نکات مهم در انتخاب آتلیه عروس و داماد
نوشته شده توسط : علی

نکات مهم در انتخاب آتلیه عروس و داماد

شب عروسی هر فردی يکی از به ياد ماندنی ترين شب زندگی زوج های جوان است که با مرور زمان تنها چيزی که از آن به يادگار می ماند عکس ها و فيلم آن است و يکی از مهم ترين کارهايی که زوج های جوان بايد بکنند انتخاب يه عکاس ماهر است که در اين متن چند راهنمايی جهت انتخاب يک عکاس خوب برای عروسی به آنها می کنيم.

 

عکاس باتجربه و ماهر را برای عروسی انتخاب کنيد

تجربه مهم ترین شاخصه در انتخاب آتلیه عروس است. عروسی شما یک بار اتفاق می افتد، جشن شما پر از لحظه هایی است که فقط یک بار اتفاق می افتند. عکاس و فیلمبردار مراسم عروسی شما باید کوله باری از تجربه داشته باشند تا لحظات ناب را شکار کند و همه اتفاقات زیبا را ثبت کنند. تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو برای عکاسی و فیلم برداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند.
در بسیاری از امور تجربه زیاد و سابقه کار طولانی بسیار مهم و ضروری است اما همه چیز نیست. گاهی اوقات یک آتلیه عکاسی سالیان سال فقط یک نوع کار را تکرار کرده است بدون اینکه سعی کند چیز تازه ای یاد بگیرد و یا خود را به تکنولوژی های روز وفق دهد. الگوها روز به روز در حال تغییر هستند و آتلیه ای موفق است که خود را با تغییرات جدید هماهنگ کند . بنابراین وقتی به سراغ یک آتلیه قدیمی و با سابقه می روید، به این نکته توجه کنید که آیا آنها به روز هستند یا اینکه هنوز مطابق الگوهای قدیمی کار می کنند!

 

توجه به نمونه کارها و ساختگي نبودن ژست عروس و داماد

عکاسی عروس و داماد دارای بازاری پر رونق است که خالی از دوز و کلک نيست. به آرم و امضای عکس ها در پايين آلبوم توجه کنيد. بسياری از عکاسان حرفه ای در آغاز و پايان فيلم عروسی اسم و شماره اتليه خود را ثبت می کنند. به اين نکات توجه داشته باشيد تا نمونه کار های عکاسان ديگر را به عنوان نمونه های خودشان به شما نشان ندهند. تجربه ثابت کرده است که آتلیه و دفتر بزرگ و پر زرق و برق، با وجود اینکه خیلی مهم است اما لزوما به معنای این نیست که کار شما حرفه ای تر از آب درخواهد آمد. سعی کنید در ابتدای کار تحت تاثیر ساختمان بزرگ، آتلیه پر زرق و برق و دفتر وسیع آنها قرار نگیرید. چه بسا بسیاری از آتلیه های کوچکتر و جمع و جورتر، در کار خود دلسوزتر باشند و تعهد آنها به حفظ و رضایت مشتری بیش از آتلیه های بزرگ و مشهور باشد.





:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: