نوشته شده توسط : علی

قانون جذب، درخواست از کائنات، تفکر مثبت و ... این‌ها همگی جزء قوانین موفقیت و خوشبختی محسوب می‌شود که برای خود راهکار‌ها و قوانین خاص خودش را دارد.

شاید شنیده باشید هر چیزی که در زندگی شما وجود دارد از خوب یا بد ساخته ذهن و جذب خودتان است، بدین معنا که شما اگر به موضوعات مثبت و خوب فکر کنید و آن‌ها را طلب کنید همان‌ها بر سر راهتان قرار گرفته و اگر منفی بافی هم کنید مدام در چاه و چاله اید.

باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب شما را با انرژی‌های درونیتان و بخصوص قانون جذب و رسیدن به خواسته هایتان آشنا کند، پس با ما همراه باشید.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

قانون جذب چیست؟

براساس قانون جذب اتفاقات مثبت یا منفی به این دلیل در زندگی شما رخ می‌دهند که به سمت‌تان جذب شده‌اند.

در واقع، خود شما آن‌ها را به زندگی‌تان دعوت کرده‌اید.


روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سال‌های متمادی است که حول مسئله " قانون جذب" صحبت می‌کنند، اما در واقع این قانون پس از انتشار کتاب "راز" در سال ۲۰۰۶ محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.

قانون جذب بسادگی در این جمله خلاصه می‌شود:

"ما هر آنچه را که به آن فکر کرده، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم. "

باور کنید یا نکنید، امروزه پژوهش‌های علمی ثابت کرده که افکار مثبت، زندگی ما را تحت تأثیر همه جانبه خود قرار می‌دهند.

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

ما از قانون جذب انتظار داریم که به آرزو‌های ما جامه عمل بپوشاند و خواسته‌های درونی ما را محقق سازد.

مثلاً از قانون جذب خانه‌ای زیبا می‌خواهیم، اما این خانه از چه ساخته می‌شود؟ معلوم است از آجر، سیمان؛ آهن و خاک و سنگ! اما این مصالح از کجا تأمین می‌شوند؟ بازهم جواب معلوم است، از جایی همین دوروبرها!

به گمان بسیاری از افراد، قانون جذب پدیده‌ای جادویی است که از هیچ کجا آباد آرزو‌های ما را فراهم می‌کند. درحالی‌که هیچ جادویی در کار نیست و قانون جذب آرزوهایمان را با داشته‌های اطرافمان فراهم می‌سازد. شما اسباب فراهم ساختن آرزوی دیگری و حتی همان آرزوی او می‌شوید و او نیز هم‌زمان آرزوی شما خواهد شد.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

عامل جادویی شدن قانون جذب، همان دست نامرئی، اما توانمندی است که دروتخته را باهم جور می‌کند و پیوسته در حال چیدن اجزای مختلف هستی در کنار هم است. با دقیق شدن در این نکته، دیگر گله و شکایتی نخواهیم کرد که چرا همکار بغل‌دستی‌مان فردی اخموست، همسایه‌مان آن‌گونه رفتار می‌کند یا حتی رئیسمان شخصی بداخلاق است.

این افراد همان آرزو‌های ما تا به امروز هستند. ما نیز در این لحظه، همان فردی هستیم که آن‌ها دقیقاً آرزوی بودن در کنارش را داشته‌اند!

این‌گونه نیست که قانون جذب برای بعضی افراد عمل کند و برای برخی دیگر که به آن باور ندارند، کارایی نداشته باشد. جذب یک قانون معنوی جهانی است که در هر زمان و مکان کاربرد دارد؛ مثل قانون جاذبه.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکات مهم و دانستنی های قبل و بعد از لیزر موهای زائد

سوالات بسیاری در رابطه با رفع موهای زائد با روش لیزر درمانی در ذهن افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن و صورت را دارند وجود دارد که در این بخش به مهمترین آنها پاسخ خواهیم داد.

لیزر موهای زائد

این روزها لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. این در حالی است که انجمن متخصصان پوست آمریکا اعلام کرده تمام موهای ناخواسته در اثر لیزر از بین نمی روند زیرا برخی از آنها نسبت به درمان با لیزر مقاوم هستند و برخی دیگر هم قدرت رشد مجدد پس از لیزر را دارند.

لیزر موهای زائد

تمامی آنچه که باید از لیزر موهای زائد بدانید

متخصصان این انجمن بر این باورند که در ایده آل ترین شرایط ممکن هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 30-20 درصد از موهای لیزرشده وجود دارد. لیزر موهای زائد، جزو آن گروه از خدمات زیبایی است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت ها یا ممنوعیت هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است. از این رو در این مطلب با دکتر مجتبی امیری، متخصص پوست و عضو هیات علمی بیمارستان بقیه ا... درباره مهم ترین توصیه ها و هشدارها برای افرادی که می خواهند لیزر موهای زائد انجام بدهند، ترتیب داده ایم.


لیزر موهای زائد

آیا تمام افرادی که موهای زائد زیادی دارند، داوطلب مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند؟

نه، موهای زائد، اضافی یا ناخواسته به 2 دلیل هورمونی یا غیرهورمونی ایجاد می شوند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موهای زائد شوند، شما نمی توانید هیچ نوع لیزری و بدون درمان بیماری زمینه ای از پس این موها بربیایید. اختلالات هورمونی یا ابتلا به تخمدان پلی کیستیک باعث می شود خانم ها در قسمت هایی از بدن خود که به طور طبیعی مو ندارند، با موهای ضخیم و تیره مواجه شوند. از این رو، چنین افرادی باید ابتدا بیماری و سپس موهای زائد خود را درمان کنند.

یعنی افرادی که مشکلشان هورمونی است، نمی توانند لیزر کنند؟
چرا؛ ولی این بیماران باید همزمان با لیزر، درمان دارویی برای رفع بیماری هورمونی خود را هم انجام دهند. درمان دارویی از رشد موهای جدید پیشگیری می کند و لیزر هم همزمان، موهای ایجاد شده را از بین می برد. این در حالی است که لیزر بدون داوردرمانی برای این بیماران، فقط صرف هزینه اضافی و بی فایده است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آیا فضای کار اشتراکی معایبی هم داره؟

صد درصد باید گفت بله، مگه جایی بدون معایب هم میتونه باشه ؟ یکی از نکته های مهمی که توی کوورکینگ اسپیس همیشه مطرحه افرادی که در محیط یا دفتر کار اشتراکی حضور دارند باید درک درستی از همکاری مسالمت آمیز با هم داشته باشن و محیط کار رو قلمرو شخصی خودشون ندونند و تفاوتهای زیاد بین محیط کار اختصاصی و اشتراکی رو درک کنند.

در فضای کار مشترک احتمال اینکه هر لحظه شما با سوالات و البته شاید کمی سرو صدای دیگران از تمرکز خودتون خارج بشید وجود داره و البته حفظ سکوت و آرامش یکی از قوانین مهم این مکان هاست و شاید برای کسانی که نتونند خودشونو تو این زمینه وفق بدند یکم سخت باشه.

یکی دیگه از ویژگی هایی که میشه به عنوان عیب گفت محدودیت زمانیه، برای یه فریلنسر و یا حتی اشخاصی که اینترنشنال کار میکنند زمان تعریف نشده و محدودیت زمانی ، ورود ، خروج و تعطیلات که در بعضی کوورکینگ ها هست ممکنه سخت باشه که البته همین موضوع برای کسانی که به دنبال برنامه ریزی منظم برای کارهای خودشون هستند یه مزیت حساب میشه.

در فضای کار اشتراکی میشه عدم حفظ حریم خصوصی رو به عنوان عیب نام برد، باید در یک مکان اشتراکی که احتمالا رقبای تجاری شما هم همون جا مستقر هستند در تماسهای تلفنی محرمانه با مشتریهای حساس و ملاقات با مهمونا برای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات خودتون تلاش کنید.





:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

وظایف طراح سایت و مشاور سئو شامل موارد متعددی می‌شود که اگر به درستی انجام شوند، به بهبود وضعیت کسب‌وکار مشتریان می‌انجامند. اگر قصد ورود به حوزه طراحی سایت و سئو را دارید یا می‌خواهید برای خود وب سایتی راه‌اندازی کنید، لازم است با این موارد آشنا باشید. در ادامه دامنه وظایف شغلی طراح سایت و مشاور سئو را بررسی می‌کنیم.

وظایف طراح سایت چیست؟

موارد زیر را می‌توان وظایف اصلی طراح سایت دانست:

· برگزاری جلسات ابتدایی و کسب درک درست از تجارت و درخواست‌های کارفرما

· ارائه یک پروپوزال در مورد امکانات و ویژگی‌های سایت، خدماتی که ارائه می‌شوند و برآورد هزینه‌ها

· طراحی اولیه و نشان دادن آن به مشتری

· تغییر طراحی در صورت درخواست مشتری

· طراحی سایتی با ساختار بهینه و ریسپانسیو با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف یا سیستم‌های مدیریت محتوا (بنا به سفارش کارفرما و تخصص شرکت)

· بارگذاری سایت روی هاست یا سرور و کانفیگ اولیه

· آزمایش کارایی سایت در حضور کارفرما

· آموزش کار با سایت و مدیریت آن (ممکن است این آموزش‌ها به صورت مستند هم ارائه شوند.)

· پشتیبانی رایگان برای یک مدت کوتاه (معمولا یک ماه)

مواردی که ذکر شد وظایف اصلی طراح سایت هستند. کارهایی مثل تولید و به روز رسانی محتوا، سئو و ... بر عهده طراح سایت نیست. گاهی کارفرماها توقعات عجیب و غریبی از طراحان سایت دارند. مثلا مسئولیت دیده نشدن سایت یا فروش نرفتن محصولات را به گردن طراح سایت می‌اندازند! دقت داشته باشید وظایف طراح سایت و مشاور سئو و مشاور بازاریابی و ... با هم متفاوت است.

در بعضی موارد دیگر مشتریان توقع پشتیبانی مادام‌العمر دارند! این مسئله نیز یک باور غلط است. اگر بخواهید پشتیبانی سایت خود را به طراح بسپارید باید با او در مورد هزینه‌های پشتیبانی توافق کنید.

مسئله سئو نیز از وظایف طراح سایت نیست. طراح فقط باید ساختار سایت را بهینه کند و با داشتن یک ساختار منطقی،آن را برای تشخیص موتورهای جست‌وجو آماده کند. بهینه‌سازی محتوا و سطوح دیگر سئو توسط متخصصان دیگر انجام می‌شود.

رویال کد یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که شما میتوانید به این تیم فوق العاده اطمینان کنید و پروژه خودتون رو با بهترین کیفیت و در اسرع وقت تحویل بگیرین.



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 3 / 1399 | نظرات ()