نوشته شده توسط : علی

 

کار با دیکشنری‌های نصب شده بر روی گوشی همیشه راحت است. چه در حال مهاجرت به یک کشور هستید، یا در حالی یک زبان جدید هستید و می‌خواهید معنی کلماتی که در کلاس متوجه نشده‌اید را پیدا کنید، و یا در سر کار و دور همی با دوستان خود حضور دارید، داشتن یک دیکشنری دم دست همیشه کاربردی است.

اما همیشه اینترنت در اختیار نداریم، و داشتن چند دیکشنری کاربردی بر روی گوشی که بدون نیاز به اینترنت بتوانند کار ما راحت کنند، بسیار مفید و کاربردی است. بعد از جست و جو مابین فرهنگ لغات متعدد بر روی فروشگاههای آنلاین خدمات اپلیکیشن‌ها، دیکشنری‌هایی هم به زبان انگلیسی و هم دیگر زبانها، تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین‌ها را برای شما گردآوری کنیم. بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید بصورت آفلاین از آنها استفاده کنید.

بهترین دیکشنری‌های آفلاین زبان انگلیسی

Dictionary.com

 

دیکشنری آفلاین برای گوشیدیکشنری آفلاین برای گوشی

شاید بتوان گفت اپلیکیشن dictionary.com، که هم برای اندروید و هم iOS موجود است، جامع‌ترین مورد ما در این لیست باشد؛ حداقل برای زبان انگلیسی که اینطور است. جدا از اینکه می‌توانید به صورت آفلاین در محتوای آن جستجو کنید، ویژگی‌هایی دیگری نیز در این فرهنگ لغت موجود است که می‌توانید از کار با آنها لذت ببرید؛ مواردی چون «کلمه‌ی روز»، آزمون‌های متفاوت، دیکشنری‌های پزشکی، علمی، عامیانه و بسیاری دیگر. در این دیکشنری همچون تلفظ کلمات نیز وجود دارد و می‌توانید فایل صوتی تلفظ بیش از 2 میلیون معنی و اختصار را پیدا کنید.

در نصب اولیه، این برنامه شما را ملزم به دانلود فایل‌های ضروری آفلاین می‌کند، که می‌توانید بدون نیاز به اینترنت از خدمات این دیکشنری استفاده کنید. همچنین به معانی و کلماتی که در گذشته آنها را جستجو کرده‌اید دسترسی خواهید داشت و می‌توانید تاریخچه‌ی شکل گیری بعضی از کلمات خاص را در این برنامه پیدا کنید. هرچند که تلفظ این کلمات تنها در حالت آنلاین عمل می‌کند اما این برنامه رایگان است و می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

لینک دانلود برای اندروید

لینک دانلود برای iOS

English Dictionary – Offline

 

دیکشنری آفلاین برای گوشیدیکشنری آفلاین برای گوشی

اگر به نظرتان دیکشنری dictioanary.com خیلی شلوغ و جامع است و صرفا نیاز به یک دیکشنری سبک‌تر دارید که آفلاین نیز عمل کند، این مورد برای شما مناسب است. اسم درست آن برای پیدا کردن در مارکت‌های آنلای »English Dictionary – offline» است. این اپلیکیشن از رابط کاربری بسیار ساده‌تری برخوردار است و در حالت آفلاین نیز کار می‌کند. البته سادگی این اپ به معنی آن نیست که فاقد ویژگی‌های پیشرفته است.

این اپلیکیشن قادر است داده‌های شما چون بوکمارک‌ها و یادداشت‌ها را در دستگاههای متصل بهم همرسانی کند. بعلاوه، ابزار OCR وجود دارد که با آن به جای تایپ کردن می‌توانید کار اسکن کلمات را از طریق دوربین گوشی به سادگی انجام دهید. همچنین به صورت روزانه کلماتی برای شما دست چین می‌شوند که می‌توانید آنها را مطالعه کنید. این برنامه رایگان و تنها در نسخه‌های اندرویدی موجود است.

لینک دانلود بای اندروید

Arcus Dictionary

 

دیکشنری آفلاین برای گوشیدیکشنری آفلاین برای گوشی

این اپلیکیشن رایگان است و می‌توان آن را بر روی Google Play پیدا کرد. این برنامه رابط کاربری مناسبی برای سایزهای مختلف دارد و می‌توانید هم بر روی تبلت و هم گوشی از کار با آن لذت ببرید. پایگاه داده‌ی آفلاین آن بیش از 165 هزار کلمه با معنی و مترادف را در خود جای داده است و از آن می‌توانید در هر مکانی که دسترسی به اینترنت ندارید استفاده کنید.

نیاز به اینترنت تنها در هنگام نصب آن ضروری است که می‌توانید این اپلیکیشن 6.2 مگابایتی را بطور رایگان در گوشی خود نصب کنید. ویژگی‌های جالبی در این برنامه وجود دارد که از کار با آنها لذت خواهید برد. دیکشنری

لینک دانلود برای اندروید

TheFreeDictionary.com

 

دیکشنری آفلاین برای گوشیدیکشنری آفلاین برای گوشی

مورد آخر، اپلیکیشن TheFreeDictionary.com است. این برنامه مشابه با Dictionary.com است که ویژگی‌های بسیاری را در خود جای داده است و می‌توانید از آن به صورت آفلاین نیز استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های آن اعلان‌های روزانه برای مطالعه‌ی «کلمه‌ی روز» است. فرهنگ لغات بسیاری در این برنامه وجود دارد که از بین آنها می‌توان به بسته‌های پزشکی، حقوقی، مالی و بسیاری دیگر اشاره کرد. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS موجود است. دیکشنری فرانسوی

بهترین دیکشنری‌های آفلاین زبان فرانسوی

French dictionary – Offline

دیکشنری فرانسوی

ایده‌ی اصلی توسعه‌ی این اپلیکیشن همانی است که برای «English Dictionary – Offline» وجود دارد و بنابراین، دقیقا همان ویژگی‌ها را برای این زبان دارد. این برنامه، همانطور که از اسمش پیداست، برای افرادی است که به دنبال یک دیکشنری جامع برای زبان فرانسوی هستند. بیشتر از 250 هزار معنی در این فرهنگ لغت وجود دارد، و درست همانند همتای انگلیسی‌اش، به خوبی در حالت آفلاین نیز کار می‌کند. می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

لینک دانلود برای اندروید

French English dictionary

دیکشنری فرانسوی

این اپلیکیشن برای کسانی است که می‌خواهند دیکشنری‌های انگلیسی و فرانسوی را همزمان با هم برای مقاصد یادگیری داشته باشند. جدا از داشتن بیش از 734 هزار کلمه در حالت آفلاین، این برنامه همچنین از ویژگی فلش کارت برخوردار است که برای زبان آموزان مبتدی بسیار کاربردی است. همچنین یک کتابچه برای عبارات زبان وجود دارد که می‌توانید آن را مطالعه کنید؛ دفترچه‌ای شامل جملات روزمره‌ای چون دیالوگ‌های مرتبط با حمل و نقل و بیرون غذا خوردن. بیشتر ویژگی‌های این برنامه رایگان و در دو نسخه‌ی اندروید و iOS موجود است.

لینک دانلود برای اندروید

لینک دانلود برای iOS

بهترین دیکشنری‌های آفلاین زبان اسپانیایی

Spanish English Dictionary

دیکشنری اسپانیایی

این دیکشنری دو زبانه‌ی انگلیسی-اسپانیایی، یا بالعکس، را می‌توان بصورت آفلاین استفاده کرد. این برنامه نیز توسط همان توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مشابه قبلی طراحی شده است که البته در این نسخه ما شاهد یک دفترچه عبارات و سیستم فلش کارت هستیم که برای زبان آموزان بسیار مفید است. این نسخه تنها برای اندروید موجود است و می‌توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید.

لینک دانلود برای اندروید

SpanishDict Translator

دیکشنری اسپانیایی

اگر آیفون یا آیپد دارید، اپلیکیشنی به نام SpanishDict را دانلود کنید. این اپلیکیشن نیز از تمامی ویژگی‌های اپلیکیشن قبلی برخوردار است و هم برای افراد آماتور و هم حرفه‌ای حرفی برای گفتن دارد. استفاده از این برنامه رایگان است و می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

لینک دانلود برای iOS

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 809
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

برنامه سالانه طرح تعالی متوسطه اول سال تحصیلی جدید با فرمت word و با امکان ویرایش نمونه ای کامل جهت ارائه به کارکنان آموزش و پرورش

یک بار دیگر تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی  فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان برنامه سالانه طرح تعالی  قرار داد. برنامه سالانه طرح تعالی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل برنامه سالانه طرح تعالی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل برنامه سالانه طرح تعالی را به همه شکل تایید می کند. تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود برنامه سالانه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

در مقطع متوسطه اول برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی توسط متخصصین ما طراحی و تدوین گردیده است و در اختیار شما دوستان گرامی قرار می دهیم.به روز ترین و آخرین نمونه برنامه سالانه طرح تعالی متوسطه اول بر اساس آخرین بخشنامه ارسالی از آموزش و پرورش می باشد و در یازده محور طراحی و تدوین شده است که محور یازدهم مربوط به هنرستان و بقیه محور ها مشترک بین سایر پایه ها می باشد.

چیزی که می بایست مد نظر داشت اینکه این فایل برنامه سالانه  طرح تعالی متوسطه اول به دلایل زیادی از جمله تغییرات مهمی که در بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش اعمال گردید در این زمان از سال برای شما عزیزان منتشر گردید.

برای دانلود پس از خرید جدید ترین و به روز ترین برنامه سالانه  طرح تعالی متوسطه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش در چند فایل مجزا با جدول بندی و کلیه مواردی که می بایست رعایت شود روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

این فایل  برنامه سالانه  طرح تعالی متوسطه اول جدیدترین نمونه موجود در اینترنت می باشد و همچنین از همه نمونه های موجود ارزانتر است.این فایل با فایل هایی که دوستان عزیزم در سایت های مشابه میگذارند متفاوت است و توسط تیم خودمان طراحی گردیده است و از هیچ سایتی کپی برداری نشده است.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل برنامه سالانه طرح تعالی حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل برنامه سالانه طرح تعالی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل برنامه سالانه طرح تعالی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل برنامه سالانه طرح تعالی قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

تهیه شده توسط تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی

این فایل کامل ترین مجموعه قابل دسترس درباره تدوین برنامه سالانه طرح تعالی متوسطه اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد. کلیه محور ها و نمودار ها در این فایل استفاده و تکمیل شده اند و حداقل شش ماه کار مدیر و معاون آموزشی را راحت تر می کند این فایل حاوی یازده محور می باشد. مسلما شما مدیر و معاون گرامی از دانلود این مجموعه راضی خواهید بود و رضایت کامل را خواهید داشت.

مژده :

به دلیل اینکه در  سال تحصیلی ۹۷-۹۶ یک سری تغییرات در روند جداول و محور ها در برنامه سالانه  طرح تعالی متوسطه اولایجاد شد مجموعه کل تغییرات به صورت بسیار کامل و جدول بندی شده هم به همراه فایل های اصلی ارسال می گردد که آنها هم به صورت ورد و قابل ویرایش و در یازده محور می باشند.

این مجموعه برنامه سالانه  طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار مدارس ابتدایی انقدر کامل است که شما را از جستجوهای دیگر بی نیاز می کند.

تهیه شده توسط تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل برنامه سالانه طرح تعالی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل برنامه سالانه طرح تعالی را از این بخش خریداری نمایید.

کنید.

منبع

 

 



:: بازدید از این مطلب : 815
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1397 | نظرات ()