نوشته شده توسط : علی

بهترین مکان ها برای صرف صبحانه ترکی در استانبول:

در این لیست چند نمونه از بهترین صبحانه های ترکی در شهر استانبول را برایتان لیست کرده ایم تا اگر سفر خود را به مقصد این شهر رزرو کرده اید حتما آن را دز لیست برنامه های خود بگذارید. 

 

لیست بهترین مکان ها برای صبحانه در استانبول:

  1. ناملی گورمه، کاراکوی Namli Gurme, Karakoy

برای یک تجربه سنتی در ترکیه، Namli Gurme یک انتخاب بسیار عالی است.

این رستوران بیش از 40 سال است که غذاهایی مطابق با ذائقه مردم سرو می کند که بسیار محبوب نیز هستند،

این رستوران بیشتر به خاطر پاستیرمای (گوشت گاو پخته شده) که اغلب با تخم مرغ سرخ شده یا ساده سرو شود، شناخته شده است.

هدف این رستوران پذیرایی یکسان از مردم محلی و گردشگران است همچنین اگر در هتل های سلطان احمد اقامت دارید، این رستوران تنها 30 دقیقه پیاده از محل اقامت شما فاصله دارد.

این رستوران یکی از متنوع ترین و سنتی ترین صبحانه های ترکی را به همراه غذاهای مختلف برای شما ارائه می دهد.

  1. خانه صبحانه ون، جهانگیر Van Kahvaltı Evi, Cihangir

3

Van Kahvalti Evi یک مکان فوق العاده برای صرف صبحانه در استانبول است. اگر رزرو بلیط هواپیما (https://www.tahagasht.com/flight) شما به مقصد استانبول رزرو شده صرف صبحانه در این رستوران را نباید فراموش کنید.

پرطرفدارترین غذاهای موجود در منوی آن صبحانه کردی

  • کاووت Kavut
  • میرتوگا Mirtuga (تهیه شده از کره و گردو)
  • جاجی  Jaji

 است.

همچنین برای دوستداران پنیر، انواع مختلفی از پنیر در منوی این رستوران قرار گرفته است.

 

نکته مهمی که در مورد این رستوران وجود دارد آن است که خانه صبحانه ون با نظرسنجی یک وب سایت معروف آنلاین به عنوان بهترین مکان برای صرف صبحانه در استانبول انتخاب شده است.

  1. دوگاکیییز گرمت، بیگلو Teşekkürler, Bigelow

4

یکی از بهترین مکان ها برای صرف صبحانه در این لیست Doğacıyiz Gourmet است اولین و مهم ترین نکته مثبت این رستوران قیمت مناسب غذا ها و صبحانه های آن است.

این رستوران برای صرف صبحانه در آخر هفته بسیار مناسب است چرا که یک مکان بسیار آرام و به دور از هرگونه شلوغی است.

این رستوران فضایی بسیار تمیز و آراسته دارد و همچنین تمام آیتم های غذایی و صبحانه از مواد اولیه محلی تهیه می شود.

 
  1. Yiğit Sofram پنکیک و صبحانه، Beyoglu

5

Yiğit یک رستوران کوچک خانوادگی است که طعم غذاهای خانگی آن بسیار معروف است در این رستوران تنها 2 وعده صبحانه و ناهار سرو می شود و همه روزه بجز دوشنبه ها باز می باشد.

  1. فریکوی ارگانیک پازار، بومونتی Ferikoy Organik Pazar (Ferikoy Farmers Market), Bomonti

این کافه فقط در روزهای شنبه خدمات ارائه می کند

صبحانه های ترکی اغلب میز هایی پر از آیتم های مختلف هستند اما این صبحانه می تواند یک آیتم ساده مانند گوزلمه(gozleme)نیز باشند.

این رستوران خوشمزه و خوش طعم ترین گوزلمه های استانبول را در فضایی دنج و آرام برایتان سرو می کند.

این گوزلمه های خوش طعم در این رستوران با نان محلی و توسط افراد محلی تهیه می شوند و طعم های متنوع و خوش مزه ای دارند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 8 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC یک نوع جدید از پنجره است که به تازگی جایگاه خوبی در صنعت ساخت و ساز به دست آورده است. همان طور که مشخص است از گذشته تا کنون پنجره های یک ساختمان تغییرات بسیار اساسی ای پیدا کرده اند. این تغییرات به دلیل رفع نیازهای مصرف کنندگان به لحاظ زیبایی و کارایی حاصل شده است.

قابل توجه است که در ابتدا اکثر پنجره های یک خانه از چوب ساخته میشد که این نوع متریال برای ساخت پنجره به دلیل طول عمر پایین و دفرمه شده و هم چنین نگهداری سخت مورد استقبال قرار نگرفت.

برتری پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های قدیمی

در نهایت به دلیل برتری های که پنجره دوجداره خصوصا پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVC داشتند این نوع پنجره های جایگزین پنجره های اولیه (چوبی) شدند. این نوع پنجره ها عملکرد بسیار قابل توجهی به لحاظ عایق بودن در برابر سرما، گرما، صدا و آلودگی را دارد.

پنجره های دوجداره خصوصا پنجره های دوجداره UPVC از قرارگیری حداقل دولایه شیشه و نوعی گاز بی اثر در بین آن دو شکل گرفته است که این شیشه در یک فریم از نوع یو پی وی سی UPVC یک پنجره را تشکل میدهند. از ویژگی های مهم این پروفیل ها شکل پذیری بسیار بالاست که با توجه به پیشرفته بودن دستگاه های ساخت پنجره دوجداره روماپن، تولید آن در اشکال مختلف برای شما عزیزان امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تاثیر آهنگ های غمگین در درمان بیماری ها

انجمن موسیقی درمانی آمریکا (AMTA) گزارش می دهد که برنامه های موسیقی درمانی را می توان برای دستیابی به اهدافی مانند مدیریت استرس، تقویت حافظه و کاهش درد طراحی کرد. شاید تعجب آور به نظر برسد که موسیقی می تواند به افراد کمک کند تا با دردهای جسمی کنار بیایند، اما تحقیقات ارتباط واضحی را نشان داده است. یک بررسی نشان داد که افرادی که قبل، حین یا بعد از جراحی به موسیقی گوش می‌دهند در مقایسه با بیمارانی که موسیقی گوش نمی‌دهند، درد و اضطراب کمتری را تجربه می‌کنند. شنوندگان موسیقی حتی نیازی به داروهای ضد اضطراب و درد نداشتند.
برای انجام این مطالعه، محققان داده های 73 کارآزمایی مختلف را بررسی کردند که شامل بیش از ۷۰۰۰ بیمار بود. افرادی که کمی بیشتر، اما نه چندان قابل توجه، کاهش درد را تجربه کرده و به کمترین داروی ضد درد نیاز داشتند، کسانی بودند که موسیقی دلخواه خود را انتخاب کرده و گوش داده بودند. کاترین میدز، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه برونل در بریتانیا، معتقد است موسیقی یک مداخله غیرتهاجمی، ایمن و ارزان است که باید برای همه افرادی که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند در دسترس باشد. وقتی نوبت به درمان بیماری های مزمن می رسد، موسیقی درمانی نیز می تواند نقش مهمی ایفا کند.
تحقیقات نشان داد که موسیقی درمانی می تواند یک درمان موثر برای اختلالات خلقی مرتبط با شرایط عصبی، از جمله بیماری پارکینسون، زوال عقل، سکته مغزی و ام اس باشد. پس از بررسی ۲۵ کارآزمایی، محققان به این نتیجه رسیدند که موسیقی، درمانی معتبری برای کاهش بالقوه افسردگی و اضطراب و همچنین بهبود خلق و خو، حفظ عزت نفس و کیفیت زندگی است. آن ها همچنین خاطرنشان کردند که هیچ عارضه جانبی منفی در هیچ یک از کارآزمایی ها گزارش نشده است و موسیقی را به درمانی کم خطر تبدیل کرده است. 

اگر شما هم علاقه دارید تا بیماری و افسردگی خود را درمان کنید به بخش دانلود آهنگ غمگین ماهان موزیک مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چرا باید سایت داشته باشیم؟

شاید بارها از ذهنتان این سؤال گذر کرده باشد که چرا باید یک وب‌سایت برای کسب و کارم داشته باشم؟ ما در ادامه قصد داریم بیشتر راجع به این سؤال به شما پاسخ بدهیم.

یک سایت خوب می‌تواند حکم یک بنر تبلیغاتی برای کسب‌وکار شما داشته باشد. با استفاده از این وبسایت می‌توانید حوزه کسب ‌و کارتان را به مخاطبین بیشتری نشان داده و اطلاعات زیادی را در اختیارشان قرار دهید. اگر در حوزه کاری مختلف، کسب‌وکاری دارید می‌توانید به‌راحتی محصولات خود را در اختیار مخاطبین قرار دهید. حتی بدون این که مشتری مجبور باشد به‌صورت حضوری از شرکت شما خریداری کند. بنظرتان این امکان، عالی نیست؟

  مهم‌ترین مزایای طراحی سایت برای داشتن یک کسب‌وکار خوب

 حال نوبت آن فرا می رسد که کمی بیشتر پیرامون مزایای طراحی سایت صحبت کنیم. داشتن یک سایت قدرتمند که به شکل اصولی طراحی شده باشد؛ می تواند مزایای ذیل را به ارمغان بیاورد:

  • مزایا طراحی سایت: سهولت دسترسی

فراگیر بودن اینترنت امروزه باعث شده افراد به‌ جای خرید حضوری به‌صورت آنلاین با راحت‌ترین روش اقدام به خرید کنند. افراد اولین جایی که به دنبال خدمات مورد نظرشان می‌گردند اینترنت است.  پس اگر شما سایتی در حوزه کسب‌وکارتان نداشته باشید، کسب‌وکارهای دیگر این فرصت را از شما خواهند گرفت.

  • مزایا طراحی سایت: خرید بدون محدودیت زمانی

شما با داشتن وب‌سایت، در 24 ساعت شبانه‌روز می‌توانید بدون محدودیت زمانی خدماتی را به مشتری ارائه بدهید. در واقع وب‌سایت شما در زمان‌هایی که قادر به فعالیت نیستید، نماینده شما محسوب می‌شود و به‌جای شما خدماتتان را به مشتری معرفی می‌کند.

  • مزایا طراحی سایت: دسترسی سریع

تابه‌حال به این فکر کردید که حتی اگر کسب‌وکار شما، بزرگ‌ترین شرکت و در بهترین مکان شهر باشد باز هم موفقیت شما را زیاد تضمین نمی‌کند. به این خاطر که ممکن است تعدادی از مخاطبین به موقعیتی که شما قرار دارید، دسترسی نداشته باشند. اما داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکارتان این امکان را فراهم می‌کند تا در فضای اینترنتی در سراسر نقاط ایران مثل تهران,قم,اصفهان,شیراز,تبریز و... و... سایت شما در دسترس همه قرار گیرد.

منبع : https://is.gd/hSyn8U



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

همیشه برای اکثر ما دغدغه بوده که بهترین سرویس‌کار یا متخصص از کجا پیدا کنیم؟ سرویس‌کار یا متخصصی که بتونیم به اون اعتماد کنیم، بتونیم با خیال راحت کارمون به دست اون بسپریم. کاری که تا به حال انجام می‌دادیم و خواهیم داد سوال پرسیدن از خانواده و دوستان است. اگر اطرافیانمون نتونستن سرویس‌کار یا متخصص با تجربه و حرفه‌ای به ما معرفی کنند چه کاری باید بکنیم؟

بازار خدمات آنلاین استاده بستری برای ارائه خدمات است تا متخصصین و سرویس‌کاران را به شما معرفی کند. استاده ماموریت دارد بهترین سرویس‌کاران و متخصصین در حوزه‌ خدمات را به کاربران معرفی کند. خدماتی مثل خدمات نظافتی منزل، تاسیسات ساختمانی، خدمات ساختمانی، حمل و نقل، تعمیرات لوازم برقی و غیر برقی، خدمات دکوراسیون، خدمات مشواره و…

“اینجا هرکس تو کارش استاده”، این شعار استاده است که از اواخر سال 1397 در تلاش است با ارائه اطلاعات شفاف و واقعی سرویس‌کاران و متخصصین را به شما معرفی کند. حالا ما در کنار خانواده و دوستان شما، به شما کمک خواهیم کرد که از چه متخصص و سرویس‌کاری برای خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید.

از طرفی دسترسی به تجربه متخصصین و سوالات فنی و حرفه‌ای تا به امروز بسیار سخت بوده است. اگر به مشکل فنی بخوریم یا سوال فنی و خدماتی داشته باشیم، فقط می‌توانیم از دوستانی که تجربه در آن زمینه دارند سوالات خود را بپرسیم. استاده با استفاده از تجربه چندین ساله متخصصین خودش اقدام به تولید محتوا در زمینه کارهای خدماتی و نظافتی کرده است تا به سوالات و مشکلات فنی شما پاسخ دهد. این محتوا در دو بستر اینستاگرام استاده و استاده مگ در دسترس است تا پاسخ سوالات و مشکلات فنی شما از طرف متخصصین استاده به شما پاسخ داده شود.

منبع : https://tinyurl.com/2636ufz9



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مراقبت‌ های بعد از عمل لیفت با نخ

  • بعد از لیفت صورت با نخ یا... شخص در بخش‌های مختلف صورت احساس کشیدگی و سفتی خواهد داشت. همچنین احتمال دارد کمی کبودی، سوزن سوزن شدن و یا سوزش در نواحی بی‌حس شده وجود داشته باشد. استفاده از یک پوشش الاستیکی برای صورت و گردن به بافت پوست کمک خواهد کرد که در موقعیت جدید خود ساکن و سازگار شود، همچنین این پوشش احساس راحتی به فرد می‌دهد و باعث کاهش تورم نیز می‌شود.
  • کیسه‌های یخ و پارچه‌های خنک‌کننده‌ صورت می‌تواند برای ۲۴ ساعت اول استفاده شود.
  • استفاده از انواع نوشیدنی‌ها به مدت چند روز پس از عمل تا حد زیادی می‌تواند کمک‌کننده باشد.
  • هنگام استفاده از مرطوب‌کننده یا آرایش کردن، انگشتان خود را از موقعیت پایین‌تر به موقعیت بالاتر حرکت دهید. از محصولات مراقبت پوستی حاوی ویتامین A استفاده کنید.
  • به مدت یک ماه صورت خود را ماساژ ندهید.
  • به مدت یک ماه از کشیدن لباس‌های تنگ روی سر خود اجتناب کنید.
  • برای مدت ۶ هفته بعد از عمل، کارهای سنگین خانه، باغبانی، بدن‌سازی یا ایروبیک و ورزش‌های تماسی را انجام ندهید.
  • هنگام نوشیدن مایعات با نی، لب‌های خود را غنچه نکنید، شکلک درنیاورید و هنگام سرفه، عطسه و خمیازه صورت و گردن خود را نگه دارید.
  • بهبودی از نظر بازگشت به اجتماع معمولاً حدود ۲ هفته است؛ یعنی با گذشت ۲ هفته ظاهر شما کاملاً عادی است و می‌توانید به اجتماع بروید.
  • بعد از ۲۴ ساعت دوش بگیرید. پوشش زخم‌هایی که پانسمان شده را بردارید، با ملایمت محل را به آرامی خشک کنید.
  • تا ۲ هفته بعد از عمل، آسپیرین و داروهای ضدالتهاب (نوروفین، ایبوپروفن) مصرف نکنید.


:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت نوعی روش درمانی و زیبایی برای پاکسازی عمیق پوست صورت است که پوست شما را شاداب و سرزنده می‌کند. شما می‌توانید این تکنیک را به صورت پاکسازی پوست در آرایشگاه یا پاکسازی صورت با دستگاه در کلینیک‌های زیبایی انجام دهید.

هدف نهایی فیشیال صورت، بازگشت شادابی و طراوت به پوست و درخشندگی آن است. این هدف با تخلیه و پاکسازی پوست از آلودگی‌ها یا اثرات به جا مانده از آن‌ها مانند جوش زیرپوستی امکان‌پذیر می‌شود.

در فیشال پوست با توجه به نوع پوست شما، پکیج درمانی انتخاب می‌شود تا بتواند بیشترین تاثیرگذاری را برای شما داشته باشد. در این حالت است که بهتر است به متخصص یا مراکز معتبر مراجعه کنید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

در نهایت توجه به این نکته ضروری است که فیشیال پوست یکی از ساده‌ ترین و در عین حال سریع‌ ترین روش‌ها برای شادابی بیشتر و جوان ماندن پوست صورت است. مدت زمانی که برای یک فیشال کامل باید بگذرانید چیزی حدود ۱ الی ۲ ساعت است و شما بلافاصله بعد از آن می‌توانید به کارهای روزانه خود ادامه دهید.

البته اگر مایل هستید طراوت و شادابی به دست آمده از این تکنیک را حفظ کنید، علاوه بر مراقبت از آن باید جلسات آن را تکرار کنید تا به نتیجه طولانی‌تر و کامل آن دست پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو اصطلاحی است که این روزها زیاد به گوش میرسد . تعداد خانم هایی که بخاطر ابروهای کم پشتِ نازک دائم مجبورند از مداد ابرو، ژل یا سایه براي پر کردن ابروهایشان استفاده کنند کم نیست. عده ای هم در سال های گذشته از شیوه های دائمی پر کردن و طراحی ابرو مانند تاتو استفاده نموده اند و از نتيجه، چندان دلِ خوشی ندارند. با اینهمه اگر شما هم از آن گروه خانم هایی هستید که با مشکل ابروهای کم حجم و نازک دست به گریبان هستید، به نظر میرسد ديگر وقت آن رسیده که با امتحان یکی از شیوه های جدید پر کردن ابرو چهره ی جدیدی را تجربه کنید و یا با آموزش میکروبلیدینگ ابرو مهریماه حرفه ای شوید..

 

میکروبلیدینگ ابرو

ابروها مهمترين بخش صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، شیوه های زيادي براي تغییر دادن آن ها وجود دارد ، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن. ولی امروز یک مورد خيلي طبيعي وجود دارد که نتایجی تقریبا دائمی دارد. در این مطلب روش میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی می کنیم که فراتر از نقاشی یا استفاده از مداد است و درست شبیه به موهای واقعی به نظر میرسد .

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی براي طراحی و فرم دهی ابروها است که از طريق قلمی که متشکل از چند سوزن است، خطوط نازک و باریکی مثل به تار موهای طبيعي ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد ميکند . این روش باعث پرتر به نظر رسيدن ابروها ميشود و زيبايي آن را دو چندان ميکند .

 



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکاتی که باید در خرید لباس راحتی زنانه بدانید

در خرید لباس راحتی زنانه، همچون خرید لباس‌های دیگر باید به نکاتی توجه کنید که نه تنها لباس‌تان به سرعت از بین نرود و کهنه نشود، بلکه در هزینه‌های خود نیز به صورت قابل توجهی صرفه‌جویی کنید. از این رو در ادامه مقاله نکاتی را قرار دارد تا یک خرید مناسب و به‌صرفه داشته باشید.

۱- به جنس لباس خانگی زنانه دقت کنید

جنس لباس خانگی زنانه از جنس لباس مهمانی مهم‌تر است، چرا که در خانه  باید احساس راحتی بیشتری داشته باشیم و این راحتی و آرامش می‌تواند از طریق لباس خانه تامین شود. پیش از انتخاب لباس خانگی زنانه به فصل و آب و هوا دقت کنید.

از این رو لباس‌ خانگی تابستانه باید خنک و نخی و لباس راحتی زمستانه باید کمی ضخیم باشد. اما بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند در چهار فصل سال لباس نخی به تن کنند، چرا که لباس راحتی نخی به تن نمی‌چسبد و وزن سبک‌تری دارد.

توصیه می‌کنیم در خانه لباس‌هایی با جنس پلاستیکی به تن نکنید. اگرچه لباس پلاستیکی قیمت کمتری دارد، اما باعث داغ شدن بدن می‌شود و ممکن است حساسیت‌های پوستی، خارش، التهاب یا مشکلات دیگر نیز ایجاد کند.

خرید لباس راحتی زنانه خنک و لطیف

۲- به قیمت لباس راحتی زنانه توجه کنید

همیشه یک لباس راحتی زنانه گران قیمت به معنای کیفیت بالای لباس نیست. توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، درباره کیفیت لباس بررسی بیشتری کنید. به همین منظور، شما می‌توانید برچسب روی لباس را بخوانید یا در سایت‌های فروشگاه آنلاین نگاهی بیاندازید و کیفیت و نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید. 

همچنین مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی لباس به شما کمک می‌کنید تا لباس راحتی زنانه مورد علاقه‌تان را با قیمت مناسب تهیه کنید. این روش کمک می‌کند که نه تنها از کیفیت لباس‌تان مطمئن شوید، بلکه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

۳- به سایز لباس راحتی زنانه توجه کنید

سایز لباس راحتی زنانه از نکات مهم خرید این مدل لباس محسوب می‌شود. توصیه می‌کنیم لباس راحتی خانه، به‌خصوص تیشرت یا تاپ زنانه را یک سایز بزرگ‌تر تهیه کنید تا در آن راحت باشید، اما شلوار یا شلوار زنانه را می‌توانید به سایز مناسب خود تهیه کنید. لباس‌ خانگی تنگ و چسبان باعث خستگی شما می‌شود و در آن احساس راحتی نخواهید داشت.

در صورتی که سایز خود را نمی‌دانید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی لباس معتبری کمک بگیرید. در برخی از این فروشگاه‌‌ها جدول سایزی قرار دارد که می‌توانید با یک متر خیاطی، سایز خود را به سادگی بررسی کنید و لباس راحتی زنانه مناسبی برای خودتان تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی انواع سنگ عقیق

سنگ عقیق به دلیل اشکال گوناگونی که در لایه‌های مدور و مسطح آن وجود دارد دارای انواع مختلف است که در ادامه مطلب به انواع آن اشاره می‌کنیم. 
 
عقیق سرخ ، سبز، کبود و ...

در نتیجه تاثیر اکسیدهای فلزی همانند آهن، منگنز و دیگر عناصر سنگ عقیق به رنگهای مختلف می تواند در طبیعت دیده می شود که انواع عقیق سرخ، سبز، کبود، زرد و مشکی از انواع متداول آن ها هستند.
 
عقیق سلیمانی 

 متداول ترین نوع عقیق است که با نوارهای روشن و تیره منظم دیده می‌شود.
 
عقیق شجر 

در حضور انواع ناخالصی‌های قهوه ای و قرمز رنگ، مناظر زیبا مانند دریاچه، درختان و غیره ایجاد می‌نماید.
 
عقیق آتشین 

حاوی ناخالصی‌هایی از جنس لیمونیت است که با برش مناسب و صیقل خوردن سنگ، پدیده‌ای مانند شعله آتش در درون گوهر دیده می‌شود.
و ....
 
خواص انگشتر عقیق

عقیق با فرکانس ۶۱۰ نانومتر خاصیت درمانی خنک کننده، مرطوب و ضد آلرژی دارد. از این رو این سنگ در درمان آسم و تنظیم هورمون‌های مختلف بدن بسیار موثر است. خانم‌های یائسه با استفاده از سنگ عقیق می‌توانند به تعادل هورمون‌ها در بدن خود کمک زیادی بکنند. 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 2 / 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد