جزء ویژگی های بارز این ویلاهاست. قابلیت نصب ویلا در شرایط و مناطق مختلف، از جمله مزیت های ویلاهای پیش ساخته است.

ویلا پیش ساخته

انواع ویلا پیش ساخته

شرکت های سازنده ی ویلا پیش ساخته، انواع مختلفی از این ویلاها را می سازند تا برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار گیرند. برخی از انواع این ویلاهای آماده عبارتند از:

  • ویلا پیش ساخته ی سبک
  • ویلا پیش ساخته ال اس اف
  • ویلای پیش ساخته شده با ساندویچ پنل
  • ویلای پیش ساخته دکوراتیو
  • ویلا پیش ساخته با سازه سبک فولادی
  • ویلا پیش ساخته سریع
  • ویلا چوبی پیش ساخته
  • ویلای چوبی تیپ ۱
  • ویلای چوبی تیپ ۲
  • ویلا پیش ساخته ثابت
  • ویلا پیش ساخته با قابلیت جا به جایی
  • ویلا پیش ساخته بتنی
  • ویلا پیش ساخته پی وی سی
  • ویلا پیش ساخته کاروان مسافرتی
  • ویلا پیش ساخته چوبی تا ۵۰ متر مربع
  • ویلا پیش ساخته چوبی ۵۰ تا ۱۰۰ متر مربع
  • ویلا پیش ساخته چوبی بیش از ۱۰۰ متر مربع
  • ویلای چوبی پیش ساخته کاملیا
  • ویلای چوبی پیش ساخته آتوسا
  • خانه پیش ساخته طرح نایریکا
  • ویلای پیش ساخته طرح مینا
  • کاروان مسافرتی- RV01
  • کاروان – RV02
  • کاروان- RV04


:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

 

 
 

نرم افزار حسابداری یکی از برنامه های کامپیوتری است که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی خود می کند. چنین برنامه هایی می توانند به طور گسترده ای در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند، برخی برنامه ها برای حسابداری در کسب و کارهای ساده  و برخی نیز برای مدیریت کل امور مالی و فعالیت های بزرگ طراحی شده اند. با استفاده از نرم افزار حسابداری، شرکت ها می توانند به راحتی از منابع در بخش های حسابداری خود استفاده کنند و اشتباهات حسابداری را کاهش دهند.

 

دلایل استفاده از نرم افزارهای حسابداری

 

 افزایش دقت در انجام محاسبات

 

نرم افزار حسابداری می تواند به افزایش دقت در امور مالی شما با کاهش یا حذف خطاهای انسانی در محاسبه کمک کند. فرایندهای حسابداری دستی شامل بسیاری از محاسبات ریاضی با دست است. یک محاسبه نادرست در اوایل فرآیند می تواند تأثیر زیادی بر محاسبات بعدی داشته باشد. از سوی دیگر، کامپیوترها عملا قادر به ایجاد چنین خطایی نیستند. با این حال، لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری از خطاهای انسانی ناشی از ورود داده ها یا اشتباهات تفسیری مصون نیست.

 

افزایش سرعت

 

با استفاده از نرم افزار حسابداری، کسب و کارها قادر به پردازش حساب های خود با سرعت بیشتری نسبت به پردازش دستی هستند. بخشی از این افزایش سرعت ناشی از استفاده از رایانه ها است که قادر به پردازش ارقام بسیار سریعتر از مغز انسان است. علاوه بر این، نرم افزار حسابداری به سازمان ها اجازه می دهد تا کارایی را با معرفی اتوماسیون بهینه سازی کنند. برای مثال، یک کسب و کار باید مالیات فروش را در تمام معاملات خود ثبت کند. نرم افزار حسابداری می تواند به صورت اتوماتیک برای هر ورودی مالیات تعیین شده را اتخاذ کند.

 

کاهش هزینه ها

 

مزایای ناشی از سرعت و کارآیی نرم افزار حسابداری اغلب منجر به کاهش هزینه های کلی می شود. استفاده از یک برنامه حسابداری به هر یک از اعضای تیم حسابداری این اجازه را می‌دهد که در زمان کمتری کار بیشتری را انجام دهند. به طور بالقوه به این معنی است که افراد کمتری برای انجام کار حسابداری مورد استفاده قرار می گیرند. این به نوبه خود، می تواند هزینه های اداری حسابداری را کاهش دهد.

 

ارائه انواع گزارش ها

 

نرم افزار حسابداری کمک می کند تا اطلاعات مالی، دقیق و به موقع در اختیار کارکنان قرار بگیرد. به عنوان مثال فرض کنید یک مدیر مالی شرکت باید یک گزارش از نقدینگی داشته باشد تا دو ساعت دیگر در جلسه ارائه دهد. بسیاری نرم افزارهای حسابداری کاربران را قادر می سازند تا گزارش های متنوع مالی را ، تنها با پر کردن یک فرم و یا کلیک بر روی یک دکمه داشته باشند. این در حالی است که ایجاد چنین گزارشی به صورت دستی می تواند یک فرایند وقت گیر باشد.

 

کاهش مالیات

 

پرداخت مالیات های کسب و کار شما می تواند یک فرایند پیچیده باشد و مستلزم پیگیری تمام معاملات شما باشد. نرم افزار حسابداری کمک می کند تا این فرایند را ساده تر انجام دهید و اطمینان حاصل شود که تمام جزئیات مالی کسب و کار شما در یک مکان قرار دارد. 

 

پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر نرم افزار حسابداری قیاس را مشاهده کنید ..!



:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 8 / 1398 | نظرات ()